Kan me voorstellen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef Danny het volgende:
Sylvia zegt tegen Brian dat ze Huub zat is???
Ze moet haar uitje opofferen ben ik bangquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef GoldenGuy het volgende:
Mijn god snapt Sylvia niet dat Brian haar aan t chanteren is via de clashes die hij heeft met Huub.
Ik denk dat ze dat wel begrijpt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef GoldenGuy het volgende:
Mijn god snapt Sylvia niet dat Brian haar aan t chanteren is via de clashes die hij heeft met Huub.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik wil geen vooroordelen opstoken... maar wat gebeurt er aan de "overkant" van de oceaan, daar op die eilanden en Suriname?
Er komen er drie uit die hoek, direct of indirect: Brian (opgegroeid) Natas (geboren) Amanda haar vader... En laat dat nou de sociaal mislukte idioten zijn...
Nee dus .... ze zouden Neentje wél staan trouwens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Yvet_te het volgende:
ben ik de enige die amanda's oorbellen irritant vind?
nee hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Yvet_te het volgende:
ben ik de enige die amanda 's oorbellen irritant vind?
haha nieuwe functie..kaart het eens aan bij TIENquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
hooooiiiii
Ben ik weer
Hoe kan ik Amanda muten?
Als je het hoort, vertel me het even, het lukt me niet....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
hooooiiiii
Ben ik weer
Hoe kan ik Amanda muten?
En ze klitten ook nog eens samen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik wil geen vooroordelen opstoken... maar wat gebeurt er aan de "overkant" van de oceaan, daar op die eilanden en Suriname?
Er komen er drie uit die hoek, direct of indirect: Brian (opgegroeid) Natas (geboren) Amanda haar vader... En laat dat nou de sociaal mislukte idioten zijn...
ff onmogelijk op dit momentquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
hooooiiiii
Ben ik weer
Hoe kan ik Amanda muten?
Ja, dat begint mij nu ook op te vallen.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef 2live het volgende:
het maakt niet uit wat syl zegt, brian wil gewoon herhalen wat bart vanmiddag heeft gezegd. Mss denkt syl dan dat hj intelligent is.
Begrijp me niet verkeerd... Ik heb vrienden in alle kleuren en maten.. Maar zou het cultuurverschil kunnen zijn? ( En ik chargeer een beetje... we moeten toch discuseren hè?quote:
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef Black_king het volgende:
Brian spreekt volledig bart na. Copycat....
Nope, dat is slim. Natasia moet er komende donderdag uit. Dat is Bart's plan, en dat kan maar het best worden uitgevoerd....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef jessie het volgende:
Sylvia is wel een slappe muts nu hoor. Totaal geen standpunt innemen tegenover Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |