volgens mij Natasia?quote:
Volgens mij volgend weekend pas toch? Ze zeiden toch 11 dagen na Valentijn? Dat was volgens mij waarom ze dat diner niet kreeg.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht Natasja maar misschien is het niet vandaag maar viert ze het alleen vandaag.
Ze wil het 25 om 24.00 uur vieren en 26 voor haar kinderen en wilgo, dus nog even wachtenquote:Op zondag 18 februari 2007 10:39 schreef Marrije het volgende:
Ik zie net op Wikipedia dat 26 februari haar verjaardag is. Dan is ze vandaag dus geen jarige job maar het feestvarken.
Ok, beterquote:Op zondag 18 februari 2007 10:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze wil het 25 om 24.00 uur vieren en 26 voor haar kinderen en wilgo, dus nog even wachten
Natasia is pas 26 feb jarig en ze viert het de 25 ste.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht Natasja maar misschien is het niet vandaag maar viert ze het alleen vandaag.
Ook goedemorgen!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Morning all, ff bijgelezen, wat doet de KKK hier ineens op het forum
![]()
Hoeveel kratjes zijn er nog?quote:Op zondag 18 februari 2007 11:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ook goedemorgen!![]()
![]()
De KKK heb ik meegenomen, die waren blijven hangen op het verkeerde feestje vannacht, sorryZe gaan vast zo weer weg als het bier op is.
Vraagt er net een: "Is er nog sjips?"quote:
Heel gewoon. Als ze uitgeschreeuwd is heel rustig je bestelling doen:quote:Op zondag 18 februari 2007 02:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Geef mij een manier om bij natasia een "discussie" te "winnen" ?
Ze overschreeuwd alles met JE MOET NIET ALLES HERHALEN, JIJ BENT ZO DOM enz., daar valt gewoon niet mee te praten.
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:30 schreef NS het volgende:
[..]
Heel gewoon. Als ze uitgeschreeuwd is heel rustig je bestelling doen:
1 stuk kalbeljauw
2 lekkerbekkies
4 haringen met uitjes
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:30 schreef NS het volgende:
[..]
Heel gewoon. Als ze uitgeschreeuwd is heel rustig je bestelling doen:
1 stuk kalbeljauw
2 lekkerbekkies
4 haringen met uitjes
over gezichten gesproken d.e.b, probeer net jouw ponem te googlen voor m'n vriendin (tis alweer zolang geleden hè) maar wat ik ook intik ik kom steeds op http://lekkeremannenjongensaangezicht.punt.nlquote:Op zondag 18 februari 2007 11:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vraagt er net een: "Is er nog sjips?"
Zeg ik: "Ja WAT NOUUUUU!!!???"
Had je z'n gezicht moeten zien!!!![]()
Beter zoekenquote:Op zondag 18 februari 2007 11:38 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
over gezichten gesproken d.e.b, probeer net jouw ponem te googlen voor m'n vriendin (tis alweer zolang geleden hè) maar wat ik ook intik ik kom steeds op http://lekkeremannenjongensaangezicht.punt.nl
terecht, enige site waar je op voorkomt, HOESO DAN?
Hmm, die site had ik nog nooit gevonden. Wat tik jij dan in op google???quote:Op zondag 18 februari 2007 11:38 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
over gezichten gesproken d.e.b, probeer net jouw ponem te googlen voor m'n vriendin (tis alweer zolang geleden hè) maar wat ik ook intik ik kom steeds op http://lekkeremannenjongensaangezicht.punt.nl
terecht, enige site waar je op voorkomt, HOESO DAN?
Dan vrees ik dat de BANgroep het eerst wakker is, alles maar op MUTE dan.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:56 schreef Carlaa het volgende:
Bart. Huub Sylvia en Eric zijn tot diep in de nacht bezig geweest, voorlopig zal hte nog wel stil zijn in het huis
OT: niemand.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm, die site had ik nog nooit gevonden. Wat tik jij dan in op google???
ot: wie zijn er wakker?
Natasia heeft ons beloofd tot 14.00 op haar bed te blijven liggenquote:Op zondag 18 februari 2007 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat de BANgroep het eerst wakker is, alles maar op MUTE dan.
offtopic en beetje flauw, maar ik probeerde 2x via google afbeeldingen en 2x zelfde sitequote:Op zondag 18 februari 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: niemand.
Offtopic: Ik denk Bart Boos.![]()
Het is nog vroegquote:Op zondag 18 februari 2007 12:03 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
offtopic en beetje flauw, maar ik probeerde 2x via google afbeeldingen en 2x zelfde site.
We blijven hopen.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:05 schreef Donja7 het volgende:
Volgens mij was Huub de eerste dagen ook erg mak dus ik denk dat Eric nog wel loskomt misschien na Donderdag wel als het niet lukt om iemand weg te sturen.
Ze zou haar best doen de hele dag op bed te blijven liggen maar ik vrees dat dat niet gata lukken.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia heeft ons beloofd tot 14.00 op haar bed te blijven liggen![]()
Het is geen BB, al begint het er aardig op te lijken.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:09 schreef Donja7 het volgende:
He waarom ligt dat zooitje nog in hun bed ze moeten daar wel verandering aan brengen anders is er voor de kijker ook niet veel aan en dan haken ze allemaal af HE TALPA DOE ER EENS WAT AAN.
SCHREEW DOOR DIE MICROFOON DAT ZE HUN BED UIT MOETEN KOMEN EN WAT LATEN ZIEN.![]()
Slaap jij nooit uit dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:09 schreef Donja7 het volgende:
He waarom ligt dat zooitje nog in hun bed ze moeten daar wel verandering aan brengen anders is er voor de kijker ook niet veel aan en dan haken ze allemaal af HE TALPA DOE ER EENS WAT AAN.
SCHREEW DOOR DIE MICROFOON DAT ZE HUN BED UIT MOETEN KOMEN EN WAT LATEN ZIEN.![]()
En ook bij BB wordt dat niet op prijs gesteldquote:Op zondag 18 februari 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is geen BB, al begint het er aardig op te lijken.
Btw, het is Tien ipv Talpa.
Ja , maar ik heb het gesprek niet gevolgd.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
Heeft Natasia gisteren Patricia nog gebeld? Ze zei dat ze dat zou gaan doen, maar ik heb het niet gezien.
Ja grappig he, was mij ook al opgevallen.Toen was ie nog niet eens geboren, misschien hadden zijn ouders een vooruitziende blik.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dieenebart hoe kan dit???? ;
Je moet toch wat?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:17 schreef the_long_tail het volgende:
Ook geen niveau: alle weetjes en wist je datjes van de redactie op de Villa Vandaag over pluto, verjaardagen en de menselijke geluidsgrens.. Volgens mij zit daar een stagair zich enorm te vervelen..![]()
quote:
Misschien kan iemand hem laten bewegen en dat doen ( Ik weet niet hoe dat moet)quote:Op zondag 18 februari 2007 12:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
leuk!! je had alleen haar silliconen wel wat mogen omhoog pompen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |