Dat moet wel als die gozer ooit met haar getrouwd is. Iets moet ze wel heeeeeel vreselijk goed kunnenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Die Joyce is echt gestoord
Maar ze moet ooit wel bloedgeil zijn geweest
Ik zou haar ook vrezen. Dit is zo'n type die 's nachts naast je bed staat met een vleesmes omdat je het zeepje op de badkamer niet hebt schoongemaakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef Magicmind het volgende:
Hij vreest zijn eigen vrouw. Deze vrouw is serieus getikt.
Arme gozer zit echt onder de plak he.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef BrandX het volgende:
hij hoopt dat er bij Joyce een verandering is![]()
Dream on, boy!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef w8jij17 het volgende:
Die vrouw moet hulp zoeken. Je zal maar zo'n dwangmatig leven lijden. Ik heb nog nooit zo'n obsessief persoon gezien. Werkelijk waar niet te geloven!
Dat ziet ze niet. Ze heeft een dwangneurose (of tig) en dan zien ze alleen dat waar hun neurose(s) van op toepassing zijn. Trappen etc. horen daar klablijkelijk niet bij ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Dennis121 het volgende:
Geen reactie van haar op dr gore TV, string en trap![]()
Eerder andersom in dit geval die man is een lammetje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Magicmind het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een man in een vlaag van blinde woede zo'n wijf zou doodslaan.
Wat een kansloos gezin, wat erg voor die kinderen, je zal maar een keer in de blubber vallenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef Canisfire het volgende:
Ja hij mag aan zijn kleding komen !
Na elke keer even weer bleek op de bril (man moet natuurlijk wel zitten). Een ding: Hoe heeft zij ooit seks durven hebben?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef danos het volgende:
zou ze ook poepen?
Hangt ervan af of ze wel eet. Ze zag er wel een beetje anorexia-achtig uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef danos het volgende:
zou ze ook poepen?
Psycho met hoofdletter P. Maar die man heeft nu zijn eigen kast.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zou haar ook vrezen. Dit is zo'n type die 's nachts naast je bed staat met een vleesmes omdat je het zeepje op de badkamer niet hebt schoongemaakt.
Ja, maar wel pyramide-gewijs!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef danos het volgende:
zou ze ook poepen?
quote:
He alle respect hoor, maar als tante Joyce zelf 0,0 respect voor anderen heeft, incl. haar eigen man...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:53 schreef w8jij17 het volgende:
Ik hang niet graag de moraalridder uit, maar een klein beetje respect voor andermans problematiek zou misschien wel op z'n plaats zijn. Een compulsieve obsessieve stoornis komt niet zomaar uit de lucht vallen. Het ziet er voor de buitenstaander misschien ontzettend vreemd uit, ook voor mij, maar ik denk dat zij er weinig aan kan doen.
Zeker het uit huis geplaatste?? kind.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:14 schreef wendywendy het volgende:
Daar stond volgens mij tatjana op... Toch? Die naamplaat vond ik sowieso geen gezicht. Maar goed, t zal dr wel bij horen.
Zullen we hem een kogelbrief met gun geven?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Die koffiepad
Johnny toch, arme arme jongen![]()
Ik dacht ook eerst dat het een jongen was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:46 schreef Renesite het volgende:
Maar die dochter was net een kerel
Ik denk het nogsteeds.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat het een jongen was.
Ik vond een koffiepadrestje op de mijne.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:04 schreef het-is-mij het volgende:
Zal zo mn koffiepad geval ook eens inspecteren hehe
Nu moet jij ook niet gaan beginnen, he! Vuile kakkerlakquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:10 schreef Renesite het volgende:
Komt ze met ajax spullen aanzetten, dat IS toch de goden verzoeken?...
Ze had gelijk over de inhoud van de wasmachine, maar zelf laat ze dan weer nutteloos de kraan lopen tijdens de afwas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:19 schreef assepoes het volgende:
Of de verspilling vh water als ze een klein wasjes draait, terwijl ze zelf de kraan aan laat staan bij het afwassen. Hoeveel water zal dat wel niet kosten?
Overigens heb ik wel veel respect voor die andere vrouw. Zij deed erg haar best.
Hehe wie weet, ze wilde toch ook het hele huis laten reinigen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond een koffiepadrestje op de mijne.
Gaat ze nu uit pure nijd al mijn kleren verbranden, die psychopaat?
Ik denk dat ze alles zo minutieus doet dat ze daar niet meer aan toe komt. Wat ik vreemder vond is dat ze überhaupt aan dit programma meegedaan heeft. Ze kon toch weten dat die andere vrouw aan haar spullen zou zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef Grimm het volgende:
![]()
Ik vond vooral die volgorde enzo enorm vaag, maar wel vieze onderbroeken onder het bed, dikke kattenharen, en een dikke bende achterin de tuin
Dat wil ik ook graag wetenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef guntherschneider het volgende:
Wie weet waar de uitzending terug te kijken is?
Vet! Jij bent de man? Leuk! Ik pak de laptop er maar eens goed bijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef full_moon1 het volgende:
poehpoeh ik ben erg blij dat ik niet zo'n vrouw over de vloer kreeg. wij komen as donderdag met jouw vrouw mijn vrouw op tv, maar we hadden het dan toch iets beter getroffen. ik denk dat ik haar al na 2 dagen uitgeschopt had. ze voelde zich zo goed. bah bah!!!
Extra reden om a.s. donderdag met een kritisch oog te gaan kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef full_moon1 het volgende:
poehpoeh ik ben erg blij dat ik niet zo'n vrouw over de vloer kreeg. wij komen as donderdag met jouw vrouw mijn vrouw op tv, maar we hadden het dan toch iets beter getroffen. ik denk dat ik haar al na 2 dagen uitgeschopt had. ze voelde zich zo goed. bah bah!!!
Duhuh, We zeggen toch allemaal dat ze ziek is.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:49 schreef angel27 het volgende:
jammer al die kritiek je ziet 1uur wat zich in tien dagen heeft afgespeelt...en ze zenden het ergste uit...makkelijk om zo negatief te oordelen ben maar blij dat jullie normaal zijn ochja wat is normaal...helaas is het een ziekte wat ze heeft en ik hoop dat ze nu ze optv is geweest ze dat inziet en er wat aan gaat doen...want het beseffen dat het niet klopt wat je doet is niet makkelijk...
Ik heb net de vraag bij RTL neergelegd. Ik ben benieuwd...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag wetenOp de site van rtl4 kan je uitzendingen terugkijken, maar daar staat het niet tussen
![]()
is goed. hahaha ik had het een stuk makkelijker ik kreeg een heel onzekere vrouw over de vloer. af en toe was het ook best zielig, weet niet wat er allemaal uitgzeonden word maar na een paar dagen had ik best medelijden met haar. ben benieuwd. zeker naar de beelden van mij vrouw want die heeft aardig wat weten te veranderen in en om hun huis.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Extra reden om a.s. donderdag met een kritisch oog te gaan kijken.
Zo ontzettend mee eens! Het is voor ieder mens op deze aarde goed om eens uit het normale ritme te springen en te zien hoe het er bij een ander aan toe kan gaan. Dit is puur en alleen de reden dat ik dit programma zo goed vind. Het is fantastisch om te zien hoe voor sommige mensen het gangbare leventje even goed door elkaar geschud wordt zodat na terugkomst je alles vanuit een ander / nieuw / beter perspectief kan zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:48 schreef Renesite het volgende:
Toch wel gaaf als je dát er uit kan halen
Niet het van dik hout zaag je planken ik weet dat ik het geweldig thuis hebWant waarom doe je dan mee? Ik denk om de situatie thuis in jouw ogen te verbeteren. Je zal er áltijd wel wat aan hebben. Maar niet het
schatje wat heb ik het perfect thuis
en nogstééds vind je dat je man teveel drinkt (als voorbeeld)
Echt niets anders?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:58 schreef full_moon1 het volgende:
nou bij ons was het een bevestiging dat we onze eigen leventje meer moeten waarderen en dat we het eigenlijk heel goed hebben.
Jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:40 schreef Canisfire het volgende:
Haha die kerelvind het nu al leuk
S&G moet ie zeker posten?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nee, dat hoop ik ook niet![]()
Maar jij bent toch die knappe fitnessgast?![]()
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:51 schreef Canisfire het volgende:
We hebben dus ook white trash in Nederland dat niet op een trailer woont.
Nee, duh, maar sneu is het wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
arm kind.. volgens mij gewoon niet het intellectuele vermogen met het volwassen leven om te gaan..
Op als in op de standplaats lieverd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |