Dat moet wel als die gozer ooit met haar getrouwd is. Iets moet ze wel heeeeeel vreselijk goed kunnenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Die Joyce is echt gestoord
Maar ze moet ooit wel bloedgeil zijn geweest
Ik zou haar ook vrezen. Dit is zo'n type die 's nachts naast je bed staat met een vleesmes omdat je het zeepje op de badkamer niet hebt schoongemaakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef Magicmind het volgende:
Hij vreest zijn eigen vrouw. Deze vrouw is serieus getikt.
Arme gozer zit echt onder de plak he.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef BrandX het volgende:
hij hoopt dat er bij Joyce een verandering is![]()
Dream on, boy!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef w8jij17 het volgende:
Die vrouw moet hulp zoeken. Je zal maar zo'n dwangmatig leven lijden. Ik heb nog nooit zo'n obsessief persoon gezien. Werkelijk waar niet te geloven!
Dat ziet ze niet. Ze heeft een dwangneurose (of tig) en dan zien ze alleen dat waar hun neurose(s) van op toepassing zijn. Trappen etc. horen daar klablijkelijk niet bij ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Dennis121 het volgende:
Geen reactie van haar op dr gore TV, string en trap![]()
Eerder andersom in dit geval die man is een lammetje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Magicmind het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een man in een vlaag van blinde woede zo'n wijf zou doodslaan.
Wat een kansloos gezin, wat erg voor die kinderen, je zal maar een keer in de blubber vallenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef Canisfire het volgende:
Ja hij mag aan zijn kleding komen !
Na elke keer even weer bleek op de bril (man moet natuurlijk wel zitten). Een ding: Hoe heeft zij ooit seks durven hebben?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef danos het volgende:
zou ze ook poepen?
Hangt ervan af of ze wel eet. Ze zag er wel een beetje anorexia-achtig uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef danos het volgende:
zou ze ook poepen?
Psycho met hoofdletter P. Maar die man heeft nu zijn eigen kast.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zou haar ook vrezen. Dit is zo'n type die 's nachts naast je bed staat met een vleesmes omdat je het zeepje op de badkamer niet hebt schoongemaakt.
Ja, maar wel pyramide-gewijs!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef danos het volgende:
zou ze ook poepen?
quote:
He alle respect hoor, maar als tante Joyce zelf 0,0 respect voor anderen heeft, incl. haar eigen man...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:53 schreef w8jij17 het volgende:
Ik hang niet graag de moraalridder uit, maar een klein beetje respect voor andermans problematiek zou misschien wel op z'n plaats zijn. Een compulsieve obsessieve stoornis komt niet zomaar uit de lucht vallen. Het ziet er voor de buitenstaander misschien ontzettend vreemd uit, ook voor mij, maar ik denk dat zij er weinig aan kan doen.
Zeker het uit huis geplaatste?? kind.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:14 schreef wendywendy het volgende:
Daar stond volgens mij tatjana op... Toch? Die naamplaat vond ik sowieso geen gezicht. Maar goed, t zal dr wel bij horen.
Zullen we hem een kogelbrief met gun geven?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Die koffiepad
Johnny toch, arme arme jongen![]()
Ik dacht ook eerst dat het een jongen was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:46 schreef Renesite het volgende:
Maar die dochter was net een kerel
Ik denk het nogsteeds.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat het een jongen was.
Ik vond een koffiepadrestje op de mijne.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:04 schreef het-is-mij het volgende:
Zal zo mn koffiepad geval ook eens inspecteren hehe
Nu moet jij ook niet gaan beginnen, he! Vuile kakkerlakquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:10 schreef Renesite het volgende:
Komt ze met ajax spullen aanzetten, dat IS toch de goden verzoeken?...
Ze had gelijk over de inhoud van de wasmachine, maar zelf laat ze dan weer nutteloos de kraan lopen tijdens de afwas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:19 schreef assepoes het volgende:
Of de verspilling vh water als ze een klein wasjes draait, terwijl ze zelf de kraan aan laat staan bij het afwassen. Hoeveel water zal dat wel niet kosten?
Overigens heb ik wel veel respect voor die andere vrouw. Zij deed erg haar best.
Hehe wie weet, ze wilde toch ook het hele huis laten reinigen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond een koffiepadrestje op de mijne.
Gaat ze nu uit pure nijd al mijn kleren verbranden, die psychopaat?
Ik denk dat ze alles zo minutieus doet dat ze daar niet meer aan toe komt. Wat ik vreemder vond is dat ze überhaupt aan dit programma meegedaan heeft. Ze kon toch weten dat die andere vrouw aan haar spullen zou zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef Grimm het volgende:
![]()
Ik vond vooral die volgorde enzo enorm vaag, maar wel vieze onderbroeken onder het bed, dikke kattenharen, en een dikke bende achterin de tuin
Dat wil ik ook graag wetenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef guntherschneider het volgende:
Wie weet waar de uitzending terug te kijken is?
Vet! Jij bent de man? Leuk! Ik pak de laptop er maar eens goed bijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef full_moon1 het volgende:
poehpoeh ik ben erg blij dat ik niet zo'n vrouw over de vloer kreeg. wij komen as donderdag met jouw vrouw mijn vrouw op tv, maar we hadden het dan toch iets beter getroffen. ik denk dat ik haar al na 2 dagen uitgeschopt had. ze voelde zich zo goed. bah bah!!!
Extra reden om a.s. donderdag met een kritisch oog te gaan kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef full_moon1 het volgende:
poehpoeh ik ben erg blij dat ik niet zo'n vrouw over de vloer kreeg. wij komen as donderdag met jouw vrouw mijn vrouw op tv, maar we hadden het dan toch iets beter getroffen. ik denk dat ik haar al na 2 dagen uitgeschopt had. ze voelde zich zo goed. bah bah!!!
Duhuh, We zeggen toch allemaal dat ze ziek is.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:49 schreef angel27 het volgende:
jammer al die kritiek je ziet 1uur wat zich in tien dagen heeft afgespeelt...en ze zenden het ergste uit...makkelijk om zo negatief te oordelen ben maar blij dat jullie normaal zijn ochja wat is normaal...helaas is het een ziekte wat ze heeft en ik hoop dat ze nu ze optv is geweest ze dat inziet en er wat aan gaat doen...want het beseffen dat het niet klopt wat je doet is niet makkelijk...
Ik heb net de vraag bij RTL neergelegd. Ik ben benieuwd...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag wetenOp de site van rtl4 kan je uitzendingen terugkijken, maar daar staat het niet tussen
![]()
is goed. hahaha ik had het een stuk makkelijker ik kreeg een heel onzekere vrouw over de vloer. af en toe was het ook best zielig, weet niet wat er allemaal uitgzeonden word maar na een paar dagen had ik best medelijden met haar. ben benieuwd. zeker naar de beelden van mij vrouw want die heeft aardig wat weten te veranderen in en om hun huis.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Extra reden om a.s. donderdag met een kritisch oog te gaan kijken.
Zo ontzettend mee eens! Het is voor ieder mens op deze aarde goed om eens uit het normale ritme te springen en te zien hoe het er bij een ander aan toe kan gaan. Dit is puur en alleen de reden dat ik dit programma zo goed vind. Het is fantastisch om te zien hoe voor sommige mensen het gangbare leventje even goed door elkaar geschud wordt zodat na terugkomst je alles vanuit een ander / nieuw / beter perspectief kan zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:48 schreef Renesite het volgende:
Toch wel gaaf als je dát er uit kan halen
Niet het van dik hout zaag je planken ik weet dat ik het geweldig thuis hebWant waarom doe je dan mee? Ik denk om de situatie thuis in jouw ogen te verbeteren. Je zal er áltijd wel wat aan hebben. Maar niet het
schatje wat heb ik het perfect thuis
en nogstééds vind je dat je man teveel drinkt (als voorbeeld)
Echt niets anders?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:58 schreef full_moon1 het volgende:
nou bij ons was het een bevestiging dat we onze eigen leventje meer moeten waarderen en dat we het eigenlijk heel goed hebben.
Jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:40 schreef Canisfire het volgende:
Haha die kerelvind het nu al leuk
S&G moet ie zeker posten?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nee, dat hoop ik ook niet![]()
Maar jij bent toch die knappe fitnessgast?![]()
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:51 schreef Canisfire het volgende:
We hebben dus ook white trash in Nederland dat niet op een trailer woont.
Nee, duh, maar sneu is het wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
arm kind.. volgens mij gewoon niet het intellectuele vermogen met het volwassen leven om te gaan..
Op als in op de standplaats lieverd.quote:
Gaaf hoe je dat meisje hebt geholpen van jouw kant. Wat kon je doen? Niet veel natuurlijk. Maar idd, een kapseltje een behandelingetje en gewoon een rijlesje doen veel voor je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef full_moon1 het volgende:
ja fullmoon is het gezin uit vlissingen wij zijn djerina en richard. we hebben wwel geprobeerd om contact te houden met het gezin,maar nooit meer wat van hun gehoord. wat wij erg jammer vinden want je hoopt dat ze toch het licht hebben gezien.
wij zijn opzich wel tevreden met wat er uitgezonden werd van onze kant uit, alleen hebben ze wel veel negatieve kanten van wendy laten zien want ze zat dus echt niet jankend hele dagen op de bank. we hebben ook samen gelachen enz.
Hmm, inderdaad jammer dat dat niet uitgezonden is. het likje verf doet al zoveel! En zo duur is dat niet!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef full_moon1 het volgende:
ik djerina vond het wel jammer dat ze niet hebben uitgezonden dat ik ook hun woonkamer gezelig heb gemaakt likje verf(roze muur) speelgoed in groene kist en allemaal leuke accessoires in roze en groen
zo als fotolijstjes gordijnen enze. verder heb ik natuurlijk veel meer mee gemaakt en veel meer schoongemaakt en opgeruimt dan dat je op tv zag. hoop zo dat het ziet als een klein opstapje naar betere toekomst
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:09 schreef full_moon1 het volgende:
wij hopen het ook dat met hun alles weer goed zal komen. want ze verdienen het allebij wel ook die jongen. hij had gewoon ff een goeie schop nodig. want voor de rest is het geen verkeerde knul. ze zaten allebij in een dal.
Wie niet, nouja, af en toe...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:09 schreef full_moon1 het volgende:
wij hopen het ook dat met hun alles weer goed zal komen. want ze verdienen het allebij wel ook die jongen. hij had gewoon ff een goeie schop nodig. want voor de rest is het geen verkeerde knul. ze zaten allebij in een dal.
Haha!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef full_moon1 het volgende:
nou sneeuwvlok kom maar eens langs krijg je ook een schop onder je kont hahaha
Je weet toch het adres? Dan staan ze misschien in het telefoonboek? Of misschien kan je ze een kaartje sturen met jullie nummer zodat ze contact met jullie op kunnen nemen als ze dat willenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef full_moon1 het volgende:
ja het is al bijna een half jaar later, wij zijn ook erg benieuwd hoe het met hun is. we gaan ook proberen om via rtl hun gsm nr te krijgen. maar officieel mogen ze dat niet geven. want we hopen echt oprecht dat ze het nu beter hebben.
Ah, toch erg jammer dat ze dus alleen maar negatief belicht is...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef full_moon1 het volgende:
cyan: ze hebben onze nr al. die hadden we aan hem gegevn want we wouden graag wetn wat zij van dr nieuwe inrichting vond(djerina had de woonkamer geverfd, heb je niet egzien in de aflevering)
dancingphoebe: hij solde eerder met haar, want hij vond het allemaal niet erg. en na twee nachten lukten haar het wel hoor. en jah ik was savonds nooit thuis maar de camera vrouw die vertelde wel alles hoe het was gegaan en zij greep ook echt wel in als er iets gebeurde wat niet kon. maar wat je niet heb gezien is dat ze ook veel leuke dingen deed met de kinderen zoals knutselen, verfen en met chendo vaak wandelen en naar de kinderboederij.
inderdaad, dat was liefquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf hoe je dat meisje hebt geholpen van jouw kant. Wat kon je doen? Niet veel natuurlijk. Maar idd, een kapseltje een behandelingetje en gewoon een rijlesje doen veel voor je zelfvertrouwen![]()
Dat vond ik maar zondequote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:05 schreef Flyga het volgende:
Het was een goede aflevering, alleen overheerste de negatieve houding van wendy wel...
ik had ook niet verwacht dat die man zijn plantjes zou verbranden
Kan wel denk ik hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Schokkend dat sommige mensen het zo krap hebben.
Rijke vrouw krijgt 30 euro huishoudgeld voor een week, arme vrouw 300!
Ik snap niet hoe je een gezin met 3 kinderen kan voeden met 30 euro.
Commemtaar rijke vrouw: 'dat ben ik al kwijt bij de slager'.
Ja, en die vrouw moet ondertussen ook nog het huishouden en de kinderen doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef wendywendy het volgende:
Die arme vrouw werkt volgens mij ook een aantal uur per week, meende ik opgevangen te hebben.
Oh, dat heb ik dan niet goed gehoord. Toch vreemd dat je dan nog maar 120 euro per maand hebt voor eten voor een gezin van 4 mensen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef wendywendy het volgende:
Die arme vrouw werkt volgens mij ook een aantal uur per week, meende ik opgevangen te hebben.
Da's sowieso al schandalig. Maar om dan binnen zo'n prutsbudget ook nog zulke foute keuzes te maken, kan ik niet bij. Koken ipv frituren is even simpel. Geef ze dan nog iets gezonds mee.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja en ze sparen de kinderen het eten uit de bek om de dieren te voeren, walgelijk,
'Een pak frikandellen is maar 79 cent'.
Ik vind dat ze die kids anders behoorlijk zit op te stoken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef Aventura het volgende:
Opvoedtechnisch is die 'arme' vrouw wel oke
Nou.. zou ik ook zijn geloof ik.. je wordt ineens wel errug geconfronteerd met het geen je zelf NIET hebt (en misschien wat je zelf niet slim hebt aangepakt in het verleden? maar dat is maar een wilde gok) Ik kan me voorstellen dat je daar wat jaloers van wordt..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
En oh, ze is ho-pe-loos jaloers!!
Dat denk ik vooral ja. Maar om dan maar zo te doen alsof een ander het cadeau heeft gekregen staat me tegen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
(en misschien wat je zelf niet slim hebt aangepakt in het verleden? maar dat is maar een wilde gok)
Voor het altaar "ja" zeggen tegen een onverschillige viezerik bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en misschien wat je zelf niet slim hebt aangepakt in het verleden?
Ja, of zelf d'r school afmaken en carriere maken. De tijden van de afhankelijke huismoeder zijn toch hopelijk wel voorbij, al blijkt dat eigenlijk niet uit dit tv programma...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Voor het altaar "ja" zeggen tegen een onverschillige viezerik bijvoorbeeld.![]()
Nope, denk ik ook niet. Aan de andere kant kan 'alleen maar gefrituurde zut en gezond mot ik nie' imho wel verkeerd uitpakken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja heel genant, alsof die rijke kids er wat aan kunnen doen, En ik geloof echt niet dat ze hierdoor al helemaal verpest zijn ofzo.
Dat doet ze volgens mij niet, ze vind alleen die kinderen aan de ene kant veel te verwend, aan de andere te veel weggestopt, althans, dat is wat ik er uit opmaak.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik vooral ja. Maar om dan maar zo te doen alsof een ander het cadeau heeft gekregen staat me tegen.
Als kinderen te veel verwennen met speelgoed kindermishandeling is, dan is kinderen volproppen met frituur dat ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Echt schandalig dat ze de rijkere ouders beschuldigt van kindermishandeling, terwijl zij zich overduidelijk schuldig maakt aan dierenmishandeling.
eensch..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Als kinderen te veel verwennen met speelgoed kindermishandeling is, dan is kinderen volproppen met frituur dat ook.
O ja, dan kan ik het in mijn motor stoppenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
je moet ook helemaal niet naar de kermis gaan, geldverspilling![]()
pcies.. motors zijn stoerquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
O ja, dan kan ik het in mijn motor stoppen
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de rijke kids wel verwend hoor. 'Ik heb genoeg geld, dus ik hoef niet te werken', zegt die oudste. Een kind hoort niet 'genoeg geld' ter beschikking te hebben vind ik eigenlijk.
Precies, en als ik hem zo laconiek zag reageren boeit het hem ook weinig. Zeur dan ook niet dat je iets minder geld heb.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, en dat heeft dan weer te maken met zijn mening c.q. grote bek? Dan snap ik dat wel ja.
Maar, maar, maar, maar.... hij is geen huisvrouwquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Om nog maar te zwijgen van het feit dat één van de twee full-time kan gaan werken (in dit geval die vrouw) en dat die kerel met z'n partime-baantje prima voor het huishouden kan zorgen,
Het woord 'keuze' mag wel tussen aanhaalingstekens. Niemand 'kiest' er voor arm te zijn. Maar ik ben er wel van overtuigd dat er zo iets is als 'self fulfilling prophecy' en dat je je leven kan maken of breken. Maar uiteraard zijn er uitzonderingen, mensen die er écht niets aan kunnen doen zelf dat het zo gelopen is. Dit leek me daar geen voorbeeld van neequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:47 schreef Aventura het volgende:
Maar daarom zijn die mensen ook arm. Armoede is vaak een keuze. Of eigenlijk, steeds de verkeerde keuzes maken.
Volgens mij werkt die vrouw al hoor. En doet ook nog eens het huishouden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef Aventura het volgende:
Ja, dat is het inderdaad. Daarom snap ik ook niet dat die vrouw zo verongelijkt deed en zelfs ging huilen. Want hun armoede, ja dat is echt wel een 'keuze'. In de zin dat ze niet erg hun best doen om eruit te geraken. Die vent kan gewoon zijn grote waffel houden en zijn best doen op het werk, en die vrouw kan zelf ook best werken, de kids zijn al groot zag ik. Maa goed. Ook wel een gebrek aan (lange termijn)visie denk ik. Je moet er niet aan denken hoe deze mensen er financieel bijzitten op hun 65ste.
Maar ook de relatie met die kerel is een keuze.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:24 schreef Dodecahedron het volgende:
Volgens mij werkt die vrouw al hoor. En doet ook nog eens het huishouden.
Triest dat het juist die vrouw is die er zo'n moeite mee heeft en dat het haar echtgenoot geen ene ruk lijkt te kunnen schelen.
Waar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar ook de relatie met die kerel is een keuze.
Dat was toch kermisgeld? Ik kreeg vroeger ook 25 gulden mee van mijn vader als ik naar de kermis ging.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:12 schreef Hapertje het volgende:
Die rijke kids krijgen 5 euro per dag! Dat is dus 140 euro per maand! Dat is 300 gulden! Voor een kind! Ik kreeg misschien 30 gulden in de jaren 60 per maand! Kon ik wat snoep, een LP en een singletje voor kopen! Belachelijk dat kinderen nu het 10-voudige krijgen!
Ik voorzie een scheiding, misschien wel twee zelfsquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Aventura het volgende:
Die man is echt een psychopaat met zijn gepoets.
Als je even verder kijkt dan je neus lang is zul je zien dat hij eigenlijk een punt had. Het feit dat het het idee was van die homo (met alle respect, maar ik vergeet de namen van die mensen altijd) om naar Drievliet te gaan en dan bij de ingang "onbewust" niet betalen vind ik, gezien zijn welvarendheid, een erg misselijke streek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wat sneu van die gast om te zeuren over dat geld van Drievliet![]()
Hoezo? Vier leden van een gezin, een van een ander gezin. Lijkt me doodnormaal dat als er dan een is die de gehele rekening oppikt, het die is van het gezin van vier leden. Je kan je ook bedenken dat je vrouw ontzettend in de watten is gelegd daar. Maar goed, ik bemerk vaker een 'ja, maar jij hebt vast meer geld, dus waarom geef je niet een rondje'-mentaliteit, precies zoals die kerel had. Sowieso snap ik niet waar het geld is gebleven als hij fulltime werkt en zij meer dan fulltime, maar goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:28 schreef w8jij17 het volgende:
Als je even verder kijkt dan je neus lang is zul je zien dat hij eigenlijk een punt had. Het feit dat het het idee was van die homo om naar Drievliet te gaan en dan bij de ingang "onbewust" niet betalen vind ik, gezien zijn welvarendheid, een erg misselijke streek.
Had hij ook meteen kunnen zeggen, in plaats van eerst doen alsof er niks aan de hand isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:28 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Als je even verder kijkt dan je neus lang is zul je zien dat hij eigenlijk een punt had. Het feit dat het het idee was van die homo (met alle respect, maar ik vergeet de namen van die mensen altijd) om naar Drievliet te gaan en dan bij de ingang "onbewust" niet betalen vind ik, gezien zijn welvarendheid, een erg misselijke streek.
Jammer dat de buschauffeur zo over de rooie ging, hierdoor was een volwassen discussie niet mogelijk.
Hmm, een nieuwbouwwoning in Ypenburg, ik vermoed toch dat ze een torenhoge hypotheek hebben, anders kan ik dat spastische gedoe over geld niet verklaren. Ik weet wel uit ervaring hoe weinig bewegingsruimte je hebt met weinig geld en hoe ontzettend frustrerend dat kan zijn, neemt niet weg dat ik echt geshockeerd was van hoe die vent tekeer ging, te veel een haantje om er bij het pretpark direct wat van te zeggen dat-ie het niet kan betalen maar wel achteraf zichzelf voor heel Nederland nog veel meer voor lul zetten, en passant z'n vrouw nog even toesnauwen dat ze d'r kop moet houden en de uitwisseling voor alle vier met terugwerkende kracht verpesten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:50 schreef MAARTTEN het volgende:
aan de doorsnee tussenwoning te zien
Dat vond ik ook een hele vreemde uitspraak voor een kindquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:25 schreef chocolola het volgende:
Dat ene kindje trouwens, vrees het ergste qua dwangneurose, 'waarom mogen wij niet stoffen als we dat willen?' en later met een doekje de diepvriesladen aaien...
Die man van die dikke familie was zo'n softe teddybeer, zo liefquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:59 schreef borisz het volgende:
iemand gister gekeken ?
dat was erg grappig
dat gezin dat zelf paps en mams niks deden en de kinderen alles![]()
al was moeders van de andere familie ook wel overdreven maar het was wel lollig.
Wij kijken nu ook weer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef Adelante het volgende:
geweldige combi weer vanavond:
een veganiste die dierenleed voelt en leeft van kijken naar de zon wordt uitgewisseld met een stel dat voor de hobby en voor voedsel zelf in het bos de beesten afschiet
Welke?quote:
Ja, inderdaad typisch Amerikaanse extreme uitersten weer, wat het voor ons als kijkvoer wel weer leuk maakt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:43 schreef Adelante het volgende:
verder zijn het beide typisch amerikaanse gezinnen met hun eigen (debiele) overtuigingen die zich uiten in extremen..
Yups.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef Adelante het volgende:
Twee zieke huisvrouwen weer.
Die ene heeft zo ook niet echt nodig, want die slaapt al 19 jaar ofzo apart van z'n vrouw in een andere slaapkamer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |