quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Brechtje het volgende:
(Hier komt waarschijnlijk gezeik over)
[afbeelding]
Mijn kat was al een poosje terug bij een gevecht gebeten in zijn oor, en had dus echt een gaatje in zijn oor. Dat is nu helemaal genezen maar niet dichtgegroeid. Dus ik deed er voor de foto even een oorbel in. Hij voelt er helemaal niets van.
Leuk beest zo met dat ringetjequote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Brechtje het volgende:
(Hier komt waarschijnlijk gezeik over)
[afbeelding]
Mijn kat was al een poosje terug bij een gevecht gebeten in zijn oor, en had dus echt een gaatje in zijn oor. Dat is nu helemaal genezen maar niet dichtgegroeid. Dus ik deed er voor de foto even een oorbel in. Hij voelt er helemaal niets van.
Jeetje, die is echt heel erg mooi! Wauw...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:08 schreef Scandalous het volgende:
staan ook al in het Britjes topic, maar hier hoort ze ook bij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moshi in het zonnetje
Lief koppie heeft ie!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
al van het zonnetje genietend!
Hele mooie foto'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:18 schreef Elefes het volgende:
Spelen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, hij ging helemaal los ineens met dat dingquote:
Wat een mooierd!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef Doemskie het volgende:
[afbeelding]
Hier had ik Kaya net gekocht, nu is ze al 9 maanden maar mijn camera is overleden. Nu loopt ze een beetje krols te doen voor het eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |