abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46385857
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46385897
Sneijder is middenvelder van wereldformaat.
lollig
pi_46385913
Sneijder moet nog een jaartje blijven. Dan is 'ie nog beter.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46385943
Sneijder
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46385948
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Sneijder moet nog een jaartje blijven. Dan is 'ie nog beter.
Maar ook weer minder waard...

Het contract, heb ik het dan over
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46386232
Poepon schijnt erg goed gespeeld te hebben vanavond.

Heb ik van horen zeggen, ik heb het zelf niet kunnen zien omdat ik pas net thuis ben. En zo weer weg ga.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46386241
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Maar ook weer minder waard...

Het contract, heb ik het dan over
Dat besef ik me heel goed, maar in mijn geheugen staat nog altijd gegrift:
quote:
Met 16 miljoen wordt je geen kampioen!
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46386261
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:56 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat besef ik me heel goed, maar in mijn geheugen staat nog altijd gegrift:
[..]
Wie zei dat toen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46386289
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Wie zei dat toen?
Spandoek mbt. Zlatan meen ik mij te herinneren. Dat jaar was ook weer 3 keer niks.
pi_46386473
Zondag gaat wel lukken, ben meer benieuwd naar AZ uit.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46386504
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Spandoek mbt. Zlatan meen ik mij te herinneren. Dat jaar was ook weer 3 keer niks.
Owja kan best kloppen. Wel gaaf
pi_46388325
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:04 schreef F1Bas het volgende:
AZ uit wordt zo belangrijk.
pi_46388624
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

AZ uit wordt zo belangrijk.
Hopelijk dan weer een behoorlijke verdediging op de been en niet zo lafjes spelen als tegen Bremen.
pi_46390101
quote:
Ten Cate: Eerste echelon niet naar AZ
Door PAUL VAN DEN BOSCH

AMSTERDAM - Ajax is niet bang dat prominente spelers de komende jaren naar AZ zullen vertrekken.

Technisch directeur Marcel Brands zei afgelopen week in het weekblad VI dat de Alkmaarse club wellicht moet gaan shoppen bij concurrenten.

Daarmee bedoelde hij clubs als Ajax, PSV en Feyenoord. ,,Zij doen dat ook bij ons, dus waarom niet?’’ aldus Brands. Vorig jaar gingen Olaf Lindenbergh en Kenneth Perez van AZ naar Ajax.

,,Misschien dat spelers uit ons tweede en derde echelon naar AZ vertrekken, als daar een bak met geld wordt opengetrokken,’’ zo reageerde Ajax-trainer Henk ten Cate gisteren. ,,Maar dat geldt niet voor het eerste echelon, denk ik.’’

Concurrentie uit Nederland is wel het laatste dat Ajax kan gebruiken. In de Arena piekeren de beleidsmakers zich suf hoe zij een elftal elke twee jaar kampioen maken kunnen maken en naar de beste zestien van Europa voortstuwen, zonder dat buitenlandse clubs weer komen winkelen in Amsterdam.

Zo vertrekt Zdenek Grygera straks transfervrij naar Juventus in Italië. Tijdens zijn wekelijkse persconferentie filosofeerde Ten Cate gisteren openlijk over het dilemma van een club als Ajax.

Een ploeg geleidelijk naar de top brengen, zoals Louis van Gaal in de jaren ’90 nog lukte, is vrijwel onmogelijk geworden. In de uitwedstrijd bij Werder Bremen, woensdag, bleek dat Ajax nog weinig in Europa heeft te zoeken.

Ten Cate: ,,Bij Ajax is de situatie zo dat je A-junioren als Mitchell Donald en Vurnon Anita al moet inbrengen, als er mensen wegvallen. Zij moeten het straks ook overnemen als bepaalde spelers weggaan. Vroeger ging een Ajax-voetballer op z’n 24ste naar het buitenland en was zijn vervanger twintig. Nu vertrekken de jongens van twintig, 21 jaar.

,,Kijk naar Van der Vaart en De Jong. Van der Vaart was zelfs al aanvoerder. Hun vervangers zijn A-junioren. Gelukkig brengen Stam en Davids nu de nodige balans.’’

Een speler die mag, Mauro Rosales, komt niet weg. River Plate deed afgelopen dagen nog een verwoede poging hem naar Argentinië terug te halen, maar dat is definitief mislukt. Rosales heeft het mentaal zwaar door het mislukken van de transfer. ,,Ik weet niet wat ze in Buenos Aires nog willen,’’ aldus Ajax’ technisch directeur Martin van Geel, ,,maar het is nu te laat.’’
pi_46390152
Sneu voor Rosales hoor - dat dan weer wel.

Het zou inderdaad goed zijn wanneer al die gasten gewoon lekker tot hun 23ste blijven ballen.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 09:09:52 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46391550
Het moet niet zo zijn dat investeringen in de jeugdopleiding zich alleen letterlijk terugbetalen. Natuurlijk was Sneijder voor dit jaar al goed voor Ajax, maar eigenlijk is het sinds dit jaar pas echt een speler waar je op kunt bouwen.

In het hedendaagse voetbal kun je helaas niet meer van morele verplichtingen spreken met al die miljoenen. Maar kon je dat wel, dan zou Sneijder toch min of meer moreel verplicht zijn zich ten minste nog 1 seizoen sportief in te zetten voor Ajax.

Want wat heeft 'ie met Ajax nu bereikt? Zeker als je het vergelijkt met andere toptalenten uit de historie. Nog helemaal niks...
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:46:25 #17
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_46392700
kampioen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_46392830
morgen mijn eerste wedstrijd in het stadion

m
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:56:06 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46392877
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 10:46 schreef Sethje het volgende:
kampioen
Ben je d'r zondag bij?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46392971
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]
Ook begin jaren 90 werden de beste spelers weggekocht meneer Ten Cate. Er zat een groot verschil in het elftal dat in 1992 de Uefa Cup won en het elftal dat in 1995 de CL won.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46393168
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:04 schreef F1Bas het volgende:
Idd
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:29:32 #22
82589 S-Two
barba macacu
pi_46393497
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 09:09 schreef twi het volgende:
Het moet niet zo zijn dat investeringen in de jeugdopleiding zich alleen letterlijk terugbetalen. Natuurlijk was Sneijder voor dit jaar al goed voor Ajax, maar eigenlijk is het sinds dit jaar pas echt een speler waar je op kunt bouwen.

In het hedendaagse voetbal kun je helaas niet meer van morele verplichtingen spreken met al die miljoenen. Maar kon je dat wel, dan zou Sneijder toch min of meer moreel verplicht zijn zich ten minste nog 1 seizoen sportief in te zetten voor Ajax.

Want wat heeft 'ie met Ajax nu bereikt? Zeker als je het vergelijkt met andere toptalenten uit de historie. Nog helemaal niks...
Sneijder heeft altijd gezegd dat hij Ajax wil verlaten na een kampioenschap. Maar wat dat waard is.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_46393529
quote:
Ajax en Nederlands elftal willen op commerciële toer in Azië

AMSTERDAM - De KNVB is in onderhandeling over een trip van het Nederlands elftal naar Azië. In dezelfde periode wil Ajax naar China.

Oranje en Ajax wensen beide spelers als uithangborden voor de commercieel interessante onderneming te gebruiken. De KNVB heeft echter het eerste recht op internationals.

Ajax-trainer Henk ten Cate maakte zich weinig illusies over de sportieve motieven van de voetbalbond. "De KNVB moet gewoon geld verdienen om het het hele apparaat in stand te houden."

Het is nog niet duidelijk welke landen Oranje zal aandoen. De Thaise voetbalbond maakte gisteren echter al bekend dat Nederland op 6 juni naar Thailand zal komen voor een vriendschappelijke wedstrijd in Bangkok tegen het nationale elftal.

Ook voor Ajax zijn de motieven voor de trip naar China van commerciële aard. Algemeen-directeur Maarten Fontein ziet in het land van meer dan een miljard inwoners financiële en sportieve groeimogelijkheden. Feit is wel dat zowel de KNVB als Ajax afhankelijk is van de beschikbaarheid van spelers. De trip van Oranje is gepland rond 2 en 6 juni. Dat zijn speeldata voor de EK-kwalificatie, maar Nederland is dan vrij. Ajax heeft de reis naar China in dezelfde periode gepland. "De internationals van Ajax zijn in die periode opeisbaar door de KNVB", aldus Ten Cate. "Maar met Jaap Stam en Edgar Davids beschikken we nog steeds over gezichtsbepalende spelers." Hij voorziet echter toch problemen: "De zomerstop is voor een aantal spelers erg kort. Mocht Ajax de voorronde van de Champions League spelen, dan is er weinig vrije tijd."
pi_46393689
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:00 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ook begin jaren 90 werden de beste spelers weggekocht meneer Ten Cate. Er zat een groot verschil in het elftal dat in 1992 de Uefa Cup won en het elftal dat in 1995 de CL won.
Ja maar dat ging niet zo hard zoals het nu gaat.
lollig
pi_46393804
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het perspectief destijds als speler anders was dan nu. De groep die uiteindelijk de champions league won, wilden ook bij elkaar blijven totdat er iets gewonnen werd. Nu was dat ook een groep die het in zich had, bij de huidige spelers zie ik die potentie niet, en dan gaan ze naar het buitenland poen pakken.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_46394095
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:42 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het perspectief destijds als speler anders was dan nu. De groep die uiteindelijk de champions league won, wilden ook bij elkaar blijven totdat er iets gewonnen werd. Nu was dat ook een groep die het in zich had, bij de huidige spelers zie ik die potentie niet, en dan gaan ze naar het buitenland poen pakken.
Nee, toen had je nog geen bossman arrest.
lollig
pi_46394157
Geld verpest het voetbal. Tegenwoordig koopt men clubliefde.
pi_46394319
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:52 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nee, toen had je nog geen bossman arrest.
Kluivert en Davids zijn destijds gratis en voor niks naar AC Milan gegaan. Was bosman niet ergens in 1993 of 1994 ?
pi_46394397
Er waren destijds toch ook conflicten rondom de salarisschalen?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:06:31 #30
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46394467
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:01 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Kluivert en Davids zijn destijds gratis en voor niks naar AC Milan gegaan. Was bosman niet ergens in 1993 of 1994 ?
Gelukkig kwam Davids ook weer gratis terug
Jawel, je keek.
pi_46394474
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:04 schreef Urquhart het volgende:
Er waren destijds toch ook conflicten rondom de salarisschalen?
Dat wordt gezegd ja. Het groepje De Boertjes, Blind tegen Davids, Seedorf, Kluivert.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:13:16 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46394612
quote:

[..]

Kijk dan eens naar de selectie toen die cups werden gewonnen. In 3 jaar tijd is die hele selectie zowat vervangen, met uitzondering van Blind en Silooy.
pi_46395222
quote:
Transfer Rosales definitief afgeketst

Mauro Rosales blijft defintief de rest van het seizoen bij Ajax. Technisch directeur Martin van Geel meldt vandaag dat de Amsterdammers geen zaken meer zullen doen met River Plate.

De Argentijnse topclub is al ruim een maand bezig om Rosales naar Buenos Aires te halen. Beide clubs geraakten echter steeds niet tot overeenstemming, omdat River Plate moeite had om een solide bankgarantie op tafel te leggen.

Gisteren kwam uit Argentinië het bericht binnen dat River Plate alsnog 1,8 miljoen euro wil overmaken aan Ajax, maar voor de Amsterdammers komt deze ultieme poging te laat. Rosales, die graag terug wilde naar zijn vaderland, zal daardoor gewoon in de Arena blijven.
Is die soap ook weer ten einde.
pi_46395324
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:34 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Helaas
pi_46395575
Kut, geen gratis rondje van HW.
pi_46396070
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:34 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Denk eerder dat het een cliffhanger is.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_46396098
Ik zit er niet mee hoor. Als De Mul geblesseerd raakt heb je anders helemaal niets op rechts.
Houd van een lijntje.
pi_46396129
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zit er niet mee hoor. Als De Mul geblesseerd raakt heb je anders helemaal niets op rechts.
Leonardo

of 442
pi_46396156
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Buiten het feit dat je dan nog beter met 10 man kan spelen ( ) kost hij gewoon erg veel salaris...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 13:16:20 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46396322
Ach, Ajax gaat niet dood van die paar ton.
pi_46396487
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:01 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

1995.

Reiziger ging ook gratis de deur uit meen ik.
Porcupine Tee - Normal
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 13:24:12 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46396528
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Buiten het feit dat je dan nog beter met 10 man kan spelen ( ) kost hij gewoon erg veel salaris...
Tof dat Rosales blijft
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_46396602
quote:

[..]

Oh nee?

Opstelling Ajax - Torino, 13-05-1992:

Menzo Stanley, Silooy Sonny, Blind Danny, Jonk Wim, Boer de Frank, Winter Aron, Alflen Rob, Kreek Michel, Schip van 't John, Pettersson Stefan, Roy Brian

Opstelling Ajax - AC Milan, 24-05-1995:

Sar van der Edwin, Reiziger Michael, Blind Danny, Boer de Frank, Rijkaard Frank, Seedorf Clarence, Litmanen Jari, Davids Edgar, Finidi George, Boer de Ronald, Overmars Marc

Op Danny Blind en Frank de Boer na een geheel ander elftal. Silooy zat in 1995 nog wel bij de selectie.

In 1992 werden verkocht : Aron Winter, Johh van 't Schip, Brian Roy en John van Loen.
In 1993 werden verkocht : Dennis Bergkamp, Wim Jonk en Marciano Vink.
In 1994 werden verkocht : Stefan Pettersson, Stanley Menzo en Michel Kreek. Rob Alflen werd afgekeurd wegens een dubbele hernia.
Porcupine Tee - Normal
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 13:41:15 #44
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46396964
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:27 schreef StarGazer het volgende:

Rob Alflen werd afgekeurd wegens een dubbele hernia.
Volgens mij had-ie zijn officiele affscheid in de rust van een CL-wedstrijd seizoen 94-95 iin het olympisch
pi_46397424
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:41 schreef Doc het volgende:

[..]

Volgens mij had-ie zijn officiele affscheid in de rust van een CL-wedstrijd seizoen 94-95 iin het olympisch
Jep, was tegen AEK Athene.

Goede gozer, die Alflen. Vond het destijds erg jammer dat hij werd afgkeurd.
Porcupine Tee - Normal
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 13:58:51 #46
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46397508
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:55 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Jep, was tegen AEK Athene.

Goede gozer, die Alflen.
Dat was ook de eerste wedstrijd met de Ajax-vlaggetjes. Die waren kwalitietief echt heel goed
pi_46397900
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 13:58 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat was ook de eerste wedstrijd met de Ajax-vlaggetjes. Die waren kwalitietief echt heel goed
En Andre Rieu op de middenstip Destijds live commercial, was best wel een stunt om zijn cd te promoten
pi_46397995
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:13 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

En Andre Rieu op de middenstip Destijds live commercial, was best wel een stunt om zijn cd te promoten
Dat was tegen Bayern Munchen thuis, halve finale
Porcupine Tee - Normal
pi_46398040
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat was tegen Bayern Munchen thuis, halve finale
Met dat heeeerlijke doelpunt van Finidi..........Waar is die toch in hemelsnaam gebleven ? Kunnen we die niet als rechtsbuiten binnenhalen ?
pi_46398221
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:18 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Met dat heeeerlijke doelpunt van Finidi..........Waar is die toch in hemelsnaam gebleven ? Kunnen we die niet als rechtsbuiten binnenhalen ?
Allang gestopt geloof ik.

Finidi
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 17 februari 2007 @ 14:52:55 #51
131729 jna
pi_46398935
Finidi is inderdaad in 2004 gestopt
Jawel, je keek.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2007 @ 15:06:43 #52
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46399273
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:13 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Dat vlaggetje heb ik ook nog steeds. Maar die was kwalitatief niet zo goed als de eerste. Daar stond ook geen " Ajax - AEK" op. Op de volgende stond wel altijd ook bij welke wedstrijd het vlaggetje hoorde.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 15:09:08 #53
131729 jna
pi_46399347
quote:
Het is 19 april 1995; Ajax - Bayern Munchen in een uitverkocht sfeervol Olympisch Stadion. Het is de 41ste minuut, de rook van het vele vuurwerk is eindelijk opgetrokken. Ajax staat 1-0 voor door een doelpunt van Jari Litmanen. Plots is daar een heerlijke goal van;...Finidi George; gewoon snoeihard in het uiterste hoekje van de kruising......vanaf een metertje of 20....krijg er gewoon bijna weer kippenvel van! “Finidi, oh oh, Finidi, oh oh”, galmt door het stadion.

Finidi George kende zijn doorbraak in de zomer van 1993. Ajax had in die zomer grote plannen. Louis van Gaal wilde met zijn jonge selectie de wereld gaan bestormen en kneedde spelers als de broertjes De Boer, Van der Sar, Litmanen en Overmars naar zijn hand. Aangevuld met de teruggekeerde routinier Frank Rijkaard moesten zij de landstitel pakken. Van Gaal miste nog iets in zijn selectie en wel een typische buitenspeler. Hij had interesse in Tijani Babangida, Nigeriaanse rechtsbuiten in Nederland (bij Roda), maar kreeg van de toenmalige Nigeriaanse bondscoach Clemens Westerhof een tip. Zo mocht de rechtsbuiten die Babangida uit de nationale ploeg hield op proef komen bij Ajax: Finidi George in de beginperiode door iedere NOS-verslaggever nog George Finidi genoemd.

De man voor een klein huisje in Nigeria mijmert na over die stageperiode; Samen met de Serviër Mitar Mrkela en de Oekraïner Yuri Petrov moest hij proberen om een contract af te dwingen. De beste zou winnen, zo veel was zeker. Grinnikend bedenkt hij hoe zenuwachtig hij was en dat hij toch eigenlijk nauwelijks indruk kon maken. Op zijn zachtst gezegd vonden de andere Ajacieden hem niet direct een aanwinst. “Finito”, zo noemden ze hem al. Toch zag Van Gaal iets in hem wat de rest toen nog niet zag en koos zeer verrassend voor de Nigeriaan.

Al direct speelde hij zich in de basis bij Ajax, ten koste van de dure aankoop Peter van Vossen. Met Overmars als tegenpool op links diende hij de Amsterdammers drie seizoenen in de meest succesvolle periode sinds jaren. Ajax haalde onder Van Gaal drie landstitels op rij, won de Champions League, de wereldbeker en de Europese supercup. Hij was een belangrijke schakel in een elftal dat als geheel veel meer was dan de som der delen. Finidi werd een publiekslieveling geroemd om zijn rushes langs de zijlijn.

Na die drie seizoenen wilde hij meer geld. Het werd een principiële kwestie. Ajax wilde niet, hij vertrok. Het was niet het grootse vertrek wat hem had gepast. Te weinig mensen hielden rekening met zijn kant van de zaak. Hij had, hier in het dorp waar hij nu zit te genieten van het ware leven, een familie te onderhouden. Kent u de grootte van de gemiddelde Afrikaanse familie? Iedereen wordt erbij betrokken. Vandaar dat hij niet aarzelde toen Betis Sevilla, op dat moment zeker geen sportieve verbetering, hem een dik contract aanbood. Weg was hij.

Na vier seizoenen Real Betis verhuisde hij in 2000 naar Real Mallorca. Steeds verder gleed hij weg in de anonimiteit, de man die op twee WK’s actief was. Bij Betis en bij Mallorca speelde hij redelijk, maar niet op Ajax-niveau. Alleen zijn inkomsten lagen ruim boven Ajax-niveau, wat zelfs ook nog zo was bij zijn periode daarna in Engeland bij Ipswich Town. Vorig seizoen keerde hij nog kortstondig terug bij Mallorca, maar het goede was er echt af. Deze zomer besefte hij het. Hij werd niet meer geselecteerd voor Nigeria voor het WK in Japan in 2002, hetgeen zijn 3e WK had moeten worden. Nadat Ipswich degradeerde, drukte Finidi te zwaar op de begroting voor de Engelse club. Finidi vertrok in de zomer van 2003 transfervrij wederom naar Real Mallorca waar hij speelde voor een prestatiecontract. Medio augustus 2004 had geen enkele club serieuze interesse en dus stopte hij met voetballen.

Hij zelf herinnert het zich wel, zittend voor zijn huisje. Hij is de grote man in het dorp, maar wel gewoon gebleven. Wellicht knaagt het nog wel eens aan hem, dat zijn financiële loopbaan uiteindelijk superieur is geworden aan zijn sportieve loopbaan. Spijt zal hij desondanks niet hebben. Hij heeft zijn taak gedaan en kan zijn familie tot in lengte van dagen onderhouden. Het is tijd geworden voor nieuw bloed. Zijn opvolger moet hier maar lopen, tussen die jongetjes die zich uitsloven voor zijn neus en de ene na de andere dribbel uitvoeren. Als hij zijn ogen sluit, kan hij het soms nog horen. Heel in de verte eerst, daarna langzaam aanzwellend qua sterkte. “Finidi, oh oh, Finidi, oh oh”.

Het ga je goed, Finidi!

Jawel, je keek.
pi_46399405
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 15:09 schreef jna het volgende:

[..]

[afbeelding]

Wat een held

Verschrikkelijk dat in 1995 zijn broertje de dood vond door een verdwaalde kogel
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 17 februari 2007 @ 15:14:09 #55
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46399460
Vind het toch jammer dat ik nooit zo'n wedstrijd in het olympisch stadion heb meegemaakt. M'n pa heeft notabene Bayern Munchen die halve finale meegemaakt terwijl hij helemaal niet van voetbal houdt

ach ja zakenmannetjes he, die je dan vervolgens blij maken met zo'n vlaggetje
pi_46399482
quote:

[..]

[afbeelding]

Mooi verhaal. Ook leuk om te zien wat voor goede kijk Louis van Gaal heeft op spelers. Beter word Van Gaal scout bij Ajax na zijn trainersloopbaan.
lollig
  zaterdag 17 februari 2007 @ 15:17:14 #57
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46399532
Beter keert hij nog gewoon een keer terug als trainer. Zum kotsen zoals hij als TD behandelt is.
pi_46399572
Goed geschreven, kippenvel
Geef mij maar Amsterdam
  zaterdag 17 februari 2007 @ 15:23:11 #59
131729 jna
pi_46399700
Mooi stuk over Finidi
pi_46399956
quote:
Heeeeeeeeerljk
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_46400538
Vanaf 11 uur kan je weer in het home terecht voor een drankje en wat te eten.
Secrets never die. Only people.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 16:27:29 #63
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46401114
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 15:14 schreef PLAE@ het volgende:
Vind het toch jammer dat ik nooit zo'n wedstrijd in het olympisch stadion heb meegemaakt. M'n pa heeft notabene Bayern Munchen die halve finale meegemaakt terwijl hij helemaal niet van voetbal houdt

ach ja zakenmannetjes he, die je dan vervolgens blij maken met zo'n vlaggetje
Hier hetzelfde, maar dan met een oom. Geeft niks om Ajax, maar heeft wel al die wedstrijden gezien.
Terwijl ik als elf jaar oud jochie zat te kwijlen voor de TV.

Maar wat wás ik blij met al die vlaggetjes, Ajax-Dortmund, Ajax-Bayern, Ajax-Juventus (final '96)...
Helaas heeft m'n ma ze op een gegeven moment allemaal weggegooid.
Gourmetten of steengrillen?
pi_46401976
Kan eindelijk weer eens profiteren van een open internetverbinding hier in de buurt. Werder - Ajax was om te huilen. Die lijnrechter is het levende bewijs waarom alle officials een oogtest moeten ondergaan.

Morgen maar 'gewoon' knallen; de frustratie wegspelen.
pi_46402533
Raffie wreekt Ajax .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_46402593
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Jajong het volgende:
Raffie wreekt Ajax .
Koning.
pi_46402776
quote:
Waar zouden jullie zonder mij zijn hé
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46404563
Finidi
pi_46404695
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Jajong het volgende:
Raffie wreekt Ajax .
Leuk voor Rafael, maar wij hebben er natuurlijk geen flikker aan.
pi_46404797
Leuk verhaal over Finidi. Maar dat verhaal is al erg oud volgens mij. Heb het een tijd terug geloof ik al eens in sportweek gelezen. Overigens maakte Finidi de 2-1 en niet de 2-0 tegen Bayern
pi_46405457
Als Heracles nou zijn best een beetje doet straks .
pi_46405541
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:10 schreef PizzaSalami het volgende:
Als Heracles nou zijn best een beetje doet straks .
Ik vind Heracles sowieso wel een leuke club. Maar ik verwacht niet dat psv punten laat liggen. Ach, dan kan het alleen maar mee vallen
pi_46405852
Zelfs HSV wint met 2-0 van Werder Kun je nagaan hoe slecht jullie waren.
pi_46405887
Jajajaja, nu weten we het wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46405952
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:24 schreef dlebrok het volgende:
Aldus een feyenoorder die met 8-1 afgedroogt is door ons

Kneus.
pi_46406028
quote:
Hoe ging de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur?
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:36:26 #77
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46406208
quote:

[..]

[afbeelding]

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:39:27 #78
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_46406315
Komt helemaal goed
pi_46406416
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Komt helemaal goed
Als het morgen al niet goed komt, dan weet ik het niet meer

Come on Heracles!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:43:32 #80
45511 TimmyAsd
pi_46406443
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als het morgen al niet goed komt, dan weet ik het niet meer

Come on Heracles!

En idd komop Almelo!
pi_46406577
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 18:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuk verhaal over Finidi. Maar dat verhaal is al erg oud volgens mij. Heb het een tijd terug geloof ik al eens in sportweek gelezen. Overigens maakte Finidi de 2-1 en niet de 2-0 tegen Bayern
Zou zomaar kunnen inderdaad, of uit dat boek Godenzonen 10 jaar later ofzo? Dat van die 2-1 klopt in ieder geval.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_46406591
quote:
3-0 2-4 0-4 4-1
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46406618
Die foto van Finidi met de beker is trouwens prachtig
pi_46406655
Hoi stink joden
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46406708
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoi stink joden
Hoi stoere meneer
pi_46406721
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hoi stoere meneer
(zegt een puber met een username waar heineken in voor komt)

Wie is er hier dan stoer? Jij toch?
pi_46406736
quote:
Hoi stink joden
Waar is dit voor nodig?
Houd van een lijntje.
pi_46406753
quote:
Hoi stink joden
Moet jij je niet voorbereiden op de pleuris die morgen uitbreekt? Want daar heb jij het al de hele week over, ben jij van de SCF of de FlllR?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46406772
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:51 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

(zegt een puber met een username waar heineken in voor komt)

Wie is er hier dan stoer? Jij toch?

Nee ik zou jou niet uit durven schelden. Zeker niet gezien je signature. Dát is pas stoer.
pi_46406774
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:52 schreef denthemen het volgende:

[..]

Moet jij je niet voorbereiden op de pleuris die morgen uitbreekt? Want daar heb jij het al de hele week over, ben jij van de SCF of de FlllR?
Ik ben morgen niet eens in de Kuip
pi_46406796
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:53 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Was te verwachten, Ticketbox smoes weer? Oh nee, was jij het niet die carnaval boven zijn club verkoos?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46406806
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:53 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Jij viert liever carnaval?
pi_46406813
Het is weer zover
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:56:08 #94
45511 TimmyAsd
pi_46406842
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:55 schreef kevin6188 het volgende:
Het is weer zover
Fuckie_W kwam er opeens mee toch
pi_46406845
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:55 schreef kevin6188 het volgende:
Het is weer zover
Don't fuck with us
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46406846
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:

[..]

Was te verwachten, Ticketbox smoes weer? Oh nee, was jij het niet die carnaval boven zijn club verkoos?
Jij woont zeker boven de grote rivieren? Dan weet je niet wat carnaval is. Ben de hele dag al kut zat Zo weer verder feesten. Ben nu alleen ff thuis om op FOK! te zitten en me om te kleden naar Bob Marley
pi_46406862
quote:

[..]

[afbeelding]

Waar heb je dit verhaal vandaan?

Want er is een hoop gejat uit mijn column uit 2004, zie http://frontpage.fok.nl/column/2085/1 vanaf de derde alinea!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46406938
Voortaan deze jongen

erachter gooien.
Houd van een lijntje.
pi_46406971
In de kuip kan je ook een clowneske voorstelling verwachten. Misschien een carnaval tip voor morgen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_46406994
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Voortaan deze jongen

[afbeelding]

erachter gooien.
Tja, dat werkt niet echt op FOK!.

Hier teruggevonden: http://www.ajaxf-side.nl/(...)ettienauw_finidi.htm

Gewoon een jaar later ongeveer en een hoop gejat. Schandalig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46407034
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:56 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Fuckie_W kwam er opeens mee toch
Dat bedoel ik ook, dat er weer eens iemand komt buurten.
pi_46407091
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:56 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Jij woont zeker boven de grote rivieren? Dan weet je niet wat carnaval is. Ben de hele dag al kut zat Zo weer verder feesten. Ben nu alleen ff thuis om op FOK! te zitten en me om te kleden naar Bob Marley
alles moet wijken voor mijn club
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46407132
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:03 schreef denthemen het volgende:

[..]

alles moet wijken voor mijn club
Niet een carnavals optocht met een kar waar ik 350 euro in heb gestoken. Mijn hele vriendengroep doet mee, dus het word bom gezellig. Dat zal morgen in de Kuip wel anders zijn
pi_46407188
Houd van een lijntje.
pi_46407338
Carnavalspaupers...
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:13:33 #106
131729 jna
pi_46407456
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tja, dat werkt niet echt op FOK!.

Hier teruggevonden: http://www.ajaxf-side.nl/(...)ettienauw_finidi.htm

Gewoon een jaar later ongeveer en een hoop gejat. Schandalig.
Inderdaad daar vandaaan, geen idee dat er zoveel gejat was
Jawel, je keek.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:14:03 #107
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46407468
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Carnavalspaupers...
idd
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_46407830
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Carnavalspaupers...
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46408246
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:04 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Niet een carnavals optocht met een kar waar ik 350 euro in heb gestoken. Mijn hele vriendengroep doet mee, dus het word bom gezellig. Dat zal morgen in de Kuip wel anders zijn
. Jij bent niet goed joh.
pi_46410986
psv gewonnen helaas, zorgen dat het morgen weer 3 punten is
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:54:58 #111
131729 jna
pi_46411026
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef denthemen het volgende:
psv gewonnen helaas, zorgen dat het morgen weer 3 punten is
Het moet wel spannend blijven he. Als psv alles verliest zijn we al zo snel kampioen
Jawel, je keek.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:55:17 #112
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46411037
Inderdaad, gewoon blijven volgen nu. Dit PSV is echt waardeloos aan het voetballen, en had met wat meer pech gewoon tegen een aardige nederlaag opgelopen vanavond.
  zondag 18 februari 2007 @ 00:32:58 #113
11102 knep
Mountainfreak
pi_46415139
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:55 schreef twi het volgende:
Inderdaad, gewoon blijven volgen nu. Dit PSV is echt waardeloos aan het voetballen, en had met wat meer pech gewoon tegen een aardige nederlaag opgelopen vanavond.
Ben benieuwd hoe 'goed' jullie morgen dan voetballen
pi_46415370
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:55 schreef twi het volgende:
Ja, dit word echt niks tegen Arsenal.
lollig
  zondag 18 februari 2007 @ 10:52:31 #115
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46419360
quote:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Huntelaar terug in basis?

Afgaande op de training vrijdag maakt Huntelaar een goede kans terug te keren in de basisopstelling van Ajax.

Stekelenburg
Anita, Stam, Heitinga, Lindenbergh,
Gabri, Sneijder, Davids
De Mul, Huntelaar en Babel/Leonardo
Ajax Netwerk
pi_46419762
quote:
Op zondag 18 februari 2007 10:52 schreef Riro het volgende:

[..]

Ajax Netwerk
Lijkt me de beste opstelling.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_46419782
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Lijkt me de beste opstelling.
Op Lindenbergh na
pi_46419849
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:20 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Op Lindenbergh na
Weinig alternatief helaas
pi_46420011
In de A of in het tweed hebben ze toch wel Backs???
pi_46420175
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:33 schreef Chadi het volgende:
In de A of in het tweed hebben ze toch wel Backs???
De beste linkback van jong-Ajax (tevens aanvoerder) is verhuurd aan Groningen. Helaas, want wij hadden hem best kunnen gebruiken nu denk ik.
pi_46420239
AAH jongens met 10 man win je nog wel van excelsior dus laat Olaf lekker meeballen.
lollig
pi_46421596
ik ga nu weg, hopen op een 5-0 of zo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46421766
Hopelijk eens een grote uitslag. Zou mooi zijn om qua doelsaldo eens goed in te lopen op psv
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 februari 2007 @ 12:47:20 #124
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46421794
hun beste speler doet toch niet mee?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_46421806
Ik haak af vandaag. Voel me zwaar beroerd en heb eindelijk besloten om definitief een punt achter m'n relatie van meer dan een jaar te zetten. Even geen zin om ergens af te reizen nu...
pi_46421878
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef BigFire het volgende:
hun beste speler doet toch niet mee?
Luigi Bruins bedoel je? Klopt, die is geblesseerd.
Porcupine Tee - Normal
pi_46421883
Ik hoop op een nulletje of 5! En aanvoerder, sterkte!
pi_46421921
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik haak af vandaag. Voel me zwaar beroerd en heb eindelijk besloten om definitief een punt achter m'n relatie van meer dan een jaar te zetten. Even geen zin om ergens af te reizen nu...
Sterkte man.

Ik ben zo gaar, ik ga nog maar even pitten voor de wedstrijd en kerk vanmiddag.
pi_46422037
@ aanvoerder, sterkte jongen
Porcupine Tee - Normal
pi_46422289
quote:
Sterkte kerel.

Hopelijk inderdaad een goede overwinning, even die 3-0 tegen Bremen eraf spelen/
pi_46422319
Ik droomde vannacht dat Ajax de return wedstrijd tegen Bremen met 5-0 won
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 februari 2007 @ 13:11:52 #132
131729 jna
pi_46422539
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef StarGazer het volgende:
Ik droomde vannacht dat Ajax de return wedstrijd tegen Bremen met 5-0 won
Kunnen we Raffie niet huren voor een dagje?
Jawel, je keek.
  zondag 18 februari 2007 @ 13:23:37 #133
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46422928
Huntelaar terug in de basis?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zondag 18 februari 2007 @ 13:24:07 #134
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46422937
quote:
sterkte!! Zwaar kut dit.
  zondag 18 februari 2007 @ 13:41:59 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46423582
Ik blijf gewoon zeggen dat ik gewoon die 3 punten wil, maakt niet uit hoe.
  zondag 18 februari 2007 @ 13:44:00 #136
45511 TimmyAsd
pi_46423663
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:41 schreef twi het volgende:
pi_46423698
Ik realiseer me net dat Werder alweer heeft verloren. Iedereen kan winnen van ze, maar tegen AJAX krijg je weer de deksel op de neus. Ook daar word ik niet vrolijk van.
pi_46423718
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:41 schreef twi het volgende:
Dat zei ik volgens mij een week geleden ook al.
pi_46423779
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik realiseer me net dat Werder alweer heeft verloren. Iedereen kan winnen van ze, maar tegen AJAX krijg je weer de deksel op de neus. Ook daar word ik niet vrolijk van.
Ach, wij hadden een behoorlijk verzwakt elftal
  zondag 18 februari 2007 @ 13:47:52 #140
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46423832
Opstelling:
quote:
Stekelenburg, Anita, Stam, Heitinga, Lindenbergh, Gabri, Sneijder, Davids, De Mul, Huntelaar, Leonardo
pi_46423983
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:47 schreef X-fi het volgende:
Opstelling:
[..]
Babel en maduro op bankie, goeie zaak
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 18 februari 2007 @ 13:52:23 #142
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46424017
quote:
donderdag winnen met gewoon met 4-0 en dan is WB ook weer weg.
  zondag 18 februari 2007 @ 13:52:41 #143
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46424026
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:51 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Babel en maduro op bankie, goeie zaak
Donald ook
pi_46424176
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:52 schreef X-fi het volgende:

[..]

Donald ook
Maar Lindenbergh dan weer niet
  zondag 18 februari 2007 @ 13:59:54 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46424286
quote:
Wij hadden daar ook een resultaat behaald wanneer we met 11 man op het veld hadden kunnen blijven staan. Dan had Werder nooit in de wedstrijd gekomen.
pi_46424478
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef twi het volgende:

[..]

Wij hadden daar ook een resultaat behaald wanneer we met 11 man op het veld hadden kunnen blijven staan. Dan had Werder nooit in de wedstrijd gekomen.
Mwa, ik vond Ajax de eerste 20 minuten heel slecht, en tot de tegengoal wel redelijk.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:07:13 #147
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46424545
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:57 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Maar Lindenbergh dan weer niet
ja inderdaad. En ik mis Perez.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:07:55 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46424572
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Mwa, ik vond Ajax de eerste 20 minuten heel slecht, en tot de tegengoal wel redelijk.
Het was heel slecht, maar feitelijk kwam Werder niet verder dan een gevaarlijke vrije trap. Ik baseer m'n mening dan ook op de 21e tot 45e minuut. Ik durf te zeggen dat we toen zelfs gewoon een goal verdienden.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:12:42 #149
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_46424743
Huntelaar gaat 2x scoren.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:13:52 #150
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46424787
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef Corksterr het volgende:
Huntelaar gaat 2x scoren.
dat hoop ik wel voor die jongen
  zondag 18 februari 2007 @ 14:16:23 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46424871
Van mij mag 'ie er 12 maken en voert hij voor de rest geen flikker uit, alleen maar om Ten Cate eens wakker te schudden met z'n belachelijke opstellingsbeleid.
pi_46424998
Opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Anita, Heitinga, Stam, Lindenbergh;
Gabri, Sneijder, Davids;
De Mul, Huntelaar, Leonardo.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:23:48 #153
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_46425136
Met dat middenveld en die aanval moet Excelsior al voor rust kapot gespeeld zijn denk ik.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:26:45 #154
131729 jna
pi_46425261
nou kom op, ff aan het doelsaldo werken
Jawel, je keek.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:26:50 #155
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_46425265
back-posities ...
pi_46425301
Huntelaar mag er van mij wel meer dan 3 inrammen. Dat heb ik namelijk ook ff nodig.
pi_46425515
Fluitconcert voor Lindenbergh

Ga godverdomme eens achter je team staan
  zondag 18 februari 2007 @ 14:34:31 #158
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46425587
De Ajax Marsch te laat ingezet, begint al goed.

Wat is dat trouwens met al die commentatoren die de eerste basisplaats van Anita claimen? Die is al lang en breed geweest bij Groningen uit vorig seizoen.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:34:38 #159
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46425594
pi_46425783
Ik zie Stam vaker voorin dan in de verdediging!
pi_46425849
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zie Stam vaker voorin dan in de verdediging!
  zondag 18 februari 2007 @ 14:45:26 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46426026
13e minuut, 0-0, laag tempo en wat doe je als publiek? Juichen bij elk balcontact
pi_46426196
Ok, ik zat er net al aan te denken... als Davids z'n eerste maakt, dan ga ik balen dat ik er niet bij was...
pi_46426203
DAVIDS !!!!!!!!!!!!!
pi_46426216
1 - 0
pi_46426220
EDJE!!!
JOHNNY HEITINGA
pi_46426413
Heitinga tegen Excelsior.... geen gelukkige combinatie.
pi_46426414
shit 1- 1
pi_46426440
Kop op Johnny!
  zondag 18 februari 2007 @ 14:57:38 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46426480
Ach, na die 1-0 was het compleet ingekakt. Misschien worden ze nu weer wakker.
pi_46426488
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:57 schreef twi het volgende:
Ach, na die 1-0 was het compleet ingekakt. Misschien worden ze nu weer wakker.
Idd.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:58:23 #172
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46426514
komt nog wel goed

wel even een draai om de oren voor heitinga

- Edgar Davids
pi_46426617
hoerezooi, wat is dit?
  zondag 18 februari 2007 @ 15:01:02 #174
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46426624
Gaat lekker
pi_46426625
Ze zijn wakker geworden
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
pi_46426662
Knullig...
  zondag 18 februari 2007 @ 15:04:33 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46426784
Voor rust de gelijkmaker scoren en er is nog niets aan de hand. Maar dan moet dat ook wel gebeuren...
pi_46426786
1-2 Exselsior
Life is Music
  zondag 18 februari 2007 @ 15:08:46 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46426959
Huntelaar is een held
pi_46426983
Klaas-Jan Huntelaarrrrrrr!
pi_46426996
YES, Klaas-Jan!

Als je het iemand gunt...
  zondag 18 februari 2007 @ 15:09:19 #182
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_46426997
huntelaar
  zondag 18 februari 2007 @ 15:09:41 #183
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_46427019
iemand een stream?
  zondag 18 februari 2007 @ 15:12:05 #184
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_46427130
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:09 schreef koningdavid het volgende:
YES, Klaas-Jan!

Als je het iemand gunt...
lindenbergh
pi_46427354
Toch weten we de laatste tijd vermakelijke potten op de mat te tonen. Tegen Den Haag, Utrecht, Groningen... Spanning ten top. Maar van mij mag het toch echt wat makkelijker af en toe.
pi_46427406
Als Klaas er nog ff 2 inramt...
pi_46427421
Lindenbergh moet trouwens oprotten
  zondag 18 februari 2007 @ 15:20:24 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46427454
Ach, die twee goals aan Excelsior-kant hadden nooit mogen vallen. Knullige breedtepass en een jeugdspeler die wordt uitgespeeld. Dat gebeurt doorgaans natuurlijk niet.

Wat een klotepubliek hebben we trouwens. Eerst (bij 0-0) de arrogantie van galleryplay creeeren met het gejuich bij elk balcontact, maar na de goals van Excelsior een striemend fluitconcert geven. Ze hadden verdomme beter naar Thialf kunnen gaan.
pi_46427508
Babel of Perez voor Leo please.
  zondag 18 februari 2007 @ 15:23:30 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46427578
Ik vind Leo zo slecht nog niet deze partij eigenlijk.
pi_46427658
Heitinga kansloos
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46427717
Ik zal nooit welke speler dan ook van AJAX uitfluiten, laat staan heel het elftal.
pi_46427964
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef twi het volgende:
Ach, die twee goals aan Excelsior-kant hadden nooit mogen vallen. Knullige breedtepass en een jeugdspeler die wordt uitgespeeld. Dat gebeurt doorgaans natuurlijk niet.

Wat een klotepubliek hebben we trouwens. Eerst (bij 0-0) de arrogantie van galleryplay creeeren met het gejuich bij elk balcontact, maar na de goals van Excelsior een striemend fluitconcert geven. Ze hadden verdomme beter naar Thialf kunnen gaan.
Jah zeg dat...

gvd als ik het beleid van de ArenA 1x mocht bepalen jonge... al die lange zijde fluiters, en kakkers en bobo's achter glas in de hoeken.

Als sta je 0-8 achter dan NOG ZING JE GVD.

HUP AJAX HUP
ROOD WITTE SCHARE
DAPPRE STRIJDERS FIER EN KOEN!!!!!!!
JOHNNY HEITINGA
pi_46428015
waar kijken jullie ajax?
pi_46428042
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:35 schreef TIM-846 het volgende:
waar kijken jullie ajax?
Planet.nl/voetbal

en dan geen beeld maar alleen livecommentaar wat iedereen op TELE2 ook heeft
JOHNNY HEITINGA
pi_46428433
auw kut gek maak die 3-2
pi_46428783
Het moet nu toch wel gaan gebeuren hoor.
pi_46428876
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:34 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jah zeg dat...

gvd als ik het beleid van de ArenA 1x mocht bepalen jonge... al die lange zijde fluiters, en kakkers en bobo's achter glas in de hoeken.

Als sta je 0-8 achter dan NOG ZING JE GVD.

HUP AJAX HUP
ROOD WITTE SCHARE
DAPPRE STRIJDERS FIER EN KOEN!!!!!!!
Als je nou heel hard zingt he... echt heel hard... dan kunnen ze je misschien in de Arena horen !!!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:03:33 #199
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_46429020
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef Corksterr het volgende:
Met dat middenveld en die aanval moet Excelsior al voor rust kapot gespeeld zijn denk ik.
Mwhahahaha de arrogantie
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  zondag 18 februari 2007 @ 16:04:59 #200
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46429066
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:03 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Mwhahahaha de arrogantie
Niks arrogantie. Als je kijkt naar het potentie in die speler MOET je ook gewoon makkelijk winnen van Excelsior. Maarja..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46429468
ja, hebben we weer zicht op kampioenschap, gebeurt dit
  zondag 18 februari 2007 @ 16:17:52 #202
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46429574
Echt te belachelijk dit
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46429691
Totaal onnodig....

De nodige hartkloppingen weer...
  zondag 18 februari 2007 @ 16:20:29 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46429705
Nouja, laat die schaal dan godverdomme maar gewoon in Eindhoven staan. Te dramatisch voor wooden dit...
  zondag 18 februari 2007 @ 16:21:09 #205
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46429748
Jaja, het kan dooien, het kan vriezen,

maar thuis tegen Excelsior mag je verdomme toch geen punten verliezen...
pi_46429763
Hoe kut is dit.

Op papier de makkelijkste wedstrijd van het seizoen niet winnen.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:21:25 #207
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_46429765
Henkie moet blijven
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  zondag 18 februari 2007 @ 16:21:31 #208
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_46429771
godverdomme..
pi_46429789
Nooit meer kampioen, nooit meer kampioen, nooit meer kampioen olee olee

GVD
Porcupine Tee - Normal
  zondag 18 februari 2007 @ 16:22:25 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46429808
honden.... volgende wedstrijd heel jong Ajax neerzetten en salaris inhouden.

,
Get woke, go broke!
pi_46429823
verdomme AZ ook nog gelijk, PSV wint en wat doen wij ook gelijk OMG
Haleloeja
pi_46429829
OPDONDEREN ALLEMAAL
Porcupine Tee - Normal
pi_46429869
dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet,
pi_46429876
Mooi kut.
Klik dan als je durft
pi_46429884
John
Gabri

zondag 18 februari 2007 @ 16:24:39 #216
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46429905
Geinig.
2000 light years from home
pi_46429919
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:24 schreef Merkie het volgende:
Geinig.
Dat jullie nog 's winnen?
pi_46429934
Elk jaar weer hetzelfde liedje
Porcupine Tee - Normal
pi_46430001
wtf :S

Om te huilen!
  zondag 18 februari 2007 @ 16:27:31 #220
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46430021
ben benieuwd wat Ten Cate te zeggen heeft. laat hem maar eens harde woorden spreken. Excelsior het meest nikszeggende clubje in de eredivisie pakt een punt tegen ons... mag gewoon niet.

- Edgar Davids
  zondag 18 februari 2007 @ 16:28:10 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46430049
Gelukkig zal Ten Cate vast zeggen dat er dit seizoen progressie in zit ten opzichte van het vorige, omdat we X punten meer hebben...
pi_46430060
Jezus, stelletje kutnoobs

Doet me denken aan SSV - Ajax uit 1991
pi_46430074
Wat een progressie weer!!!

Ziek ben ik ervan, doodziek
Porcupine Tee - Normal
pi_46430092
Vorige wedstrijd tegen Excelsior zei hij al dat Ajax dramatisch speelde, en toen wonnen met 3-1.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:31:17 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46430172
Lamme kotsmongolen zijn het .

Echt, dit is zwaar debiel gewoon. Heb je nog een minime kans op de schaal, laat je het zo weer liggen.

tercht dat psv kampioen wordt zo natuurlijk. ok even een dip maar ze winnen wel weer gewoon nu..

Geen idee wat we verder nog moeten doen hoor, spelers hebben opzich kwaliteit genoeg maar ze vertikken het om te werken voor hun dikke salaris.
Get woke, go broke!
pi_46430175
Wat een opstelling.. en ik denk echt dat die De Mul zijn dochter knalt samen met Linderberg .
pi_46430185
Tjongejonge zeg... Wat erg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46430225
Prachtdoelpunt van Davids zeg..

Maar gelijkspelen tegen Excelsior..........
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 18 februari 2007 @ 16:32:59 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46430233
De opstelling was niet slecht, maar als je het rond de 16 helemaal vast gaat zetten door alle aanvallers die je hebt op te stellen, tsja...
  zondag 18 februari 2007 @ 16:33:03 #230
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46430238
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dat we sinds een heel lange tijd de 0 hebben gehouden.
2000 light years from home
pi_46430254
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

En de nul houden!
pi_46430261
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef venomsnake het volgende:
Prachtdoelpunt van Davids zeg..

Maar gelijkspelen tegen Excelsior..........
gifje?
  zondag 18 februari 2007 @ 16:34:21 #233
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46430287
  zondag 18 februari 2007 @ 16:38:27 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46430425
Ze krijgen in ieder geval op hun flikker, want een interview heb ik nog niet gehoord.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:39:02 #235
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46430437
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:38 schreef twi het volgende:
Ze krijgen in ieder geval op hun flikker, want een interview heb ik nog niet gehoord.
ik zit daar ook op te wachten idd
  zondag 18 februari 2007 @ 16:42:00 #236
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46430535
Zullen we op z'n Ronald Koemans dan maar zeggen dat dit puntverlies nodig is om ontzettend gedreven de komende wedstrijden in te vliegen?
  zondag 18 februari 2007 @ 16:42:19 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46430543
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef twi het volgende:
Zullen we op z'n Ronald Koemans dan maar zeggen dat dit puntverlies nodig is om ontzettend gedreven de komende wedstrijden in te vliegen?
pi_46430567
bedankt he
  zondag 18 februari 2007 @ 16:43:21 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46430580
Probleem is alleen dat we dat op een gegeven moment in zijn Ajax tijd elke week konden zeggen
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
bedankt he
"Wij van Ajax hebben samen met de vertegenwoordiging van AZ besloten..."

pi_46430595
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
bedankt he
Graag gedaan
Porcupine Tee - Normal
pi_46430629
Ajax zou maar zo een AZ'je kunnen krijgen dit seizoen: Tweede worden en de play-off finale tegen Twente verliezen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46430651
Tot donderdag in het stadion dan maar weer.
pi_46430688
Kutzooi.
Klik dan als je durft
pi_46430692
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef cultheld het volgende:
Ajax zou maar zo een AZ'je kunnen krijgen dit seizoen: Tweede worden en de play-off finale tegen Twente verliezen .
Zou zomaar kunnen, weet je wat ook kan? Dat Ajax weer een Ajax'je doet net als vorig seizoen: Vierde worden en via de play-off alsnog CL halen.
pi_46430701
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef cultheld het volgende:
Zeker.
Klik dan als je durft
  zondag 18 februari 2007 @ 16:47:39 #246
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46430731
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen, weet je wat ook kan? Dat Ajax weer een Ajax'je doet net als vorig seizoen: Vierde worden en via de play-off alsnog CL halen.
Maar da's nog nie gebeurd
pi_46430759
kut, verkeerde topic..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46430773
Nu gaan we i.i.g. niet met een lekker gevoel de reeks AZ, Heerenveen, Twente, etc. in.
pi_46430780
Heitinga
pi_46430791
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het eerste scenario kan maar zo leiden tot afschaffing van de play-off's. Nee dat is geen troll, dat geloof ik serieus .
  zondag 18 februari 2007 @ 16:49:30 #251
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46430795
"Wij hebben rood, wij hebben wit. Ook PSV is Ajacied"

Toch nog kampioen...
pi_46430803
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:48 schreef Flashwin het volgende:
Heitinga
pi_46430822
Haha arrogantie weer eens mooi afgestraft "Ajax wordt kampioen"
Ten Cate
pi_46430823
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:48 schreef koningdavid het volgende:
Nu gaan we i.i.g. niet met een lekker gevoel de reeks AZ, Heerenveen, Twente, etc. in.
Die superfriezen zijn dit seizoen niet veel zonder Alves hoor. Twente is in bloedvorm, AZ is denk ik wel te pakken.
pi_46430850
zielige psv supporters hier zeg.
pi_46430904
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef dlebrok het volgende:
Ten Cate
Komt hij ook weer. De arrogantie is niet afgestraft, het slechte spel wel.
Klik dan als je durft
  zondag 18 februari 2007 @ 16:52:38 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46430910
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:51 schreef toma het volgende:
zielige psv supporters hier zeg.
Nee, ze hebben groot gelijk, helaas.

Ajax is weer eens het lachtertje van de "top" 4.
Get woke, go broke!
  zondag 18 februari 2007 @ 16:56:26 #258
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46431023
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:49 schreef twi het volgende:
"Wij hebben rood, wij hebben wit. Ook PSV is Ajacied"

Toch nog kampioen...
  zondag 18 februari 2007 @ 16:56:33 #259
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46431028
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waar PSV dat de afgelopen maand was?
pi_46431063
quote:

[..]

Jaar in, jaar uit............
Porcupine Tee - Normal
pi_46431100
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef dlebrok het volgende:
Ten Cate
Wij zijn AJAX wij zijn de BESTE
pi_46431122
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:58 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

dat laatste moet nog blijken
  zondag 18 februari 2007 @ 16:59:42 #263
82589 S-Two
barba macacu
pi_46431125
Erg zuur dit verdomme, heb je een kleine kans, verspeel je het tegen fuckin Excelsior. En ik zie de wedstrijden tegen PSV, AZ en Twente zo ook niet met vertrouwens tegemoet .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 18 februari 2007 @ 17:00:00 #264
80382 manny
30 is best veel
pi_46431132
Zolang je achterin met Heitinga, de Steek en elke keer een nieuwe back loopt kun je op elk moment en tegen elke tegenstander zomaar tegen een doelpunt oplopen. Helaas.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_46431136
quote:

[..]

top 4? Denk niet dat je daar nog van kunt spreken...
pi_46431166
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:58 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Idd. En excelsior dat er 10 op rij verliest, gunnen jullie gewoon een puntje. Sportief.
pi_46431169
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:59 schreef toma het volgende:

[..]

dat laatste moet nog blijken
Wij zijn altijd de beste.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 18 februari 2007 @ 17:01:53 #268
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46431193
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:00 schreef Nouk het volgende:

[..]

Feyenoord zal er traditioneel getrouw altijd bijhoren, ook al stellen ze sportief al jaren niks meer voor.
pi_46431194
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:00 schreef Nouk het volgende:

[..]

PSV, Twente, Ajax, AZ.
  zondag 18 februari 2007 @ 17:02:45 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46431219
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:56 schreef twi het volgende:

[..]

Waar PSV dat de afgelopen maand was?
Tja, iedereen heeft wel eens een dipje, maar wij hebben het al 10 jaar....

Lachertje waren ze even, nu wel weer gewoon gewonnen en 5 punten voor, nou ik kan er het leuke niet meer van inzien inmiddels.
Get woke, go broke!
  zondag 18 februari 2007 @ 17:03:10 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46431233
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV, Twente, Ajax, AZ.
Dan kun je elk jaar wel een nieuwe top 4 maken...
  zondag 18 februari 2007 @ 17:03:15 #272
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46431235
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wij zijn altijd de beste.
Amen.
pi_46431261
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:03 schreef twi het volgende:

[..]

Dan kun je elk jaar wel een nieuwe top 4 maken...
Of gewoon de traditionele top 3 aanhouden: Ajax, Feyenoord en PSV. ik zie niet in wat AZ beter maakt dan Twente of Heerenveen.
pi_46431279
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:00 schreef manny het volgende:
Zolang je achterin met Heitinga, de Steek en elke keer een nieuwe back loopt kun je op elk moment en tegen elke tegenstander zomaar tegen een doelpunt oplopen. Helaas.
Heitinga is ook gewoon slecht als centrale verdediger, hadden we drie jaar terug al kunnen constateren. Maargoed, als je niemand anders hebt dan houdt het snel op...
pi_46431284
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:33 schreef toma het volgende:

[..]

gifje?
pi_46431330
Wat een knullige tegendoelpunten zeg.... Amateur voetbal is er niets bij
pi_46431345
Ik verwachte sowieso al dat PSV toch kampioen zou worden
En nu al helemaal

Maarja eigenlijk is alles te verwachten
Het balletje kan raar rollen
Zoals vandaag bijvoorbeeld..
  zondag 18 februari 2007 @ 17:07:59 #278
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46431385
Nou, even niet de beste. Maar onze club blijft de mooiste. En wie weet... Wat ik van PSV gisteren zag was meer geluk dan wijsheid. Misschien stond er inderdaad wat teveel druk op het moeten winnen bij ons, zoals Ten Cate zei.

Laat PSV de kar maar even trekken terwijl wij de punten proberen te pakken in de zware serie die er aan komt. Doorstaan we die, dan moeten we ook PSV kunnen pakken. En dan kan er nog van alles gebeuren.
  zondag 18 februari 2007 @ 17:08:52 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46431416
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Of gewoon de traditionele top 3 aanhouden: Ajax, Feyenoord en PSV. ik zie niet in wat AZ beter maakt dan Twente of Heerenveen.
Jezus cultheld, ben je wel goed? Ik ben het nog nooit meer met je eens geweest
pi_46431493
Speel volgende week maar gelijk
  zondag 18 februari 2007 @ 17:16:06 #281
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_46431651
Zo, dat was weer eens flink ruk zeg

Mooie goal van Davids, maar na de gelijkmaker (de minuten daarvoor ook al eigenlijk) dramatisch slecht. Na de 2-2 hoop je dan nog op de winnende, maar eerlijk gezegd zat het er niet in.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_46431671
Stelletje teringkneuzen zijn het ook. Ben er nu helemaal klaar mee.
pi_46432001
godverdomme, WAT EEN TYFUS INSTELLING! Heitinga, Lindenbergh, De mul, Leonardo, Gabri, ZO KUN JE GODVERDOMME NIET SPELEN TEGEN EXCELSIOR! tyfus mongolen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46432006
10x verliezen ze achter elkaar en tegen ons halen ze een punt. Zucht.
pi_46432166
Salaris inhouden
Porcupine Tee - Normal
pi_46432309
snap niet dat Perez niet start
Haleloeja
pi_46432400
Het was weer huilen met de pet op.

Totaal geen beleving, passie en agressie. Er zat totaal geen tempo in.
Onbegrijpelijk dat Perez niet start! En dat gaat die pas in de 70e minuut wisselen wat een zak die Ten Cate.

Bovendien was die scheidsrechter ook wel drama. Allereerst had Huntelaar een zuivere strafschop moeten hebben, en werd geheel onterecht geen voordeel gegeven (waar in principe de 3-2 uit kwam na een voorzet van Stam.)

Kampioenschap
pi_46432460
geen sfeer=geen punten

Ik hoop dat men op 410 voor Donderdag de trots opzij wilt zetten en de ploeg weer gewoon aanmoedigt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46432480
Om maar met de woorden van Jesper Gronkjaer te spreken: "Wat een kloteseizoen"
Porcupine Tee - Normal
pi_46432500
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:36 schreef Gelderland het volgende:
snap niet dat Perez niet start
Die zal wel te goed zijn voor de rest ofzo.
pi_46432586
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die zal wel te goed zijn voor de rest ofzo.
Idd

Toen hij er in kwam zorgde hij meteen voor gevaar en dreiging. Zal het met "ik-mag-je-gehalte" van Ten Cate te maken hebben?
pi_46432604
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd

Toen hij er in kwam zorgde hij meteen voor gevaar en dreiging. Zal het met "ik-mag-je-gehalte" van Ten Cate te maken hebben?
of dat er maar max 11 spelers kunnen worden opgesteld
pi_46432637
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd

Natuurlijk heeft dat ermee te maken. Als Ryan Babel een Deen was geweest en geen jongen met Surinaamse roots had ie ook een heel seizoen op de bank gezeten...
pi_46432647
goal van Davids zat er trouwens gruwlijk goed in.
  zondag 18 februari 2007 @ 17:49:14 #295
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_46432664
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Twente is wel vrij gelijkwaardig aan AZ, maar Heerenveen is duidelijk minder dan die twee hoor. Heerenveen staat 15 punten achter op Twente en 16 op AZ.

Bij AZ en Twente kan iedereen scoren, bij Heerenveen is het vooral Alves. Goed dat ze die speler hadden gekocht, anders was het rechterrijtje geweest voor Heerenveen.

pi_46432665
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef Flashwin het volgende:

[..]

of dat er maar max 11 spelers kunnen worden opgesteld
Hij had voor iedere willekeurige speler (met uitzondering van Stam en Davids) ingewisseld kunnen worden. Dus dat is geen argument. Perez is de beste voetballer in deze selectie.
pi_46432762
Lekker belangrijk die Perez discussie, ook zonder hem moet je Excelsior oprollen. Daar lag het echt niet aan.
pi_46432769
quote:
Ten Cate : 'Collectieve wanprestatie'

Ajax-trainer Henk ten Cate moest vanmiddag vanaf de bank knarsentandend toezien hoe zijn ploeg twee punten inleverde tegen Excelsior (2-2). De oefenmeester stak zijn frustratie na afloop niet onder stoelen of banken en constanteerde een collectieve wanprestatie.

"Wat ging er mis? Je kan beter vragen wat er wel goed ging. Dan zijn we sneller klaar. Voetballend was het dramatisch. Dit was gewoon bereslecht. Ik kan er niet meer van maken."

"Een oorzaak is dat je niet geconcentreerd aan die wedstrijd begint. Dat je in een veel te laag tempo speelt en twee doelpunten weggeeft. Dat mag op dit niveau niet gebeuren. Je maakt het jezelf gewoon lastig."

"Na rust hebben we de zaak ook niet recht kunnen trekken. Je roept het over jezelf af. Simpel zat. We geven deze punten veel te simpel weg. Dit valt niet goed te praten. Echt een collectieve wanprestatie"
pi_46432775
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef jna het volgende:
nou kom op, ff aan het doelsaldo werken
pi_46432801
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Misschien had je wat eerder moeten wisselen, vriend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')