dat dacht ik al, maar in vorige topic had ik er naar gevraagd en toen is niemand daar op in gegaan. verder is de uitgaven waat het in staat niet meer verkrijgbaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Kamermans het volgende:
Er staat in het tijdschrift "Zoom.nl" een artiekel over fotograferen in het donker:
edit Xilantof:
Een tijdschrift is ook met een copyright beschermd. Zonder toestemming openbaar maken mag naar mijn weten nog steeds niet.
De tip is wel handig, kan men 't blad kopen in de winkel!
Dan heb ik er in het vorige deel waarschijnlijk over heen gelezen. Excuus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef Kamermans het volgende:
[..]
dat dacht ik al, maar in vorige topic had ik er naar gevraagd en toen is niemand daar op in gegaan. verder is de uitgaven waat het in staat niet meer verkrijgbaarhet staat namelijk in de uitgave van januarie 2007.
heheh, en anders mogen ze die van mij wel overkopenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan heb ik er in het vorige deel waarschijnlijk over heen gelezen. Excuus.
Maar dat het een "vergane" uitgave is, maakt voor de copyright natuurlijk niet uit.
Bovendien, voor de échte die-hards, is ie vast nog wel op te vragen bij de uitgever.
Thanks. Die bovenste is niet expres zo uitgesneden. Dit is more or less de originele setting. Hij hoeft idd lang niet zo ver door te schieten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:20 schreef Delnooz het volgende:
een mogelijk probeerseltje (hoe voorzichtig kun je formuleren) van mijn kant
[afbeelding]
edit: specialK: vind de eerste het mooist, het hoge uitsnijden is wel mooi, maar ik vdin het ietsje te hoog nu
Nicequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:48 schreef ..zapper het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
?
En ik heb nog een compleet ander idee, als dat goed lukt, dan zend ik dat in.
De laatste vind ik anders wel echt super!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:12 schreef SpecialK het volgende:
Keuzeprobleem:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste is misschien meer avondfotografie.![]()
Het zijn daarnaast ook nog eens oudjes uit 2006. Misschien dat ik weer eens wat nieuws moet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |