Humor is diequote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:23 schreef ryangozer het volgende:
1x in de trein:
dames en heren, we naderen station nieuw-vennep
*rijd heel hard langs nieuw vennep*
dames en heren, dat was station nieuw-vennep
*vervolgens afgeremd en achteruit teruggereden*
Connexxion. Ook leuk als je op het station staat en de chauffeurs worden gewisseld. Nu gebeurt het ook nogal eens dat er dan een kwartier geen chauffeur te bekennen is... Gelukkig zijn er genoeg bussen die ik kan nemen, maar toch.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef neo2000 het volgende:
BBA, of zijn andere maatschappijen ook al complete mongolen op dat gebied geworden..?
kon je het vliegtuig niet pakken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:42 schreef Steve_I. het volgende:
Vroegah, kon je als je de sneltrein tussen delft en leiden (rotterdam / amsterdam) miste, de stoptrein tot holland spoor nemen, en daar gelijk overstappen in de al klaarstaande sneltrein. Tegenwoordig dus niet meer........... en toen zat ik ineens op schiphol en was ik wreed te laat
![]()
Mwa, dat probeerde ik ook wel eens, maar erg goed lukte dat niet. Meestal als ik aankwam op HS deed de sneltrein precies zn deuren dichtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:42 schreef Steve_I. het volgende:
Vroegah, kon je als je de sneltrein tussen delft en leiden (rotterdam / amsterdam) miste, de stoptrein tot holland spoor nemen, en daar gelijk overstappen in de al klaarstaande sneltrein. Tegenwoordig dus niet meer........... en toen zat ik ineens op schiphol en was ik wreed te laat
![]()
Je kunt het station in leeuwarden niet missen dat is het eindpunt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Bura het volgende:
Ik heb zo'n vage kerel in mn klas die de trein neemt naar school. De vent was in slaap gevallen, en misde hierdoor het station in Leeuwarden. Hij werdt bij één of andere halte wakker en nam de trein terug maar hij viel WÉÉR in slaap!Hij was ongeveer 10 uur op school (we waren half 9 in).
Geen busverhaal maar toch OV![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:25 schreef ma_jojo het volgende:
Of dat ik laatst in de bus zat en iets aan de chauffeur wilde vragen. Ipv buschauffeur te zeggen, zei ik 2 x "Machinist".
Grapje hoopik?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
"Goeiemorgen, zoals u waarschijnlijk gemerkt heeft, is deze trein wat korter dan gebruikelijk. We zijn de helft vergeten in Utrecht."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |