gifje?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef venomsnake het volgende:
Prachtdoelpunt van Davids zeg..![]()
Maar gelijkspelen tegen Excelsior..........![]()
ik zit daar ook op te wachten iddquote:Op zondag 18 februari 2007 16:38 schreef twi het volgende:
Ze krijgen in ieder geval op hun flikker, want een interview heb ik nog niet gehoord.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef twi het volgende:
Zullen we op z'n Ronald Koemans dan maar zeggen dat dit puntverlies nodig is om ontzettend gedreven de komende wedstrijden in te vliegen?
"Wij van Ajax hebben samen met de vertegenwoordiging van AZ besloten..."quote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
bedankt he
Graag gedaanquote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
bedankt he
Zou zomaar kunnen, weet je wat ook kan? Dat Ajax weer een Ajax'je doet net als vorig seizoen: Vierde worden en via de play-off alsnog CL halen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef cultheld het volgende:
Ajax zou maar zo een AZ'je kunnen krijgen dit seizoen: Tweede worden en de play-off finale tegen Twente verliezen.
Zeker.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef cultheld het volgende:
Ajax zou maar zo een AZ'je kunnen krijgen dit seizoen: Tweede worden en de play-off finale tegen Twente verliezen.
Maar da's nog nie gebeurdquote:Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, weet je wat ook kan? Dat Ajax weer een Ajax'je doet net als vorig seizoen: Vierde worden en via de play-off alsnog CL halen.
Natuurlijk, maar het eerste scenario kan maar zo leiden tot afschaffing van de play-off's. Nee dat is geen troll, dat geloof ik serieusquote:Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, weet je wat ook kan? Dat Ajax weer een Ajax'je doet net als vorig seizoen: Vierde worden en via de play-off alsnog CL halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |