"Ik bewerkstellig geen stemming dit keer."quote:Op zondag 18 februari 2007 13:15 schreef My_ het volgende:
Of hij zegt weer zoiets sufs als: "Ik onthoud me van stemming."
Nou ja, niet in zulke mooie woorden, maar op zijn eigen domme manier.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef bunnyma het volgende:
Zo, koffers gepakt. Ik vertrek voor 2 1/2 week naar Kenia.
Ik hoop dat als ik terugkom dat iig Natasja en Brian vertrokken zijn.
Of anders de stekker eruit is getrokken want anders ben ik zo weer verslaafd aan streams/Fok!.
Zorgen jullie ondertussen goed voor Sylvia?![]()
( Ik heb gisteren in alle kroegen in Oosterhout "Hup Sylvia" geroepen.)
Veel plezierquote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef bunnyma het volgende:
Veel plezier mazzelkontquote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef bunnyma het volgende:
Of anders de stekker eruit is getrokken want anders ben ik zo weer verslaafd aan streams/Fok!.
Kan iemand die in de buurt woont haar niet even gaan dwarsbomen? Opeens uit zijstraatjes van rechts schieten enzo?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:04 schreef schatje het volgende:
Wanneer moet Natasia afrijden? Een woensdag toch?
Preciesquote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan iemand die in de buurt woont haar niet even gaan dwarsbomen? Opeens uit zijstraatjes van rechts schieten enzo?
nee, gewoon laten slagen, des te sneller ze is opgerot (wishful thinkingquote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan iemand die in de buurt woont haar niet even gaan dwarsbomen? Opeens uit zijstraatjes van rechts schieten enzo?
Ik hoop dat ze het wel haalt. Kan ze haar doel niet meer inzetten als slap excusequote:Op zondag 18 februari 2007 13:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies![]()
.
Ik hoop zo dat ze niet haalt.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Mika25 het volgende:
Hebben Huub en Sylvia vannacht nog een 1-op-1 gesprek gehad?
fijne vakantiequote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef bunnyma het volgende:
Dat doet ze niet. Trouwens er zijn doelen bij (diretiesecretaresse bv) die ze nooit zal halen vóór het programma voorbij is. Nee wil je die eruit moet je haar eruit knuppelen!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wel haalt. Kan ze haar doel niet meer inzetten als slap excuse
Dan kan ze echt oprotten
Hoezo? Normale vraag toch? 's Middags stond Sylvia op het punt om Huub iets belangrijks te vertellen en toen kwamen Bart en Eric ineens binnenlopen en het gesprek stopte. Ik ben nieuwsgierig of Sylvia en Huub later die dag nog een gesprek hebben gehad.quote:
Volgens de Cossen hebben Huub, Syl, Bart, en Eric tot laat zitten praten, over het spel maar ook moppen zitten tappen, en Huub was weer hilarisch.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Mika25 het volgende:
Hebben Huub en Sylvia vannacht nog een 1-op-1 gesprek gehad?
Riepen ze nog iets terug?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef bunnyma het volgende:
Stel, ze heeft geen privileges (STEL) Dan is afvallen en rijbewijs halen voor Brian een reden om haar er in te laten. Ze vreet zich weer rond, dus is hij makkelijker te bewerkstelligen bewerkenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Dat doet ze niet. Trouwens er zijn doelen bij (diretiesecretaresse bv) die ze nooit zal halen vóór het programma voorbij is. Nee wil je die eruit moet je haar eruit knuppelen!
Moest lachen om het woordje OPquote:Op zondag 18 februari 2007 13:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoezo? Normale vraag toch? 's Middags stond Sylvia op het punt om Huub iets belangrijks te vertellen en toen kwamen Bart en Eric ineens binnenlopen en het gesprek stopte. Ik ben nieuwsgierig of Sylvia en Huub later die dag nog een gesprek hebben gehad.
Mag de kapper nog een week uitgriepen, pleasssssssse!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen komt de kapper toch? Waarom zou ze dus.
Niet alles is sex-gerelateerd hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |