Dat jullie nog 's winnen?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:24 schreef Merkie het volgende:
Geinig.
gifje?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef venomsnake het volgende:
Prachtdoelpunt van Davids zeg..![]()
Maar gelijkspelen tegen Excelsior..........![]()
ik zit daar ook op te wachten iddquote:Op zondag 18 februari 2007 16:38 schreef twi het volgende:
Ze krijgen in ieder geval op hun flikker, want een interview heb ik nog niet gehoord.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef twi het volgende:
Zullen we op z'n Ronald Koemans dan maar zeggen dat dit puntverlies nodig is om ontzettend gedreven de komende wedstrijden in te vliegen?
"Wij van Ajax hebben samen met de vertegenwoordiging van AZ besloten..."quote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
bedankt he
Graag gedaanquote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
bedankt he
Zou zomaar kunnen, weet je wat ook kan? Dat Ajax weer een Ajax'je doet net als vorig seizoen: Vierde worden en via de play-off alsnog CL halen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef cultheld het volgende:
Ajax zou maar zo een AZ'je kunnen krijgen dit seizoen: Tweede worden en de play-off finale tegen Twente verliezen.
Zeker.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef cultheld het volgende:
Ajax zou maar zo een AZ'je kunnen krijgen dit seizoen: Tweede worden en de play-off finale tegen Twente verliezen.
Maar da's nog nie gebeurdquote:Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, weet je wat ook kan? Dat Ajax weer een Ajax'je doet net als vorig seizoen: Vierde worden en via de play-off alsnog CL halen.
Natuurlijk, maar het eerste scenario kan maar zo leiden tot afschaffing van de play-off's. Nee dat is geen troll, dat geloof ik serieusquote:Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, weet je wat ook kan? Dat Ajax weer een Ajax'je doet net als vorig seizoen: Vierde worden en via de play-off alsnog CL halen.
Die superfriezen zijn dit seizoen niet veel zonder Alves hoor. Twente is in bloedvorm, AZ is denk ik wel te pakken.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:48 schreef koningdavid het volgende:
Nu gaan we i.i.g. niet met een lekker gevoel de reeks AZ, Heerenveen, Twente, etc. in.![]()
Komt hij ook weer. De arrogantie is niet afgestraft, het slechte spel wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef dlebrok het volgende:
Haha arrogantie weer eens mooi afgestraft"Ajax wordt kampioen"
![]()
![]()
Ten Cate
Nee, ze hebben groot gelijk, helaas.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:51 schreef toma het volgende:
zielige psv supporters hier zeg.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:49 schreef twi het volgende:
"Wij hebben rood, wij hebben wit. Ook PSV is Ajacied"
Toch nog kampioen...
Waar PSV dat de afgelopen maand was?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze hebben groot gelijk, helaas.
Ajax is weer eens het lachtertje van de "top" 4.
Jaar in, jaar uit............quote:Op zondag 18 februari 2007 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn AJAX wij zijn de BESTEquote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef dlebrok het volgende:
Haha arrogantie weer eens mooi afgestraft"Ajax wordt kampioen"
![]()
![]()
Ten Cate
dat laatste moet nog blijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wij zijn AJAX wij zijn de BESTE
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd. En excelsior dat er 10 op rij verliest, gunnen jullie gewoon een puntje. Sportief.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wij zijn AJAX wij zijn de BESTE
Wij zijn altijd de beste.quote:
Feyenoord zal er traditioneel getrouw altijd bijhoren, ook al stellen ze sportief al jaren niks meer voor.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
top 4? Denk niet dat je daar nog van kunt spreken...
PSV, Twente, Ajax, AZ.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
top 4? Denk niet dat je daar nog van kunt spreken...
Tja, iedereen heeft wel eens een dipje, maar wij hebben het al 10 jaar....quote:
Amen.quote:
Of gewoon de traditionele top 3 aanhouden: Ajax, Feyenoord en PSV. ik zie niet in wat AZ beter maakt dan Twente of Heerenveen.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kun je elk jaar wel een nieuwe top 4 maken...
Heitinga is ook gewoon slecht als centrale verdediger, hadden we drie jaar terug al kunnen constateren. Maargoed, als je niemand anders hebt dan houdt het snel op...quote:Op zondag 18 februari 2007 17:00 schreef manny het volgende:
Zolang je achterin met Heitinga, de Steek en elke keer een nieuwe back loopt kun je op elk moment en tegen elke tegenstander zomaar tegen een doelpunt oplopen. Helaas.
Jezus cultheld, ben je wel goed? Ik ben het nog nooit meer met je eens geweestquote:Op zondag 18 februari 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of gewoon de traditionele top 3 aanhouden: Ajax, Feyenoord en PSV. ik zie niet in wat AZ beter maakt dan Twente of Heerenveen.
Iddquote:Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die zal wel te goed zijn voor de rest ofzo.
of dat er maar max 11 spelers kunnen worden opgesteldquote:Op zondag 18 februari 2007 17:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd
Toen hij er in kwam zorgde hij meteen voor gevaar en dreiging. Zal het met "ik-mag-je-gehalte" van Ten Cate te maken hebben?
Natuurlijk heeft dat ermee te maken. Als Ryan Babel een Deen was geweest en geen jongen met Surinaamse roots had ie ook een heel seizoen op de bank gezeten...quote:Op zondag 18 februari 2007 17:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd
Toen hij er in kwam zorgde hij meteen voor gevaar en dreiging. Zal het met "ik-mag-je-gehalte" van Ten Cate te maken hebben?
Twente is wel vrij gelijkwaardig aan AZ, maar Heerenveen is duidelijk minder dan die twee hoor. Heerenveen staat 15 punten achter op Twente en 16 op AZ.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of gewoon de traditionele top 3 aanhouden: Ajax, Feyenoord en PSV. ik zie niet in wat AZ beter maakt dan Twente of Heerenveen.
Hij had voor iedere willekeurige speler (met uitzondering van Stam en Davids) ingewisseld kunnen worden. Dus dat is geen argument. Perez is de beste voetballer in deze selectie.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
of dat er maar max 11 spelers kunnen worden opgesteld![]()
quote:Ten Cate : 'Collectieve wanprestatie'
Ajax-trainer Henk ten Cate moest vanmiddag vanaf de bank knarsentandend toezien hoe zijn ploeg twee punten inleverde tegen Excelsior (2-2). De oefenmeester stak zijn frustratie na afloop niet onder stoelen of banken en constanteerde een collectieve wanprestatie.
"Wat ging er mis? Je kan beter vragen wat er wel goed ging. Dan zijn we sneller klaar. Voetballend was het dramatisch. Dit was gewoon bereslecht. Ik kan er niet meer van maken."
"Een oorzaak is dat je niet geconcentreerd aan die wedstrijd begint. Dat je in een veel te laag tempo speelt en twee doelpunten weggeeft. Dat mag op dit niveau niet gebeuren. Je maakt het jezelf gewoon lastig."
"Na rust hebben we de zaak ook niet recht kunnen trekken. Je roept het over jezelf af. Simpel zat. We geven deze punten veel te simpel weg. Dit valt niet goed te praten. Echt een collectieve wanprestatie"
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef jna het volgende:
nou kom op, ff aan het doelsaldo werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |