abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46386198
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Deur open, vrouw eruit gooien en doorkarren naar de volgende halte. Red jezelf maar, teef.
Beste post tot nu toe
pi_46386807
Tvp
Vivre
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:30:14 #78
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_46387231
Ik ging zoeen keer met de trein he ....

En toen fietste ik weer terug naar huis
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:31:23 #79
168821 Luigi_
Forza Milano
pi_46387269
Ik zat gisteren een croissantje te eten kreeg ik een boete van een politie agent :S
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:37:16 #80
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46387446
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:31 schreef Luigi_ het volgende:
Ik zat gisteren een croissantje te eten kreeg ik een boete van een politie agent :S
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:38:03 #81
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46387476
quote:
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:44:41 #82
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_46387673
Een keer meegemaakt op lijn 6 Hanzehogeschool groningen terug naar station.
Studenten zijn gewend met de ov-jaarkaart overal in te stappen waar de deuren ook maar open gaan. Het was al 18 uur, iedereen wilde naar huis. Bij die halte ging de achterdeur open om mensen uit te laten stappen, en hup studenten stappen gelijk daar in. Dat wilde de chauffeuze niet hebben en die riep door de interkom (een beetje geirriteerd): graag via de voordeur binnenstappen.

Roept er zo'n klotestudent van achter uit de bus: Nou teef ben je loops?

Heel de bus lachen en die vrouw kon niks anders doen dan de deuren sluiten en doprrijden.
Nou maar wat onbeschoft. Als ik die chauffeuze was geweest had ik heel de bus uit laten stappen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:47:11 #83
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_46387739
Vandaag nog, reed de chauffeur z'n spiegel eraf
En laatst toen het sneeuwde, stapte iemand heel stoer uit uit de bus, viel hij vol op z'n bek..
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:47:26 #84
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46387746
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Een keer meegemaakt op lijn 6 Hanzehogeschool groningen terug naar station.
Studenten zijn gewend met de ov-jaarkaart overal in te stappen waar de deuren ook maar open gaan. Het was al 18 uur, iedereen wilde naar huis. Bij die halte ging de achterdeur open om mensen uit te laten stappen, en hup studenten stappen gelijk daar in. Dat wilde de chauffeuze niet hebben en die riep door de interkom (een beetje geirriteerd): graag via de voordeur binnenstappen.

Roept er zo'n klotestudent van achter uit de bus: Nou teef ben je loops?

Heel de bus lachen en die vrouw kon niks anders doen dan de deuren sluiten en doprrijden.
Nou maar wat onbeschoft. Als ik die chauffeuze was geweest had ik heel de bus uit laten stappen.
ooh ja sorry nog voor toen

je denkt nu vast huh?

maar scroll maar ff naar boven mijn blunder
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:51:57 #85
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_46387872
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Sta ik zo op de bus te wachten, zegt de busschauffeur: "Zeg kom jij er eens ff af"

Dus iedereen lachen, en ik snap het nog steeds niet, want ik hoor altijd iedereen zeggen, ik heb zo lang op de bus staan wachten enz enz.

Maarja schijnbaar wel een blooper.
.
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
pi_46388235
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ging zoeen keer met de trein he ....

En toen fietste ik weer terug naar huis
pi_46388241
quote:
pi_46388346
- Ik stond met twee klasgenoten in de metro naar Diemen-Zuid. De deuren gingen open en ik dacht dat we er al waren, dus ik duwde mijn klasgenoot eruit "we moeten eruit gek". Gingen de deuren dicht, stond hij buiten en reden wij door.
Ik was niet echt in een heldere bui en had hem dus een station te vroeg eruit geduwd.

- Ik heb OV-kaart en ik moest op Koninginnedag gewoon naar mijn stage en was vergeten dat mijn OV dan niet geldig is. Kreeg ik voor een klein tyfusstukje in de trein (Maarssen -> Utrecht: 1 'station' met de stoptrein) een boete van 36 euro.

- Ik studeer Radio/TV journalistiek en moest voor mijn studie een item maken over het lokale busvervoer in Ede (al saai genoeg). Dus ik ging samen met een klasgenoot aan een buschauffeur vragen of wij mee mochten rijden met hem en het ook konden filmen.
Hij was helemaal trots en vond het allemaal vreselijk spannend. Bij de eerste drempel waar de bus over reed sloeg de motor af, bus kapot.
Die gozer zat te balen joh....
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46388973
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Jij zei dat werkelijk?
Eigenlijk verzon ik dit verhaaltje om mijn gevoelige persoonlijkheid op te dekken.
pi_46389408
Niet echt een blooper meer zielig. Ik stond tijdje terug in de trein en toen kwam er een familie aan gerend, opa, oma, broertje en zusje. Zusje springt net in de trein terwijl er al gefloten is en de deuren gingen dus dicht. Meisje in paniek zeg, opa met zn stok op de deuren aan het slaan . Gelukkig was er een vrouw die dat meisje beetje kalmeerde en samen opzoek gingen naar de conducteur.

Zelf heb ik wel eens gehad dat ik stond te praten met en vriendin van mij uit Heerlen. En terwijl zei al in de deuropening van haar trein stond. Was aan de overkant mijn trein naar Maastricht ondertussen alweer aangekomen en vertrokken :S.

Ik doe nu ook nooit meer mijn ipod in als ik in de bus stap. Een keertje vond de chaufeur blijkbaar dat hij mijn OV niet goed genoeg had gezien, hij riep mij terug maar dit hoorde ik totaal niet. Het viel me pas op toen ik achter ging zitten en iedereen me blijkbaar zat aan te kijken. *boing* kei rood hoofd
Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
"es ist ein Krankenhaus"
pi_46389467
quote:
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 02:07:18 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46389614
Laatst een keer ´s nachts, ik moest de trein hebben van Den Haag naar Utrecht. Ik was vrij laat dus ik kwam aanrennen zie ik net de deuren dichtgaan en de trein wegrijden. Dus ik vloeken omdat ik minstens een half uur moest wachten. Hoor ik even later achter me een fluitsignaal, kijk om en zie dat dat de trein was die ik moest hebben Stond ik dus op de verkeerde trein te vloeken en miste alsnog de trein die ik had kunnen halen. Ik schaamde me toen best wel
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_46389942
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:07 schreef MaJo het volgende:
Laatst een keer ´s nachts, ik moest de trein hebben van Den Haag naar Utrecht. Ik was vrij laat dus ik kwam aanrennen zie ik net de deuren dichtgaan en de trein wegrijden. Dus ik vloeken omdat ik minstens een half uur moest wachten. Hoor ik even later achter me een fluitsignaal, kijk om en zie dat dat de trein was die ik moest hebben Stond ik dus op de verkeerde trein te vloeken en miste alsnog de trein die ik had kunnen halen. Ik schaamde me toen best wel
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 02:46:05 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46390183
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef lienelien het volgende:

[..]

Zit je een beetje door mijn active topics te spitten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_46390365
Volgtopic
pi_46390374
Ik ben in de internationale trein van Amsterdam naar Den Haag in slaap gevallen en in Belgie werd ik wakker gemaakt
pi_46391379
1x in de trein:
dames en heren, we naderen station nieuw-vennep
*rijd heel hard langs nieuw vennep*
dames en heren, dat was station nieuw-vennep
*vervolgens afgeremd en achteruit teruggereden *
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_46391555
Ik studeerde in Nijmegen, en daar was het bij de uni redelijk normaal om achterin de bus te stappen, als je een OV-jaarkaart had. Sterker nog, deed je dat niet, dan lukte het je niet om de bus in te komen. In Amsterdam bleken ze daar anders mee om te gaan. De deuren gingen achter open, en ik stapte in. Terwijl ik dat deed, gooide de buschauffeur de deur dicht, en begint me uit te schelden - in de trant van "boerentrien, weet niet hoe OV werkt - zeker klein achterlijk dorp".

Dus ik zei, "maar ik heb een OV-jaarkaart". Ik wist niet beter dan dat dat een soort vrijbrief was om achterin te stappen. Vervolgens ging die man he-le-maal los... en ik hing daar klem tussen de deuren.
pi_46391734
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 08:23 schreef ryangozer het volgende:
1x in de trein:
dames en heren, we naderen station nieuw-vennep
*rijd heel hard langs nieuw vennep*
dames en heren, dat was station nieuw-vennep
*vervolgens afgeremd en achteruit teruggereden *
Da's dan weer mooi he
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46391740
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef koningdavid het volgende:
- Ik stond met twee klasgenoten in de metro naar Diemen-Zuid. De deuren gingen open en ik dacht dat we er al waren, dus ik duwde mijn klasgenoot eruit "we moeten eruit gek". Gingen de deuren dicht, stond hij buiten en reden wij door.
Ik was niet echt in een heldere bui en had hem dus een station te vroeg eruit geduwd.
Whaha
KLAAS JAN HUNTELAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')