Nou , ok danquote:Op maandag 26 februari 2007 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg zojuist een idee. Opschrijven maar.
Ja ik ben er blij mee, want ik had niet echt een idee wat ik met het volgende onderwerp aan moestquote:
Dank je voor de moeitequote:Op maandag 26 februari 2007 17:51 schreef Kamermans het volgende:
hier is het artiekel (plaatje is 22mb)
"Forograferen in het donker Zo leg je sterren aan de hemel en landschappen bij nacht prachtig vast"
quote:
Wat doe je dan hier????quote:Op maandag 26 februari 2007 18:02 schreef k_man het volgende:
Dat moet nog blijken. De rolletjes zijn nog niet weg gebracht.
jammer, ben nu wel nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik kwam een tijdje terug iets soortgelijks tegen op DPChallenge, maar dan een stuk doordachter. In twee onder elkaar hangende druppels de reflectie van een getekend doodshoofd, met op de actergrond, buiten de focus, de bron van die reflectie. Heel subtiel. Kan m alleen niet meer terugvinden
Ik heb wel een ideetje maar heb geen idee hoe dat uit gaat pakken. Ik hoop ook dat Mr. Cokin doet wat ie zegt dat ie zal doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:50 schreef Ymke het volgende:
Nu heel hard gaan oefenen op de nachtfotografie , daar heb ik totaal geen ervaring mee . leuke uitdaging dus
quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:30 schreef Re het volgende:
2de ?
je hoort 3de te worden hoor Puckzzz
oww en feli ymke en ableton
met maar 1 "b"quote:
ik twijffeldequote:Op donderdag 1 maart 2007 09:41 schreef Shark.Bait het volgende:
oja, ik moet nog stemmen
[..]
met maar 1 "b"![]()
Ik schreef het ook in het verleden foutquote:
quote:
Het gaat rustig wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:47 schreef Re het volgende:
alleen foto's gemaakt tussen 02:00 en 05:00 mogen ingestuurd worden
Save for web...sloopt alle EXIF eruitquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat rustig worden![]()
* PdeHoog zoekt snel een EXIF-aanpasser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |