Grolschquote:
Dat ik het nog vraag, hè?quote:
Is de DGK_redactie nog wakker? Ik zou het antwoord hier wel op willen weten.......quote:Op zondag 18 februari 2007 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Dat wordt het 1 grote scheld- en vechtshow!![]()
ik weet niet meer precies waarover het ging ...was een gesprek tussen amanda ..brian en natasia ....quote:Op zondag 18 februari 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Wat hebben die dan over Lesley gezegd? Heb het zowel Huub als Eric tegen Bart horen zeggen, maar heb dat gemist, geloof ik.
Die is absent op dit momentquote:Op zondag 18 februari 2007 02:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is de DGK_redactie nog wakker? Ik zou het antwoord hier wel op willen weten.......![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die verjaardag gaat niet door. Dan is Natasia er al uit gestemd .....
Maar Huub volgt het advies wel heeeeeeeeel snel op
[afbeelding]
Geen idee, heb het gisteren alleen hier gelezen een keer of 10 achter elkaar dus ga ervan uit dat het waar is. Kan me daarbij wel voorstellen dat Braindead geniepig heeft zitten lachen.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ik het nog vraag, hè?![]()
En Brian's reactie was?
Thx!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:57 schreef KimiK het volgende:
[..]
Geen idee, heb het gisteren alleen hier gelezen een keer of 10 achter elkaar dus ga ervan uit dat het waar is. Kan me daarbij wel voorstellen dat Braindead geniepig heeft zitten lachen.
Ik heb ze heel de dag al niet kunnen bespeuren BTW. Er is ruzie of niet? Of lopen ze ons gewoon te FOKKEN?quote:
Ruzie is een zwaar woord (als je de redactie bedoeld tegenover de FOK!kers) maar ze lassen wel vaker een pauze in, zoals nuquote:Op zondag 18 februari 2007 02:59 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb ze heel de dag al niet kunnen bespeuren BTW. Er is ruzie of niet? Of lopen ze ons gewoon te FOKKEN?![]()
ik hoop dat ze idd de stuipen krijgt! Mag zomaar van mij. Graag zelfs! Dat is pas TV maken!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:59 schreef mootie het volgende:
natasja krijgt een stuip als ze weet dat iedereen met zn lepeltje in het ijs zit ^_^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, flauwe modus.....:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
Dus lopen ze ons te FOKKEN... Of nietquote:Op zondag 18 februari 2007 03:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ruzie is een zwaar woord (als je de redactie bedoeld tegenover de FOK!kers) maar ze lassen wel vaker een pauze in, zoals nu
Neehoor, ze lassen zoals ik net zei gewoon een pauze inquote:Op zondag 18 februari 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus lopen ze ons te FOKKEN... Of niet![]()
Leuk verhaal. En Huub pakt weer zo'n TV-momentje - Sommige redacteuren kunnen wel een hekel aan hem hebben, maar Huub neemt ze ook echt alle wind uit de zeilen.quote:
Dus als ik nu zeg: Wat flauw!!! dan duurt de pauze langer? (Ik zeg het niet hoor maar ik bedoel alleen maar...Stel dat)quote:Op zondag 18 februari 2007 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor, ze lassen zoals ik net zei gewoon een pauze in(tenminste daar ga ik vanuit)
Het werkresultaat van Nattetas als directiesecretaresse:quote:Op zondag 18 februari 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
Hahahaha, ze stellen zich Natasia voor als directiesecretaresse.
"Zou je dit even uit willen typen? Jaaaaa, wwwwhaaat nou ?"![]()
Nee zal niet direct invloed hebben, ze doen soms alsof (als ze grof beledigd worden) maar kan me niet voorstellen dat ze daarom FOK! definitief verlatenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus als ik nu zeg: Wat flauw!!! dan duurt de pauze langer? (Ik zeg het niet hoor maar ik bedoel alleen maar...Stel dat)
quote:Op zondag 18 februari 2007 03:07 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Het werkresultaat van Nattetas als directiesecretaresse:
[afbeelding]
Ik heb geen kritiek noch complimenten voor ze. Ik hoop alleen dat ze oprechte dingen vertellen. De waarheid! Toch vind ik het leuk als ze reageren op onze comments! En ik vind het jammer dat ze niet reageren. Niet iedereen over 1 kam scheren graag DGK_redactie, pleazzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 18 februari 2007 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee zal niet direct invloed hebben, ze doen soms alsof (als ze grof beledigd worden) maar kan me niet voorstellen dat ze daarom FOK! definitief verlatenDus m.a.w. je kan (mits binnen de policy op FOK!) gewoon kritiek geven of complimentjes wat je wilt
Natuurlijk wil Natasia ze er niet bijhebben, degenen die weg zijn die weten toch wat voor achterbaks kreng het is..... beetje lief doen in hun gezicht en achteraf de meest ranzige opmerkingen over ze maken, of, in het geval van Angelique: een drama van haar vertrek maken en zodra ze de deur uit is al nergens meer last van hebben?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:53 schreef Kaleddis het volgende:
Geeft ook te denken waarom Natasia ze er niet bij wil hebben. Vooral geen negatief nieuws vanaf buiten.
Ze zitten meestal in het midden, het is niet altijd concreet maar geven soms wat hints als er bijvoorbeeld iets staat te gebeurenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb geen kritiek noch complimenten voor ze. Ik hoop alleen dat ze oprechte dingen vertellen. De waarheid! Toch vind ik het leuk als ze reageren op onze comments! En ik vind het jammer dat ze niet reageren. Niet iedereen over 1 kam scheren graag DGK_redactie, pleazzzzzzzzzzzzzzzGsus, wat een slijmerd ben ik zeg, gatver
![]()
EDIT: foutpostquote:Op zondag 18 februari 2007 03:15 schreef Tomsky het volgende:
Jij komt hier helemaal niet om beren te jagen!
Dat vind ik dus ook ja! Ik vind het erg leuk dat ze zo af en toe comments geven. Toch een aanvulling naar mijn mening.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zitten meestal in het midden, het is niet altijd concreet maar geven soms wat hints als er bijvoorbeeld iets staat te gebeurenJe kan niet echt zeggen dat het een waardevolle "aanvulling" is maar dat de redactie meepost is op zichzelf al heel bijzonder
misschIen ook leuk om het even neer te typenquote:
Tuurlijk! Beter iets dan niets....quote:Op zondag 18 februari 2007 03:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook ja! Ik vind het erg leuk dat ze zo af en toe comments geven. Toch een aanvulling naar mijn mening.![]()
Ja, maar in dit geval ging het om uitschelden. Dat vind ik ook een beetje laf hoor. Schelden doet geen pijn maar het is zo zinloos...quote:Op zondag 18 februari 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Beter iets dan niets....
Maar sommige users vragen teveel aan de redactie en verwachten er ook (te) veel van, dat is dan wel jammer en op een gegeven moment kan dat mogelijk resulteren in een redactie die niet meer wil posten, dus voorzichtigheid is toch wel het credo
Goed voorstel, je mag ze gewoon in deze COS zettenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:17 schreef snetje het volgende:
[..]
misschIen ook leuk om het even neer te typen
dan weten de streamers van morgen ook welk verhaal van huub .....![]()
Een foto mag je verscheuren zonder dat je gearresteerd wordt?quote:Op zondag 18 februari 2007 03:18 schreef Tomsky het volgende:
Wat is het verschil tussen B A N en een foto...
Exact!quote:Op zondag 18 februari 2007 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Een foto mag je verscheuren zonder dat je gearresteerd wordt?![]()
Was ook erg laag (al begrijp ik het wel enigzins dat een aantal users helemaal over de zeik waren) maargoed, ik vind zelf dat je de redactie toch met enigzins respect moet benaderen, ongeacht de situatie...het is soms moeilijk en zeker als de "heat on" is maar probeer gewoon rustig te blijven en ervanuit te gaan dat hun beslissingen niet zomaar is (zoals met Sylvia dat haar activiteiten gestaakt worden etc.)quote:Op zondag 18 februari 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval ging het om uitschelden. Dat vind ik ook een beetje laf hoor. Schelden doet geen pijn maar het is zo zinloos...
Slaap lekker BSOLquote:Op zondag 18 februari 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog veel plezier met de moppen van het viertal, ik ga slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |