Maar dan werken andere functies niet meer (bijv. reageren @ Fok!Games om maar wat te noemen) dus men moet gewoon op tinypic gaan hostenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:44 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Wel als je Firefox hebt,
[..]
of installeer de extensie RefControl en blokkeer daar de referrer naar imageshack.us
[/DIG]
Is Bob echt een mannetje ? Dat is wel heel bijzonder dan !quote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef Lollifant het volgende:
Mex!Mijn vriend en ik willen ook graag een maine coon erbij!
Bluezz: Mijn Bob is daar ook zo bang voor, hij denkt nog altijd dat ik hem een keertje opzuig volgens mij.
Bob gefascineert door het aquarium:
[afbeelding]
Hij kan ze maar niet te pakken krijgen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand mag in de buurt komen, Bob op het aquarium is als de koning op zijn troon!![]()
![]()
[afbeelding]
Gelukkig kan hij ook nog lief kijken!![]()
Nee Bob is een vrouwtje! Toen we hem kregen heette hij Rakker, dat vonden we stom. We zeggen altijd 'hij' tegen katten, dus toen werd het Bob. Maar ik noem hem ook best vaak Bobsi of mevrouwtje Bobs.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:55 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Is Bob echt een mannetje ? Dat is wel heel bijzonder dan !
http://tortietom.nidoba.nl/tortietn.html
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:03 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik vond het al zo gek, ook al kan het wel. Bob is in ieder geval een pracht van een lapjespoes, met mooie grote vlakken.
Bangige blik.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:01 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
Whehe, stofzuigen is ook hier een van de engste dingen die je als kat kunt overkomen
...ik kon naderhand wel de schil van de meloen onder het bed uitvissenquote:
Ayla is zeker snoezig ! En Sera ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef scrub_nurse het volgende:
Ayla mijn eerste poes![]()
[afbeelding]
hoi ben ik niet snoezig?
[afbeelding]
en sera (ayla's dochter) die lekker luiert![]()
[afbeelding]
huh?
[afbeelding]
Auwquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:32 schreef _Nienna_ het volgende:
Als je voor de spiegel staat, wil Pyxel ook in de spiegel kijken. Als het dan te lang duurt, klimt ze gewoon in je been omhoog:
[afbeelding]
http://www.catsinsinks.com/quote:Op maandag 16 april 2007 11:20 schreef HellaHard-OG het volgende:
Kaspertje:
[afbeelding]
Yenthe: (toen hij nog klein was)
[afbeelding]
Kaspers koele ligplekje:
[afbeelding]
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef Maikalo het volgende:
Zaterdagnacht is Nala (het kleine bruine poesje) doodgereden. De andere katten zitten nu al bijna een week overal te kijken en klagend te mauwen. Altijd triest als er een wordt doodgereden. Zeker als ze nog geen jaar zijn.
![]()
Heeeeeeeej Moos is het broertje van Remy!! Moet wel!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:16 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dit is Moos, is bijna 10 jaar oud, houdt niet van spelen of andere vermoeiende activiteiten, maar hij houdt des te meer van slapen, kroelen en eten..![]()
schop je d'r dan niet van af?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:46 schreef Bluezz het volgende:
Eigenwijs toch blijven zitten, ook als het niet mag![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |