... is die nog steeds 388 breedquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:18 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oke na een beetje knutselwerk....
[afbeelding]
ik weet niet welke van de 2 ik het mooiste vindt, maar denk dat ze met wat hoger contrast wat meer indruk makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:05 schreef KaMo het volgende:
Ik fotografeer zgemaar net een dag enzo
[afbeelding]
EDIT:
Al vind ik deze ook wel geslaagd:
[afbeelding]
Jemig, ik mag wel opschieten dan!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:11 schreef Xilantof het volgende:
Even ter herinnering:
Inzenden kan tot 25 februari 22.00 uur.
soep is ook waterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:49 schreef kzieniks het volgende:
ik vind de tweede het mooist Chanty...
mijn idee is gisteravond helemaal in de soep gelopen![]()
maar ff kijken of ik nog wat anders kan bedenken
I second thatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:49 schreef kzieniks het volgende:
ik vind de tweede het mooist Chanty...
Nummer 1quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef Gose het volgende:
Keuzeprobleem :
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
wat vinden jullie?
3 is mooi, maar een is creatiever en ikzelf vind dat altijd wel een huge pluspuntquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef Gose het volgende:
Keuzeprobleem :
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
wat vinden jullie?
Wauw, 1 vind ik de mooiste.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef Gose het volgende:
Keuzeprobleem :
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
wat vinden jullie?
Dat is toch ook een leuke foto!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mijn badeend dan maar ingestuurd
Thnx voor de reacties. 1 is ook gemaakt voor de waterwedstrijd die andere 2 zijn archief die ik nog eens door PS heb gehaald... nummer 1 it isquote:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef Gose het volgende:
Keuzeprobleem :
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
wat vinden jullie?
Wauw, 1 vind ik de mooiste.
@chanty nr 2 denk ik
ik vind die tweede anders heel ergquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:25 schreef KD-fotografie het volgende:
en mij lukt het maar niet om mijn ideetjes mooi uit te werken.
[afbeelding]
[afbeelding]
normaal ben ik daar ook niet blij meequote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:17 schreef pirke het volgende:
Die 2e van die kat is leuk inderdaad.
En Chanty: weer eens wat anders, iemand die juist blij is dat het regent
Ja idd heel mooi met die kat, netjes hoor mijn katten komen niet in de buurt van water!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:25 schreef KD-fotografie het volgende:
en mij lukt het maar niet om mijn ideetjes mooi uit te werken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is zo gek van haar eigen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik vind die tweede anders heel erg
Hoe heb je die kat zo goed afgericht?
Als het goed is verschijnt defoto binnenkort (als een van de mods online komt waarschijnlijk) gewoon in het centrale topic en dan weet je ook zeker dat ie verzonden is. En aangekomen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:35 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
okee........ik heb ingestuurd ....nou maar hopen dat ik het goed heb gedaan
vorige keer is er namelijk wel iets mis gegaan met het versturen
![]()
(is het mogelijk dat ik een seintje kan krijgen dat het goed is aangekomen
b.v.d?!! )
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het goed is verschijnt defoto binnenkort (als een van de mods online komt waarschijnlijk) gewoon in het centrale topic en dan weet je ook zeker dat ie verzonden is. En aangekomen.
Er kan nog twee en een halve dag ingezonden worden, en ik denk dat je gewoon een dag af moet wachten, en als ie er dan nog niet staat even melden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ja maar is het dan nog wel optijd ? als het evt. mis is gegaan en ik het alsnog moet opsturen
![]()
okequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er kan nog twee en een halve dag ingezonden worden, en ik denk dat je gewoon een dag af moet wachten, en als ie er dan nog niet staat even melden.
oohh ja was al bang dat ik dat verkeerd had gedaan??? waar moet ik dat neerzetten dan bij de mail??..op regeltje onderwerp ? of tijdens bewerking er boven plakken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:55 schreef Yoni het volgende:
Bizzy Bee, hij is goed aangekomen hoor. Alleen heeft je foto niet jouw username als naam en dat moet wel![]()
Ik rename 'm wel eventjesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oohh ja was al bang dat ik dat verkeerd had gedaan??? waar moet ik dat neerzetten dan bij de mail??..op regeltje onderwerp ? of tijdens bewerking er boven plakken?
of zijn jullie deze keer zo aardig om het er bij te plakken![]()
![]()
Mooie achtertuin!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:52 schreef Gose het volgende:
Keuzeprobleem :
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
wat vinden jullie?
quote:
oh oke...denk dat ik het snapquote:Volgende keer je foto even renamen naar bizzy-bee.jpg gewoon. Dan kunnen wij de fotootjes goed uit elkaar houden en bij de goede user plakken namelijk![]()
Dan krijg jij de ere-prijsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:37 schreef pea4fun het volgende:
Ik zie al heel veel leuke dingen, mijn idee staat er nog niet bij...ik hoop dat ik het nog op tijd voor elkaar krijg, zo niet, dan maak ik toch die foto en laat ik hem naderhand wel zien.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |