Ik voorzie een scheiding, misschien wel twee zelfsquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Aventura het volgende:
Die man is echt een psychopaat met zijn gepoets.
Als je even verder kijkt dan je neus lang is zul je zien dat hij eigenlijk een punt had. Het feit dat het het idee was van die homo (met alle respect, maar ik vergeet de namen van die mensen altijd) om naar Drievliet te gaan en dan bij de ingang "onbewust" niet betalen vind ik, gezien zijn welvarendheid, een erg misselijke streek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wat sneu van die gast om te zeuren over dat geld van Drievliet![]()
Hoezo? Vier leden van een gezin, een van een ander gezin. Lijkt me doodnormaal dat als er dan een is die de gehele rekening oppikt, het die is van het gezin van vier leden. Je kan je ook bedenken dat je vrouw ontzettend in de watten is gelegd daar. Maar goed, ik bemerk vaker een 'ja, maar jij hebt vast meer geld, dus waarom geef je niet een rondje'-mentaliteit, precies zoals die kerel had. Sowieso snap ik niet waar het geld is gebleven als hij fulltime werkt en zij meer dan fulltime, maar goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:28 schreef w8jij17 het volgende:
Als je even verder kijkt dan je neus lang is zul je zien dat hij eigenlijk een punt had. Het feit dat het het idee was van die homo om naar Drievliet te gaan en dan bij de ingang "onbewust" niet betalen vind ik, gezien zijn welvarendheid, een erg misselijke streek.
Had hij ook meteen kunnen zeggen, in plaats van eerst doen alsof er niks aan de hand isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:28 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Als je even verder kijkt dan je neus lang is zul je zien dat hij eigenlijk een punt had. Het feit dat het het idee was van die homo (met alle respect, maar ik vergeet de namen van die mensen altijd) om naar Drievliet te gaan en dan bij de ingang "onbewust" niet betalen vind ik, gezien zijn welvarendheid, een erg misselijke streek.
Jammer dat de buschauffeur zo over de rooie ging, hierdoor was een volwassen discussie niet mogelijk.
Hmm, een nieuwbouwwoning in Ypenburg, ik vermoed toch dat ze een torenhoge hypotheek hebben, anders kan ik dat spastische gedoe over geld niet verklaren. Ik weet wel uit ervaring hoe weinig bewegingsruimte je hebt met weinig geld en hoe ontzettend frustrerend dat kan zijn, neemt niet weg dat ik echt geshockeerd was van hoe die vent tekeer ging, te veel een haantje om er bij het pretpark direct wat van te zeggen dat-ie het niet kan betalen maar wel achteraf zichzelf voor heel Nederland nog veel meer voor lul zetten, en passant z'n vrouw nog even toesnauwen dat ze d'r kop moet houden en de uitwisseling voor alle vier met terugwerkende kracht verpesten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:50 schreef MAARTTEN het volgende:
aan de doorsnee tussenwoning te zien
Dat vond ik ook een hele vreemde uitspraak voor een kindquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:25 schreef chocolola het volgende:
Dat ene kindje trouwens, vrees het ergste qua dwangneurose, 'waarom mogen wij niet stoffen als we dat willen?' en later met een doekje de diepvriesladen aaien...
Die man van die dikke familie was zo'n softe teddybeer, zo liefquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:59 schreef borisz het volgende:
iemand gister gekeken ?
dat was erg grappig
dat gezin dat zelf paps en mams niks deden en de kinderen alles![]()
al was moeders van de andere familie ook wel overdreven maar het was wel lollig.
Wij kijken nu ook weer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef Adelante het volgende:
geweldige combi weer vanavond:
een veganiste die dierenleed voelt en leeft van kijken naar de zon wordt uitgewisseld met een stel dat voor de hobby en voor voedsel zelf in het bos de beesten afschiet
Welke?quote:
Ja, inderdaad typisch Amerikaanse extreme uitersten weer, wat het voor ons als kijkvoer wel weer leuk maakt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:43 schreef Adelante het volgende:
verder zijn het beide typisch amerikaanse gezinnen met hun eigen (debiele) overtuigingen die zich uiten in extremen..
Yups.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef Adelante het volgende:
Twee zieke huisvrouwen weer.
Die ene heeft zo ook niet echt nodig, want die slaapt al 19 jaar ofzo apart van z'n vrouw in een andere slaapkamer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |