Kan me voorstellen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef Danny het volgende:
Sylvia zegt tegen Brian dat ze Huub zat is???
Ze moet haar uitje opofferen ben ik bangquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef GoldenGuy het volgende:
Mijn god snapt Sylvia niet dat Brian haar aan t chanteren is via de clashes die hij heeft met Huub.
Ik denk dat ze dat wel begrijpt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef GoldenGuy het volgende:
Mijn god snapt Sylvia niet dat Brian haar aan t chanteren is via de clashes die hij heeft met Huub.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik wil geen vooroordelen opstoken... maar wat gebeurt er aan de "overkant" van de oceaan, daar op die eilanden en Suriname?
Er komen er drie uit die hoek, direct of indirect: Brian (opgegroeid) Natas (geboren) Amanda haar vader... En laat dat nou de sociaal mislukte idioten zijn...
Nee dus .... ze zouden Neentje wél staan trouwens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Yvet_te het volgende:
ben ik de enige die amanda's oorbellen irritant vind?
nee hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Yvet_te het volgende:
ben ik de enige die amanda 's oorbellen irritant vind?
haha nieuwe functie..kaart het eens aan bij TIENquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
hooooiiiii
Ben ik weer
Hoe kan ik Amanda muten?
Als je het hoort, vertel me het even, het lukt me niet....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
hooooiiiii
Ben ik weer
Hoe kan ik Amanda muten?
En ze klitten ook nog eens samen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik wil geen vooroordelen opstoken... maar wat gebeurt er aan de "overkant" van de oceaan, daar op die eilanden en Suriname?
Er komen er drie uit die hoek, direct of indirect: Brian (opgegroeid) Natas (geboren) Amanda haar vader... En laat dat nou de sociaal mislukte idioten zijn...
ff onmogelijk op dit momentquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
hooooiiiii
Ben ik weer
Hoe kan ik Amanda muten?
Ja, dat begint mij nu ook op te vallen.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef 2live het volgende:
het maakt niet uit wat syl zegt, brian wil gewoon herhalen wat bart vanmiddag heeft gezegd. Mss denkt syl dan dat hj intelligent is.
Begrijp me niet verkeerd... Ik heb vrienden in alle kleuren en maten.. Maar zou het cultuurverschil kunnen zijn? ( En ik chargeer een beetje... we moeten toch discuseren hè?quote:
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef Black_king het volgende:
Brian spreekt volledig bart na. Copycat....
Nope, dat is slim. Natasia moet er komende donderdag uit. Dat is Bart's plan, en dat kan maar het best worden uitgevoerd....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef jessie het volgende:
Sylvia is wel een slappe muts nu hoor. Totaal geen standpunt innemen tegenover Brian.
Sylvia is echt dom bezig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze moet haar uitje opofferen ben ik bang
Ik begrijp je heel goed hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd... Ik heb vrienden in alle kleuren en maten.. Maar zou het cultuurverschil kunnen zijn? ( En ik chargeer een beetje... we moeten toch discuseren hè?)
Het spel moet zakelijker worden; er moet iemand uit, anders zitten we hier over 4 jaar nog naar elkaar te kijken....Dat dus..quote:
Ik verzeker je uit de grond van mijn hart dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd... Ik heb vrienden in alle kleuren en maten.. Maar zou het cultuurverschil kunnen zijn? ( En ik chargeer een beetje... we moeten toch discuseren hè?)
100% goed opgeletquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef Black_king het volgende:
Brian spreekt volledig bart na. Copycat....
Ja Natasia heeft al aangegeven dat ze Eric eruit wil, zolang zij het zelf maar niet is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat begint mij nu ook op te vallen.
Hij doet dit toch wel goed.
Alleen stel dat het lukt, is het dan al zeker dat Natasia erin meegaat?
Ze is gewend om in de kroeg te discussieren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef APK het volgende:
Kan die Amanda ook discussieeren zonder te schreeuwen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef APK het volgende:
Flikker maar weer op naar v-o-lquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hij is anti-kutgroepje en dat is voor dit moment wel even voldoende.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef Flyduck het volgende:
hoezo willen jullie eric erin houden?? wat voegt die nou toe?
Ze gaat er niet uit. Is dat nou niet eens duidelijk? ze wordt geholpen van "achter"! Maar ik hoop met je mee hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef Black_king het volgende:
[..]
Nope, dat is slim. Natasia moet er komende donderdag uit. Dat is Bart's plan, en dat kan maar het best worden uitgevoerd....
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef Gert het volgende:![]()
Brian kopieert létterlijk zinnen die Bart vanmiddag tegen hem gezegd heeft om Sylvia te imponeren!![]()
En dan zegt hij ook nog: "Ik leg het je uit"
Zou hij vannacht weer de konijnendans doen met z'n mongolide hoertje, of is hij geschrokken van de reprimande van Bart?
Je hebt gelijk. Als ze een bikkel is zecht ze dat dit het haar niet waard is. Dan is ze mijn held.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Als Sylvia nu overstag gaat mag ze van mij per direct oprotten......
Natasia heeft al gezegd dat Amoebe, Syl en Erik er wat haar betreft uit mogen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat begint mij nu ook op te vallen.
Hij doet dit toch wel goed.
Alleen stel dat het lukt, is het dan al zeker dat Natasia erin meegaat?
Ik bedoelde iets anders in die postquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef Black_king het volgende:
Het spel moet zakelijker worden; er moet iemand uit, anders zitten we hier over 4 jaar nog naar elkaar te kijken....Dat dus..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is anti-kutgroepje en dat is voor dit moment wel even voldoende.
Klopt!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flikker maar weer op naar v-o-l![]()
Ik ben op alle vlakken in het leven mislukt, en kom gewoon uit Nederland.![]()
Als mini-me van natasia is dat helaas onmogenlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef APK het volgende:
Ik bedoel of ze dan Sylvia wel haar carnaval gunt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natasia heeft al gezegd dat Amoebe, Syl en Erik er wat haar betreft uit mogen.
Flikker zelf op, hij heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flikker maar weer op naar v-o-l![]()
Ik ben op alle vlakken in het leven mislukt, en kom gewoon uit Nederland.![]()
Mijn God, er staat een FOK!king HELE A-FOKKING-MANDA om irritant te vinden en jij begint over haar OORBELLLEN?!?!?!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Yvet_te het volgende:
ben ik de enige die amanda's oorbellen irritant vind?
Misschien komen die binnenkort ook wel op de site van DGK, kun je ze online bestellenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:17 schreef Ethel het volgende:
Begin eindelijk het eindeloze gezever over de medicijnen van Brian te begrijpen, want die zullen magisch zijn; hij voelt zich DE KONING van de villa! Hij denkt dat hij slim en machtig is, en weet ik wat nog meer. Waar kan ik die geweldige pilletjes kopen?![]()
Wat doet jou denken dat Amoebe uberhaupt kan discussieren?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef APK het volgende:
We willen die "discussie" hier simpelweg niet hebben. Punt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Flikker zelf op, hij heeft gewoon gelijk.
Zij heeft "achter" te horen gekregen dat al haar dingen gecanceld worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft Sylvia doorgemaakt vandaag?
Echt knap dat Amanda dat een Tietfobie noemt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Myriam1978 het volgende:
Je moet over de tieten komen jongen! Ik hoor je alleen zeggen tiet tiet tiet tiet...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Mijn God, er staat een FOK!king HELE A-FOKKING-MANDA om irritant te vinden en jij begint over haar OORBELLLEN?!?!?!
Heel veel dik plakbandquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
hooooiiiii
Ben ik weer
Hoe kan ik Amanda muten?
Laat Peet met rust, vieze rechtse griezel!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Flikker zelf op, hij heeft gewoon gelijk.
vind jij die niet irritant dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Mijn God, er staat een FOK!king HELE A-FOKKING-MANDA om irritant te vinden en jij begint over haar OORBELLLEN?!?!?!
Mijn idee, zelfs dat eindeloze geschreeuw word ik slaperig vanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef anno-i-mus het volgende:
wat is hier nu leuk aan??????????
ik probeer ieder kwartier ff terug te komen , maar het is alleen maar nutteloos geschreeuw
Goede TV hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Van: ga nou tegen me iiiiiiiinquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:20 schreef Kinga het volgende:
Iedereen praat de redactie na en zegt tegen Sylvia dat ze te stil is...
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef Gigageil het volgende:
Heeft Amanda een grammetje Coke toegespeeld gekregen van haar zus ?![]()
![]()
de redaktie maakt ne een flesje open denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef crohntje het volgende:
Wat een achterlijke omgekeerde wereld daar!![]()
Je moet schreeuwen, krijsen, hysterisch worden...
Eric denkt "zat ik maar in een darkroom"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Heathen het volgende:
Eric eric, wat houd je je toch afzijdig..
Ah zo, nou. . . ik betwijfel het. Misschien omdat ze nu weet dat Bart het niet zal tegenwerken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoel of ze dan Sylvia wel haar carnaval gunt.
Ze zit er elke dag een uur waar ze elkaar bijpraten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Danny het volgende:
Natascha staat wel nagenoeg precies te vertellen wat DGK_REDACTIE vandaag riep over Sylvia. Werkt ze voor JdM ofzo?
NEEquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Dogga het volgende:
Bestaaat er iemand die dommer is dan amandel
Daar gaat het niet zozeer om. Meer dat ratje aan het chanteren is en daar walg ik van.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef Flyduck het volgende:
hoezo willen jullie eric erin houden?? wat voegt die nou toe?
Vind Huub ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:22 schreef Miraaa het volgende:
Als de populariteitspoll komt stem ik op het paard..........dat is het enige individue die ik net leuk vond om even te zien.![]()
Bonnie ????quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Dogga het volgende:
Bestaaat er iemand die dommer is dan amandel
Nee hoorquote:
Of Sylvia Carnaval in haar geboorteplaats Oosterhout mag vierenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:22 schreef Yvet_te het volgende:
oke ik snap even niet waarom ze nu moeten stemmen..iemand?
Ze hebben het allemaal vandaag op de bank tegen haar gezegd. Is ze gewoon gezegd dat ze daarover moeten beginnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Danny het volgende:
Natascha staat wel nagenoeg precies te vertellen wat DGK_REDACTIE vandaag riep over Sylvia. Werkt ze voor JdM ofzo?
Nog niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Of Sylvia Carnaval in haar geboorteplaats Oosterhout mag vieren
Je kunt ook te ver gaan in Bonnie bashing.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Danny het volgende:
Ik vrees ook, dat ze het niet gaat krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef 2live het volgende:
syl denkt dat ze het krijgt...dus niet
Ik denk oprecht dat ze slimmer is dan Amandel.quote:
Noemde Huub haar nu Eginia ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:23 schreef Copycat het volgende:
Amanda heeft de discussie uiteraard gewonnen in haar verslag naar Brian.
quote:
Nee was niet mijn vraag hoor, was een antwoord op iemands vraag.quote:
madame natasia wil dat sylvia meer haar bek open trekt tegen haar ..... dgk volgt haar op de voet .....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zij heeft "achter" te horen gekregen dat al haar dingen gecanceld worden.
En DGK_REDACTIE heeft hier gezegd dat zij vinden dat Sylvia meer van zich zelf moet laten zien en daar dan de tijd voor heeft.![]()
Terecht dat er niets meer naar BAN gaat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
En nu krijgt nooit iemand meer wat
nu is dus duidelijk waarom natasia altijd haar zin krijgt. zij schreeuwt altijd als een viswijf en dat is wat dgk redactie wil.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zij heeft "achter" te horen gekregen dat al haar dingen gecanceld worden.
En DGK_REDACTIE heeft hier gezegd dat zij vinden dat Sylvia meer van zich zelf moet laten zien en daar dan de tijd voor heeft.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat ze slimmer is dan Amandel.
dat heeft hij zo met syl afgesproken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Huub overschat zichzelf trouwens ook. Best een slim mannetje, maar wat een geouwehoer...
Dat doet Brian nooitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, Brian wordt omgepraat om Natasia eruit te stemmen, en die vertrekt volgende week.![]()
Let's hope soquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, Brian wordt omgepraat om Natasia eruit te stemmen, en die vertrekt volgende week.![]()
Dat doen ze "achter" nooitquote:
brian een vent?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:26 schreef Day het volgende:
Brian wees nou 'ns een keer een vent en geef Sylvia d'r uitje!
Maar bijvoorbeeld ook bij die 'discussie' met Amanda.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
dat heeft hij zo met syl afgesproken.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef Ethel het volgende:
netjes van Huub.
Als ze het zo draaien dat het lijkt of het een masterplan is, ontsproten aan Brians buitengewoon ontwikkelde brein, dan zou hij er best eens in mee kunnen gaan. "Wow, ik ben Brian en ik heb iets geweldigs bedacht!" In die trant dus.....quote:
wat denk je zelf, dus wel ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef crohntje het volgende:
Syl geeft Brian en Natasia nooit meer haar JA hoop ik...
Dat moet van achter.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef Sporti het volgende:
waarom gaat ze nu nog is alles uitleggen???? hou de eer aan jezelf Sil en kap met die aso's
Precies !! Opzouten met die klunsen en dan maa geen carnaval. Hou de eer !! Maar dat doet ze tot nu toe nog steedsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef Sporti het volgende:
waarom gaat ze nu nog is alles uitleggen???? hou de eer aan jezelf Sil en kap met die aso's
Gogogogogo!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef W-A het volgende:
Ik zou haast de villa in duiken om natasia d'r kop van d'r romp te trekken
Steetmuntquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Het heeft niets met gunnen te maken, ze maakt een statement.![]()
Syl komt altijd voor zichzelf op. Met geldende argumenten, goed verwoord in correcte volzinnen. Heel helder en duidelijk. Ik krijg een beetje de indruk dat voor jezelf opkomen in DGK betekent, dat je keihard al je stemvollume moet gooien in oeverloos GESCHREEUW, en alleen dan, kom je voor jezelf op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:30 schreef crohntje het volgende:
Syl komt toch voor zichzelf op? Alleen met wat meer stijl
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK_REDACTIE laat aub een stemming voor een borst- en buikwandcorrectie langskomen![]()
![]()
![]()
Misschien kan Natasia ook nog ff gaan uit leggen hoe het dan anders had kunnen zijn..... met andere worden: Wat Sylvia haar ooit misdaan heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef Missy_1974 het volgende:
natas: had ook anders kunnen zijn (over relatie)
waarom zegt syl dan niet: als het anders was geweest was het JOUW schuld en niet de mijne
Jah, zo ongeloofwaardig. De ECHTE Syl had allang gezegd 'fine, dan niet'. Deze acteerprestatie van Syl is bewonderenswaardig hoor, maar hoe goed gespeeld ook, het is volstrekt ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef droomkoningin het volgende:
als sylvia dr zin had gedaan was ze allang gestopt met dit eindeloos gewauwel.. maarja.. ze "moet" toch tv maken?
volgens mij heeft ze de punten van nena gehad en niet van sylquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:35 schreef happyme28 het volgende:
Het is zowiezo bullshit dat Syl Natasia nog nooit iets gegund heeft want ze heeft wel voor gestemd, als eerste toen ze Wilgo 1 (en een half) uur ZONDER CAMERA mocht uitnodigen EN haar daar punten voor geleend die ze NOOIT terug heeft gegeven.
Jammer dat Syl niet zo scherp is. Ik had allang een saldo boekje gemaakt daar. Alles opschrijven, zo moet dat daar blijkbaar.
Vooral cool dat ie eerst zei dat in er in de toekomst zn geld mee verdiende.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef crohntje het volgende:
Brian heeft geld verdient met tennissen???!!!![]()
oeeeeeee, me likequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK_REDACTIE laat aub een stemming voor een borst- en buikwandcorrectie langskomen![]()
![]()
![]()
Issie nu weer met Amandaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef Gigageil het volgende:
Oh , dus Brian is ballen-jongen geweest .......![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me wel een geweldig leuke actie!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Cyan het volgende:
Brian en Natasia hebben over het hoofd gezien dat Sylvia misschien vrijwillig was opgestapt als ze én carnaval had kunnen vieren en haar vrienden weer had gezien. Als de redactie idd al haar activiteiten heeft stop gezet zou dit wel eens het bekende duwtje in de goede richting zijn geweest.
Maar als Sylvia niet naar het carnaval kan komt het carnaval toch naar Sylvia? Kunnen we geen cd-tjes opsturen met alle carnavalskrakers? Dan kan ze in de polonaise langs het zwembad en Brian en Natasia erin duwen
Mocht dan ooit wel gaan lukken, dan hoop ik dat ze dat vel zo strak trekken dat ze der mond het eerste jaar niet meer open krijgtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef oOGlossyOo het volgende:
(nieuw hier)
word er ook een stemming gehouden voor natasia of ze mensen mag uitnodigen
op haar verjaardag?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef oOGlossyOo het volgende:
(nieuw hier)
word er ook een stemming gehouden voor natasia of ze mensen mag uitnodigen
op haar verjaardag?
Kloptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef crohntje het volgende:
Brian heeft geld verdient met tennissen???!!!![]()
Ja een cd-tje kost niks. Dus effe wat krakers downloaden en branden maar!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een geweldig leuke actie!![]()
Oh ja da's waar, ze wilde ze niet van Sylvia aannemen, maar ze heeft haar dus itt wat dat wijf zegt, dus wel wat gegund.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze de punten van nena gehad en niet van syl
Gebeurd niet dus waarom Natasia niet gek maken door Sylvia massaal een cd-tje met carnavalskrakers op te sturen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:38 schreef Danny het volgende:
Een mooie actie zou trouwens zijn om morgen een stemming te doen voor Natasia. 4 uur zonder camera's met haar kindjes. En dat syl dan gewoon keihard NEE zegt.
Gelukkig heeft ze hierna geen leven meer en neemt ze snel een overdosis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Natasia toch weerzinwekkend.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:38 schreef Danny het volgende:
Een mooie actie zou trouwens zijn om morgen een stemming te doen voor Natasia. 4 uur zonder camera's met haar kindjes. En dat syl dan gewoon keihard NEE zegt.
![]()
![]()
Denk je?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:39 schreef Black_king het volgende:
Natasia heeft zojuist haar doodvonnis getekend.....
Zou idd mooi zijn, ware het niet dat Sylvia te menselijk is om die kinderen hun moeder te onthouden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:38 schreef Danny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |