Dan zeg ik even HOI.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
Uiteraard zijn de Carnavalsliefhebbers ook welkom
quote:
Ik dacht dat iemand hier als wortel ging.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Uhh nee.![]()
Al is 't wel een leuk idee.
Voor jou wel hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef JDude het volgende:
Zouden ze in Frankrijk ook bier hebben?
Hoiquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
Uiteraard zijn de Carnavalsliefhebbers ook welkom
roosendaal.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Frazz het volgende:
Ik ga carnaval in Roosendaal vieren!
Tullepetaonestaad.quote:
dat haal ik niet meer kuuk, moet dadelijk weer wat probleempjes oplossen, route voorbereiden (zover ik de route ken)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Vanmorgen waren ze zelfs bij Bakker Joppen al verkleed. He maar Rizzo kom je vanmiddag nog ff langs in m'n pauze?
Ah joh is goedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:19 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat haal ik niet meer kuuk, moet dadelijk weer wat probleempjes oplossen, route voorbereiden (zover ik de route ken)
komt volgende keer wel goed
Hm, that pretty much covers my mood.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:20 schreef Ritchie het volgende:
Zin in vanavond, bier èn weekend!
Mensen die het topic niet lezenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:41 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
stelletje alcoholisten die carnaval als aanleiding gebruiken omzich zo een alcohol vergiftiging te zuipen![]()
enjoy..................
nee hoor,heb mijn mening over dit nutteloze overbodige kutfeest gegeven, het is verder goed zo, don't worry!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:57 schreef tha_rizzo het volgende:
ga je nu in elk topic waar carnaval in de TT staat posten om te zeggen dat het nutteloos blablabla is (volgens jou dan)?
het is maar waar je opgewonden van wordt
als jij dit een kutfeest vindt dan is dat zoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:59 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
nee hoor,heb mijn mening over dit nutteloze overbodige kutfeest gegeven, het is verder goed zo, don't worry!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |