Dat mag. Maar laatste keer, niet hier!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:39 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Day, is het goed als hier een dezer dagen een apart topic over geopend wordt? vind het wel een aparte discussie m.b.t de gouden kooi.
Wat hebben die dan over Lesley gezegd? Heb het zowel Huub als Eric tegen Bart horen zeggen, maar heb dat gemist, geloof ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo heee, Bart moest eens weten wat BaN over Lesley heeft gezegd!
Zaterdag is toch de trieste dag dat natasia haar fucking verjaardag mag vieren? Drank genoeg dacht ik zo.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub miste de hint van Bart helemaal. Tot 3x toe begreep hij niet waarom Bart het advies gaf voor zaterdag een fles wodka moet gaan verstoppen. Pas als Bart hem heel direct waarschuwd voor Brian dringt het door.
Ben benieuwd of de oud-bewoners er dan zullen zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zaterdag is toch de trieste dag dat natasia haar fucking verjaardag mag vieren? Drank genoeg dacht ik zo.
Ik had begrepen van niet, maar correct me if im wrongquote:Op zondag 18 februari 2007 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de oud-bewoners er dan zullen zijn.
Dat Brian Lesley maar eens moest palen dan kreeg ze tenminste een goede beurt, iets in die strekking.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Wat hebben die dan over Lesley gezegd? Heb het zowel Huub als Eric tegen Bart horen zeggen, maar heb dat gemist, geloof ik.
Die verjaardag gaat niet door. Dan is Natasia er al uit gestemd .....quote:Op zondag 18 februari 2007 02:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zaterdag is toch de trieste dag dat natasia haar fucking verjaardag mag vieren? Drank genoeg dacht ik zo.
hij wacht op het moment dat natasia tegen hem begintquote:Op zondag 18 februari 2007 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Maar hij kwam er juist in om die eens goed dicht te slaan!![]()
En de enige keer dat hij een poging deed, won Natasia met gemak.
Of heb ik me gewoon te veel erop verheugd?![]()
Natasia zei een paar keer dat Brian Lesley maar eens moest neuken want dan kreeg ze tenminste een keer een echte beurt.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Wat hebben die dan over Lesley gezegd? Heb het zowel Huub als Eric tegen Bart horen zeggen, maar heb dat gemist, geloof ik.
Ik neem aan dat Natasia daarmee kwam?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dat Brian Lesley maar eens moest palen dan kreeg ze tenminste een goede beurt, iets in die strekking.
Natasia heeft heel nadrukkelijk gezegd dat ze die oud-bewoners NIET erbij wil hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de oud-bewoners er dan zullen zijn.
Van Natasia mogen ze niet op haar verjaardag komen, maar ik hoop dat dat de redactie anders beslistquote:Op zondag 18 februari 2007 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had begrepen van niet, maar correct me if im wrong
surprise party heet datquote:Op zondag 18 februari 2007 02:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Van Natasia mogen ze niet op haar verjaardag komen, maar ik hoop dat dat de redactie anders beslist![]()
Dat wordt het 1 grote scheld- en vechtshow!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Van Natasia mogen ze niet op haar verjaardag komen, maar ik hoop dat dat de redactie anders beslist![]()
Geeft ook te denken waarom Natasia ze er niet bij wil hebben. Vooral geen negatief nieuws vanaf buiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |