daar heb ik dezelfde reactie op als eergister op een soortgelijke post van je bb: knuppel...hoenderhok...hond...stok...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:44 schreef PKfotografie het volgende:
Voor 2007 kunnen eenmalig door alle users 3 onderwerpen aangeleverd worden per mail. De crew maakt hieruit een selectie.
mogen de mensen die besluiten wat het onderwerp word zelf ook mee doen?
(dan wil ik wel mee kiezen welke onderwerpen het worden, heb wel wat leuke foto's liggen waar ik een onderwerp aan vast kan knopen)
Ook geen kader, de originele exif moet er zelfs nog inzitten!quote:Op zondag 14 januari 2007 23:45 schreef ..zapper het volgende:
Ik vind het op alle punten een vooruitgang. Komt er ook een onderwerp dan, waarbij het juist niet is toegestaan om photoshop te gebruiken?
Ga er maar wel vanuitquote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef SunChaser het volgende:
Is dit bindend?
ik vind het raar dat uit gemailde onderwerpen (die dus niemand ziet ) iets gekozen word.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:47 schreef diedrick het volgende:
[..]
daar heb ik dezelfde reactie op als eergister op een soortgelijke post van je bb: knuppel...hoenderhok...hond...stok...
waar is dit soort reacties nu voor nodig... blijkt eens temeer: wat je ook voorstelt...er komt ALTIJD commentaar..
Ik weet dat het een vreemde eigenschap van me is, maar ik vertrouw ze gewoon daarin, hoef ik me er ook niet druk over te maken.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik vind het raar dat uit gemailde onderwerpen (die dus niemand ziet ) iets gekozen word.
van mij mogen ze best mee doen maar dan moeten de foto's genomen zijn in de maand van de wedsrijd en dus geen archief werk.
nu zou je dus onderwerpen kunnen kiezen bij de beste foto's die je hebt.
das niet echt het doel van de wedstrijd.
In de OP staat:quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef prupke het volgende:
met afwijkende fotoshop regels maak je het niet makkelijk voor een aantal users die mee willen doen aan de wedstrijd!
We willen het voor iedereen leuk houden! Ook voor de mensen die graag (en wat intensiever) met Photoshop werken. Dit kan ook stimulerend werken naar de beginnende user (als in de volgende reactie: "Dat wil ik ook (kunnen)"). In een topic is, meen ik me te herinneren, gezegd dat verschillende users die al heel bekend zijn met Photoshop best bereid zijn te willen helpen! Helemaal goed dus! Uiteraard wordt van de beginnende user ook verwacht dat die dan aangeven waar ze hulp willen.quote:Waarom?
Binnen FOT zijn er uiteenlopende meningen over het gebruik van photoshop. Om wederom iedereen aan bod te laten komen is gekozen om bij een aantal wedstrijden lossere regels te hanteren. Ook liefhebbers van photoshop kunnen zich dan eens naar hartelust uitleven. Wij rekenen erop dat zij dan ook de minder ervaren photoshoppers willen bijstaan en instrueren.
Dit is vooral om de communicatielijnen van de mensen die over de onderwerp gaan beslissen kort te houden.quote:en waarom mailen en niet gewoon een openbaar topic ?
dan kunnen mensen zien wat er ingestuurd word en kunnen ze er ook al over brainstormen over wat er misschien komen gaat
De mensen die besluiten zijn crew (mod's, (F)A's). Deze mogen zelf geen onderwerpen insturen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:44 schreef PKfotografie het volgende:
Voor 2007 kunnen eenmalig door alle users 3 onderwerpen aangeleverd worden per mail. De crew maakt hieruit een selectie.
mogen de mensen die besluiten wat het onderwerp word zelf ook mee doen?
(dan wil ik wel mee kiezen welke onderwerpen het worden, heb wel wat leuke foto's liggen waar ik een onderwerp aan vast kan knopen)
alsof de héle crew meebeslistquote:Op zondag 14 januari 2007 23:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik vind het raar dat uit gemailde onderwerpen (die dus niemand ziet ) iets gekozen word.
van mij mogen ze best mee doen maar dan moeten de foto's genomen zijn in de maand van de wedsrijd en dus geen archief werk.
nu zou je dus onderwerpen kunnen kiezen bij de beste foto's die je hebt.
das niet echt het doel van de wedstrijd.
Dat is eigenlijk niet de bedoeling...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
er wortdt wel vaker archiefwerk ingezonden
nee, (al heb ik daazr dan weer mijn twijfels bij, waarom niet vraag ik me dan af) maargoed, dat is dus niet iets nieuws.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:56 schreef pirke het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet de bedoeling...
Dat mag iedereen toch voor zich weten?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:56 schreef pirke het volgende:
[..]
Moet je eens kijken bij de wedstrijd van de beste foto van 2006quote:Op zondag 14 januari 2007 23:56 schreef pirke het volgende:
[..]
Zitten daar foto's bij uit 2005?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Moet je eens kijken bij de wedstrijd van de beste foto van 2006![]()
dus de crew stuurt geen onderwerpen in.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef Xilantof het volgende:
...............................
[..]
De mensen die besluiten zijn crew (mod's, (F)A's). Deze mogen zelf geen onderwerpen insturen.
en 2004 en 2003 (gokje)quote:Op maandag 15 januari 2007 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zitten daar foto's bij uit 2005?
Blackbully, misschien ben je tegenwoordig wel zo goed dat je te groot bent geworden voor het FOK! FOTO wedstrijd. Zijn vast wel andere plekken waar jouw talenten wel op waarde worden geschat.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
ik begin het steeds vager te vinden. (
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |