Mee eensquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:19 schreef KD-fotografie het volgende:
de2de, die is super!!
Prachtige plaat Miss-S vooral ook omdat je er duidelijk geen badkamer omgeving bijziet. belichting is ook heel mooi! mag misschien ietsje scherper met wat nabewerking.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:10 schreef Miss_S het volgende:
vanmiddag nog wat dingen proberen anders word het deze
[afbeelding]
Dat je dit nog vraagt.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef Ymke het volgende:
Welke vinden jullie beter
1#
[afbeelding]
of
2#
[afbeelding]
jajajajajajajaja.... dat is um !!! "WATER" ...erg mooi en creatief gedaanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef Ymke het volgende:
Welke vinden jullie beter
1#
[afbeelding]
of
2#
[afbeelding]
als je H2O goed had geschreven was het een erg toffe plaatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:26 schreef Ymke het volgende:
Een naald , water , vastgeplakt op een stapel boeken, druppel eruit laten vallen en de zuiger van de naald vastzetten met tape.
Achter de druppel een vel papier met de letters h20 ondersteboven geplakt en schieten maar
Ik heb eerst tig foto's gemaakt met flessen spa ed , maar dat werd te vaag. de letters h2o zie je wel goed
als we gaan mierenneuken moet ook jij H2O goed schrijvenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:43 schreef Re het volgende:
[..]
als je H2O goed had geschreven was het een erg toffe plaat
jammer genoeg ben ik niet zo goed met nabewerkingquote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Prachtige plaat Miss-S vooral ook omdat je er duidelijk geen badkamer omgeving bijziet. belichting is ook heel mooi! mag misschien ietsje scherper met wat nabewerking.
Heb je photoshop? (of een soortgelijk iets), want ik denk dat je alleen Sharpening hoeft te doen (de vinden bij filter>sharpen>sharpen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jammer genoeg ben ik niet zo goed met nabewerking
gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je photoshop? (of een soortgelijk iets), want ik denk dat je alleen Sharpening hoeft te doen (de vinden bij filter>sharpen>sharpen.
Ik had nog op google gekeken en daar zag ik het ook regelmatig geschreven worden als H2O , ben er vanuit gegaan dat het dus zo ook mocht .quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:43 schreef Re het volgende:
[..]
als je H2O goed had geschreven was het een erg toffe plaat
Lieve foto , mooi detail die open mondquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gedaan
niet heel veel verschil maar toch
ga deze denk ik maar insturen
[afbeelding]
Puckzzz is een haar niet een z'nquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef Kamermans het volgende:
[..]
als we gaan mierenneuken moet ook jij H2O goed schrijven
verder is het idd echt super foto,.. iemand had gepost dat de wedstrijd al beslist was toen Puckzzz z'n foto instuurde? nou denk dat het toch behoorlijk spannend gaat worden
met dank aan jouquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Net subtiel een stukje scherper, en ik vind het een hele mooie foto.
Het geeft die foto absoluut meer gevoelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met dank aan jou
en Ymke die open mond vind ik ook zo schattig
In het centrale topic staat het met een hoofdletterquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef martijn877 het volgende:
Hmm, als ik me foto naar fotowedstrijd@fok.nl stuurt, dan krijg ik een "Undelivered Mail Returned to Sender" terug. Klopt dat?
Ik zag 'm staan, ik vind 'm adembenemnd! die bokeh ook...heerlijk!!quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:21 schreef Xilantof het volgende:
Martijn:
Je foto is gewoon binnengekomen.
Er zit nog een kleine fout in de forward van dat e-mailadres. Vandaag die melding.
edit: hij staat erbij!
Dank jequote:Op zondag 25 februari 2007 05:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zag 'm staan, ik vind 'm adembenemnd! die bokeh ook...heerlijk!!
en idd, iemand die zei dat ik zeker zou gaan winnen gaat echt wel ongelijk krijgen. Ik moet nog maar zien de top drie te halen!
oh en H2O...H2O...shmo!! die foto is gewoon goed
Neequote:Op zondag 25 februari 2007 11:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zeg! Nu toch niet gaan klagen dat ie er te snel in staat hè!?
Zelfde idee. Hoop toch nog ergens een puntje weg te kunnen slepen, maar geef mezelf weinig kans.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef Ireth het volgende:
Kheb er toch ook nog maar 1 ingestuurd, zal zo te zien geen kanshebber zijn als ik de rest bekijk, maar wilde toch ook meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |