quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doet me denken aan Marvin the paranoid android: "Life... don't talk to me about life..."![]()
Whehe, heet ie Lucifer?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:56 schreef MissMSX het volgende:
Bright light! BRIGHT LIGHT!!
[afbeelding]
And introducing the cat from hell:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:58 schreef Vava het volgende:
Zo zit Mielo me aan te staren van achter de laptop
[afbeelding]
dat tongetje!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:20 schreef Alixia het volgende:
Hallo!Ik lurk al jaren mee in dit topic, maar ik wil jullie nu toch maar voorstellen aan onze poezels.
Dit zijn Duvel (de grijze) en Diablo (de rood/zwarte), twee kattenzusjes die nu bijna 2 jaar oud zijn.Zoals alle katten zijn ze meestal erg lief en soms strontvervelend.
Op deze foto's liggen op het bureau van mijn vriend tussen het toetsenbord en de monitor. Duvel was Diablo aan het wassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILER: Over het filmpie...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Qunix op 02-03-2007 15:18:35 ]
Aaaahhh wat lief zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:28 schreef Qunix het volgende:
*Lief filmpje van Droppie*
Pssst. Ik zie al wat je fout doet. Zo is het handiger:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:09 schreef carpediem23 het volgende:
Dankje Razz, Mijn poging:
[afbeelding]
Worden die sliertjes bij jou niet opgevreten? Hier weten ze niet hoe snel ze die dingen naar binnen moeten werken. En dan maar spugenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:35 schreef Bluezz het volgende:
De krabpaal staat ineens op een andere plek
ff inliggen dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
ff wassen......
[afbeelding]
Nee, tis echt spelen, wel in bijten, maar niet opvretenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Worden die sliertjes bij jou niet opgevreten? Hier weten ze niet hoe snel ze die dingen naar binnen moeten werken. En dan maar spugen
Doerak niet, net een ADHD katje!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:21 schreef Chanty87 het volgende:
^ Whoah, lijkt bijna precies op onze June, alleen dan met iets meer witEn die van ons is een dikzak
Ze slaapt dan ook de hele dag door en 's nachts lijkt ze ook geen reet uit te voeren. Gelukkig rent ze zelf in de zomer altijd die pens eraf
Je komt er nu wel weer achter dat wit een hele variabele kleur isquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:39 schreef Marty het volgende:
Waarschijnlijk onder een auto gezeten. En aangezien we hier dichtbij het vliegveld wonen is het stof hier erg zwart.
Ze kan ook in zo'n stenen barbeque hebben gezeten, dat heeft ze ook wel eens eerder gedaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |