quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
alles moet wijken voor mijn club![]()
Inderdaad daar vandaaan, geen idee dat er zoveel gejat wasquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, dat werkt niet echt op FOK!.
Hier teruggevonden: http://www.ajaxf-side.nl/(...)ettienauw_finidi.htm
Gewoon een jaar later ongeveer en een hoop gejat. Schandalig.
iddquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Carnavalspaupers...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Carnavalspaupers...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:04 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Niet een carnavals optocht met een kar waar ik 350 euro in heb gestoken. Mijn hele vriendengroep doet mee, dus het word bom gezellig. Dat zal morgen in de Kuip wel anders zijn
![]()
Het moet wel spannend blijven he. Als psv alles verliest zijn we al zo snel kampioenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef denthemen het volgende:
psv gewonnen helaas, zorgen dat het morgen weer 3 punten is
Ben benieuwd hoe 'goed' jullie morgen dan voetballenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:55 schreef twi het volgende:
Inderdaad, gewoon blijven volgen nu. Dit PSV is echt waardeloos aan het voetballen, en had met wat meer pech gewoon tegen een aardige nederlaag opgelopen vanavond.
Ja, dit word echt niks tegen Arsenal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:55 schreef twi het volgende:
Inderdaad, gewoon blijven volgen nu. Dit PSV is echt waardeloos aan het voetballen, en had met wat meer pech gewoon tegen een aardige nederlaag opgelopen vanavond.
Ajax Netwerkquote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Huntelaar terug in basis?
Afgaande op de training vrijdag maakt Huntelaar een goede kans terug te keren in de basisopstelling van Ajax.
Stekelenburg
Anita, Stam, Heitinga, Lindenbergh,
Gabri, Sneijder, Davids
De Mul, Huntelaar en Babel/Leonardo
Lijkt me de beste opstelling.quote:
Weinig alternatief helaasquote:
De beste linkback van jong-Ajax (tevens aanvoerder) is verhuurd aan Groningen. Helaas, want wij hadden hem best kunnen gebruiken nu denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:33 schreef Chadi het volgende:
In de A of in het tweed hebben ze toch wel Backs???
Luigi Bruins bedoel je? Klopt, die is geblesseerd.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef BigFire het volgende:
hun beste speler doet toch niet mee?
Sterkte man.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik haak af vandaag. Voel me zwaar beroerd en heb eindelijk besloten om definitief een punt achter m'n relatie van meer dan een jaar te zetten. Even geen zin om ergens af te reizen nu...
Sterkte kerel.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik haak af vandaag. Voel me zwaar beroerd en heb eindelijk besloten om definitief een punt achter m'n relatie van meer dan een jaar te zetten. Even geen zin om ergens af te reizen nu...
Kunnen we Raffie niet huren voor een dagje?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef StarGazer het volgende:
Ik droomde vannacht dat Ajax de return wedstrijd tegen Bremen met 5-0 won
sterkte!! Zwaar kut dit.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:41 schreef twi het volgende:
Ik blijf gewoon zeggen dat ik gewoon die 3 punten wil, maakt niet uit hoe.
Dat zei ik volgens mij een week geleden ook al.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:41 schreef twi het volgende:
Ik blijf gewoon zeggen dat ik gewoon die 3 punten wil, maakt niet uit hoe.
Ach, wij hadden een behoorlijk verzwakt elftalquote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik realiseer me net dat Werder alweer heeft verloren. Iedereen kan winnen van ze, maar tegen AJAX krijg je weer de deksel op de neus. Ook daar word ik niet vrolijk van.
quote:Stekelenburg, Anita, Stam, Heitinga, Lindenbergh, Gabri, Sneijder, Davids, De Mul, Huntelaar, Leonardo
Babel en maduro op bankie, goeie zaakquote:
donderdag winnen met gewoon met 4-0 en dan is WB ook weer weg.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik realiseer me net dat Werder alweer heeft verloren. Iedereen kan winnen van ze, maar tegen AJAX krijg je weer de deksel op de neus. Ook daar word ik niet vrolijk van.
Donald ookquote:Op zondag 18 februari 2007 13:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Babel en maduro op bankie, goeie zaak![]()
Wij hadden daar ook een resultaat behaald wanneer we met 11 man op het veld hadden kunnen blijven staan. Dan had Werder nooit in de wedstrijd gekomen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwa, ik vond Ajax de eerste 20 minuten heel slecht, en tot de tegengoal wel redelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Wij hadden daar ook een resultaat behaald wanneer we met 11 man op het veld hadden kunnen blijven staan. Dan had Werder nooit in de wedstrijd gekomen.
ja inderdaad. En ik mis Perez.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Maar Lindenbergh dan weer niet![]()
Het was heel slecht, maar feitelijk kwam Werder niet verder dan een gevaarlijke vrije trap. Ik baseer m'n mening dan ook op de 21e tot 45e minuut. Ik durf te zeggen dat we toen zelfs gewoon een goal verdienden.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, ik vond Ajax de eerste 20 minuten heel slecht, en tot de tegengoal wel redelijk.
dat hoop ik wel voor die jongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |