abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 22:56:23 #151
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46578463
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef full_moon1 het volgende:
ja fullmoon is het gezin uit vlissingen wij zijn djerina en richard. we hebben wwel geprobeerd om contact te houden met het gezin,maar nooit meer wat van hun gehoord. wat wij erg jammer vinden want je hoopt dat ze toch het licht hebben gezien.
wij zijn opzich wel tevreden met wat er uitgezonden werd van onze kant uit, alleen hebben ze wel veel negatieve kanten van wendy laten zien want ze zat dus echt niet jankend hele dagen op de bank. we hebben ook samen gelachen enz.
Gaaf hoe je dat meisje hebt geholpen van jouw kant. Wat kon je doen? Niet veel natuurlijk. Maar idd, een kapseltje een behandelingetje en gewoon een rijlesje doen veel voor je zelfvertrouwen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46578909
Vond het ook echt zielig voor haar. Dat hele gezin had zo`n uitzichtloze toekomst
pi_46578978
Je liep wel de heel tijd rond met zo een sneaky smile
pi_46579094
die vrouw van doe blower war ook echt een onozele snol
die komen nooit een stap verder,
ik heb thuis ook niet alles op orde qua inrichting enz maar dan nog kun je er zoveel meer uithalen

het andere stel vond ik heel leuk, die hebben respect voor elkaar en oprechte liefde
en ook hoe hij haar beetje oppepte, die staan met beide benen op de grond

zou wel eens willen zien hoe het na 2 maanden ofzo nog eraan toegaat,of er wat veranderd is
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_46579249
Dat zou ik ook wel willen weten maar ik denk niet dat ze zomaar 1,2,3 kunnen veranderen.
Ik denk dat ik met geen van beide samen zou kunnen leven eigenlijk.....
Zij was zo paniekerig en had totaal geen zelfvertrouwen en hij was zo sloom had nergens zin in enz... maar dat kwam ook door dat blowen natuurlijk.
pi_46579828
ik djerina vond het wel jammer dat ze niet hebben uitgezonden dat ik ook hun woonkamer gezelig heb gemaakt likje verf(roze muur) speelgoed in groene kist en allemaal leuke accessoires in roze en groen
zo als fotolijstjes gordijnen enze. verder heb ik natuurlijk veel meer mee gemaakt en veel meer schoongemaakt en opgeruimt dan dat je op tv zag. hoop zo dat het ziet als een klein opstapje naar betere toekomst
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 23:33:09 #157
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46580031
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef full_moon1 het volgende:
ik djerina vond het wel jammer dat ze niet hebben uitgezonden dat ik ook hun woonkamer gezelig heb gemaakt likje verf(roze muur) speelgoed in groene kist en allemaal leuke accessoires in roze en groen
zo als fotolijstjes gordijnen enze. verder heb ik natuurlijk veel meer mee gemaakt en veel meer schoongemaakt en opgeruimt dan dat je op tv zag. hoop zo dat het ziet als een klein opstapje naar betere toekomst
Hmm, inderdaad jammer dat dat niet uitgezonden is. het likje verf doet al zoveel! En zo duur is dat niet!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 00:04:52 #158
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_46581148
Ah, een interessante uitzending was het, 2 totaal verschillende gezinnen. Hoop wel dat de famillie die 'wat minder op orde' was het licht heeft gezien. Ook leuk dat Djerina hier op het forum post.
pi_46585646
wij hopen het ook dat met hun alles weer goed zal komen. want ze verdienen het allebij wel ook die jongen. hij had gewoon ff een goeie schop nodig. want voor de rest is het geen verkeerde knul. ze zaten allebij in een dal.
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 19:47:49 #160
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46603421
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:09 schreef full_moon1 het volgende:
wij hopen het ook dat met hun alles weer goed zal komen. want ze verdienen het allebij wel ook die jongen. hij had gewoon ff een goeie schop nodig. want voor de rest is het geen verkeerde knul. ze zaten allebij in een dal.
Dit doet de ogen open
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:06:44 #161
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_46604072
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:09 schreef full_moon1 het volgende:
Wie niet, nouja, af en toe...
pi_46607038
nou sneeuwvlok kom maar eens langs krijg je ook een schop onder je kont hahaha
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:47:43 #163
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_46607265
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef full_moon1 het volgende:
nou sneeuwvlok kom maar eens langs krijg je ook een schop onder je kont hahaha
Haha! Op zich lijkt het me geen straf om in jullie gezin een weekje te moeten leven hoor.
pi_46622065
das wel heel lief van je! thnx sneeuwvlok
pi_46624211
Het was een goede aflevering, alleen overheerste de negatieve houding van wendy wel...
ik had ook niet verwacht dat die man zijn plantjes zou verbranden
You've just been F'd in the A
pi_46628050
de negatieve houding van wendy....
tja ik zou het ook ff niet meer zien zitten als ik haar was
pi_46638847
Leuk gezinnetje hebben jullie full_moon1!

Ben benieuwd of er in het gezin van Wendy na de ruil nog het een en ander veranderd is. En ik hoop dat haar vriend zich nu meer met zijn zoontje bemoeit.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46639120
Hhmmzzz had het opgenomen donderdag, jammer dat ik het stukje met zn vieren niet heb gezien

Maar wat een uiterste van gezinnen zeg.
Hoe lang heb je er over gedaan, ja ik kom helemaal van arnhem, zo'n 3 kwartier zeker wel
Best zielig eigenlijk en ook hoe onzeker ze was zeg.
Iedereen is weleens onzeker maar dit sloeg wel veel vond ik.
Dat kindje uit vlissingen wist ook niet wat ie moest, dan weer in bed, dan weer eruit, weer erin.
Gewoon lekker laten liggen, valt vanzelf als t goed is wel in slaap

Wel tof van die kappersbehandeling enzo!

Leuke uitzending en ben idd ook benieuwd hoe het over een half jaar gaat.
pi_46654313
ja het is al bijna een half jaar later, wij zijn ook erg benieuwd hoe het met hun is. we gaan ook proberen om via rtl hun gsm nr te krijgen. maar officieel mogen ze dat niet geven. want we hopen echt oprecht dat ze het nu beter hebben.
pi_46654902
quote:
Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef full_moon1 het volgende:
ja het is al bijna een half jaar later, wij zijn ook erg benieuwd hoe het met hun is. we gaan ook proberen om via rtl hun gsm nr te krijgen. maar officieel mogen ze dat niet geven. want we hopen echt oprecht dat ze het nu beter hebben.
Je weet toch het adres? Dan staan ze misschien in het telefoonboek? Of misschien kan je ze een kaartje sturen met jullie nummer zodat ze contact met jullie op kunnen nemen als ze dat willen
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46654944
Hoe lang geleden zijn die opnames gemaakt?

Vond je het niet euhm zeg maar zielig dat ze zo met je (jongste) kindje solde?
Ik zat echt op de bank te huiveren... Zeker omdat ik het idee had dat je kindje echt gewend is aan regelmaat en dan zo dr mee slepen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_46737210
cyan: ze hebben onze nr al. die hadden we aan hem gegevn want we wouden graag wetn wat zij van dr nieuwe inrichting vond(djerina had de woonkamer geverfd, heb je niet egzien in de aflevering)

dancingphoebe: hij solde eerder met haar, want hij vond het allemaal niet erg. en na twee nachten lukten haar het wel hoor. en jah ik was savonds nooit thuis maar de camera vrouw die vertelde wel alles hoe het was gegaan en zij greep ook echt wel in als er iets gebeurde wat niet kon. maar wat je niet heb gezien is dat ze ook veel leuke dingen deed met de kinderen zoals knutselen, verfen en met chendo vaak wandelen en naar de kinderboederij.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:50:11 #173
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_46737357
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef full_moon1 het volgende:
cyan: ze hebben onze nr al. die hadden we aan hem gegevn want we wouden graag wetn wat zij van dr nieuwe inrichting vond(djerina had de woonkamer geverfd, heb je niet egzien in de aflevering)

dancingphoebe: hij solde eerder met haar, want hij vond het allemaal niet erg. en na twee nachten lukten haar het wel hoor. en jah ik was savonds nooit thuis maar de camera vrouw die vertelde wel alles hoe het was gegaan en zij greep ook echt wel in als er iets gebeurde wat niet kon. maar wat je niet heb gezien is dat ze ook veel leuke dingen deed met de kinderen zoals knutselen, verfen en met chendo vaak wandelen en naar de kinderboederij.
Ah, toch erg jammer dat ze dus alleen maar negatief belicht is...
pi_46739230
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:

[..]

Gaaf hoe je dat meisje hebt geholpen van jouw kant. Wat kon je doen? Niet veel natuurlijk. Maar idd, een kapseltje een behandelingetje en gewoon een rijlesje doen veel voor je zelfvertrouwen
inderdaad, dat was lief
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46739311
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:05 schreef Flyga het volgende:
Het was een goede aflevering, alleen overheerste de negatieve houding van wendy wel...
ik had ook niet verwacht dat die man zijn plantjes zou verbranden
Dat vond ik maar zonde
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46746706
Jah ik ook, als je dan al geldproblemen hebt...

Wel altijd jammer dat ze gewoon niet alles uit kunnen zenden en dus altijd voor het shock effect zullen gaan. Nu werkt het heel erg stel 1=goed stel 2=slecht gebracht vond ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_46777308
ja wij zijn dan ook niet perfect maar zo leek het wel en hun alleen negatief. kijk wat je zag over hun was dus echt maar er waren dus ook zeker wel pluspunten(moest je wel zoeken en stimuleren maar ze waren er)
pi_46822402
Kick, zometeen op 4
pi_46822836
Dank voor de kick! Was het bijna vergeten.
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:44:39 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46823266
Leuk contrast weer: zeer arm tegen nogal welgesteld en rijk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_46823303
Schokkend dat sommige mensen het zo krap hebben.
Rijke vrouw krijgt 30 euro huishoudgeld voor een week, arme vrouw 300!

Ik snap niet hoe je een gezin met 3 2 kinderen kan voeden met 30 euro.
Commentaar rijke vrouw: 'dat ben ik al kwijt bij de slager'.
pi_46823381
30 euro lijkt me overdreven dan schaf je ook geen senseo aan.
pi_46823384
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Schokkend dat sommige mensen het zo krap hebben.
Rijke vrouw krijgt 30 euro huishoudgeld voor een week, arme vrouw 300!

Ik snap niet hoe je een gezin met 3 kinderen kan voeden met 30 euro.
Commemtaar rijke vrouw: 'dat ben ik al kwijt bij de slager'.
Kan wel denk ik hoor.
Je moet wel heel crea zijn.

Boterhammen met kaas voor de katten, lijkt me niet echt gezond
pi_46823468
Ik snap dan niet dat die arme vrouw niet gaat werken. Die vent van d'r zit deels in de ziektewet immers en de kinderen zijn al groot.
pi_46823573
Die arme vrouw werkt volgens mij ook een aantal uur per week, meende ik opgevangen te hebben.
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:51:26 #186
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46823617
Misschien kan ze niks vinden?
pi_46823633
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef wendywendy het volgende:
Die arme vrouw werkt volgens mij ook een aantal uur per week, meende ik opgevangen te hebben.
Ja, en die vrouw moet ondertussen ook nog het huishouden en de kinderen doen.

Wat doe die man dan, vraag ik me af.
pi_46823641
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef wendywendy het volgende:
Oh, dat heb ik dan niet goed gehoord. Toch vreemd dat je dan nog maar 120 euro per maand hebt voor eten voor een gezin van 4 mensen!
pi_46823734
Ik vraag me dat ook af. en wel 2 katten en 1 hond in huis hebben...
pi_46823744
...en wel huisdieren hebben, te bizar.
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:53:49 #191
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46823751
Wat een rotmensen, neem dan geen dieren als je ze niet kunt verzorgen.
pi_46823845
hoeveel veel te dure leningen zouden ze hebben vraag ik me dan af...
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 21:56:42 #193
43556 miss_dynastie
pi_46823881
Ik snap het niet helemaal hoor. Geen geld, oke, maar waarom moeten je aardappelen dan vier keer per week gefrituurd worden? Koken kan toch ook?
pi_46823949
Ja en ze sparen de kinderen het eten uit de bek om de dieren te voeren, walgelijk,
'Een pak frikandellen is maar 79 cent'.
pi_46823976
sjezus. Die reactie van die vent op die roze broek: Chloor ofzo? Ik weet niet hoe dat werkt, ik ben geen huisvrouw.
pi_46824071
LOL les 1 postbezorgen: zorg dat je altijd pleisters op zak hebt!
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:01:06 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46824091
Opvoedtechnisch is die 'arme' vrouw wel oke
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 22:01:36 #198
43556 miss_dynastie
pi_46824108
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja en ze sparen de kinderen het eten uit de bek om de dieren te voeren, walgelijk,
'Een pak frikandellen is maar 79 cent'.
Da's sowieso al schandalig. Maar om dan binnen zo'n prutsbudget ook nog zulke foute keuzes te maken, kan ik niet bij. Koken ipv frituren is even simpel. Geef ze dan nog iets gezonds mee.
pi_46824140
Ik denk dat de arme mensen toch een deel van hun inkomsten besteden aan zaken die niet hun prioriteit zouden moeten hebben, zoals huisdieren. Zo is ze wel erg bruin! En die knakker heeft ook een motor?!
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 22:03:04 #200
43556 miss_dynastie
pi_46824186
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef Aventura het volgende:
Opvoedtechnisch is die 'arme' vrouw wel oke
Ik vind dat ze die kids anders behoorlijk zit op te stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')