Wtf bedoel je gewoon regen???quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:12 schreef wdn het volgende:
We rijden van Weert naar Roermond. Zonnetje schijnt fel dus zowat alle ramen staan naar beneden gedraaid. We rijden over de maas en er komt een bak water naar beneden. Binnen een seconde stond alles blank in de trein en was nagenoeg iedereen die ik tegenkwam zeik en zeik nat.
Stopt de intercity in Roermond. Deuren gaan open en een jongen wil meteen naar buiten (dus al duwend tegen de deur probeert hij sneller eruit te kunnen). Net op het moment dat hij naar buiten stapt valt er een liter of 20 aan water van de trein zo zijn nek in
Dat heb ik een keer 's avonds laat gehad (na een feestje in den haag). Eerst een kwartiertje bij de halte de verkeerde kant op staan. Dan erachter komen dat je de andere halte moet hebben. Daar ook een kwartiertje staan, dan op het bord kijken en zien dat de laatste tram al ruim een uur geleden vertrokken isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meer beschamende momenten van mij en het OV.
's Ochtends ben ik niet zo op mijn best (lees: geen ochtendmens) en ik stond 5 minuten bij de verkeerde halte. Moest de halte ertegenover hebben.![]()
Gelukkig kwam de bus nog niet.
Bij die 2de? Nee, was verzameld water op de trein/dak van station.quote:
whahaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Sta ik zo op de bus te wachten, zegt de busschauffeur: "Zeg kom jij er eens ff af"
Dus iedereen lachen, en ik snap het nog steeds niet, want ik hoor altijd iedereen zeggen, ik heb zo lang op de bus staan wachten enz enz.
Maarja schijnbaar wel een blooper.
"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:31 schreef L-IS het volgende:
[..]
whaha:D:D:D:D:D:D heb je die zelf verzonnen?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef PeZu het volgende:
ov bloope rmijnerzijds
ik rennen vd trein
rijdt die gele motherfokker precies voor mijn neus weg
ik woest en trap tegen die kenkerbak aan
pats ruit kapot en een overvolle coupe onder het glas
trappen, dat staat er tochquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Hoe krijg je dat voormekaar?![]()
Ja, maar ik neem aan dat je niet tegen het raam schopte?quote:
twas idd een dubbeldeks motherfokker waarvan ik het raam volop raaktequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat je niet tegen het raam schopte?![]()
Of was het een dubbeldeks?
Dan zitten ze wel op schophoogte.![]()
Schitterend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
twas idd een dubbeldeks motherfokker waarvan ik het raam volop raakte
denk je dat iemand nog wat durft te zeggen dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Schitterend.![]()
Nog commentaar gekregen?
Whaha, nou je hebt van die mensen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk je dat iemand nog wat durft te zeggen dan?
een woeste idioot van 2 mtr die gehard glas doortrapt![]()
gelukkig was het wel warm weer![]()
Jij zei dat werkelijk?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:43 schreef Friek_ het volgende:
Ooit zat er een dame in de bus die constant zat te klagen tegen de buschaffeur die uit professionaliteit beleefd bleef. En dan niet zomaar eventjes klagen, nee, alles was kut dit en kut dat en kut weet ik het. Op een gegeven moment kreeg ik er (en nog vele reizigers met me ga ik vanuit) er echt genoeg van.
Ik: "Mevrouw, als je ook nog maar één kik geeft de rest van de reis dan rag ik je kop door de voorruit. Begrepen?"
Nou, dat werkte dus.![]()
Verder wel eens op een verkeerde bus/trein gestopt, maar nooit echt fikse blunders begaan. Valt allemaal wel mee enzau. Op de laatste treinen missen dan na.![]()
ik kreeg geen boetequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:17 schreef Roltrapfee het volgende:
Ik zat ooit in de gang van een trein omdat ik nergens meer kon zitten, en in diezelfde gang zat een vrouw met (huilende) baby (echt om ziek van te worden trouwens) én de intercom. Dus na een tijdje rijden kwam er een conductrice die even wou omroepen waar we waren en zo, maar die baby krijste er echt heel hard doorheen () dus na een tijdje proberen gaf die conductrice het maar op.
Waarom dat mens die baby niet even meenam een coupé in of zo, dat snap ik achteraf niet helemaal![]()
Edit: @ PeZu, kreeg je geen boete of zo? Of was het hele perron verder leeg ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |