Vorig deel Katten met foto's deel 36quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:54 schreef Ewelina het volgende:
Mijn poezen![]()
Mini & Sasha op de krabpaal:
Sasha doet haar ochtendgymnastiek:
Nog meer ochtendgymnastiek::
Daarna moet er natuurlijk uitgerust worden![]()
Kat in de zak
Mini:
Sasha:
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Wat een koning! (-in?)
Ik geloof dat onze ex-asielkat Eros al wat begint op te knappen. Hij miauwt weer vrolijk als ik binnenkom en hij is flink op onderzoek uit, de afgelopen middag. Hij is zelfs alweer tussen de bank en de kast gevallen toen hij iets te diep in die geul keek, en kwam er onder veel verontwaardigd gemiauw weer uit En natuurlijk moet hij nu het allerkrapste plekje op de vensterbank uitzoeken om te gaan liggen, tussen alle planten in, in plaats van het dekentje wat er nota bene voor hem ligt!
Het oogje is nog wel wat pruttig, maar gaat al weer verder open dan eerst. De oogzalf is wel lastig, omdat hij nu het tubetje herkent en dus als een speer wegrent als hij het ziet. Ik moet hem dus van achteren benaderen wat nog niet zo makkelijk is.
Verder eet en drinkt hij goed, dus ik hoop dat de niesziekte een terugval was door de stress van het verhuizen. Hij heeft het nou eenmaal al bij zich, dus dan is hij er op zo'n moment extra vatbaar voor.
Ik denk dat het wel goed komt met deze dikkerd van 6,5 kilo
En op verzoek nog wat foto's
Je denk toch zeker niet dat ik op dat suffe dekentje ga liggen als ik hier in het allerkleinste hoekje van de vensterbank prima pas![]()
Oogje is nog wat zielig, maar het gaat tenminste al weer open. De oogzalf moeten we een week lang volhouden, dus ik hoop dat het dan weer over is.
Ben blij dat ik op m'n gevoel ben afgegaan en zo snel naar de dierenarts ben gegaan. Ze zei dat we er in ieder geval mooi op tijd bij waren om die verrotte niesziekte de kop in te drukken.
bellefleur drinkt ook nooit uit haar water bak, maar buiten staat een emmer met regenwater of als het op tafel ligt likt ze het gewoon opquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:02 schreef Bluezz het volgende:
'vrolijke' Frans
Xena drinkt nooit uit de gewone waterbak maar :
[afbeelding]
Daar zitten/liggen/slapen mijn katten ook altijd in (wanneer de verwarming aan is)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef Rewimo het volgende:
In ons nieuwe huis is centrale verwarming, dan ga ik van die hangmatjes kopen voor de dame en heren![]()
Kopen??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:27 schreef Knoflook het volgende:
http://xs412.xs.to/xs412/07075/DSC_0370s.jpg
hebbe !!
Fijn om te horen dat er meer mensen zijn die ervaring hebben met kattendingenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:05 schreef Lips het volgende:
Razztwizzle, dat oogje trekt wel bij hoor denk ik! Kasper heeft er ook soms meer last van dan andere keren, maar het gaat altijd wel weer goed open.
Fijn dat ie z'n draai weer een beetje heeft gevonden!
agossiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:23 schreef Marty het volgende:
Zara is vandaag gesteriliseerd.
Ze hebben flink uitgehaald bij het scheren volgens mij
[afbeelding]
Doet me denken aan Marvin the paranoid android: "Life... don't talk to me about life..."quote:
* MissMSX smelt...quote:
Wat raar dat de hechting er zo bovenop ligt!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:23 schreef Marty het volgende:
Zara is vandaag gesteriliseerd.
Ze hebben flink uitgehaald bij het scheren volgens mij
[afbeelding]
Dat zal dan wel hechten op zijn Italiaans zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat raar dat de hechting er zo bovenop ligt!
Bij Dara hadden ze het zo gehecht dat ze niet bij de hechting kon, die zat zeg maar aan de binnenkant.
Als ik die poes vind krijg je 'm niet terug! Wat een lieverdquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:56 schreef MissMSX het volgende:
And introducing the cat from hell:
[afbeelding]
Jij hebt best rare kattenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:48 schreef Ieneminie het volgende:
Ik vind een van mijn donderstenen de laatste tijd op de raarste plekken terug......
Dit is Beau trouwens, is in juli/augustus, toen ik m net had ernstig ziek geweest en is nu dus maar aan het overcompenseren....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Basil vindt het allemaal maar erg vermoeiend...Maar ach, hij vindt het leven vermoeiend...
[afbeelding]
![]()
Cutiequote:Op zondag 18 februari 2007 15:12 schreef Qunix het volgende:
Sinds kort hebben wij een kitten genaamd "Droppie".
Hier paar foto's:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07070/DSC00051.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Foto gemaakt in het donker.
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07070/DSC00028.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Eerste kennismaking met een camera
More to come![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doet me denken aan Marvin the paranoid android: "Life... don't talk to me about life..."![]()
Whehe, heet ie Lucifer?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:56 schreef MissMSX het volgende:
Bright light! BRIGHT LIGHT!!
[afbeelding]
And introducing the cat from hell:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:58 schreef Vava het volgende:
Zo zit Mielo me aan te staren van achter de laptop
[afbeelding]
dat tongetje!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:20 schreef Alixia het volgende:
Hallo!Ik lurk al jaren mee in dit topic, maar ik wil jullie nu toch maar voorstellen aan onze poezels.
Dit zijn Duvel (de grijze) en Diablo (de rood/zwarte), twee kattenzusjes die nu bijna 2 jaar oud zijn.Zoals alle katten zijn ze meestal erg lief en soms strontvervelend.
Op deze foto's liggen op het bureau van mijn vriend tussen het toetsenbord en de monitor. Duvel was Diablo aan het wassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILER: Over het filmpie...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Qunix op 02-03-2007 15:18:35 ]
Aaaahhh wat lief zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:28 schreef Qunix het volgende:
*Lief filmpje van Droppie*
Pssst. Ik zie al wat je fout doet. Zo is het handiger:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:09 schreef carpediem23 het volgende:
Dankje Razz, Mijn poging:
[afbeelding]
Worden die sliertjes bij jou niet opgevreten? Hier weten ze niet hoe snel ze die dingen naar binnen moeten werken. En dan maar spugenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:35 schreef Bluezz het volgende:
De krabpaal staat ineens op een andere plek
ff inliggen dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
ff wassen......
[afbeelding]
Nee, tis echt spelen, wel in bijten, maar niet opvretenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Worden die sliertjes bij jou niet opgevreten? Hier weten ze niet hoe snel ze die dingen naar binnen moeten werken. En dan maar spugen
Doerak niet, net een ADHD katje!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:21 schreef Chanty87 het volgende:
^ Whoah, lijkt bijna precies op onze June, alleen dan met iets meer witEn die van ons is een dikzak
Ze slaapt dan ook de hele dag door en 's nachts lijkt ze ook geen reet uit te voeren. Gelukkig rent ze zelf in de zomer altijd die pens eraf
Je komt er nu wel weer achter dat wit een hele variabele kleur isquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:39 schreef Marty het volgende:
Waarschijnlijk onder een auto gezeten. En aangezien we hier dichtbij het vliegveld wonen is het stof hier erg zwart.
Ze kan ook in zo'n stenen barbeque hebben gezeten, dat heeft ze ook wel eens eerder gedaan.![]()
www.tinypic.comquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:54 schreef Fargo het volgende:
Heb ik mooie pics, krijg ik ze niet online via ImageShack... Bummer!
Bailey op het strand! Doen jullie dat vaker? En Bailey vindt het nooit eng?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef DuchessX het volgende:
Onze drie musketiers gingen er speciaal voor zitten zonet
[afbeelding]
Bailey was mee naar het strand
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat lijkt me echt geweldigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef DuchessX het volgende:
Hij was nu dus een weekje mee naar Zeeland
Vorig jaar was hij mee naar Texel. Hij is een heel makkelijke kat hond
Wat een lieverd,quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is Mucha, de kat van mijn vriend. Hier ligt ze als een lief klein bolletje op de bank te slapen. Mucha is een zachte theemuts van een jaar of vier, die deze winter een maandje de hort op is geweest. En toen hebben we haar uit het asiel moeten ophalen uiteindelijk. Mevrouw was in de buurt de weg kwijtgeraakt, en heeft fiks rondgezworven. Wij helemaal bezorgd. Maar uiteindelijk bleek ze in het asiel te zijn beland, en konden wij haar daar ophalen. En toen was onze liefdesbaby weer thuis..
Mucha is de liefst mauwende kat ter wereld, en terwijl ik dit schrijf probeert ze op mijn toetsenbord te gaan zitten. Ik zit met de laptop op de bank, en ze ziet dat ik naar het beeldscherm kijk. En dan wordt ze jaloers en wil ze geaaid worden.. Mucha.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier ging ik de instellingen van mijn camera uitproberen.. Mevrouw was inmiddels wakker geworden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Floris is een echte lamme goedzakquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:13 schreef Lief-visje het volgende:
wat een lieve foto van floris lekker onhandig liggen in een mandje !
Nala heeft een mooie kleur !
en Simba is volgens mij erg ondeugend !
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef briana_muirinn het volgende:
Voor Zara:
[afbeelding]
Dat spul hebben wij ook in huis sinds cottontail in de frituurpan met koud vloeibaar vet ging badderen.
Ik heb haar dezelfde avond in het bad gezet en geprobeerd haar schoon te spoelen, maar ik had geen kattenshampoo dus was ze daarna nog grijs.quote:Werkt fantastisch, kat in de wasbak parkeren, douche slang binnen handbereik houden, kat met de ene hand vasthouden en met de andere natspuiten (lauw water) inzepen en uitspoelen. Kat loslaten en wachten tot ie zijn rondjes door de badkamer gemaakt heeft en dan zoveel mogelijk proberen droog te wrijven. Je wordt wel even genegeerd maar je hebt dan wel een sneeuwwitte en ontzettend zachte Zara![]()
Die shampoo kun je inderdaad bij de dierenwinkel krijgen, het schuimt wel ontzettend dus veel heb je niet nodig.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:07 schreef Marty het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik heb haar dezelfde avond in het bad gezet en geprobeerd haar schoon te spoelen, maar ik had geen kattenshampoo dus was ze daarna nog grijs.
Nu heb ik een soort schuim gekocht dat je op een nat washandje kunt spuiten en het vuil zou je zo van haar af moeten kunnen vegen. Werkt voor geen meter![]()
Kun je deze shampoo bij de dierenwinkel krijgen? Dan moet ik maar eens een flesje mee nemen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Brechtje het volgende:
(Hier komt waarschijnlijk gezeik over)
[afbeelding]
Mijn kat was al een poosje terug bij een gevecht gebeten in zijn oor, en had dus echt een gaatje in zijn oor. Dat is nu helemaal genezen maar niet dichtgegroeid. Dus ik deed er voor de foto even een oorbel in. Hij voelt er helemaal niets van.
Leuk beest zo met dat ringetjequote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Brechtje het volgende:
(Hier komt waarschijnlijk gezeik over)
[afbeelding]
Mijn kat was al een poosje terug bij een gevecht gebeten in zijn oor, en had dus echt een gaatje in zijn oor. Dat is nu helemaal genezen maar niet dichtgegroeid. Dus ik deed er voor de foto even een oorbel in. Hij voelt er helemaal niets van.
Jeetje, die is echt heel erg mooi! Wauw...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:08 schreef Scandalous het volgende:
staan ook al in het Britjes topic, maar hier hoort ze ook bij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moshi in het zonnetje
Lief koppie heeft ie!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
al van het zonnetje genietend!
Hele mooie foto'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:18 schreef Elefes het volgende:
Spelen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, hij ging helemaal los ineens met dat dingquote:
Wat een mooierd!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef Doemskie het volgende:
[afbeelding]
Hier had ik Kaya net gekocht, nu is ze al 9 maanden maar mijn camera is overleden. Nu loopt ze een beetje krols te doen voor het eerst
Wowquote:Op zondag 18 maart 2007 11:57 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moby & Daimy
Dan gaat ie zeker Brutus heten?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:19 schreef MauBro het volgende:
Stuk voor stuk weer prachtige katten.
Hier een drietal Thai-taai popjes waarvan de middelste over 8 weekjes Julius en Caesar het leven zuur gaat maken.
[afbeelding]
Ze moeten alledrie niks van elkaar hebben?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:31 schreef AirwiN het volgende:
Wat doe je als kat als je een hekel hebt aan andere katten, maar je wil toch op het warme waterbed liggen?
Zo dus:
[afbeelding]
Linksvoor en rechtsachter zijn twee echte einzelgängers. Die respecteren elkaar en die gedogen elkaar dus ook. Linksachter is een echte aandachtstrekker en heeft regelmatig speelse buien. Als er herrie is in de tent dan is zij er altijd bij betrokken. Degene met wie ze mot heeft dat wisselt af...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze moeten alledrie niks van elkaar hebben?
Prachtig, 3 van die balletjes poes, allemaal zover mogelijk van elkaar op een hoekje![]()
Ik moest denken aan de film The Ringquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Piewie, de maffe aanloopkat van mijn ouders. Normaal ziet 'ie er zo uit:
[afbeelding]
Ik heb geen idee wat hem bewoog.. ik dacht eerst dat hij probeerde op te stijgen, maar dat van jeuk in zijn oor is misschien waarschijnlijker.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:27 schreef Marty het volgende:
Had ie jeuk aan z'n oor?
Die van mij doet dat ook vaak na het kroelen. Net alsof ze zichzelf dan weer even in de plooi moet schuddenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hem bewoog.. ik dacht eerst dat hij probeerde op te stijgen, maar dat van jeuk in zijn oor is misschien waarschijnlijker.
Hahaha, geen gezichtquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto is echt hoor! Die kat is gewoon razendsnelquote:
ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de film The Ring
Ik schoot keihard in de lach om die fotoquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Klinkt heeeeeeeeeeeeel bekendquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:59 schreef dvr het volgende:
Weet je zeker dat je een kat hebt en geen heel grote muis?
Ik had ooit een kat met een wc-rollenfetish. Als je op de wc zat en het beginnetje van de wc-rol onder de deur door stak, ging hij aan de andere kant van de deur als een gek dat papier naar zich toe trekken, met tientallen meters tegelijk, en er het hele huis mee doorslepen.
Oehh wat me meteen opvalt: wat een ongelooflijk leuke verzameling dvd's op de achtergrondquote:Op maandag 26 maart 2007 22:36 schreef Scandalous het volgende:
Buster!!*buster-fan is*
Moshi weer ;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lekker soezen met haar dijtjes uit elkaar
Op die laatste foto lijkt Moshi te zeggen: Laat me met rust, ik lig te chillen ja!!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:36 schreef Scandalous het volgende:
Buster!!*buster-fan is*
Moshi weer ;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lekker soezen met haar dijtjes uit elkaar
Thanksquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk, en wat een prachtige foto's maak je toch
Dit is geen KPD heurquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk, en wat een prachtige foto's maak je toch
En brechtje, ik zie nu pas je gepiercde poes
Wij hebben er ook zo een, alleen dan zwart met wit, kijkt altijd sjaggo en luiquote:
Wat kut DEquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:50 schreef DarkElf het volgende:
en eefje die er helaas niet meer is sinds een week
[afbeelding]
[afbeelding]
Aggosquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:50 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik las laatst dus dat dat 1 grote HOAX is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:16 schreef Mrln het volgende:
nieuwe rage "catpainten" , kosten tussen U$ 1500 ~ 6000, vanwege vachtgroei
moet om de 3 maanden herpaint worden:
Wat een schorum!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:21 schreef sanni het volgende:
Het 'slapende tuig bij mijn vriendin.[afbeelding]
Awww Eefjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:50 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:16 schreef Mrln het volgende:
nieuwe rage "catpainten" , kosten tussen U$ 1500 ~ 6000, vanwege vachtgroei
moet om de 3 maanden herpaint worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is over (was: Chron. Bronchitis)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awww Eefje![]()
How comes? Ouderdom? Heb ik iets gemist hier?![]()
" ik vind het wel weer leuk zo "quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:52 schreef tonja het volgende:
Harry en Loes aan het spelen met een touwtje.
http://ester.vanbreemen.org/MVI_1668.AVI
imageshack en FOK! gaan niet samen, wij zien een kikker ipv een katquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:23 schreef e2mtr2 het volgende:
En dit is Spekkie.
http://img139.imageshack.us/img139/7346/spekkieqo5.jpg
Ik probeer het morgen wel weerquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
imageshack en FOK! gaan niet samen, wij zien een kikker ipv een kat
Probeer Photobucket, die werkt wel mee.quote:
herkenbare houding, en leuke fotoquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef prupke het volgende:
onze plumeau : nol in coma op de bank
[afbeelding]
wat een mooierd!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:49 schreef JX het volgende:
Ik ook ff mijn nieuwe vriendje showen![]()
Sinds zaterdag in huis en 13 weekjes oud: Mex
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis een echte Maine Coon![]()
BOBquote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef Lollifant het volgende:
Mex!Mijn vriend en ik willen ook graag een maine coon erbij!
Bluezz: Mijn Bob is daar ook zo bang voor, hij denkt nog altijd dat ik hem een keertje opzuig volgens mij.
Bob gefascineert door het aquarium:
[afbeelding]
Hij kan ze maar niet te pakken krijgen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand mag in de buurt komen, Bob op het aquarium is als de koning op zijn troon!![]()
![]()
[afbeelding]
Gelukkig kan hij ook nog lief kijken!![]()
Wel als je Firefox hebt,quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
imageshack en FOK! gaan niet samen, wij zien een kikker ipv een kat
of installeer de extensie RefControl en blokkeer daar de referrer naar imageshack.usquote:typ about:config. typ in veld 'filter': send, zet bij network.http.sendRefererHeader de waarde van 2 naar 0. klaar!
Maar dan werken andere functies niet meer (bijv. reageren @ Fok!Games om maar wat te noemen) dus men moet gewoon op tinypic gaan hostenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:44 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Wel als je Firefox hebt,
[..]
of installeer de extensie RefControl en blokkeer daar de referrer naar imageshack.us
[/DIG]
Is Bob echt een mannetje ? Dat is wel heel bijzonder dan !quote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef Lollifant het volgende:
Mex!Mijn vriend en ik willen ook graag een maine coon erbij!
Bluezz: Mijn Bob is daar ook zo bang voor, hij denkt nog altijd dat ik hem een keertje opzuig volgens mij.
Bob gefascineert door het aquarium:
[afbeelding]
Hij kan ze maar niet te pakken krijgen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand mag in de buurt komen, Bob op het aquarium is als de koning op zijn troon!![]()
![]()
[afbeelding]
Gelukkig kan hij ook nog lief kijken!![]()
Nee Bob is een vrouwtje! Toen we hem kregen heette hij Rakker, dat vonden we stom. We zeggen altijd 'hij' tegen katten, dus toen werd het Bob. Maar ik noem hem ook best vaak Bobsi of mevrouwtje Bobs.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:55 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Is Bob echt een mannetje ? Dat is wel heel bijzonder dan !
http://tortietom.nidoba.nl/tortietn.html
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:03 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik vond het al zo gek, ook al kan het wel. Bob is in ieder geval een pracht van een lapjespoes, met mooie grote vlakken.
Bangige blik.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:01 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
Whehe, stofzuigen is ook hier een van de engste dingen die je als kat kunt overkomen
...ik kon naderhand wel de schil van de meloen onder het bed uitvissenquote:
Ayla is zeker snoezig ! En Sera ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef scrub_nurse het volgende:
Ayla mijn eerste poes![]()
[afbeelding]
hoi ben ik niet snoezig?
[afbeelding]
en sera (ayla's dochter) die lekker luiert![]()
[afbeelding]
huh?
[afbeelding]
Auwquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:32 schreef _Nienna_ het volgende:
Als je voor de spiegel staat, wil Pyxel ook in de spiegel kijken. Als het dan te lang duurt, klimt ze gewoon in je been omhoog:
[afbeelding]
http://www.catsinsinks.com/quote:Op maandag 16 april 2007 11:20 schreef HellaHard-OG het volgende:
Kaspertje:
[afbeelding]
Yenthe: (toen hij nog klein was)
[afbeelding]
Kaspers koele ligplekje:
[afbeelding]
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef Maikalo het volgende:
Zaterdagnacht is Nala (het kleine bruine poesje) doodgereden. De andere katten zitten nu al bijna een week overal te kijken en klagend te mauwen. Altijd triest als er een wordt doodgereden. Zeker als ze nog geen jaar zijn.
![]()
Heeeeeeeej Moos is het broertje van Remy!! Moet wel!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:16 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dit is Moos, is bijna 10 jaar oud, houdt niet van spelen of andere vermoeiende activiteiten, maar hij houdt des te meer van slapen, kroelen en eten..![]()
schop je d'r dan niet van af?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:46 schreef Bluezz het volgende:
Eigenwijs toch blijven zitten, ook als het niet mag![]()
[afbeelding]
Het gaat idd heel goed met zequote:Op dinsdag 24 april 2007 12:49 schreef QueenR het volgende:
@nienna, gaaf om die twee weer te zien, gaat het super goed mee zo te zien. Heel fijn om te lezen!!
quote:Hier zijn de eerste lichting weeskttens van het jaar, Teun (cypers) Toos (zwart) en Tessa (lapje)
*heel veel lieve foto's*
lief he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |