quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Brechtje het volgende:
(Hier komt waarschijnlijk gezeik over)
[afbeelding]
Mijn kat was al een poosje terug bij een gevecht gebeten in zijn oor, en had dus echt een gaatje in zijn oor. Dat is nu helemaal genezen maar niet dichtgegroeid. Dus ik deed er voor de foto even een oorbel in. Hij voelt er helemaal niets van.
Leuk beest zo met dat ringetjequote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Brechtje het volgende:
(Hier komt waarschijnlijk gezeik over)
[afbeelding]
Mijn kat was al een poosje terug bij een gevecht gebeten in zijn oor, en had dus echt een gaatje in zijn oor. Dat is nu helemaal genezen maar niet dichtgegroeid. Dus ik deed er voor de foto even een oorbel in. Hij voelt er helemaal niets van.
Jeetje, die is echt heel erg mooi! Wauw...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:08 schreef Scandalous het volgende:
staan ook al in het Britjes topic, maar hier hoort ze ook bij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moshi in het zonnetje
Lief koppie heeft ie!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
al van het zonnetje genietend!
Hele mooie foto'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:18 schreef Elefes het volgende:
Spelen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, hij ging helemaal los ineens met dat dingquote:
Wat een mooierd!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef Doemskie het volgende:
[afbeelding]
Hier had ik Kaya net gekocht, nu is ze al 9 maanden maar mijn camera is overleden. Nu loopt ze een beetje krols te doen voor het eerst
Wowquote:Op zondag 18 maart 2007 11:57 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moby & Daimy
Dan gaat ie zeker Brutus heten?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:19 schreef MauBro het volgende:
Stuk voor stuk weer prachtige katten.
Hier een drietal Thai-taai popjes waarvan de middelste over 8 weekjes Julius en Caesar het leven zuur gaat maken.
[afbeelding]
Ze moeten alledrie niks van elkaar hebben?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:31 schreef AirwiN het volgende:
Wat doe je als kat als je een hekel hebt aan andere katten, maar je wil toch op het warme waterbed liggen?
Zo dus:
[afbeelding]
Linksvoor en rechtsachter zijn twee echte einzelgängers. Die respecteren elkaar en die gedogen elkaar dus ook. Linksachter is een echte aandachtstrekker en heeft regelmatig speelse buien. Als er herrie is in de tent dan is zij er altijd bij betrokken. Degene met wie ze mot heeft dat wisselt af...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze moeten alledrie niks van elkaar hebben?
Prachtig, 3 van die balletjes poes, allemaal zover mogelijk van elkaar op een hoekje![]()
Ik moest denken aan de film The Ringquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Piewie, de maffe aanloopkat van mijn ouders. Normaal ziet 'ie er zo uit:
[afbeelding]
Ik heb geen idee wat hem bewoog.. ik dacht eerst dat hij probeerde op te stijgen, maar dat van jeuk in zijn oor is misschien waarschijnlijker.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:27 schreef Marty het volgende:
Had ie jeuk aan z'n oor?
Die van mij doet dat ook vaak na het kroelen. Net alsof ze zichzelf dan weer even in de plooi moet schuddenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hem bewoog.. ik dacht eerst dat hij probeerde op te stijgen, maar dat van jeuk in zijn oor is misschien waarschijnlijker.
Hahaha, geen gezichtquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto is echt hoor! Die kat is gewoon razendsnelquote:
ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de film The Ring
Ik schoot keihard in de lach om die fotoquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Klinkt heeeeeeeeeeeeel bekendquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:59 schreef dvr het volgende:
Weet je zeker dat je een kat hebt en geen heel grote muis?
Ik had ooit een kat met een wc-rollenfetish. Als je op de wc zat en het beginnetje van de wc-rol onder de deur door stak, ging hij aan de andere kant van de deur als een gek dat papier naar zich toe trekken, met tientallen meters tegelijk, en er het hele huis mee doorslepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |