Beste post tot nu toequote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Deur open, vrouw eruit gooien en doorkarren naar de volgende halte. Red jezelf maar, teef.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:31 schreef Luigi_ het volgende:
Ik zat gisteren een croissantje te eten kreeg ik een boete van een politie agent :S
Ik zat gisteren een croissantje te eten kreeg ik een boete van een politie agent :S
ooh ja sorry nog voor toenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Een keer meegemaakt op lijn 6 Hanzehogeschool groningen terug naar station.
Studenten zijn gewend met de ov-jaarkaart overal in te stappen waar de deuren ook maar open gaan. Het was al 18 uur, iedereen wilde naar huis. Bij die halte ging de achterdeur open om mensen uit te laten stappen, en hup studenten stappen gelijk daar in. Dat wilde de chauffeuze niet hebben en die riep door de interkom (een beetje geirriteerd): graag via de voordeur binnenstappen.
Roept er zo'n klotestudent van achter uit de bus: Nou teef ben je loops?
Heel de bus lachen en die vrouw kon niks anders doen dan de deuren sluiten en doprrijden.
Nou maar wat onbeschoft. Als ik die chauffeuze was geweest had ik heel de bus uit laten stappen.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Sta ik zo op de bus te wachten, zegt de busschauffeur: "Zeg kom jij er eens ff af"
Dus iedereen lachen, en ik snap het nog steeds niet, want ik hoor altijd iedereen zeggen, ik heb zo lang op de bus staan wachten enz enz.
Maarja schijnbaar wel een blooper.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ging zoeen keer met de trein he ....
En toen fietste ik weer terug naar huis
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:07 schreef MaJo het volgende:
Laatst een keer ´s nachts, ik moest de trein hebben van Den Haag naar Utrecht. Ik was vrij laat dus ik kwam aanrennen zie ik net de deuren dichtgaan en de trein wegrijden. Dus ik vloeken omdat ik minstens een half uur moest wachten. Hoor ik even later achter me een fluitsignaal, kijk om en zie dat dat de trein was die ik moest hebbenStond ik dus op de verkeerde trein te vloeken en miste alsnog de trein die ik had kunnen halen. Ik schaamde me toen best wel
Zit je een beetje door mijn active topics te spittenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:23 schreef ryangozer het volgende:
1x in de trein:
dames en heren, we naderen station nieuw-vennep
*rijd heel hard langs nieuw vennep*
dames en heren, dat was station nieuw-vennep
*vervolgens afgeremd en achteruit teruggereden*
Whahaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef koningdavid het volgende:
- Ik stond met twee klasgenoten in de metro naar Diemen-Zuid. De deuren gingen open en ik dacht dat we er al waren, dus ik duwde mijn klasgenoot eruit "we moeten eruit gek". Gingen de deuren dicht, stond hij buiten en reden wij door.
Ik was niet echt in een heldere bui en had hem dus een station te vroeg eruit geduwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |