abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46404344
kzat vorig jaar nog in Zwolle op school, dus ja elke dag met de trein naar Zwolle vanaf Grunn..en tjaa dan val je ochtends in slaap... als je met kwart over 7 trein gaat, en wordt je wakker in Amersfoort ofzo, snel trein terug nemen richting Zwolle... denk je, ach kan nog wel eempjes slapen... eventjes.... wordt je uiteindelijk weer in Grunn wakker...of wakker gemaakt...door de conducteur.. njaa dan maar naar huis..
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  FOK!Babe zondag 18 februari 2007 @ 01:07:14 #127
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46415964
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 18:23 schreef Moja het volgende:
Eentje van aantal jaar geleden. Ik val echt bijna altijd in slaap in de bus. Deze keer ook weer, ik word nog net op tijd wakker voor mijn halte, iemand anders was al uitgestapt dus de deuren stonden nog open. Ik sjees als een gek naar buiten als de chauffeur echt nét de deuren weer dicht doet. Nou zat alleen mijn overvolle zijtas nog aan de andere kant van de deuren, dus ik zat muurvast aan de bus geketend Heel grappig tot die bus begint te rijden en ik mezelf al in gedachten sleurend met de bus mee zie gaan. Gelukkig waarschuwde iemand in de bus de chauffeur en deed ie alsnog de deuren weer open, maar geloof me je voelt je echt een kneus op zo'n moment
  zondag 18 februari 2007 @ 11:58:43 #128
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_46420519
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 18:25 schreef Miss_kausalaya het volgende:
kzat vorig jaar nog in Zwolle op school, dus ja elke dag met de trein naar Zwolle vanaf Grunn..en tjaa dan val je ochtends in slaap... als je met kwart over 7 trein gaat, en wordt je wakker in Amersfoort ofzo, snel trein terug nemen richting Zwolle... denk je, ach kan nog wel eempjes slapen... eventjes.... wordt je uiteindelijk weer in Grunn wakker...of wakker gemaakt...door de conducteur.. njaa dan maar naar huis..
Tja je bent niet de enige
pi_46556206
Gister viel ik al bijna in slaap in de bus, denk vandaag ga wel staan.
val ik ook bijna in slaap
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_46556542
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Staat die kut trein stil in Den Bosch
Roept zoeen mevrouw om:
*We hebben opeens geen machinist meer even geduld aub*
wow ik kreeg een deja vu bij het lezen van je reactie, vaag zeg.
pi_46587338
Zo'n negert in de tram ging allemaal liedjes zingen over de haltes, meerdere malen bij die vent in de tram gezeten. Hele tram lachen, echt leuk gedaan.

'Oooo waterlooplein.. jij bent niet groot en niet klein, maar ooo zo fijn!"
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:43:07 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46587400
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:40 schreef Hagelkaas het volgende:
Zo'n negert in de tram ging allemaal liedjes zingen over de haltes, meerdere malen bij die vent in de tram gezeten. Hele tram lachen, echt leuk gedaan.

Ja, hilarisch als ze dat elke dag weer doen, op het zelfde traject, om 8:30 op weg naar je werk .

gek word ik ervan....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46587836
Ik heb al zovaak de neiging gehad om net te doen alsof je slaapt en dan heel hard gaan snurken.

Of bij slecht weer bij elke elke bocht helemaal opzij te leunen, goed vasthouden en whooooo roepen, ook bij elke halte waar de bus stopt gaan klappen (zoals in een vliegtuig wel eens gebeurt, als het vliegtuig is geland.)

Heb nooit het lef gehad
pi_46589363
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:01 schreef covie het volgende:
Ik heb al zovaak de neiging gehad om net te doen alsof je slaapt en dan heel hard gaan snurken.

Of bij slecht weer bij elke elke bocht helemaal opzij te leunen, goed vasthouden en whooooo roepen, ook bij elke halte waar de bus stopt gaan klappen (zoals in een vliegtuig wel eens gebeurt, als het vliegtuig is geland.)

Heb nooit het lef gehad
Soms, als ik in de trein zit en geen zin heb in mensen naast me, ga ik wel eens uitgebreid nagels bijten, of hele gekke bekken trekken!

Dan lopen ze allemaal door!
maargoed, dat gaat bewust dus is eigenlijk geen blunder...
pi_46590332
Ik heb zoveel OV missers en bloopers

Erg genant en erg pijnlijk moment

De tram stopt naast de bushalte.. Ik stap uit de tram, en ik denk heel slim (als hordenloper moest dat in principe geen probleem zijn) over het hekje te springen. Maar mijn schoen bleef hangen aan het hekje waardoor vol op het asfalt belandt.. Precies voor de zeer drukke bushalte.

Omdat ik in een ver verleden gejudoed hebt, maakt ik een judorol en liep verder.. heb wel met 3 weken met een geknuste pols rondgelopen

Een vriend van mij lag een keer te slapen in de trein. Bij zijn station maakte ik hem wakker.. en hij zei.. "Laat me liggen." Dus ik zei tegen hem.. "Wat jij wilt". Krijg ik een telefoontje van hem dat weer in Rotterdam wakker werd, en waarom ik hem niet wakker had gemaakt.

We stapte in Rotterdam CS richting Hoek van Holland.. en heeft dus ook de weg terug naar Rotterdam geslapen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46590506
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:33 schreef PieterBas het volgende:
De tram stopt naast de bushalte.. Ik stap uit de tram, en ik denk heel slim (als hordenloper moest dat in principe geen probleem zijn) over het hekje te springen. Maar mijn schoen bleef hangen aan het hekje waardoor vol op het asfalt belandt.. Precies voor de zeer drukke bushalte.

Omdat ik in een ver verleden gejudoed hebt, maakt ik een judorol en liep verder.. heb wel met 3 weken met een geknuste pols rondgelopen
!! Dat zijn de mooisten, doen alsof er niks aan de hand is en er ergens een verborgen camera hangt om de reacties van het 'publiek' te peilen .
pi_46590584
ik mis zovaak die trapjes bij de treinen :s
val ik weer half uit de trein. Dus hou me maar vorotaan vast aan die draaideuren
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_46590595
Geen blooper maar wel tov
Was in Amsterdam in tram 5 ofzo, we hyadden ondertussen al bijna 5 mensen aangereden ( van de halfgare jappen die niet kunnen uitkijken ) en ik stond bij de chauffeur
De chauffeur had echt lol in zn werk en op die bel drukken.
Dus ik vroeg of ik het mocht doen, op de bel drukken.
Nou me dag kon niet meer stuk!
had ik toch mooi even chauffeur gespeeld, oja en mensen uitgescholden
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_46590661
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

!! Dat zijn de mooisten, doen alsof er niks aan de hand is en er ergens een verborgen camera hangt om de reacties van het 'publiek' te peilen .
Eerst AAAH.. en daarna hard gelach..

en dan weglopen met een lachend gezicht, maar met onwijs veel pijn
pi_46590718
quote:

Zo een gast heb ik in de bus!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:45:22 #141
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_46590720
De heilige Graal van de OV Bloopers is natuurlijk zien hoe een bejaarde klem tussen de klapdeuren van een bus zit..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_46590831
Ook wel tov trouwens als ze in de trein gaan omroepen met een hijgstem enzo.
best vaak meegemaakt.
pi_46591238
Vanmorgen kreeg de halve trein een hartaanval
zitten lekker rustig, vlak voor den bosch.
Iedereen half ingedut, je kent de ochtend treinen wel.

In 1 keer vrouwen stem knoerhard:
GOEDE MORGEN MENSEN
echt zo hard
Ik luister NL-Talig
pi_46591323
quote:

In de tram had ik van een negerint die de hele tramrit het evangelie aan het verkondigden was
"Prijs de heer" etc. Wat altijd wel van humoristisch naar enigszins genant ging als ze bij een Moslim of Hindoestaan ging vragen of zij ook in "de Heer" geloven.

In de bus heb ik toch wel wat bloopers gezien. In regio Haaglanden zal het begrip "Parnassia" wel bekend zijn. Deze buslijn stopt altijd voor een psychiatrische inrichting. Schrizophrenen, alcohol- en drugsverslaafden etc. Wat soms tot rare en vreemde situaties leiden.

Er zijn zelfs verhalen dat er soms geurineerd en zelfs gemastrubeerd is op deze buslijn
pi_46593402
In Amsterdam rijden er van die nieuwe trams die je dwingen voorin te stappen, want ze hebben van die poortjes die je verhinderen om in het midden of achterin in te stappen.

Anyway, dat wist ik dus niet.

Die dag had ik wat tijdschriften opgehaald (in totaal 25 kilo, maar dat wist ik niet van te voren), dus ik stap gewoon in het midden van de tram in.

Irritatie alom, welke mongool die poortjes daar neer had gezet.

Toen pas begon het te dagen.

Iedereen zat me ook redelijk vreemd aan te kijken.

Achteraf bleek dat ik ook in de verkeerde tram zat, dus heb ik er in totaal 2 uur over gedaan om thuis te komen, incl. spierverrekkingen van het tassen sjouwen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_46594129
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:01 schreef covie het volgende:

Heb nooit het lef gehad
Dat klappen heb ik een keer gedaan, begon de gehele bus mee te klappen
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_46594275
De grappigste blunder die ik ook heb meegemaakt in OV was toen iemand voor de trein was gesprongen. We moesten toen allemaal in de trein blijven zitten terwijl het personeel de resten moesten opruimen. Toen gleed iemand uit over de darmen, man wat hebben we toen gelachen in de trein
pi_46594292
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
De grappigste blunder die ik ook heb meegemaakt in OV was toen iemand voor de trein was gesprongen. We moesten toen allemaal in de trein blijven zitten terwijl het personeel de resten moesten opruimen. Toen gleed iemand uit over de darmen, man wat hebben we toen gelachen in de trein
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_46595763
Ik ben echt een blunder persoon dus ik zal mijn ervaringen vertellen.

- Ik stapte op de bushalte van me school in, en het is daar altijd druk zijn 2 scholen en iedereen moet op die bushalte instappen. Dus ik denk ik stap achter in, ging de deur dicht en ik stond binnen in de bus maar de tas die ik op me rug had was buiten. Dus iedereen keek me aan en ik spartellen, maar de buschauffer had het niet gezien. Dus de bus reed weg en ik kwam los maar had de deur gemold. Dus steeds als de bus open ging, kon de deur niet dicht en reed met open deuren weg. Ik deed net alsof er niks aan de hand was

- Ik stapte op in een volle bus ik had geen riem aan, ik moest haasten want me neefje kwam me ophalen en was al te laat. Dus wij stonden midden in de bus iedereen vol gepropt, en vriendin van me neefje had haar tas op de grond gezet. Dus ze wou het pakken klem ik de tas met me benen en toen viel me broek helemaal tot me enkels. Ik keek me neefje aan hij lachen ik kon hem niet meer aankijken en ik begon ook hard te lachen. Ik wist niet waar ik moest kijken omdat mensen achter me het ook hadden gezien. En het ergste was nog dat we maar net in de bus stonden en we moesten nog een uur in de bus staan voordat we bij onze halte aankwamen. Ik dacht erger dan dit kan het niet worden en ging ik voor me neefje en zijn vriendin hard zingen in de bus
AFC AJAX
pi_46596475
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben echt een blunder persoon dus ik zal mijn ervaringen vertellen.

- Ik stapte op de bushalte van me school in, en het is daar altijd druk zijn 2 scholen en iedereen moet op die bushalte instappen. Dus ik denk ik stap achter in, ging de deur dicht en ik stond binnen in de bus maar de tas die ik op me rug had was buiten. Dus iedereen keek me aan en ik spartellen, maar de buschauffer had het niet gezien. Dus de bus reed weg en ik kwam los maar had de deur gemold. Dus steeds als de bus open ging, kon de deur niet dicht en reed met open deuren weg. Ik deed net alsof er niks aan de hand was

- Ik stapte op in een volle bus ik had geen riem aan, ik moest haasten want me neefje kwam me ophalen en was al te laat. Dus wij stonden midden in de bus iedereen vol gepropt, en vriendin van me neefje had haar tas op de grond gezet. Dus ze wou het pakken klem ik de tas met me benen en toen viel me broek helemaal tot me enkels. Ik keek me neefje aan hij lachen ik kon hem niet meer aankijken en ik begon ook hard te lachen. Ik wist niet waar ik moest kijken omdat mensen achter me het ook hadden gezien. En het ergste was nog dat we maar net in de bus stonden en we moesten nog een uur in de bus staan voordat we bij onze halte aankwamen. Ik dacht erger dan dit kan het niet worden en ging ik voor me neefje en zijn vriendin hard zingen in de bus
toch wel op bon jovi steil he
prachtig
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')