Dude, dat gebeurd ZO vaak... Die is echt minder...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
En vanmorgen bij de NS de omroeper:
De intercity naar den bosch ............... (stilte)............. Oss .............(stilte)......... en ehm ... Arnhem vertrekt over enkele minuten
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:53 schreef jeweetsch het volgende:
Ik heb ooit stiekem de buschauffeur neergestoken met een broodmes loollllll mooie tijden waren dat...![]()
Vet veel mensen lachen enzo....daarna wel fftjes wat problemen met de politie, maar die vonden het stiekem ook wel leuk!!
Tja vroeger kon dat nog he, dat hoef je tegenwoordig niet meer te proberen met het nieuwe kabinet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:53 schreef jeweetsch het volgende:
Ik heb ooit stiekem de buschauffeur neergestoken met een broodmes loollllll mooie tijden waren dat...![]()
Vet veel mensen lachen enzo....daarna wel fftjes wat problemen met de politie, maar die vonden het stiekem ook wel leuk!!
Shizzlequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Op oudjaarsdag sta ik op de bus te wachten. Na een minuut of 5 komt ie eindelijk aanrijden en ik heb een lief groen strijkertje in m'n handen, ik steek hem aan en gooi em naar binnen. Die buschauffeur doet van schrik de deur dicht en ik ren voor me leven.![]()
Die hele bus vol rook gek ;D!!!!!11111111111één¡1!!¡1!1!¡1!!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Tja vroeger kon dat nog he, dat hoef je tegenwoordig niet meer te proberen met het nieuwe kabinet.![]()
nederland he...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
Tis al weer een paar jaar geleden dat ik dit heb meegemaakt en het is best wel erg sad eigenlijk mja.
Ik zat dus in de bus achterin, zoeen lange bus jeweets 20 meter ofiets.
Anyway het was behoorlijk druk en er stonden mensen in de bus. Op een gegeven moment valt iemand flauw die stond, iedereen keek haar zo aan en ging toen gewoon verder met muziek luisteren en krant lezen, we leven immers in nederlands and niemand geeft iets om elkander. Totdat iemand schreeuwde: "Jezus waarom doet niemand iets!!". Toen was de bus ff gestopt, deur open zodat ze wat frisse lucht kreeg en toen konden we weer verder.
Was best wel lullig dat niemand iets deed.
Deur open, vrouw eruit gooien en doorkarren naar de volgende halte. Red jezelf maar, teef.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
Tis al weer een paar jaar geleden dat ik dit heb meegemaakt en het is best wel erg sad eigenlijk mja.
Ik zat dus in de bus achterin, zoeen lange bus jeweets 20 meter ofiets.
Anyway het was behoorlijk druk en er stonden mensen in de bus. Op een gegeven moment valt iemand flauw die stond, iedereen keek haar zo aan en ging toen gewoon verder met muziek luisteren en krant lezen, we leven immers in nederlands and niemand geeft iets om elkander. Totdat iemand schreeuwde: "Jezus waarom doet niemand iets!!". Toen was de bus ff gestopt, deur open zodat ze wat frisse lucht kreeg en toen konden we weer verder.
Was best wel lullig dat niemand iets deed.
zeker in je binnenzak gestoken ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef HetVraagteken het volgende:
Ik heb ooit eens in een station een trein genomen.
maar ze hadden me gezien en ik moest em teruggeven![]()
Gast, ik zat de spits te lezen, boeit mij het wat er met haar gebeurd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Deur open, vrouw eruit gooien en doorkarren naar de volgende halte. Red jezelf maar, teef.
Dit doet me er aan denken ... stel je voor .... een trein vol scheidrechters en je maakt een overtreding.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zeker in je binnenzak gestoken ?
Ik heb gister nog met fluitje staan blazen bij een trein die net stilstond![]()
Dat zeg ik toch, pisvlek? Lastig he lezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gast, ik zat de spits te lezen, boeit mij het wat er met haar gebeurd.
Jij zegt deur open naar buiten naaien en doorkarren, ik heb daar geen tijd voor omdat ik de spits zat te lezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, pisvlek? Lastig he lezen.![]()
Wat is er mis met Oss he?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
haha,
vanmorgen in de bus een gast verkleed als Giraf in poging denk ik om stoer te doen.
Toch carnaval dus ja.
Iedereen keek er ff heen en ging weer nors uit het raam kijken
En vanmorgen bij de NS de omroeper:
De intercity naar den bosch ............... (stilte)............. Oss .............(stilte)......... en ehm ... Arnhem vertrekt over enkele minuten
moet je bij die omroeper zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:15 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Oss he?Een mes tussen je ribben als je niet uitkijkt!!!!!!!!!!!!
![]()
Wat dacht je van een trein die met gierende remmen het station voorbijrijdt. En dan maar doorrijdtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
Trein die het station voorbijrijdt en daarna achteruit terug komt rijden
hehe trieste luiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:25 schreef buzzer het volgende:
Ik zette een keer de bus in de remise, deed de binnenverlichting uit, en hoorde toen van achteruit de bus " chauffeur zijn we er al"
Dat is niet goed voor je hart
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:31 schreef San0201 het volgende:
Ik zat een tijdje geleden in de trein, en toen had een of andere grapjas zijn mobieltje met dat Crazy Frog deuntje voor de omroep microfoon gehouden
Ringdingdingdingding ....
2 blunders in één!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:31 schreef San0201 het volgende:
Ik zat een tijdje geleden in de trein, en toen had een of andere grapjas zijn mobieltje met dat Crazy Frog deuntje voor de omroep microfoon gehouden
Ringdingdingdingding ....
Buzzer tochquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:25 schreef buzzer het volgende:
Ik zette een keer de bus in de remise, deed de binnenverlichting uit, en hoorde toen van achteruit de bus " chauffeur zijn we er al"
Dat is niet goed voor je hart
Wtf bedoel je gewoon regen???quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:12 schreef wdn het volgende:
We rijden van Weert naar Roermond. Zonnetje schijnt fel dus zowat alle ramen staan naar beneden gedraaid. We rijden over de maas en er komt een bak water naar beneden. Binnen een seconde stond alles blank in de trein en was nagenoeg iedereen die ik tegenkwam zeik en zeik nat.
Stopt de intercity in Roermond. Deuren gaan open en een jongen wil meteen naar buiten (dus al duwend tegen de deur probeert hij sneller eruit te kunnen). Net op het moment dat hij naar buiten stapt valt er een liter of 20 aan water van de trein zo zijn nek in
Dat heb ik een keer 's avonds laat gehad (na een feestje in den haag). Eerst een kwartiertje bij de halte de verkeerde kant op staan. Dan erachter komen dat je de andere halte moet hebben. Daar ook een kwartiertje staan, dan op het bord kijken en zien dat de laatste tram al ruim een uur geleden vertrokken isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meer beschamende momenten van mij en het OV.
's Ochtends ben ik niet zo op mijn best (lees: geen ochtendmens) en ik stond 5 minuten bij de verkeerde halte. Moest de halte ertegenover hebben.![]()
Gelukkig kwam de bus nog niet.
Bij die 2de? Nee, was verzameld water op de trein/dak van station.quote:
whahaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Sta ik zo op de bus te wachten, zegt de busschauffeur: "Zeg kom jij er eens ff af"
Dus iedereen lachen, en ik snap het nog steeds niet, want ik hoor altijd iedereen zeggen, ik heb zo lang op de bus staan wachten enz enz.
Maarja schijnbaar wel een blooper.
"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:31 schreef L-IS het volgende:
[..]
whaha:D:D:D:D:D:D heb je die zelf verzonnen?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef PeZu het volgende:
ov bloope rmijnerzijds
ik rennen vd trein
rijdt die gele motherfokker precies voor mijn neus weg
ik woest en trap tegen die kenkerbak aan
pats ruit kapot en een overvolle coupe onder het glas
trappen, dat staat er tochquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Hoe krijg je dat voormekaar?![]()
Ja, maar ik neem aan dat je niet tegen het raam schopte?quote:
twas idd een dubbeldeks motherfokker waarvan ik het raam volop raaktequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat je niet tegen het raam schopte?![]()
Of was het een dubbeldeks?
Dan zitten ze wel op schophoogte.![]()
Schitterend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
twas idd een dubbeldeks motherfokker waarvan ik het raam volop raakte
denk je dat iemand nog wat durft te zeggen dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Schitterend.![]()
Nog commentaar gekregen?
Whaha, nou je hebt van die mensen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk je dat iemand nog wat durft te zeggen dan?
een woeste idioot van 2 mtr die gehard glas doortrapt![]()
gelukkig was het wel warm weer![]()
Jij zei dat werkelijk?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:43 schreef Friek_ het volgende:
Ooit zat er een dame in de bus die constant zat te klagen tegen de buschaffeur die uit professionaliteit beleefd bleef. En dan niet zomaar eventjes klagen, nee, alles was kut dit en kut dat en kut weet ik het. Op een gegeven moment kreeg ik er (en nog vele reizigers met me ga ik vanuit) er echt genoeg van.
Ik: "Mevrouw, als je ook nog maar één kik geeft de rest van de reis dan rag ik je kop door de voorruit. Begrepen?"
Nou, dat werkte dus.![]()
Verder wel eens op een verkeerde bus/trein gestopt, maar nooit echt fikse blunders begaan. Valt allemaal wel mee enzau. Op de laatste treinen missen dan na.![]()
ik kreeg geen boetequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:17 schreef Roltrapfee het volgende:
Ik zat ooit in de gang van een trein omdat ik nergens meer kon zitten, en in diezelfde gang zat een vrouw met (huilende) baby (echt om ziek van te worden trouwens) én de intercom. Dus na een tijdje rijden kwam er een conductrice die even wou omroepen waar we waren en zo, maar die baby krijste er echt heel hard doorheen () dus na een tijdje proberen gaf die conductrice het maar op.
Waarom dat mens die baby niet even meenam een coupé in of zo, dat snap ik achteraf niet helemaal![]()
Edit: @ PeZu, kreeg je geen boete of zo? Of was het hele perron verder leeg ofzo?![]()
Beste post tot nu toequote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Deur open, vrouw eruit gooien en doorkarren naar de volgende halte. Red jezelf maar, teef.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:31 schreef Luigi_ het volgende:
Ik zat gisteren een croissantje te eten kreeg ik een boete van een politie agent :S
Ik zat gisteren een croissantje te eten kreeg ik een boete van een politie agent :S
ooh ja sorry nog voor toenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Een keer meegemaakt op lijn 6 Hanzehogeschool groningen terug naar station.
Studenten zijn gewend met de ov-jaarkaart overal in te stappen waar de deuren ook maar open gaan. Het was al 18 uur, iedereen wilde naar huis. Bij die halte ging de achterdeur open om mensen uit te laten stappen, en hup studenten stappen gelijk daar in. Dat wilde de chauffeuze niet hebben en die riep door de interkom (een beetje geirriteerd): graag via de voordeur binnenstappen.
Roept er zo'n klotestudent van achter uit de bus: Nou teef ben je loops?
Heel de bus lachen en die vrouw kon niks anders doen dan de deuren sluiten en doprrijden.
Nou maar wat onbeschoft. Als ik die chauffeuze was geweest had ik heel de bus uit laten stappen.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Sta ik zo op de bus te wachten, zegt de busschauffeur: "Zeg kom jij er eens ff af"
Dus iedereen lachen, en ik snap het nog steeds niet, want ik hoor altijd iedereen zeggen, ik heb zo lang op de bus staan wachten enz enz.
Maarja schijnbaar wel een blooper.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ging zoeen keer met de trein he ....
En toen fietste ik weer terug naar huis
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:07 schreef MaJo het volgende:
Laatst een keer ´s nachts, ik moest de trein hebben van Den Haag naar Utrecht. Ik was vrij laat dus ik kwam aanrennen zie ik net de deuren dichtgaan en de trein wegrijden. Dus ik vloeken omdat ik minstens een half uur moest wachten. Hoor ik even later achter me een fluitsignaal, kijk om en zie dat dat de trein was die ik moest hebbenStond ik dus op de verkeerde trein te vloeken en miste alsnog de trein die ik had kunnen halen. Ik schaamde me toen best wel
Zit je een beetje door mijn active topics te spittenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:23 schreef ryangozer het volgende:
1x in de trein:
dames en heren, we naderen station nieuw-vennep
*rijd heel hard langs nieuw vennep*
dames en heren, dat was station nieuw-vennep
*vervolgens afgeremd en achteruit teruggereden*
Whahaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef koningdavid het volgende:
- Ik stond met twee klasgenoten in de metro naar Diemen-Zuid. De deuren gingen open en ik dacht dat we er al waren, dus ik duwde mijn klasgenoot eruit "we moeten eruit gek". Gingen de deuren dicht, stond hij buiten en reden wij door.
Ik was niet echt in een heldere bui en had hem dus een station te vroeg eruit geduwd.
Heb zoiets ook al ongeveer meegemaakt... behalve dus dat de buschauffeur me toen weer liet uitstappen en ik voorin moest uitstappen en ik toen half uur kon wachten omdat de bus vol was..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:10 schreef _Arual_ het volgende:
Ik studeerde in Nijmegen, en daar was het bij de uni redelijk normaal om achterin de bus te stappen, als je een OV-jaarkaart had. Sterker nog, deed je dat niet, dan lukte het je niet om de bus in te komen. In Amsterdam bleken ze daar anders mee om te gaan. De deuren gingen achter open, en ik stapte in. Terwijl ik dat deed, gooide de buschauffeur de deur dicht, en begint me uit te schelden - in de trant van "boerentrien, weet niet hoe OV werkt - zeker klein achterlijk dorp".
Dus ik zei, "maar ik heb een OV-jaarkaart". Ik wist niet beter dan dat dat een soort vrijbrief was om achterin te stappen. Vervolgens ging die man he-le-maal los... en ik hing daar klem tussen de deuren.![]()
daarom print ik altijd de reis uit op ns.nlquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:41 schreef RayMania het volgende:
Uitstappen uit de trein in Weesp, in de veronderstelling dat je moet overstappen. Trein rijdt weg en zie je dat je toch in de goede trein zat.
gelukkig hadden ze niet omgeropen waar je trein heen ging toen je er nog in zatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:41 schreef RayMania het volgende:
Uitstappen uit de trein in Weesp, in de veronderstelling dat je moet overstappen. Trein rijdt weg en zie je dat je toch in de goede trein zat.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef PeZu het volgende:
ov bloope rmijnerzijds
ik rennen vd trein
rijdt die gele motherfokker precies voor mijn neus weg
ik woest en trap tegen die kenkerbak aan
pats ruit kapot en een overvolle coupe onder het glas
Je mag toch heul niet met de chauffeur pratenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:30 schreef neo2000 het volgende:
Wel eens in een discussie verwikkeld geraakt over m'n oordopjes. Beste man (chauffeur bij instappen bus) vond het nogal respectloos (zijn exacte bewoording) dat ik met m'n mp3 speler met muziek op de bus binnen stapte. Alsof ik anders een gesprek met hem aan zou knopen ion de 10 minuten die ik in de bus zou zitten.. In-ear oordopjes in, dus bijna geen herrie naar buiten, toch klagen. Wist hij veel dat mp3 spelers 5 jaar later gemeengoed zouden zijn en IEDEREEN hetzelfde zou doen. Whehehehe.
Ja gewoon naar DAT bordje wijzen en doorlopenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je mag toch heul niet met de chauffeur praten
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja gewoon naar DAT bordje wijzen en doorlopen
Oh ik heb wel eens mijn oude OV in de fik gestoken in de trein.
Man ik wist niet dat zo'n ding zoooooooo goed kon branden![]()
Jeugdige onbezonnenheid noemen ze dat toch?quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:23 schreef Moja het volgende:
Eentje van aantal jaar geleden. Ik val echt bijna altijd in slaap in de bus. Deze keer ook weer, ik word nog net op tijd wakker voor mijn halte, iemand anders was al uitgestapt dus de deuren stonden nog open. Ik sjees als een gek naar buiten als de chauffeur echt nét de deuren weer dicht doet. Nou zat alleen mijn overvolle zijtas nog aan de andere kant van de deuren, dus ik zat muurvast aan de bus geketendHeel grappig tot die bus begint te rijden en ik mezelf al in gedachten sleurend met de bus mee zie gaan. Gelukkig waarschuwde iemand in de bus de chauffeur en deed ie alsnog de deuren weer open, maar geloof me je voelt je echt een kneus op zo'n moment
![]()
Tja je bent niet de enigequote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:25 schreef Miss_kausalaya het volgende:
kzat vorig jaar nog in Zwolle op school, dus ja elke dag met de trein naar Zwolle vanaf Grunn..en tjaa dan val je ochtends in slaap... als je met kwart over 7 trein gaat, en wordt je wakker in Amersfoort ofzo, snel trein terug nemen richting Zwolle... denk je, ach kan nog wel eempjes slapen... eventjes.... wordt je uiteindelijk weer in Grunn wakker...of wakker gemaakt...door de conducteur.. njaa dan maar naar huis..
wow ik kreeg een deja vu bij het lezen van je reactie, vaag zeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Staat die kut trein stil in Den Bosch
Roept zoeen mevrouw om:
*We hebben opeens geen machinist meer even geduld aub*
Ja, hilarisch als ze dat elke dag weer doen, op het zelfde traject, om 8:30 op weg naar je werkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:40 schreef Hagelkaas het volgende:
Zo'n negert in de tram ging allemaal liedjes zingen over de haltes, meerdere malen bij die vent in de tram gezeten. Hele tram lachen, echt leuk gedaan.
'Oooo waterlooplein.. jij bent niet groot en niet klein, maar ooo zo fijn!"
Soms, als ik in de trein zit en geen zin heb in mensen naast me, ga ik wel eens uitgebreid nagels bijten, of hele gekke bekken trekken!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:01 schreef covie het volgende:
Ik heb al zovaak de neiging gehad om net te doen alsof je slaapt en dan heel hard gaan snurken.
Of bij slecht weer bij elke elke bocht helemaal opzij te leunen, goed vasthouden en whooooo roepen, ook bij elke halte waar de bus stopt gaan klappen (zoals in een vliegtuig wel eens gebeurt, als het vliegtuig is geland.)
Heb nooit het lef gehad![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:33 schreef PieterBas het volgende:
De tram stopt naast de bushalte.. Ik stap uit de tram, en ik denk heel slim (als hordenloper moest dat in principe geen probleem zijn) over het hekje te springen. Maar mijn schoen bleef hangen aan het hekje waardoor vol op het asfalt belandt.. Precies voor de zeer drukke bushalte.
Omdat ik in een ver verleden gejudoed hebt, maakt ik een judorol en liep verder.. heb wel met 3 weken met een geknuste pols rondgelopen
Eerst AAAH.. en daarna hard gelach..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!! Dat zijn de mooisten, doen alsof er niks aan de hand is en er ergens een verborgen camera hangt om de reacties van het 'publiek' te peilen
.
Zo een gast heb ik in de bus!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:40 schreef Hagelkaas het volgende:
Zo'n negert in de tram ging allemaal liedjes zingen over de haltes, meerdere malen bij die vent in de tram gezeten. Hele tram lachen, echt leuk gedaan.
In de tram had ik van een negerint die de hele tramrit het evangelie aan het verkondigden wasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:40 schreef Hagelkaas het volgende:
Dat klappen heb ik een keer gedaan, begon de gehele bus mee te klappenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:01 schreef covie het volgende:
Of bij slecht weer bij elke elke bocht helemaal opzij te leunen, goed vasthouden en whooooo roepen, ook bij elke halte waar de bus stopt gaan klappen (zoals in een vliegtuig wel eens gebeurt, als het vliegtuig is geland.)
Heb nooit het lef gehad![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
De grappigste blunder die ik ook heb meegemaakt in OV was toen iemand voor de trein was gesprongen. We moesten toen allemaal in de trein blijven zitten terwijl het personeel de resten moesten opruimen. Toen gleed iemand uit over de darmen, man wat hebben we toen gelachen in de trein
toch wel op bon jovi steil hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben echt een blunder persoon dus ik zal mijn ervaringen vertellen.
- Ik stapte op de bushalte van me school in, en het is daar altijd druk zijn 2 scholen en iedereen moet op die bushalte instappen. Dus ik denk ik stap achter in, ging de deur dicht en ik stond binnen in de bus maar de tas die ik op me rug had was buiten. Dus iedereen keek me aan en ik spartellen, maar de buschauffer had het niet gezien. Dus de bus reed weg en ik kwam los maar had de deur gemold. Dus steeds als de bus open ging, kon de deur niet dicht en reed met open deuren weg. Ik deed net alsof er niks aan de hand was
- Ik stapte op in een volle bus ik had geen riem aan, ik moest haasten want me neefje kwam me ophalen en was al te laat. Dus wij stonden midden in de bus iedereen vol gepropt, en vriendin van me neefje had haar tas op de grond gezet. Dus ze wou het pakken klem ik de tas met me benen en toen viel me broek helemaal tot me enkels. Ik keek me neefje aan hij lachen ik kon hem niet meer aankijken en ik begon ook hard te lachen. Ik wist niet waar ik moest kijken omdat mensen achter me het ook hadden gezien. En het ergste was nog dat we maar net in de bus stonden en we moesten nog een uur in de bus staan voordat we bij onze halte aankwamen. Ik dacht erger dan dit kan het niet worden en ging ik voor me neefje en zijn vriendin hard zingen in de bus![]()
sorry maar ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:52 schreef BonJovi het volgende:
Ja man fokkop! ik kon erna wel om lachen.
Grappig, onze bussen kunnen niet met open deuren rijden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef BonJovi het volgende:
Dus steeds als de bus open ging, kon de deur niet dicht en reed met open deuren weg. Ik deed net alsof er niks aan de hand was
Ik kan er niks aan hebben dat je een stomme boerin bent die zelf geen buskaartje kan betalenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Grappig, onze bussen kunnen niet met open deuren rijden.
Blijf van QB af!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan hebben dat je een stomme boerin bent die zelf geen buskaartje kan betalen![]()
Oh, wat heb jij mij goed te pakken. Ik ga nu even in een hoekje huilen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan hebben dat je een stomme boerin bent die zelf geen buskaartje kan betalen![]()
Zullen we knuffelen? Is veul beterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, wat heb jij mij goed te pakken. Ik ga nu even in een hoekje huilen.
Ja en nu oprottenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, wat heb jij mij goed te pakken. Ik ga nu even in een hoekje huilen.
Goed idee welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:37 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zullen we knuffelen? Is veul beter
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Goed idee welDit hoekje is ook maar saai
Wat, ben ik je moeder ofzo? Nee hè, dus watch your mouth.quote:
Nee, neem me hard, neem me nu.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:39 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]Moet het bij knuffelen blijven?
praat niet over me moeder, niemand zegt dat tegen mij. Zelf op stage niet toen ik me stage begeleider ff heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet tegen kan. Ik flipte hem dood en gooide hem omver.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat, ben ik je moeder ofzo? Nee hè, dus watch your mouth.
Komt door je moeder denk ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
praat niet over me moeder, niemand zegt dat tegen mij. Zelf op stage niet toen ik me stage begeleider ff heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet tegen kan. Ik flipte hem dood en gooide hem omver.![]()
Metroseksuelen van tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:41 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
ow... ik wilde eerst je MSN vragen
Ok... neuken?kom hier, broek uit en neuken jijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Metroseksuelen van tegenwoordigDoe gewoon waar je goed voor bent
JOnge maak me niet boos, je kent me moeder niet. Als je over mij wilt lullen ga je gang, maar haal me moeder er niet bij. En waarom help je haar? Ze diste je net al dat is al erg genoeg rot maar opquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:41 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Komt door je moeder denk ik
En dan maak ik je boos, wat dan nogquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
JOnge maak me niet boos, je kent me moeder niet. Als je over mij wilt lullen ga je gang, maar haal me moeder er niet bij. En waarom help je haar? Ze diste je net al dat is al erg genoeg rot maar op![]()
Je komt vast niet in de tenten waar ik komquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En wel nu.
Gebeurde dit in RL maar eens hè
Whahah je bent zo een loser ik zei niks tegen je en kom je een vrouw helpen, kan je in het echt geen meisje krijgen ofzo? dat je dan op een forum komt en dames gaat verdedigen voor aandacht. En trouwens als je boven scrolled ging ze mij eerst aanvallenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:43 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
En dan maak ik je boos, wat dan nogGa toch fietsen ofzo op je moeder
Ik val jou aan? Ik zeg dat bussen niet met open deuren rijden. Daarna kwam jij met aanvallen hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah je bent zo een loser ik zei niks tegen je en kom je een vrouw helpen, kan je in het echt geen meisje krijgen ofzo? dat je dan op een forum komt en dames gaat verdedigen voor aandacht. En trouwens als je boven scrolled ging ze mij eerst aanvallen![]()
Ik mag van mijn vriendin geen ruzie met je maken omdat je dat niet waard bent, sorry.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah je bent zo een loser ik zei niks tegen je en kom je een vrouw helpen, kan je in het echt geen meisje krijgen ofzo? dat je dan op een forum komt en dames gaat verdedigen voor aandacht. En trouwens als je boven scrolled ging ze mij eerst aanvallen![]()
Als je goed leest kon je lezen dat ik de deur had gemold omdat ik me eigen wou bevrijden uit de bewarde situatiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik val jou aan? Ik zeg dat bussen niet met open deuren rijden. Daarna kwam jij met aanvallen hoor
Dan nog viel ze je niet aanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Als je goed leest kon je lezen dat ik de deur had gemold omdat ik me eigen wou bevrijden uit de bewarde situatie
Dan nog kan een bus zo niet rijdenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:58 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dan nog viel ze je niet aan
Bek houwe, mij op msn toevoegen en afspreken om te neukenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar goed.
BonJovi, doe een keer normaal, niet iedereen is er op uit om jou het leven ziek te maken, echt.
Zit k dalijk net als je vriendin ook aan zon mormel vastquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:21 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Bek houwe, mij op msn toevoegen en afspreken om te neuken
Zo, wat produceer jij veel lucht danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:21 schreef n8 het volgende:
- zit je in de trein, gaat ie stil staan want "het aankomstperon is nog niet vrij". wil ie verder rijden, lukt t niet omdat ie op een helling staatmoest ie dus eerst achteruit rijden om vaart te maken.... GAST!!
- van Groningen naar Assen heb je net genoeg tijd om je vriendje een lekkere zuigbeurt te geven. Niet vergeten dat als je in Assen aankomt de hele coupe naar seks ruikt!!!
(men, ik heb nog nooit zo'n rood hoofd gehad)
Zeur niet, zuigenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zit k dalijk net als je vriendin ook aan zon mormel vastEn dan heb ik het niet over jou
Oud Gastel, altijd gezellig..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:00 schreef 2cv het volgende:
- Het beter weten dan 9292ov.nl en vanaf 1 of ander klein plaatsje vlak voor Roosendaal terug reizen met de bus om dan op de trein te stappen naar Roosendaal. Achja, ik had OV ...
BBA, of zijn andere maatschappijen ook al complete mongolen op dat gebied geworden..?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:55 schreef Gizmore het volgende:
En natuurlijk alle keren dat de bus gewoon helemaal maar niet meer komt (gebeurt ook echt wel om de week)
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:21 schreef BaggerBoer het volgende:
'n hail verhaal
Humor is diequote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:23 schreef ryangozer het volgende:
1x in de trein:
dames en heren, we naderen station nieuw-vennep
*rijd heel hard langs nieuw vennep*
dames en heren, dat was station nieuw-vennep
*vervolgens afgeremd en achteruit teruggereden*
Connexxion. Ook leuk als je op het station staat en de chauffeurs worden gewisseld. Nu gebeurt het ook nogal eens dat er dan een kwartier geen chauffeur te bekennen is... Gelukkig zijn er genoeg bussen die ik kan nemen, maar toch.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef neo2000 het volgende:
BBA, of zijn andere maatschappijen ook al complete mongolen op dat gebied geworden..?
kon je het vliegtuig niet pakken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:42 schreef Steve_I. het volgende:
Vroegah, kon je als je de sneltrein tussen delft en leiden (rotterdam / amsterdam) miste, de stoptrein tot holland spoor nemen, en daar gelijk overstappen in de al klaarstaande sneltrein. Tegenwoordig dus niet meer........... en toen zat ik ineens op schiphol en was ik wreed te laat
![]()
Mwa, dat probeerde ik ook wel eens, maar erg goed lukte dat niet. Meestal als ik aankwam op HS deed de sneltrein precies zn deuren dichtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:42 schreef Steve_I. het volgende:
Vroegah, kon je als je de sneltrein tussen delft en leiden (rotterdam / amsterdam) miste, de stoptrein tot holland spoor nemen, en daar gelijk overstappen in de al klaarstaande sneltrein. Tegenwoordig dus niet meer........... en toen zat ik ineens op schiphol en was ik wreed te laat
![]()
Je kunt het station in leeuwarden niet missen dat is het eindpunt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Bura het volgende:
Ik heb zo'n vage kerel in mn klas die de trein neemt naar school. De vent was in slaap gevallen, en misde hierdoor het station in Leeuwarden. Hij werdt bij één of andere halte wakker en nam de trein terug maar hij viel WÉÉR in slaap!Hij was ongeveer 10 uur op school (we waren half 9 in).
Geen busverhaal maar toch OV![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:25 schreef ma_jojo het volgende:
Of dat ik laatst in de bus zat en iets aan de chauffeur wilde vragen. Ipv buschauffeur te zeggen, zei ik 2 x "Machinist".
Grapje hoopik?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
"Goeiemorgen, zoals u waarschijnlijk gemerkt heeft, is deze trein wat korter dan gebruikelijk. We zijn de helft vergeten in Utrecht."
Droogquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nee. Spitstrein (sprinter utrecht <-> Rotterdam). Dinsdag was er weer een halve trein, dit keer omdat de andere helft kapot was. (8:16 station Gouda).
Het is namelijk een nieuwe sprinter gekkoppeld aan zo'n ouwe bak.
Kan evengoed Oudenbosch zijnquote:
Mijn ouders zouden me wel laten betalen. "Niet zeiken, eigen schuld"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:27 schreef ki_ki het volgende:
schopje!!!![]()
In de trein, vet lang geleden.. Wilde echt wel een kaartje kopen maar geen kleingeld, alleen automaat, pas deed het niet, te laat om te wisselen? Ik weet echt niet meer wat er nou was maar ik koos uiteindelijk voor zwartrijden..Komt er natuurlijk zo'n conducteurtje een boete schrijven want hoewel ik maar 2 stations moest werd ik uiteraad gepakt. Ik mn paspoort laten zien, hij schrijft een kaartje enz enz. Krijg ik na een tijdje die boete staat er een hele vreemde naam, wel een soort afgeleide van mn achternaam maar echt, héél fout. Mn vader bellen met de NS, "ja luister,. als jullie mensen de naam van mn dochter niet eens kunnen overschrijven gaat ze natuurlijk ook niks betalen,. bedankt.. daag.
Nooit meer van gehoord..![]()
Treurig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:36 schreef reetveter het volgende:
Vriend van me ging achter pissen in een bus, was weliswaar niet het OV maar een bus naar een uitgaansgelegeheid. 5 minuten nadat die klaar was met pissen stopte de bus voor een pispauze
Jammer genoeg stonk die bus wel de hele weg
Sterker nog, het kan Oud Gastel niet zijn, dat heeft geen station.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Kan evengoed Oudenbosch zijnen volgens mij ook Etten-Leur....
wat een gast hee die bustjappiequote:Op woensdag 14 mei 2008 00:30 schreef Pyjama het volgende:
Ik zat een keer in mijn eentje in de bus naar Beverwijk.
Op een gegeven moment stopt de chauffeur bij een supermarkt en doet gewoon rustig even wat boodschappen! Hij stapt weer in en rijdt gewoon weer verder.
Sta je ook wel even raar te kijken kan ik je vertellen.
Hahaha ja en daarna gaf ie ook flink plankgas om de verloren tijd in te halenquote:
dat deed je ook al eens in de trein broeder luipaardquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een van me blunders was vorig jaar, nam op Den Haag CS de bus, moest aan andere kant van Den Haag eruit...ben in slaap gevallen en werd wakker gemaakt door de chauffeur toen ie in Rotterdam op zijn eindhalte wasDus toen maar terug gegaan met de bus, val ik weer in slaap, word ik op Den Haag CS wakker gemaakt
Toen heb ik maar iemand gebeld om me te komen halen
Ja bij de grens wakker wordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat deed je ook al eens in de trein broeder luipaard
Leeuwarden is toch een eind/beginpunt? Er zijn geen treinen die Leeuwarden als tussenstation hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Bura het volgende:
Ik heb zo'n vage kerel in mn klas die de trein neemt naar school. De vent was in slaap gevallen, en misde hierdoor het station in Leeuwarden. Hij werdt bij één of andere halte wakker en nam de trein terug maar hij viel WÉÉR in slaap!Hij was ongeveer 10 uur op school (we waren half 9 in).
Geen busverhaal maar toch OV![]()
Ja, het komt voor, het gaat dan om 1-2 minuten, maar dan haal ik de trein al niet meer, als mijn bus te laat is. Dus moet ik een half uur eerder met de bus.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:57 schreef wdn het volgende:
EERDER VERTREKKEN? DE NS?
* wdn kijkt verdwaasd
Van de week: jongen staat tegen de deur te leunen (zat op de buis van de deur) te kletsen met wat meiden die hij kent. We komen eindhoven binnen en ik duw op de 'deur open knop'. Flikkert hij achterover zo het perron op
Een blinde man zei tegen mij welke bus hij moest nemen naar Den Haag.. dus ik zei, u moet die bus daar nemen... en stond te wijzen naar de bushalte.. Toen ging het lichtje branden. Oh ja, hij is blind. Ben toen maar naar de correcte bushalte met hem gelopenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat een keer bij een blinde in de bus, die blinde stapte uit, en liep zo met z'n kop tegen een lantaarnpaal op. Iedereen lachen, bus reed verder.
Ik zat een keer bij een blinde in de bus (dezelfde) , die blinde stapte uit en ging tegen een bushokje aanpissen. Iederen lachen, bus reed verder.
[X] Geschiktquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:35 schreef Belsezar het volgende:
hij stapt alsnog binnen bij ons en vraagt met een stalen gezicht vervoersbewijzen aub. Nou die hadden we niet konden we nog net uitbrengen tussen het lachen door. Hebben jullie cash geld bij jullie zodat je de boete terplaatse kan betalen? Wij: ja hoor en overhandigen hem een briefje van 50 euro. Maar daar heb ik geen wisselgeld voor, nou laat dan maar zitten zegt hij met het meest chagerijnige gezicht ooit.
Ja idd, hij heeft het verkeerde beroep gekozenquote:
Wat zei je? Ja, waar kan ik kaartjes kopen voor je volgende voorstelling en hoeveel breezers kost me dat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Laatst in de trein zit ik zo tegenover een 16 jarige allochtone breezer. Nouja ik gewoon relax de metro lezen niks aan het handje. Krijgt ze ineens telefoon:
"Hey schatje blablabla..."
En toen ineens:
"hoezo zie je het niet meer zitten?"
dus ik begin een beetje te grijnzen, toen barste de hel los:
"en je hebt me bedrogen en je kunt het niet uitmaken over de telefoon en je bent zeker met die en die en het ging net zo goed blabla bla." Echt zo'n hele preek maar echt op z'n breezah. Dus ik moest aardig lachen natuurlijk. Begint die slet ineens tegen mij:
"en wat zit je nu te lachen met je k*nkerbek, vind je het grappig ofzo!"
"Doe je voor 2 groene breezers ook anaal?" vroeg ik. Waarop zij antwoorde: "nee alleen voor 2 rode"quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zei je? Ja, waar kan ik kaartjes kopen voor je volgende voorstelling en hoeveel breezers kost me dat?
Je heb ter toch wel een breezer en een neukbeurt aangeboden om het gode te maken en/of haar te troosten?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Laatst in de trein zit ik zo tegenover een 16 jarige allochtone breezer. Nouja ik gewoon relax de metro lezen niks aan het handje. Krijgt ze ineens telefoon:
"Hey schatje blablabla..."
En toen ineens:
"hoezo zie je het niet meer zitten?"
dus ik begin een beetje te grijnzen, toen barste de hel los:
"en je hebt me bedrogen en je kunt het niet uitmaken over de telefoon en je bent zeker met die en die en het ging net zo goed blabla bla." Echt zo'n hele preek maar echt op z'n breezah. Dus ik moest aardig lachen natuurlijk. Begint die slet ineens tegen mij:
"en wat zit je nu te lachen met je k*nkerbek, vind je het grappig ofzo!"
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:04 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
"Doe je voor 2 groene breezers ook anaal?" vroeg ik. Waarop zij antwoorde: "nee alleen voor 2 rode"
Je droeg alleen een boxershort?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:57 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb een wel heel erge
Loop ik de trein uit, kijk ik naar beneden, heb ik een gat in mn broek. Nou zou dat niet zo erg zijn, ware het niet dat mijn lul uit mn boxer hing. En idd, vanuit die positie was het hele zaakje netjes gezien. Nog nooit heb ik mij achteraf zo erg voor iets zo erg geschaamd.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je droeg alleen een boxershort?
Mmmm okey...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]nee het gat in mn broek was zo groot dat je er doorheen kon kijken. En daarnaast hing mn lul ook nog eruit. Dus nou ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |