En Sylvia die in een t-shirtje rondloopt.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
brian? dan laat ik de streams maar even uit nog
De tieten zijn inderdaad leeg gelopenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
leuk!! je had alleen haar silliconen wel wat mogen omhoog pompen!!
Dat is een karakteristieke eigenschap van dorpsgekken.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef happyme28 het volgende: Brian loopt weer te mompelen in zichzelf .
hehehequote:Op zondag 18 februari 2007 12:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
brian? dan laat ik de streams maar even uit nog
Ik hoorde het ook, werd er helemaal blij vanquote:Op zondag 18 februari 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
Het paaldansen van Syl staat weer op de lijst en zdngmw baalt als een stier.![]()
Ik ben bang dat ze gewoon voor de herkansing mag.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:04 schreef schatje het volgende:
Wanneer moet Natasia afrijden? Een woensdag toch? Als ze het niet haalt, zou het eerlijk als een ander de kans krijgt om het te halen. Amanda denk ik dan. Wellicht een stemming waarbij dit keer de meerderheid bepaalt. Ook leuk dat Brian dan een keuze moet maken tussen zijn twee vrouwen. Hij krijgt hoe dan ook op z'n donder.
Als ze die dan verpest wat ik dus zei.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze gewoon voor de herkansing mag.
Ik hoop op een oneindige reeks herkansingen!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze gewoon voor de herkansing mag.
Helaas ja. Ze is toch geen voorbeeld, maar andere denken daar anders over.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze die dan verpest wat ik dus zei.
Maar goed, het zal allemaal toch wel niet gebeuren. Natasia is het lieverdje die televisie maakt.
Of hij zegt weer zoiets sufs als: "Ik onthoud me van stemming."quote:Op zondag 18 februari 2007 13:04 schreef schatje het volgende:
Wanneer moet Natasia afrijden? Een woensdag toch? Als ze het niet haalt, zou het eerlijk als een ander de kans krijgt om het te halen. Amanda denk ik dan. Wellicht een stemming waarbij dit keer de meerderheid bepaalt. Ook leuk dat Brian dan een keuze moet maken tussen zijn twee vrouwen. Hij krijgt hoe dan ook op z'n donder.
Morgen komt de kapper toch? Waarom zou ze dusquote:Op zondag 18 februari 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
Zou de grote dag gekomen zijn dat Snollie haar haar gaat wassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |