Na lang zoeken vond ik hemquote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef An24 het volgende:
Goed, poging
Wilde "levenswater" in beeld brengen door een traan, maar of je het goed genoeg ziet![]()
![]()
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
Potverquote:Op zondag 25 februari 2007 21:02 schreef WurM het volgende:
t is hier (op mijn scherm) iig niet heel duidelijk dat er water/een traan loopt...
bij mij ook nietquote:Op zondag 25 februari 2007 21:02 schreef WurM het volgende:
t is hier (op mijn scherm) iig niet heel duidelijk dat er water/een traan loopt...
Hmmm dan moet rideltje opnieuw..tis nogal een werkje zo'n zelfportretjequote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef -Marjo- het volgende:
Misschien moet je je mascara laten doorlopen?
Ik zie hem wel maar echt heel duidelijk is het niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmm dan moet rideltje opnieuw..tis nogal een werkje zo'n zelfportretje![]()
Ik hoor net dat anderen hem wel kunnen zien...hmmm gokje dat veel fotters een anders ingestelde monitor hebben?![]()
Dan maar de gok wagen danquote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef Xilantof het volgende:
Je eerste foto vind ik erg mooi An!
Niet heel duidelijk, maar ik zie hem wel![]()
Erg nette foto!
Thanks..heb hem toch maar ingestuurd!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ik vind de eerste mooi An! Ik zie de traan wel duidelijk!
Ik hd me voorgenomen geen foto van/met Suus in te sturen... kom ik al neuzend op de 12 cdroms die ik heb nu deze tegen..
[afbeelding]
Hijs ook gesoept en weet ik veel allemaal, het origineel staat in de oude computer die nu niet aangesloten staat, origineel issie ook in kleur volgens mij.. was tijdens mijn fotosoepbeginperiodequote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks..heb hem toch maar ingestuurd!
Je foto is leuk! Alleen wat onderbelicht?
Ik dacht dat het een nieuw kadertje wasquote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef MissBliss het volgende:
An, je foto is 2 pixels te breedResizen die hap!!
Haha, grappig het komt namelijk wel door het kader, die heb ik er per ongeluk na resize omheen gezetquote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nieuw kadertje was![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs ook gesoept en weet ik veel allemaal, het origineel staat in de oude computer die nu niet aangesloten staat, origineel issie ook in kleur volgens mij.. was tijdens mijn fotosoepbeginperiode
Gheylquote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef An24 het volgende:
Goed, poging
Wilde "levenswater" in beeld brengen door een traan, maar of je het goed genoeg ziet![]()
![]()
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
Toch blijft het ook leuk hoe mensen naar een foto kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:30 schreef KD-fotografie het volgende:
was erg moeilijk stemmen, zou er nog heel veel punten willen geven maar dat kan niet helaas.
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef SunChaser het volgende:
Prupke en Blackbull;y hebben praktisch dezelfde foto ingestuurd van t zelfde boottripje natuurlijk. Niet echt onderscheidend zo
zijn toch twee hele verschillende foto's?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef SunChaser het volgende:
Prupke en Blackbull;y hebben praktisch dezelfde foto ingestuurd van t zelfde boottripje natuurlijk. Niet echt onderscheidend zo
Ze hebben in ieder geval moeite ervoor gedaan om iets in te sturen en dat kunnen we niet van iedereen zeggen...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef SunChaser het volgende:
7,5 jaar geoefend op FOK!quote:Op maandag 26 februari 2007 07:45 schreef Puckzzz het volgende:
zeiken om het zeiken heb jij echt to absolute kunst verheven he?
watervaste mascara?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef An24 het volgende:
Goed, poging
![]()
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
WHZquote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Gestemd.
Kwaliteit en kwantiteit liggen hoog deze maand.
Ik heb geen boot gezienquote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef SunChaser het volgende:
Als je je monitor goed instelt zie je het wel trouwens. Zal voor jou waarschijnlijk nog geen problemen hebben gegeven dat je helderheid en kleuren van je foto's niet goed kloppen op het scherm.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is te wit om er water in te zien
Er waren 2 dames aan het werk..quote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Nog koffie gekregen van Martin?
Waar ben je gweest?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:37 schreef k_man het volgende:
Wel verdorie. Ben je even een paar dagen in 't buutnland, is opeens de inzendtermijn alweer verstreken.
heb wel linkje voor je van een vorige fotowedstrijd, toen was het thema de nacht.:quote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef Ymke het volgende:
Ik ben natuurlijk al aan het nadenken over de volgende maand, ben absoluut niet thuis in de nachtfotografie , iemand een leukse site met tips en weetjes ed?
Van mij mag dat wel hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef Kamermans het volgende:
[..]
heb wel linkje voor je van een vorige fotowedstrijd, toen was het thema de nacht.:
Fotowedstrijd maart 2006 [centraal topic]
verder staat er in het tijdschrift "Zoom.nl" een artiekel over fotograferen in het donker "zo leg je sterren aan de hemel en landschappen bij nacht prachtig vast" het artiekel staat in deel 1 van 2007.
alleen kan het niet op inet terug vinden,.. ik kan het wel inscannen en hier linkje posten,.. weet alleen niet of dat mag,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |