Maar bijvoorbeeld ook bij die 'discussie' met Amanda.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
dat heeft hij zo met syl afgesproken.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef Ethel het volgende:
netjes van Huub.
Als ze het zo draaien dat het lijkt of het een masterplan is, ontsproten aan Brians buitengewoon ontwikkelde brein, dan zou hij er best eens in mee kunnen gaan. "Wow, ik ben Brian en ik heb iets geweldigs bedacht!" In die trant dus.....quote:
wat denk je zelf, dus wel ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef crohntje het volgende:
Syl geeft Brian en Natasia nooit meer haar JA hoop ik...
Dat moet van achter.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef Sporti het volgende:
waarom gaat ze nu nog is alles uitleggen???? hou de eer aan jezelf Sil en kap met die aso's
Precies !! Opzouten met die klunsen en dan maa geen carnaval. Hou de eer !! Maar dat doet ze tot nu toe nog steedsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef Sporti het volgende:
waarom gaat ze nu nog is alles uitleggen???? hou de eer aan jezelf Sil en kap met die aso's
Gogogogogo!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef W-A het volgende:
Ik zou haast de villa in duiken om natasia d'r kop van d'r romp te trekken
Steetmuntquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Het heeft niets met gunnen te maken, ze maakt een statement.![]()
Syl komt altijd voor zichzelf op. Met geldende argumenten, goed verwoord in correcte volzinnen. Heel helder en duidelijk. Ik krijg een beetje de indruk dat voor jezelf opkomen in DGK betekent, dat je keihard al je stemvollume moet gooien in oeverloos GESCHREEUW, en alleen dan, kom je voor jezelf op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:30 schreef crohntje het volgende:
Syl komt toch voor zichzelf op? Alleen met wat meer stijl
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK_REDACTIE laat aub een stemming voor een borst- en buikwandcorrectie langskomen![]()
![]()
![]()
Misschien kan Natasia ook nog ff gaan uit leggen hoe het dan anders had kunnen zijn..... met andere worden: Wat Sylvia haar ooit misdaan heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef Missy_1974 het volgende:
natas: had ook anders kunnen zijn (over relatie)
waarom zegt syl dan niet: als het anders was geweest was het JOUW schuld en niet de mijne
Jah, zo ongeloofwaardig. De ECHTE Syl had allang gezegd 'fine, dan niet'. Deze acteerprestatie van Syl is bewonderenswaardig hoor, maar hoe goed gespeeld ook, het is volstrekt ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef droomkoningin het volgende:
als sylvia dr zin had gedaan was ze allang gestopt met dit eindeloos gewauwel.. maarja.. ze "moet" toch tv maken?
volgens mij heeft ze de punten van nena gehad en niet van sylquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:35 schreef happyme28 het volgende:
Het is zowiezo bullshit dat Syl Natasia nog nooit iets gegund heeft want ze heeft wel voor gestemd, als eerste toen ze Wilgo 1 (en een half) uur ZONDER CAMERA mocht uitnodigen EN haar daar punten voor geleend die ze NOOIT terug heeft gegeven.
Jammer dat Syl niet zo scherp is. Ik had allang een saldo boekje gemaakt daar. Alles opschrijven, zo moet dat daar blijkbaar.
Vooral cool dat ie eerst zei dat in er in de toekomst zn geld mee verdiende.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef crohntje het volgende:
Brian heeft geld verdient met tennissen???!!!![]()
oeeeeeee, me likequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK_REDACTIE laat aub een stemming voor een borst- en buikwandcorrectie langskomen![]()
![]()
![]()
Issie nu weer met Amandaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef Gigageil het volgende:
Oh , dus Brian is ballen-jongen geweest .......![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me wel een geweldig leuke actie!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Cyan het volgende:
Brian en Natasia hebben over het hoofd gezien dat Sylvia misschien vrijwillig was opgestapt als ze én carnaval had kunnen vieren en haar vrienden weer had gezien. Als de redactie idd al haar activiteiten heeft stop gezet zou dit wel eens het bekende duwtje in de goede richting zijn geweest.
Maar als Sylvia niet naar het carnaval kan komt het carnaval toch naar Sylvia? Kunnen we geen cd-tjes opsturen met alle carnavalskrakers? Dan kan ze in de polonaise langs het zwembad en Brian en Natasia erin duwen
Mocht dan ooit wel gaan lukken, dan hoop ik dat ze dat vel zo strak trekken dat ze der mond het eerste jaar niet meer open krijgtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef oOGlossyOo het volgende:
(nieuw hier)
word er ook een stemming gehouden voor natasia of ze mensen mag uitnodigen
op haar verjaardag?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef oOGlossyOo het volgende:
(nieuw hier)
word er ook een stemming gehouden voor natasia of ze mensen mag uitnodigen
op haar verjaardag?
Kloptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef crohntje het volgende:
Brian heeft geld verdient met tennissen???!!!![]()
Ja een cd-tje kost niks. Dus effe wat krakers downloaden en branden maar!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een geweldig leuke actie!![]()
Oh ja da's waar, ze wilde ze niet van Sylvia aannemen, maar ze heeft haar dus itt wat dat wijf zegt, dus wel wat gegund.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze de punten van nena gehad en niet van syl
Gebeurd niet dus waarom Natasia niet gek maken door Sylvia massaal een cd-tje met carnavalskrakers op te sturen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:38 schreef Danny het volgende:
Een mooie actie zou trouwens zijn om morgen een stemming te doen voor Natasia. 4 uur zonder camera's met haar kindjes. En dat syl dan gewoon keihard NEE zegt.
Gelukkig heeft ze hierna geen leven meer en neemt ze snel een overdosis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Natasia toch weerzinwekkend.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:38 schreef Danny het volgende:
Een mooie actie zou trouwens zijn om morgen een stemming te doen voor Natasia. 4 uur zonder camera's met haar kindjes. En dat syl dan gewoon keihard NEE zegt.
![]()
![]()
Denk je?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:39 schreef Black_king het volgende:
Natasia heeft zojuist haar doodvonnis getekend.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |