Nee, Bart hoopt gewoon dat er iemand de hint oppakt en de stemronde voor hem aanvraagt.quote:
Ga je all-in?quote:
Miep Brons (nog over van de oude collectie)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Miraaa het volgende:
Jezus wat ziet Amandel eruit zeg......![]()
Van welke zaak komen deze kleren, want het ziet er echt niet uit......![]()
Wil jij miep brons niet zo beledigenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Miep Brons (nog over van de oude collectie)![]()
Sorry Miepquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:05 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wil jij miep brons niet zo beledigen.............
![]()
Als Bart echt weg wil, zijn er genoeg manieren om dat ondubbelzinnig duidelijk te maken zonder dat dit hem 10K kost.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:04 schreef Ethel het volgende:
[..]
Nee, Bart hoopt gewoon dat er iemand de hint oppakt en de stemronde voor hem aanvraagt.
Helaas zal niemand dat doen want ze begrjipen de overduidelijke hint niet.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian heeft het goed naar Bart geluisterd weer.
Alsof ze gecast is op haar inhoudquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:03 schreef Gigageil het volgende:
Wat een minder-waarde geeft die domme doos AmanDEL aan DGK zeg.......pfffff, wat een tragisch type is dat.......![]()
De grote grap is dat het volgens mij niet eens uitmaakt wat ze draagt, heb ik al eens gezegd, ze kan gaan shoppen in de PC Hooft en een jurk dragen van een paar duizend en nog zal ze er cheap uitzien...het is gewoon haar uitstraling en gebrek aan klassequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:03 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een kinderstalletje, want deze jurk is zwaar te klein........en dan die pruik dat haar en afgewerkt met peuk...............als er nog iemand twijfeld aan of er sex geweest is vannacht hoef alleen maar naar dat plaatje te kijken en weet al genoeg.....![]()
Precies wat ik vanmiddag al voorspelde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:06 schreef crohntje het volgende:
Brian speelt OPEENS het spel, na zijn gesprek met Bart![]()
Net of het z'n eigen idee is
Twee .. en die zijn nog nep ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Idd die Amanda heeft een standaard kroegstem. Ze heeft een paar eigenschappen, maar daar heb je niks aan.
Die probeert iedereen gewoon over het randje te krijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:06 schreef Sporti het volgende:
aso zooitje echt ook Huub laat zich teveel meeslepen
En behoorlijk lelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Twee .. en die zijn nog nep ook.![]()
Wat een nepzooi zeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef Black_king het volgende:
Op het bord stond gisteren dus: "Brian; Natasia huilt......"
Lekker hoor, die openheid van Natasia.....zal de redactie blij mee zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |