www.tinypic.comquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:54 schreef Fargo het volgende:
Heb ik mooie pics, krijg ik ze niet online via ImageShack... Bummer!
Bailey op het strand! Doen jullie dat vaker? En Bailey vindt het nooit eng?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef DuchessX het volgende:
Onze drie musketiers gingen er speciaal voor zitten zonet
[afbeelding]
Bailey was mee naar het strand
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat lijkt me echt geweldigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef DuchessX het volgende:
Hij was nu dus een weekje mee naar Zeeland
Vorig jaar was hij mee naar Texel. Hij is een heel makkelijke kat hond
Wat een lieverd,quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is Mucha, de kat van mijn vriend. Hier ligt ze als een lief klein bolletje op de bank te slapen. Mucha is een zachte theemuts van een jaar of vier, die deze winter een maandje de hort op is geweest. En toen hebben we haar uit het asiel moeten ophalen uiteindelijk. Mevrouw was in de buurt de weg kwijtgeraakt, en heeft fiks rondgezworven. Wij helemaal bezorgd. Maar uiteindelijk bleek ze in het asiel te zijn beland, en konden wij haar daar ophalen. En toen was onze liefdesbaby weer thuis..
Mucha is de liefst mauwende kat ter wereld, en terwijl ik dit schrijf probeert ze op mijn toetsenbord te gaan zitten. Ik zit met de laptop op de bank, en ze ziet dat ik naar het beeldscherm kijk. En dan wordt ze jaloers en wil ze geaaid worden.. Mucha.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier ging ik de instellingen van mijn camera uitproberen.. Mevrouw was inmiddels wakker geworden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Floris is een echte lamme goedzakquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:13 schreef Lief-visje het volgende:
wat een lieve foto van floris lekker onhandig liggen in een mandje !
Nala heeft een mooie kleur !
en Simba is volgens mij erg ondeugend !
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef briana_muirinn het volgende:
Voor Zara:
[afbeelding]
Dat spul hebben wij ook in huis sinds cottontail in de frituurpan met koud vloeibaar vet ging badderen.
Ik heb haar dezelfde avond in het bad gezet en geprobeerd haar schoon te spoelen, maar ik had geen kattenshampoo dus was ze daarna nog grijs.quote:Werkt fantastisch, kat in de wasbak parkeren, douche slang binnen handbereik houden, kat met de ene hand vasthouden en met de andere natspuiten (lauw water) inzepen en uitspoelen. Kat loslaten en wachten tot ie zijn rondjes door de badkamer gemaakt heeft en dan zoveel mogelijk proberen droog te wrijven. Je wordt wel even genegeerd maar je hebt dan wel een sneeuwwitte en ontzettend zachte Zara![]()
Die shampoo kun je inderdaad bij de dierenwinkel krijgen, het schuimt wel ontzettend dus veel heb je niet nodig.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:07 schreef Marty het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik heb haar dezelfde avond in het bad gezet en geprobeerd haar schoon te spoelen, maar ik had geen kattenshampoo dus was ze daarna nog grijs.
Nu heb ik een soort schuim gekocht dat je op een nat washandje kunt spuiten en het vuil zou je zo van haar af moeten kunnen vegen. Werkt voor geen meter![]()
Kun je deze shampoo bij de dierenwinkel krijgen? Dan moet ik maar eens een flesje mee nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |