Maar bijvoorbeeld ook bij die 'discussie' met Amanda.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
dat heeft hij zo met syl afgesproken.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef Ethel het volgende:
netjes van Huub.
Als ze het zo draaien dat het lijkt of het een masterplan is, ontsproten aan Brians buitengewoon ontwikkelde brein, dan zou hij er best eens in mee kunnen gaan. "Wow, ik ben Brian en ik heb iets geweldigs bedacht!" In die trant dus.....quote:
wat denk je zelf, dus wel ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef crohntje het volgende:
Syl geeft Brian en Natasia nooit meer haar JA hoop ik...
Dat moet van achter.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef Sporti het volgende:
waarom gaat ze nu nog is alles uitleggen???? hou de eer aan jezelf Sil en kap met die aso's
Precies !! Opzouten met die klunsen en dan maa geen carnaval. Hou de eer !! Maar dat doet ze tot nu toe nog steedsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:31 schreef Sporti het volgende:
waarom gaat ze nu nog is alles uitleggen???? hou de eer aan jezelf Sil en kap met die aso's
Gogogogogo!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef W-A het volgende:
Ik zou haast de villa in duiken om natasia d'r kop van d'r romp te trekken
Steetmuntquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Het heeft niets met gunnen te maken, ze maakt een statement.![]()
Syl komt altijd voor zichzelf op. Met geldende argumenten, goed verwoord in correcte volzinnen. Heel helder en duidelijk. Ik krijg een beetje de indruk dat voor jezelf opkomen in DGK betekent, dat je keihard al je stemvollume moet gooien in oeverloos GESCHREEUW, en alleen dan, kom je voor jezelf op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:30 schreef crohntje het volgende:
Syl komt toch voor zichzelf op? Alleen met wat meer stijl
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK_REDACTIE laat aub een stemming voor een borst- en buikwandcorrectie langskomen![]()
![]()
![]()
Misschien kan Natasia ook nog ff gaan uit leggen hoe het dan anders had kunnen zijn..... met andere worden: Wat Sylvia haar ooit misdaan heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef Missy_1974 het volgende:
natas: had ook anders kunnen zijn (over relatie)
waarom zegt syl dan niet: als het anders was geweest was het JOUW schuld en niet de mijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |