quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is anti-kutgroepje en dat is voor dit moment wel even voldoende.
Klopt!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flikker maar weer op naar v-o-l![]()
Ik ben op alle vlakken in het leven mislukt, en kom gewoon uit Nederland.![]()
Als mini-me van natasia is dat helaas onmogenlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef APK het volgende:
Kan die Amanda ook discussieeren zonder te schreeuwen?
Ik bedoel of ze dan Sylvia wel haar carnaval gunt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natasia heeft al gezegd dat Amoebe, Syl en Erik er wat haar betreft uit mogen.
Flikker zelf op, hij heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flikker maar weer op naar v-o-l![]()
Ik ben op alle vlakken in het leven mislukt, en kom gewoon uit Nederland.![]()
Mijn God, er staat een FOK!king HELE A-FOKKING-MANDA om irritant te vinden en jij begint over haar OORBELLLEN?!?!?!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Yvet_te het volgende:
ben ik de enige die amanda's oorbellen irritant vind?
Misschien komen die binnenkort ook wel op de site van DGK, kun je ze online bestellenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:17 schreef Ethel het volgende:
Begin eindelijk het eindeloze gezever over de medicijnen van Brian te begrijpen, want die zullen magisch zijn; hij voelt zich DE KONING van de villa! Hij denkt dat hij slim en machtig is, en weet ik wat nog meer. Waar kan ik die geweldige pilletjes kopen?![]()
Wat doet jou denken dat Amoebe uberhaupt kan discussieren?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef APK het volgende:
Kan die Amanda ook discussieeren zonder te schreeuwen?
We willen die "discussie" hier simpelweg niet hebben. Punt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Flikker zelf op, hij heeft gewoon gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |