Inderdaad, als ik een week op vakantie ga hoef ik ook niet opnieuw te tekenen...quote:Op zondag 18 februari 2007 02:22 schreef it_was_me het volgende:
[..]
het contract was toch onterecht ontbonden? Dan loopt het 1ste gewoon door lijkt mij!
Ik ga hier geen discussie over segregatie voeren maar het is wel een feit. Dit zie je ook terug in DGK.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:23 schreef gomi het volgende:
[..]
wel als dat jouw echte leven is heb ik echt medelijden met je
Je ziet het pijltje nog vliegen vlak bij de deurquote:Op zondag 18 februari 2007 02:26 schreef DainBramage het volgende:
Doet Bart een pose die hij van Eric heeft geleerd ?
Wil jij beweren dat we in het dagelijks leven prima met elkaar samen kunnen leven?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:23 schreef gomi het volgende:
[..]
wel als dat jouw echte leven is heb ik echt medelijden met je
die discussie wil ik best voeren en dan wil ik nog wel zien of dat een feit is.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:26 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ik ga hier geen discussie over segregatie voeren maar het is wel een feit. Dit zie je ook terug in DGK.
Ik zie er ook wel wat van terug om mij heen.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:26 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ik ga hier geen discussie over segregatie voeren maar het is wel een feit. Dit zie je ook terug in DGK.
jaquote:Op zondag 18 februari 2007 02:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat we in het dagelijks leven prima met elkaar samen kunnen leven?
Die discussie mag best gevoerd worden, maar niet hier!quote:Op zondag 18 februari 2007 02:29 schreef gomi het volgende:
[..]
die discussie wil ik best voeren en dan wil ik nog wel zien of dat een feit is.
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 februari 2007 02:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel wat van terug om mij heen.
(maar goed, ik ga nu echt naar bed)
iets terug zien in je eigen omgeveing is geen beeld van t land, maar slechts een beeld van de eigen leefomgeving. daar kun je nooit een algemene stelling over een situatie in een geheel land mee onderbouwenquote:Op zondag 18 februari 2007 02:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel wat van terug om mij heen.
(maar goed, ik ga nu echt naar bed)
k, sorry. zal mijn mond er verder over houden.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Die discussie mag best gevoerd worden, maar niet hier!
In het POL-forum is daar ruimte genoeg voor.
Thxquote:Op zondag 18 februari 2007 02:33 schreef gomi het volgende:
[..]
k, sorry. zal mijn mond er verder over houden.
Amoebe allochtoon?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:35 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Brian, nathasia en Amoebe (allochtonen) vormen een groep en de rest (Hollanders) ook.
Toeval? ik dacht het niet. Het geeft exact weer hoe we in de samenleving ook "samenleven":
Ik denk niet dat in het geval van zulke kleine groepen (gecast om hun verschillen voor betere tv) je echt een uitspraak kan doen over de samenleving in het geheel (in het echt zijn donkere mensen natuurlijk niet zo achterlijk en achterbaks als in dgk).quote:Op zondag 18 februari 2007 02:35 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Brian, nathasia en Amoebe (allochtonen) vormen een groep en de rest (Hollanders) ook.
Toeval? ik dacht het niet. Het geeft exact weer hoe we in de samenleving ook "samenleven":
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |