Zij heeft "achter" te horen gekregen dat al haar dingen gecanceld worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft Sylvia doorgemaakt vandaag?
Echt knap dat Amanda dat een Tietfobie noemt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Myriam1978 het volgende:
Je moet over de tieten komen jongen! Ik hoor je alleen zeggen tiet tiet tiet tiet...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Mijn God, er staat een FOK!king HELE A-FOKKING-MANDA om irritant te vinden en jij begint over haar OORBELLLEN?!?!?!
Heel veel dik plakbandquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
hooooiiiii
Ben ik weer
Hoe kan ik Amanda muten?
Laat Peet met rust, vieze rechtse griezel!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Flikker zelf op, hij heeft gewoon gelijk.
vind jij die niet irritant dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Mijn God, er staat een FOK!king HELE A-FOKKING-MANDA om irritant te vinden en jij begint over haar OORBELLLEN?!?!?!
Mijn idee, zelfs dat eindeloze geschreeuw word ik slaperig vanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef anno-i-mus het volgende:
wat is hier nu leuk aan??????????
ik probeer ieder kwartier ff terug te komen , maar het is alleen maar nutteloos geschreeuw
Goede TV hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Van: ga nou tegen me iiiiiiiinquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:20 schreef Kinga het volgende:
Iedereen praat de redactie na en zegt tegen Sylvia dat ze te stil is...
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef Gigageil het volgende:
Heeft Amanda een grammetje Coke toegespeeld gekregen van haar zus ?![]()
![]()
de redaktie maakt ne een flesje open denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef crohntje het volgende:
Wat een achterlijke omgekeerde wereld daar!![]()
Je moet schreeuwen, krijsen, hysterisch worden...
Eric denkt "zat ik maar in een darkroom"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Heathen het volgende:
Eric eric, wat houd je je toch afzijdig..
Ah zo, nou. . . ik betwijfel het. Misschien omdat ze nu weet dat Bart het niet zal tegenwerken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoel of ze dan Sylvia wel haar carnaval gunt.
Ze zit er elke dag een uur waar ze elkaar bijpraten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Danny het volgende:
Natascha staat wel nagenoeg precies te vertellen wat DGK_REDACTIE vandaag riep over Sylvia. Werkt ze voor JdM ofzo?
NEEquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Dogga het volgende:
Bestaaat er iemand die dommer is dan amandel
Daar gaat het niet zozeer om. Meer dat ratje aan het chanteren is en daar walg ik van.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef Flyduck het volgende:
hoezo willen jullie eric erin houden?? wat voegt die nou toe?
Vind Huub ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:22 schreef Miraaa het volgende:
Als de populariteitspoll komt stem ik op het paard..........dat is het enige individue die ik net leuk vond om even te zien.![]()
Bonnie ????quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Dogga het volgende:
Bestaaat er iemand die dommer is dan amandel
Nee hoorquote:
Of Sylvia Carnaval in haar geboorteplaats Oosterhout mag vierenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:22 schreef Yvet_te het volgende:
oke ik snap even niet waarom ze nu moeten stemmen..iemand?
Ze hebben het allemaal vandaag op de bank tegen haar gezegd. Is ze gewoon gezegd dat ze daarover moeten beginnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Danny het volgende:
Natascha staat wel nagenoeg precies te vertellen wat DGK_REDACTIE vandaag riep over Sylvia. Werkt ze voor JdM ofzo?
Nog niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Of Sylvia Carnaval in haar geboorteplaats Oosterhout mag vieren
Je kunt ook te ver gaan in Bonnie bashing.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:21 schreef Danny het volgende:
Ik vrees ook, dat ze het niet gaat krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef 2live het volgende:
syl denkt dat ze het krijgt...dus niet
Ik denk oprecht dat ze slimmer is dan Amandel.quote:
Noemde Huub haar nu Eginia ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:23 schreef Copycat het volgende:
Amanda heeft de discussie uiteraard gewonnen in haar verslag naar Brian.
quote:
Nee was niet mijn vraag hoor, was een antwoord op iemands vraag.quote:
madame natasia wil dat sylvia meer haar bek open trekt tegen haar ..... dgk volgt haar op de voet .....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zij heeft "achter" te horen gekregen dat al haar dingen gecanceld worden.
En DGK_REDACTIE heeft hier gezegd dat zij vinden dat Sylvia meer van zich zelf moet laten zien en daar dan de tijd voor heeft.![]()
Terecht dat er niets meer naar BAN gaat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
En nu krijgt nooit iemand meer wat
nu is dus duidelijk waarom natasia altijd haar zin krijgt. zij schreeuwt altijd als een viswijf en dat is wat dgk redactie wil.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zij heeft "achter" te horen gekregen dat al haar dingen gecanceld worden.
En DGK_REDACTIE heeft hier gezegd dat zij vinden dat Sylvia meer van zich zelf moet laten zien en daar dan de tijd voor heeft.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat ze slimmer is dan Amandel.
dat heeft hij zo met syl afgesproken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Huub overschat zichzelf trouwens ook. Best een slim mannetje, maar wat een geouwehoer...
Dat doet Brian nooitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, Brian wordt omgepraat om Natasia eruit te stemmen, en die vertrekt volgende week.![]()
Let's hope soquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, Brian wordt omgepraat om Natasia eruit te stemmen, en die vertrekt volgende week.![]()
Dat doen ze "achter" nooitquote:
brian een vent?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:26 schreef Day het volgende:
Brian wees nou 'ns een keer een vent en geef Sylvia d'r uitje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |