Ik vind de 1e erg mooi! heb je dat met kokend water ofzo gedaan of is dat rook iets anders?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef Kamermans het volgende:
ik heb nog ff geprobeerd om mijn vorige idee beter uit te werken (met die kaars), alleen is niet gelukt,..
wel heb ik ander idee uitgevoerd en ben er zeer teverden over
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
het is kokend water ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:33 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ik vind de 1e erg mooi! heb je dat met kokend water ofzo gedaan of is dat rook iets anders?![]()
inderdaad nu ik ze hier bekijk lijken ze ineens een stuk doffer...gaan we wat aan doen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:58 schreef pirke het volgende:
Ze zijn nu 388 breed, je hebt marge genoeg
Ik zou voor de 2e gaan, maar ik vind ze alle 3 een beetje dof/mat, en dat terwijl die 2e toch een stralend blauwe lucht heeft volgens mij. Misschien kan je er in de nabewerking nog iets mee?
ej goed joh..leuke foto's....zal 2e alleen boven iets croppen..maar goed das mijn ideequote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef Kamermans het volgende:
ik heb nog ff geprobeerd om mijn vorige idee beter uit te werken (met die kaars), alleen is niet gelukt,..
wel heb ik ander idee uitgevoerd en ben er zeer teverden over
1) klikbaar
[[url=http://www.kamermans.net/Designs/500/Kokend%20Water.jpg]afbeelding][/url]
2) klikbaar
[[url=http://www.kamermans.net/Designs/500/Kokend%20Water-2.jpg]afbeelding][/url]
als ik wat meer van de boven kant afknip dan wordt het een betje vierkante foto,.. en ik vindt vierkante fotos dus echt helemaal niks :p vandaar dat hij lekker langwerpig isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ej goed joh..leuke foto's....zal 2e alleen boven iets croppen..maar goed das mijn idee![]()
ik vind de horizon betje scheefquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:36 schreef WurM het volgende:
Ik ging vandaag helemaal ongepland met de hond op stap naar de Blauwe Stad en heb daar het volgende plaatje geschoten:
[afbeelding]
Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit wat ik er nou precies van vind
badeendje??????????quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
van afgelopen weekend:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet 't niet zo goed.
1 van deze, of toch maar mijn badeend, ik weet 't niet
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:52 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
badeendje??????????![]()
2e van de 3 spreekt nog het meest aan dan...maar goed mijn mening![]()
![]()
oke na een beetje knutselwerk....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:58 schreef pirke het volgende:
Ze zijn nu 388 breed, je hebt marge genoeg
Ik zou voor de 2e gaan, maar ik vind ze alle 3 een beetje dof/mat, en dat terwijl die 2e toch een stralend blauwe lucht heeft volgens mij. Misschien kan je er in de nabewerking nog iets mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |