quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:23 schreef MissBliss het volgende:
Hihi, ik heb net een eend ontdekt in mijn foto
[wedstrijddiscussietopic februari] "water"quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:01 schreef Xilantof het volgende:
Het eerste discussietopic voor de wedstrijd in de nieuwe stijl! Veel succes allemaal!
Hier kun je naar hartelust je ideetjes en brainstorms m.b.t. het onderwerp van deze maand rond laten gaan! Ook kun je proef- danwel testfoto's plaatsen. Gewoon het oude vertrouwde wedstrijddiscussietopic dus!
We beginnen met water
Hier vind je het centrale topic met de regels, de onderwerp en de noodzakelijke dingen die je moet weten:
Fotowedstrijd - Centrale topic - februari 2007
Hier vind je wat "vooraf ging": Fotowedstrijd "nieuwe stijl". Het waarom en hoe!
Kan je de storing niet vandaag komen maken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:58 schreef An24 het volgende:
Eens kijken of ik morgen een poging kan wagen...
Nope..vandaag shoot met collega..hmmmm kan hem ook gewoon onder de douche zetten natuurlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kan je de storing niet vandaag komen maken?
Moet je alles met medicinale alcohol doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:37 schreef Ymke het volgende:
We hebben geen water hier in het zh . Leuke stroring , helaas geen camera bij me .
Alles wassen met alcoholquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Moet je alles met medicinale alcohol doen
disclaimer: Vliegvrager en CamerA-AbsurdA aanvaarden geen aansprakelijkheid voor het onoordeelkundig opvolgen van gegeven adviezen.
Ik vind hem wel mooi. Kraakhelder en scherp. Maar het is al wat je zegt, wellicht komt hij niet ver omdat we dit zo regelmatig zien!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef Delnooz het volgende:
ik zit er aan te denken om met onderstaande foto voor de eerste keer mee te doen aan den wedstrijd. Het is alleen wel een druppelfoto, dus niet bijster origineel. Wat vinden jullie? Ik hoef geen foto-van-de-dag beoordeling ofzoBen vooral benieuwd of dit soort spul "wedstrijd-waardig" is
[afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef Delnooz het volgende:
Ben vooral benieuwd of dit soort spul "wedstrijd-waardig" is
Jammer dat je al aangeeft dat het archief werk is........quote:Op zondag 18 februari 2007 18:20 schreef ableton het volgende:
Bij afwezigheid van een camera of ander fotografische equ maar is in het archief gaan kijken,
maar daar bleken niet echt geschikte foto's bij te zitten, maar even zien of ik mee ga doen.
Enige beetje aan de eisen voldoenende foto's:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Zeker wedstrijd waardigquote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef Delnooz het volgende:
ik zit er aan te denken om met onderstaande foto voor de eerste keer mee te doen aan den wedstrijd. Het is alleen wel een druppelfoto, dus niet bijster origineel. Wat vinden jullie? Ik hoef geen foto-van-de-dag beoordeling ofzoBen vooral benieuwd of dit soort spul "wedstrijd-waardig" is
[afbeelding]
Leuke foto's hoor! De 2e vind ik ook het leukste en erg origineel.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:20 schreef ableton het volgende:
Bij afwezigheid van een camera of ander fotografische equ maar is in het archief gaan kijken,
maar daar bleken niet echt geschikte foto's bij te zitten, maar even zien of ik mee ga doen.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef Delnooz het volgende:
[afbeelding]
Alledrie mooi, ik zou niet kunnen kiezenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:20 schreef ableton het volgende:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Ik ga mee met KDquote:Op maandag 19 februari 2007 13:30 schreef KD-fotografie het volgende:
ableton, ik ga voor nummer 3, nummer 2 vind ik ook mooi maar de rust op nummer 3 spreekt me het meeste aan.
Dan had ik in het water moeten staanquote:Op maandag 19 februari 2007 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga mee met KDIk vind #3 ook de beste. Een iets lager standpunt was leuker geweest, maar da's vermoedelijk een tik mijnerzijds
Gewoon zo'n vissersbroek aanquote:Op maandag 19 februari 2007 14:24 schreef ableton het volgende:
[..]
Dan had ik in het water moeten staan![]()
Hing nu al uit het raam van mijn boot, maar twijfel twijfel
Precies en dan weer iemand die met een tuinslang het dak natspuit.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon zo'n vissersbroek aanKan je zo het water in
Ik vind de 1e erg mooi! heb je dat met kokend water ofzo gedaan of is dat rook iets anders?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef Kamermans het volgende:
ik heb nog ff geprobeerd om mijn vorige idee beter uit te werken (met die kaars), alleen is niet gelukt,..
wel heb ik ander idee uitgevoerd en ben er zeer teverden over
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
het is kokend water ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:33 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ik vind de 1e erg mooi! heb je dat met kokend water ofzo gedaan of is dat rook iets anders?![]()
inderdaad nu ik ze hier bekijk lijken ze ineens een stuk doffer...gaan we wat aan doen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:58 schreef pirke het volgende:
Ze zijn nu 388 breed, je hebt marge genoeg
Ik zou voor de 2e gaan, maar ik vind ze alle 3 een beetje dof/mat, en dat terwijl die 2e toch een stralend blauwe lucht heeft volgens mij. Misschien kan je er in de nabewerking nog iets mee?
ej goed joh..leuke foto's....zal 2e alleen boven iets croppen..maar goed das mijn ideequote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef Kamermans het volgende:
ik heb nog ff geprobeerd om mijn vorige idee beter uit te werken (met die kaars), alleen is niet gelukt,..
wel heb ik ander idee uitgevoerd en ben er zeer teverden over
1) klikbaar
[[url=http://www.kamermans.net/Designs/500/Kokend%20Water.jpg]afbeelding][/url]
2) klikbaar
[[url=http://www.kamermans.net/Designs/500/Kokend%20Water-2.jpg]afbeelding][/url]
als ik wat meer van de boven kant afknip dan wordt het een betje vierkante foto,.. en ik vindt vierkante fotos dus echt helemaal niks :p vandaar dat hij lekker langwerpig isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ej goed joh..leuke foto's....zal 2e alleen boven iets croppen..maar goed das mijn idee![]()
ik vind de horizon betje scheefquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:36 schreef WurM het volgende:
Ik ging vandaag helemaal ongepland met de hond op stap naar de Blauwe Stad en heb daar het volgende plaatje geschoten:
[afbeelding]
Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit wat ik er nou precies van vind
badeendje??????????quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
van afgelopen weekend:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet 't niet zo goed.
1 van deze, of toch maar mijn badeend, ik weet 't niet
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:52 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
badeendje??????????![]()
2e van de 3 spreekt nog het meest aan dan...maar goed mijn mening![]()
![]()
oke na een beetje knutselwerk....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:58 schreef pirke het volgende:
Ze zijn nu 388 breed, je hebt marge genoeg
Ik zou voor de 2e gaan, maar ik vind ze alle 3 een beetje dof/mat, en dat terwijl die 2e toch een stralend blauwe lucht heeft volgens mij. Misschien kan je er in de nabewerking nog iets mee?
... is die nog steeds 388 breedquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:18 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oke na een beetje knutselwerk....
[afbeelding]
ik weet niet welke van de 2 ik het mooiste vindt, maar denk dat ze met wat hoger contrast wat meer indruk makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:05 schreef KaMo het volgende:
Ik fotografeer zgemaar net een dag enzo
[afbeelding]
EDIT:
Al vind ik deze ook wel geslaagd:
[afbeelding]
Jemig, ik mag wel opschieten dan!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:11 schreef Xilantof het volgende:
Even ter herinnering:
Inzenden kan tot 25 februari 22.00 uur.
soep is ook waterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:49 schreef kzieniks het volgende:
ik vind de tweede het mooist Chanty...
mijn idee is gisteravond helemaal in de soep gelopen![]()
maar ff kijken of ik nog wat anders kan bedenken
I second thatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:49 schreef kzieniks het volgende:
ik vind de tweede het mooist Chanty...
Nummer 1quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef Gose het volgende:
Keuzeprobleem :
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
wat vinden jullie?
3 is mooi, maar een is creatiever en ikzelf vind dat altijd wel een huge pluspuntquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef Gose het volgende:
Keuzeprobleem :
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
wat vinden jullie?
Wauw, 1 vind ik de mooiste.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef Gose het volgende:
Keuzeprobleem :
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
wat vinden jullie?
Dat is toch ook een leuke foto!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mijn badeend dan maar ingestuurd
Thnx voor de reacties. 1 is ook gemaakt voor de waterwedstrijd die andere 2 zijn archief die ik nog eens door PS heb gehaald... nummer 1 it isquote:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef Gose het volgende:
Keuzeprobleem :
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
wat vinden jullie?
Wauw, 1 vind ik de mooiste.
@chanty nr 2 denk ik
ik vind die tweede anders heel ergquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:25 schreef KD-fotografie het volgende:
en mij lukt het maar niet om mijn ideetjes mooi uit te werken.
[afbeelding]
[afbeelding]
normaal ben ik daar ook niet blij meequote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:17 schreef pirke het volgende:
Die 2e van die kat is leuk inderdaad.
En Chanty: weer eens wat anders, iemand die juist blij is dat het regent
Ja idd heel mooi met die kat, netjes hoor mijn katten komen niet in de buurt van water!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:25 schreef KD-fotografie het volgende:
en mij lukt het maar niet om mijn ideetjes mooi uit te werken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is zo gek van haar eigen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik vind die tweede anders heel erg
Hoe heb je die kat zo goed afgericht?
Als het goed is verschijnt defoto binnenkort (als een van de mods online komt waarschijnlijk) gewoon in het centrale topic en dan weet je ook zeker dat ie verzonden is. En aangekomen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:35 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
okee........ik heb ingestuurd ....nou maar hopen dat ik het goed heb gedaan
vorige keer is er namelijk wel iets mis gegaan met het versturen
![]()
(is het mogelijk dat ik een seintje kan krijgen dat het goed is aangekomen
b.v.d?!! )
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het goed is verschijnt defoto binnenkort (als een van de mods online komt waarschijnlijk) gewoon in het centrale topic en dan weet je ook zeker dat ie verzonden is. En aangekomen.
Er kan nog twee en een halve dag ingezonden worden, en ik denk dat je gewoon een dag af moet wachten, en als ie er dan nog niet staat even melden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ja maar is het dan nog wel optijd ? als het evt. mis is gegaan en ik het alsnog moet opsturen
![]()
okequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er kan nog twee en een halve dag ingezonden worden, en ik denk dat je gewoon een dag af moet wachten, en als ie er dan nog niet staat even melden.
oohh ja was al bang dat ik dat verkeerd had gedaan??? waar moet ik dat neerzetten dan bij de mail??..op regeltje onderwerp ? of tijdens bewerking er boven plakken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:55 schreef Yoni het volgende:
Bizzy Bee, hij is goed aangekomen hoor. Alleen heeft je foto niet jouw username als naam en dat moet wel![]()
Ik rename 'm wel eventjesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oohh ja was al bang dat ik dat verkeerd had gedaan??? waar moet ik dat neerzetten dan bij de mail??..op regeltje onderwerp ? of tijdens bewerking er boven plakken?
of zijn jullie deze keer zo aardig om het er bij te plakken![]()
![]()
Mooie achtertuin!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef Gose het volgende:
Keuzeprobleem :
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
wat vinden jullie?
quote:
oh oke...denk dat ik het snapquote:Volgende keer je foto even renamen naar bizzy-bee.jpg gewoon. Dan kunnen wij de fotootjes goed uit elkaar houden en bij de goede user plakken namelijk![]()
Dan krijg jij de ere-prijsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:37 schreef pea4fun het volgende:
Ik zie al heel veel leuke dingen, mijn idee staat er nog niet bij...ik hoop dat ik het nog op tijd voor elkaar krijg, zo niet, dan maak ik toch die foto en laat ik hem naderhand wel zien.
quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:19 schreef KD-fotografie het volgende:
de2de, die is super!!
Prachtige plaat Miss-S vooral ook omdat je er duidelijk geen badkamer omgeving bijziet. belichting is ook heel mooi! mag misschien ietsje scherper met wat nabewerking.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:10 schreef Miss_S het volgende:
vanmiddag nog wat dingen proberen anders word het deze
[afbeelding]
Dat je dit nog vraagt.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef Ymke het volgende:
Welke vinden jullie beter
1#
[afbeelding]
of
2#
[afbeelding]
jajajajajajajaja.... dat is um !!! "WATER" ...erg mooi en creatief gedaanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef Ymke het volgende:
Welke vinden jullie beter
1#
[afbeelding]
of
2#
[afbeelding]
als je H2O goed had geschreven was het een erg toffe plaatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:26 schreef Ymke het volgende:
Een naald , water , vastgeplakt op een stapel boeken, druppel eruit laten vallen en de zuiger van de naald vastzetten met tape.
Achter de druppel een vel papier met de letters h20 ondersteboven geplakt en schieten maar
Ik heb eerst tig foto's gemaakt met flessen spa ed , maar dat werd te vaag. de letters h2o zie je wel goed
als we gaan mierenneuken moet ook jij H2O goed schrijvenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:43 schreef Re het volgende:
[..]
als je H2O goed had geschreven was het een erg toffe plaat
jammer genoeg ben ik niet zo goed met nabewerkingquote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Prachtige plaat Miss-S vooral ook omdat je er duidelijk geen badkamer omgeving bijziet. belichting is ook heel mooi! mag misschien ietsje scherper met wat nabewerking.
Heb je photoshop? (of een soortgelijk iets), want ik denk dat je alleen Sharpening hoeft te doen (de vinden bij filter>sharpen>sharpen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jammer genoeg ben ik niet zo goed met nabewerking
gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je photoshop? (of een soortgelijk iets), want ik denk dat je alleen Sharpening hoeft te doen (de vinden bij filter>sharpen>sharpen.
Ik had nog op google gekeken en daar zag ik het ook regelmatig geschreven worden als H2O , ben er vanuit gegaan dat het dus zo ook mocht .quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:43 schreef Re het volgende:
[..]
als je H2O goed had geschreven was het een erg toffe plaat
Lieve foto , mooi detail die open mondquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gedaan
niet heel veel verschil maar toch
ga deze denk ik maar insturen
[afbeelding]
Puckzzz is een haar niet een z'nquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef Kamermans het volgende:
[..]
als we gaan mierenneuken moet ook jij H2O goed schrijven
verder is het idd echt super foto,.. iemand had gepost dat de wedstrijd al beslist was toen Puckzzz z'n foto instuurde? nou denk dat het toch behoorlijk spannend gaat worden
met dank aan jouquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Net subtiel een stukje scherper, en ik vind het een hele mooie foto.
Het geeft die foto absoluut meer gevoelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met dank aan jou
en Ymke die open mond vind ik ook zo schattig
In het centrale topic staat het met een hoofdletterquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef martijn877 het volgende:
Hmm, als ik me foto naar fotowedstrijd@fok.nl stuurt, dan krijg ik een "Undelivered Mail Returned to Sender" terug. Klopt dat?
Ik zag 'm staan, ik vind 'm adembenemnd! die bokeh ook...heerlijk!!quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:21 schreef Xilantof het volgende:
Martijn:
Je foto is gewoon binnengekomen.
Er zit nog een kleine fout in de forward van dat e-mailadres. Vandaag die melding.
edit: hij staat erbij!
Dank jequote:Op zondag 25 februari 2007 05:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zag 'm staan, ik vind 'm adembenemnd! die bokeh ook...heerlijk!!
en idd, iemand die zei dat ik zeker zou gaan winnen gaat echt wel ongelijk krijgen. Ik moet nog maar zien de top drie te halen!
oh en H2O...H2O...shmo!! die foto is gewoon goed
Neequote:Op zondag 25 februari 2007 11:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zeg! Nu toch niet gaan klagen dat ie er te snel in staat hè!?
Zelfde idee. Hoop toch nog ergens een puntje weg te kunnen slepen, maar geef mezelf weinig kans.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef Ireth het volgende:
Kheb er toch ook nog maar 1 ingestuurd, zal zo te zien geen kanshebber zijn als ik de rest bekijk, maar wilde toch ook meedoen
Na lang zoeken vond ik hemquote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef An24 het volgende:
Goed, poging
Wilde "levenswater" in beeld brengen door een traan, maar of je het goed genoeg ziet![]()
![]()
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
Potverquote:Op zondag 25 februari 2007 21:02 schreef WurM het volgende:
t is hier (op mijn scherm) iig niet heel duidelijk dat er water/een traan loopt...
bij mij ook nietquote:Op zondag 25 februari 2007 21:02 schreef WurM het volgende:
t is hier (op mijn scherm) iig niet heel duidelijk dat er water/een traan loopt...
Hmmm dan moet rideltje opnieuw..tis nogal een werkje zo'n zelfportretjequote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef -Marjo- het volgende:
Misschien moet je je mascara laten doorlopen?
Ik zie hem wel maar echt heel duidelijk is het niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmm dan moet rideltje opnieuw..tis nogal een werkje zo'n zelfportretje![]()
Ik hoor net dat anderen hem wel kunnen zien...hmmm gokje dat veel fotters een anders ingestelde monitor hebben?![]()
Dan maar de gok wagen danquote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef Xilantof het volgende:
Je eerste foto vind ik erg mooi An!
Niet heel duidelijk, maar ik zie hem wel![]()
Erg nette foto!
Thanks..heb hem toch maar ingestuurd!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ik vind de eerste mooi An! Ik zie de traan wel duidelijk!
Ik hd me voorgenomen geen foto van/met Suus in te sturen... kom ik al neuzend op de 12 cdroms die ik heb nu deze tegen..
[afbeelding]
Hijs ook gesoept en weet ik veel allemaal, het origineel staat in de oude computer die nu niet aangesloten staat, origineel issie ook in kleur volgens mij.. was tijdens mijn fotosoepbeginperiodequote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks..heb hem toch maar ingestuurd!
Je foto is leuk! Alleen wat onderbelicht?
Ik dacht dat het een nieuw kadertje wasquote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef MissBliss het volgende:
An, je foto is 2 pixels te breedResizen die hap!!
Haha, grappig het komt namelijk wel door het kader, die heb ik er per ongeluk na resize omheen gezetquote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nieuw kadertje was![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs ook gesoept en weet ik veel allemaal, het origineel staat in de oude computer die nu niet aangesloten staat, origineel issie ook in kleur volgens mij.. was tijdens mijn fotosoepbeginperiode
Gheylquote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef An24 het volgende:
Goed, poging
Wilde "levenswater" in beeld brengen door een traan, maar of je het goed genoeg ziet![]()
![]()
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
Toch blijft het ook leuk hoe mensen naar een foto kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:30 schreef KD-fotografie het volgende:
was erg moeilijk stemmen, zou er nog heel veel punten willen geven maar dat kan niet helaas.
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef SunChaser het volgende:
Prupke en Blackbull;y hebben praktisch dezelfde foto ingestuurd van t zelfde boottripje natuurlijk. Niet echt onderscheidend zo
zijn toch twee hele verschillende foto's?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef SunChaser het volgende:
Prupke en Blackbull;y hebben praktisch dezelfde foto ingestuurd van t zelfde boottripje natuurlijk. Niet echt onderscheidend zo
Ze hebben in ieder geval moeite ervoor gedaan om iets in te sturen en dat kunnen we niet van iedereen zeggen...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef SunChaser het volgende:
7,5 jaar geoefend op FOK!quote:Op maandag 26 februari 2007 07:45 schreef Puckzzz het volgende:
zeiken om het zeiken heb jij echt to absolute kunst verheven he?
watervaste mascara?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef An24 het volgende:
Goed, poging
![]()
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
WHZquote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Gestemd.
Kwaliteit en kwantiteit liggen hoog deze maand.
Ik heb geen boot gezienquote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef SunChaser het volgende:
Als je je monitor goed instelt zie je het wel trouwens. Zal voor jou waarschijnlijk nog geen problemen hebben gegeven dat je helderheid en kleuren van je foto's niet goed kloppen op het scherm.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is te wit om er water in te zien
Er waren 2 dames aan het werk..quote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Nog koffie gekregen van Martin?
Waar ben je gweest?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:37 schreef k_man het volgende:
Wel verdorie. Ben je even een paar dagen in 't buutnland, is opeens de inzendtermijn alweer verstreken.
heb wel linkje voor je van een vorige fotowedstrijd, toen was het thema de nacht.:quote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef Ymke het volgende:
Ik ben natuurlijk al aan het nadenken over de volgende maand, ben absoluut niet thuis in de nachtfotografie , iemand een leukse site met tips en weetjes ed?
Van mij mag dat wel hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef Kamermans het volgende:
[..]
heb wel linkje voor je van een vorige fotowedstrijd, toen was het thema de nacht.:
Fotowedstrijd maart 2006 [centraal topic]
verder staat er in het tijdschrift "Zoom.nl" een artiekel over fotograferen in het donker "zo leg je sterren aan de hemel en landschappen bij nacht prachtig vast" het artiekel staat in deel 1 van 2007.
alleen kan het niet op inet terug vinden,.. ik kan het wel inscannen en hier linkje posten,.. weet alleen niet of dat mag,..
Nou , ok danquote:Op maandag 26 februari 2007 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg zojuist een idee. Opschrijven maar.
Ja ik ben er blij mee, want ik had niet echt een idee wat ik met het volgende onderwerp aan moestquote:
Dank je voor de moeitequote:Op maandag 26 februari 2007 17:51 schreef Kamermans het volgende:
hier is het artiekel (plaatje is 22mb)
"Forograferen in het donker Zo leg je sterren aan de hemel en landschappen bij nacht prachtig vast"
quote:
Wat doe je dan hier????quote:Op maandag 26 februari 2007 18:02 schreef k_man het volgende:
Dat moet nog blijken. De rolletjes zijn nog niet weg gebracht.
jammer, ben nu wel nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik kwam een tijdje terug iets soortgelijks tegen op DPChallenge, maar dan een stuk doordachter. In twee onder elkaar hangende druppels de reflectie van een getekend doodshoofd, met op de actergrond, buiten de focus, de bron van die reflectie. Heel subtiel. Kan m alleen niet meer terugvinden
Ik heb wel een ideetje maar heb geen idee hoe dat uit gaat pakken. Ik hoop ook dat Mr. Cokin doet wat ie zegt dat ie zal doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:50 schreef Ymke het volgende:
Nu heel hard gaan oefenen op de nachtfotografie , daar heb ik totaal geen ervaring mee . leuke uitdaging dus
quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:30 schreef Re het volgende:
2de ?
je hoort 3de te worden hoor Puckzzz
oww en feli ymke en ableton
met maar 1 "b"quote:
ik twijffeldequote:Op donderdag 1 maart 2007 09:41 schreef Shark.Bait het volgende:
oja, ik moet nog stemmen
[..]
met maar 1 "b"![]()
Ik schreef het ook in het verleden foutquote:
quote:
Het gaat rustig wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:47 schreef Re het volgende:
alleen foto's gemaakt tussen 02:00 en 05:00 mogen ingestuurd worden
Save for web...sloopt alle EXIF eruitquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat rustig worden![]()
* PdeHoog zoekt snel een EXIF-aanpasser
Nacht is eigenlijk van 0:00 tot 6:00quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:47 schreef Re het volgende:
alleen foto's gemaakt tussen 02:00 en 05:00 mogen ingestuurd worden
[DPZ modus]Je horizon is scheef, en hij is niet helemaal scherpquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:56 schreef ArjanB het volgende:
Gefelicitaart winnaars!!! Terechte top 3.
Voor de komende wedstrijd hoeven jullie niet meer in te zenden, ik heb de winnende al gemaakt![]()
[afbeelding]
geeft een beetje de creatieve modus aan waarin ik verkeer best weleigenlijk
![]()
vind het wel een mooi modelquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je horizon is scheef, en hij is niet helemaal scherp
Horizon? Je ziet toch wel dat dit een foto van het zwarte gat van DPZ is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[DPZ modus]Je horizon is scheef, en hij is niet helemaal scherp
Wat is het? een mijnwerker met lege batterijen?
[/DPZ modus]
iets teveel aan de sharpening gezeten zekerquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:26 schreef ArjanB het volgende:
[..]
Horizon? Je ziet toch wel dat dit een foto van het zwarte gat van DPZ is?
Valt me trouwens weer tegen dat je de jpeg-artifacts niet eens opnoemt....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |