En in september ook niet, zij zit er voor de villa en het geld. Dat heeft ze vaak genoeg als grap gezegd maar ze meent het wel degelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet één ding maar uit je hoofd. Natasia krijg je NOOIT "zo weg".
In ieder geval niet zolang Brian er nog in zit.
Daar neem ik gif op inquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En in september ook niet, zij zit er voor de villa en het geld. Dat heeft ze vaak genoeg als grap gezegd maar ze meent het wel degelijk.
Jup, maar heeft het uitgezet (mogelijk in opdracht van de redactie, dat weet ik niet zeker)quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:07 schreef anno-i-mus het volgende:
Huub kreeg via wie online wat info binnen
Inderdaad, die is over 7 maanden echt niet weg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En in september ook niet, zij zit er voor de villa en het geld. Dat heeft ze vaak genoeg als grap gezegd maar ze meent het wel degelijk.
Ja redaktie klikte het weg zei hij tegen bart. En is nu uitgezetquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup, maar heeft het uitgezet (mogelijk in opdracht van de redactie, dat weet ik niet zeker)
Nieuws van de site van DGK. Ik geef de redactie een taart als het ze lukt een dag volledig foutloze verslagen te maken.quote:Na het bericht dat vriend Rogier een relatie op dit moment met de 19-jarige ziet zitten, biedt Brian een schouder om uit te huilen.
Droevig dit zegquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nieuws van de site van DGK. Ik geef de redactie een taart als het ze lukt een dag volledig foutloze verslagen te maken.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
Krijg net een mailtje van bont voor dieren dat ze bezig zijn een aktie voor te bereiden tegen het dragen van die bodywarmer van Amanda, ze schijnen veel mailtjes daarover binnen te krijgen.
Die domme fout of mijn beroepsdeformatie?quote:
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die domme fout of mijn beroepsdeformatie?
![]()
Cool!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
Krijg net een mailtje van bont voor dieren dat ze bezig zijn een aktie voor te bereiden tegen het dragen van die bodywarmer van Amanda, ze schijnen veel mailtjes daarover binnen te krijgen.
Ze heeft het veel te veel naar haar zin en ze hoort en ziet ook nog eens dat het goed gaat met haar kinderen dus...quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Inderdaad, die is over 7 maanden echt niet weg.
Wilgo die Natasia heeft ingelicht dat Bart en Eric haar eruit willen hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:07 schreef anno-i-mus het volgende:
Huub kreeg via wie online wat info binnen
En je kunt er vergif op innemen dat Huub Amoebe ook wel weer op de kast krijgt....quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:14 schreef jacqjacq het volgende:
eric is al druk bezig heel aardig te doen tegen natasia, en ze vindt het maar wat leuk.
dus dit deel van het plan is in werking gezet
Ik vind het een vreselijk lelijk dingquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
Ik heb eerder het idee dat hij Bart onderschat. Hij heeft zich qua snode plannen boven Bart geplaatst.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef petraa het volgende:
yeahhh ik las net dat HUub toch niet echt Bart vertrouwd, want Sil mocht nog niet zeggen dat ze een pact had gesloten met Erik. GELUKKIGGGGGGGGGGGGggg
Helemaal mee eens!! Het is nerts en daar heb ik ooit eens zo,n walgelijk filmpje over gezien.quote:
LOL serieusquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef petraa het volgende:
yeahhh ik las net dat HUub toch niet echt Bart vertrouwd, want Sil mocht nog niet zeggen dat ze een pact had gesloten met Erik. GELUKKIGGGGGGGGGGGGggg
Heerlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En je kunt er vergif op innemen dat Huub Amoebe ook wel weer op de kast krijgt....
Ik zou eerst ff afwachten of DGK_REDACTIE accoord gaat hierquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:18 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Zouden ze brieven voor Amandel aan haar doorsturen die over dat bontding van d,r gaan??
Want dan doe ik mee!!
En iedere avond vlees eten is natuurlijk geen probleem. Dat is niet zielig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
Je hebt 2 groepen SHE (Sylvia,Huub,Eric)quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
LOL serieus
Wie probeert wie er nu eigenlijk uit te krijgen want ik snap er nu geen drol meer van
wel een leuke actie om amanda op de kast te krijgen, dat kind heeft haar hele leven nog nooit zoveel tegengas gekregen als de afgelopen 2 wekenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou eerst ff afwachten of DGK_REDACTIE accoord gaat hier
Ach.. dat plan wordt toch wel weer doorgeluld door iemand van buiten. Natasia weet dit binnen de kortste keren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:14 schreef jacqjacq het volgende:
eric is al druk bezig heel aardig te doen tegen natasia, en ze vindt het maar wat leuk.
dus dit deel van het plan is in werking gezet
Nog maar eens ^^^quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
Ff tussendoor, wat is het plan? (TT)
Ja idd het is een beetje vaag waar Bart nu staat in dit hele gebeuren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je hebt 2 groepen SHE (Sylvia,Huub,Eric)
en BAN (Brian,Amanda,Natasia)
en Bart hoort eigenlijk nergens bij
Vind ik nog wel een verschil. Als je weet hoe de bontindustrie te werk gaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En iedere avond vlees eten is natuurlijk geen probleem. Dat is niet zielig.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:21 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda tegen Brian "ga je vanavond mee drinken met mij?"
Lees ff de vorige Cos door.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
Nog een tegenstelling tussen Nena en Amanda:quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En iedere avond vlees eten is natuurlijk geen probleem. Dat is niet zielig.
Als ze zelf geen doelen heeft in het huis dan bendenken wij ze toch voor haar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
wel een leuke actie om amanda op de kast te krijgen, dat kind heeft haar hele leven nog nooit zoveel tegengas gekregen als de afgelopen 2 weken
Niet Plan 9 from Outer Space?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:23 schreef Borga het volgende:
@ KInga.... Het is plan B..
Onderdeel van het planquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:26 schreef Dogga het volgende:
Eric met natasia
gatver ze lacht alweer
iets wat ik hoopte niet mee te maken
Hardstikke goed dat ze dat doen, ik heb ze ook net gemaild.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
http://www.bontvoordieren.nl/bvd1.php?item=3&action=opmerkingquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:18 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Zouden ze brieven voor Amandel aan haar doorsturen die over dat bontding van d,r gaan??
Want dan doe ik mee!!
Ja en morgen ligt er weer een brief van Wilgo op de deurmat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik was even weg, maar zie dat Eric er geen gras over laat groeien. Hij is al bezig Natasia in te palmen?
Geen idee, wel iemand van de productiequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie was op kantoor? Systeembeheerder?
Idd ja. Die plannetjes uitspreken gaat nooit meer werken. Dat had Bart al door, maar de anderen blijkbaar nog niet. Wel vreemd dat Bart dat niet gemeld heeft net tijdens dat gesprek over hoe ze Natasia zo ver gaan krijgen enzo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en morgen ligt er weer een brief van Wilgo op de deurmat.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef schatje het volgende:
Een eventuele brief van Rogier pas vrijgeven als er geneukt is.
Kan hier ook niet een apart topic voor worden geopend, misschien wordt het dan sneller gezien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
[..]
http://www.bontvoordieren.nl/bvd1.php?item=3&action=opmerking
Hier je melding maken van dat bonte geval van amanda. Hoe meer mensen reageren hoe sneller er wat aan gedaan wordt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:35 schreef Kinga het volgende:
Jaaa Natasia, drink nog maar lekker een glaasje cola...
Precies wat ik ook dachtquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Met een beetje mazzel is Snollie on 20.00 uur stomdronken, leuk voor Juf Judith![]()
Lekker in bont laten lopen, dat stuk ordinair. Een betere anti-reclame kun je je niet wensen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:32 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Kan hier ook niet een apart topic voor worden geopend, misschien wordt het dan sneller gezien.
Dat mokkel is te dom om er over na te denken en we mogen haar wel eens wakker schudden.
Dus zoveel mogelijk telefoontjes en/of mails naar bontvoordieren.
Of wat strakkerquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Kan Natasia die ketting ofzo af doen. Wat een irritant gerinkel zeg
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Ze kent iemand met de naam Asla, hoe toepasselijk![]()
Heb ik net in streamverslagen gezet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
quote:
Moeten ze het internet eens vrij toegangkelijk maken in die kooi dan komt ze er wel achter wat "iedereen" echt van hem vind.quote:
Die zus heeft dus een hersenbloeding gehad. Die andere zus schijnt vast te zitten in een jeugdinrichting ofzo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik niet gek als je die zus hebt gezien.. misschien is de rest van de familie ook wel zo![]()
hier 4 streamsquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb alleen stream 1 en 2...bij floris én gilesdesmit..is dat bij jullie ook? Er zouden na 4 uur toch 4 streams te zien zijn?
Inderdaad, ook mijn idee!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker in bont laten lopen, dat stuk ordinair. Een betere anti-reclame kun je je niet wensen.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb alleen stream 1 en 2...bij floris én gilesdesmit..is dat bij jullie ook? Er zouden na 4 uur toch 4 streams te zien zijn?
De grote Natasia show met in de hoofdrol Natasia>quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Natasia wordt echt overal gevolgd door de regie
Ok, het leek mij wel een leuk idee, dat de bontjasjes van snollie door Tien worden afgenomen, door de klachtenregen die er binnenkomt. Ik zie haar verongelijkte gezicht al voor me, helemaal over de zeik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker in bont laten lopen, dat stuk ordinair. Een betere anti-reclame kun je je niet wensen.
Ik krijg alleen een zwart beeld........quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Schoon je PC eens op, Cookies weg en TIF, wil wel eens helpenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een zwart beeld........![]()
Zou ook weer media aandacht opleveren voor DGKquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef Lunaflame het volgende:
In ieder geval zouden de anti bont campagnes dan weer eens even wat aandacht krijgen en dat kan volgens mij nooit kwaad.
Jep. Hij heeft op dit moment nog niets aan een vrijwillige exit van Bart.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:52 schreef Kinga het volgende:
probeert huub bart nou in de villa te houden?
Ow ja, truequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft op dit moment nog niets aan een vrijwillige exit van Bart.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmiddag, ik lees op www.tien.nl tot mijn vreugde dat Natasia er mogelijk uitgestemd gaat worden?
Zelfs dat soort horrorbeelden schijnen sommigen Syberisch te latenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:54 schreef Veulen het volgende:
Als iemand nou even een videoboodschap maakt met daarin allemaal stukjes geplakt van nertsen die levend gefild worden, doodgeknuppelde zeehondjes, chinchillas op tralie roosters... Je kent ze wel van die nachtmerrie filmpjes... Denk dat ze dan pas echt een reden heeft tot janken.
Dan wil hij een nep-pact met haar sluiten, zodat Natasia denkt dat ze een backup heeft en geen moeite heeft om Brian eruit te stemmen. Gaat nooit lukken volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
heb alles bijgelezen.
maar waarom gaat eric aardig doen tegen die slabek.
Wat ze nu zeggen, sluit precies aan bij wat je schrijft: hij komt zichzelf tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:04 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me af he, wat Bart zijn doelen waren voordat ie de villa in kwam. Wat heeft hij tot nu toe gedaan? Totaal niks. Toevallig kwam er het verhaallijntje Lesley, en hing 24/7 bij die paarden, maar daarnaast deed hij niks. Nu is Lesley weg en heeft hij dus niks.
Je doet maar lekker, Tien zal je dankbaar zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ok, het leek mij wel een leuk idee, dat de bontjasjes van snollie door Tien worden afgenomen, door de klachtenregen die er binnenkomt. Ik zie haar verongelijkte gezicht al voor me, helemaal over de zeik.
In ieder geval zouden de anti bont campagnes dan weer eens even wat aandacht krijgen en dat kan volgens mij nooit kwaad.
Done... nu doet hij het..quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoon je PC eens op, Cookies weg en TIF, wil wel eens helpen![]()
Hij wil naar Lesley, maar durft die beslissing niet te nemen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:11 schreef farceman het volgende:
Zit Bart weer in een depressie?
Jawel hoor, dat durft hij wel maar hij hoopt donderdag zijn 10k veilig te stellen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij wil naar Lesley, maar durft die beslissing niet te nemen.
Geloof er niets van. Hij wil er echt niet uit en probeert alleen maar met wat extra druk duidelijk te maken dat er donderdag gewoon iemand uitgestemd MOET worden. Hij stuurt helemaal volgens mij niet aan om eruit gestemd te worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat durft hij wel maar hij hoopt donderdag zijn 10k veilig te stellen.
eigenlijk zijn de bewoners oerdom als ze hem niet eruitstemmen maar ik denk dat de redactie dit (hopelijk) wel tegenhoud.
nee natuurlijk niet, hij weet ook wel dat ze op een gegeven moment automatisch bij hem uitkomen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Hij wil er echt niet uit en probeert alleen maar met wat extra druk duidelijk te maken dat er donderdag gewoon iemand uitgestemd MOET worden. Hij stuurt helemaal volgens mij niet aan om eruit gestemd te worden.
Het voordeel van eruitgestemd worden is wel dat je je 10k terugkrijgt, als ie echt niet depri is speelt ie het verdomd goed.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Hij wil er echt niet uit en probeert alleen maar met wat extra druk duidelijk te maken dat er donderdag gewoon iemand uitgestemd MOET worden. Hij stuurt helemaal volgens mij niet aan om eruit gestemd te worden.
Automatisch gegenereerd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb net eefe een mailtje gestuurd over amanda's bontje
dit was het antwoord
Geachte heer/mevrouw, beste bontgenoot,
Hartelijk dank voor de bontmelding.
Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen met door u gemelde winkel/tijdschrift/persoon met het dringende verzoek om op geen enkele manier meer echt bont te promoten.
Aangezien wij met een klein team veel werk voor de dieren willen verzetten, is het niet mogelijk om iedere melder persoonlijk op de hoogte te houden over de reacties hierop. Houdt daarom onze website in de gaten: hierop plaatsen wij namelijk geregeld nieuws over de campagne bontmelding. Ook in onze digitale nieuwsbrief plaatsen wij regelmatig nieuws over de bontmeldingen. Op www.bontvoordieren.nl kunt u zich aanmelden voor deze gratis nieuwsbrief.
Mocht u toch prijs stellen op verder nieuws over uw melding, neem dan even contact met ons via 020-676 66 00 of info@bontvoordieren.nl.
Met diervriendelijke groet,
Het team van Bont voor Dieren
PS. Dit is een automatisch gegenereerd antwoord. Mocht u andere vragen of opmerkingen over bont hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 020 – 676 66 00 of info@bontvoordieren.nl.
Op www.bontvoordieren.nl vindt u ook veel informatie.
HULDE x 12235435313616674364quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb net eefe een mailtje gestuurd over amanda's bontje
dit was het antwoord
Geachte heer/mevrouw, beste bontgenoot,
Hartelijk dank voor de bontmelding.
Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen met door u gemelde winkel/tijdschrift/persoon met het dringende verzoek om op geen enkele manier meer echt bont te promoten.
Aangezien wij met een klein team veel werk voor de dieren willen verzetten, is het niet mogelijk om iedere melder persoonlijk op de hoogte te houden over de reacties hierop. Houdt daarom onze website in de gaten: hierop plaatsen wij namelijk geregeld nieuws over de campagne bontmelding. Ook in onze digitale nieuwsbrief plaatsen wij regelmatig nieuws over de bontmeldingen. Op www.bontvoordieren.nl kunt u zich aanmelden voor deze gratis nieuwsbrief.
Mocht u toch prijs stellen op verder nieuws over uw melding, neem dan even contact met ons via 020-676 66 00 of info@bontvoordieren.nl.
Met diervriendelijke groet,
Het team van Bont voor Dieren
PS. Dit is een automatisch gegenereerd antwoord. Mocht u andere vragen of opmerkingen over bont hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 020 – 676 66 00 of info@bontvoordieren.nl.
Op www.bontvoordieren.nl vindt u ook veel informatie.
maakt niet uit, als ze genoeg mailtjes hebben moet die tuthola d'r bontje inleverenquote:
Is dat bontje niet gewoon nep?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maakt niet uit, als ze genoeg mailtjes hebben moet die tuthola d'r bontje inleveren
en terecht !![]()
Ik denk dat hij het helemaal gehad heeft met DGK en bij Lesley wilt zijn. Zeker nu ze gisteren geweest is en hij zag hoe goed ze er uit zag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het voordeel van eruitgestemd worden is wel dat je je 10k terugkrijgt, als ie echt niet depri is speelt ie het verdomd goed.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:36 schreef Copycat het volgende:
Dat T-shirt van Amanda is ook te Albert Cuyp voor woorden.
Die heeft ze gekregen van hun he.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:36 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we ook een mailoffensief doen naar de fashion police? Dat T-shirt van Amanda is ook te Albert Cuyp voor woorden.
Is dat nu in beeld? Ik kan alleen stream 1 en 2 zien, de onderste twee zijn zwart.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:36 schreef Copycat het volgende:
Dat T-shirt van Amanda is ook te Albert Cuyp voor woorden.
Zo'n gegeven paard zou ik zonder moeite recht in de bek (mond? kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef Kinga het volgende:
Die heeft ze gekregen van hun he.
stuur ook een mail dan........quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:39 schreef Marrije het volgende:
Is dat nu in beeld? Ik kan alleen stream 1 en 2 zien, de onderste twee zijn zwart.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zwart shirt, met groot (in het chic goud) STOP STARING en daaronder 'they don't talk' oid.
Ook voor jou het advies, schoon je PC eens op, cookies en TIF weggooien, dat helpt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is dat nu in beeld? Ik kan alleen stream 1 en 2 zien, de onderste twee zijn zwart.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zwart shirt, met groot (in het chic goud) STOP STARING en daaronder 'they don't talk' oid.
Nee lijkt mij ook niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wil hij een nep-pact met haar sluiten, zodat Natasia denkt dat ze een backup heeft en geen moeite heeft om Brian eruit te stemmen. Gaat nooit lukken volgens mij.
Dat heb ik laatst al eens gedaan maar dat helpt dus niet. . .quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook voor jou het advies, schoon je PC eens op, cookies en TIF weggooien, dat helpt.
Er is op het forum een topic met FAQ's hierover, weet alleen zo snel niet welke dat isquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst al eens gedaan maar dat helpt dus niet. . .
Nog een ander advies? Alle beetjes helpen.
Ik heb alles gemist waar ze het nu over hebben, een of andere praatopdracht.
Digital Cornerquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist waar ze het nu over hebben, een of andere praatopdracht.
Denk je werkelijk dat die ene hersencel dat zou oppakken ?????quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:54 schreef Veulen het volgende:
Als iemand nou even een videoboodschap maakt met daarin allemaal stukjes geplakt van nertsen die levend gefild worden, doodgeknuppelde zeehondjes, chinchillas op tralie roosters... Je kent ze wel van die nachtmerrie filmpjes... Denk dat ze dan pas echt een reden heeft tot janken.
Ik denk dat ze zegt: Ach, ze zijn toch al dood.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat die ene hersencel dat zou oppakken ?????
![]()
Ik kreeg een niet automatisch gegenereerd mailtje. Alleen ik ben zo dombo dat ik het al heb verwijderd. Er stond bij mij in dat ze heel veel klachten hadden gehad over Die Amanda uit de Gouden Kooi en dat ze bezig waren met een aktie.quote:
Dat slijmerig irrante toontje, ja ik krijg er ook kippevel van ze staat MUTEquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef Kinga het volgende:
Ik walg van die kop van Natasia elke keer bij dat voorlezen.
Kijk dan nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef Kinga het volgende:
Ik had dat totnutoe steeds gemist, shittt ik keek ff door jou reaktie wat een ziek mens is het toch.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef Kinga het volgende:
Hardware versnelling van de videokaart uit of lager zetten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:50 schreef Marrije het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als DGK_REDAKTIE dit bont-verhaal actief gaat verwerken in het script. Leuk materiaal om een discussie over te gaan houden. Eerst de bewoners verplicht een videotje laten bekijken waarin die beestjes gedood worden en van te voren effe wat instructies meegeven aan Huub (of Eric). Ruzie zal onvermijdelijk zijn en Brian moet Amanda dan natuurlijk wel weer gaan verdedigen. En als de redaktie het goed aanpakt hebben ze de volgende dag weer een item bij RTL Boulevaardquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kreeg een niet automatisch gegenereerd mailtje. Alleen ik ben zo dombo dat ik het al heb verwijderd. Er stond bij mij in dat ze heel veel klachten hadden gehad over Die Amanda uit de Gouden Kooi en dat ze bezig waren met een aktie.
dan doe je toch geen oog meer dicht als je daarnaar kijkt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef Ruudjem het volgende:
Natasia : " Zucht,,, en de andere kindjes van nederland"
Je zou scripts moeten gaan schrijven voor DGKquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als DGK_REDAKTIE dit bont-verhaal actief gaat verwerken in het script. Leuk materiaal om een discussie over te gaan houden. Eerst de bewoners verplicht een videotje laten bekijken waarin die beestjes gedood worden en van te voren effe wat instructies meegeven aan Huub (of Eric). Ruzie zal onvermijdelijk zijn en Brian moet Amanda dan natuurlijk wel weer gaan verdedigen. En als de redaktie het goed aanpakt hebben ze de volgende dag weer een item bij RTL Boulevaard
En dan kan Huub achteraf alsnog die jas ritueel gaan begraven in de tuin. Leverd ook weer materiaal op voor de TV uitzending..
klopt , maar ben ik ook niet van plan op donderdagavond !quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dan doe je toch geen oog meer dicht als je daarnaar kijkt?![]()
LOLquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:11 schreef pronkjewail het volgende:
Die kids van Natasia moeten elke avond bidden, maar bidt ze zelf ooit wel eens?
Snel verhaaltje vandaag, gelukkig maar voor alle kindjes van Nederland( alsof er een hond naar kijkt)quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dan doe je toch geen oog meer dicht als je daarnaar kijkt?![]()
ik had het ook over die andere kindjes van Nederlandquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef Ruudjem het volgende:
[..]
klopt , maar ben ik ook niet van plan op donderdagavond !![]()
![]()
Ik wil herrie in de tent.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
Weer lekker rustig zo op de streams en ook in de COS
Jaaa en het liefst tegen Natasiaquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wil herrie in de tent.
En liefst dat Eric eens los gaat.
Gelukt?quote:
Ach af en toe rust kan ook héérlijk zijn hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja daar wacht ik ook op, maar ben bang dat dat tot na de stemming van volgende week NIET gaat gebeuren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goed idee, ga ook ff een senseootje pakken.quote:
Ik gebruik altijd de directe links van Garnier en die doen het goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
de Hidiho streams doen het niet bij mij.
Nog iemand daar last van?
(ik kan wel andere krijgen hoor, daar niet van)
Dat ie vanavond als Judith er is Miss Natrasha aanschuift.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Commentaren Op Streamsquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:16 schreef lillkiss het volgende:
wat is cos?
Bij mij doen ze het Avonnequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
Ze bufferen idd vandaag, heb ik nog niet eerder last van gehad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
Ik gebruik nowlive.eu die doen het ook altijd prima.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de directe links van Garnier en die doen het goed
SHE = altijd leukquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je hebt 2 groepen SHE (Sylvia,Huub,Eric)
en BAN (Brian,Amanda,Natasia)
en Bart hoort eigenlijk nergens bij
Ik hoop het.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach af en toe rust kan ook héérlijk zijn hoorMaar straks komt Judith en dan is er iig weer iets meer leven in de brouwerij
8uur ben ik ook weer online, straks eerst ff de reguliere bekijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik gebruik nowlive.eu die doen het ook altijd prima.
Tis saaie boel in de villa nu, was het maar alvast 8 uur.
Ja goed he?quote:ps bong, je typt en schrijft goed voor een 6 jarige![]()
Dat zou lachen zijn,maar zelfs daar geloof ik niet meer in.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dat ie vanavond als Judith er is Miss Natrasha aanschuift.![]()
Nieuwe users zijn altijd welkom!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef lillkiss het volgende:
ohh ook op fok forum? ben net nieuw haha
Welkomquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef lillkiss het volgende:
ohh ook op fok forum? ben net nieuw haha
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:24 schreef lillkiss het volgende:
dank je! dus niet lachen als ik wat nieuws vraag hihi
Ik heb haar nog niks zien doen, ik denk dat ze het waarschijnlijk uit haar hoofd gaat doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda al wat voorbereid?
Nep logquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:25 schreef Ruudjem het volgende:
http://goudenbrain.web-log.nl/
Huub op de kast
Huub denkt dat ik nog veel aan Nena denk, weetje. Maar dat is alleen in zijn hoofd. Nena is voor mij al lang verleden tijd. Nena moet proberen mij te vergeten zoals ik dat met haar gedaan heb, snap je. Nena ontkent nu dat we sex hebben gehad maar dat is wel zo. Nu denkt Huub dat hij mij kan pakken met Nena en daarom ga ik hem helemaal gek maken door over zijn zwakke plekken te beginnen. Kijk hier maar eens hoe ik dat doe.
![]()
Huub moet gewoon Brainless' mannelijkheid aanvallen...dat soort types flipt dan helemaal. Gewoon de nadruk leggen dat ie al na 3 storen klaarkomt etcquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:25 schreef Ruudjem het volgende:
http://goudenbrain.web-log.nl/
Nu denkt Huub dat hij mij kan pakken met Nena en daarom ga ik hem helemaal gek maken door
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:26 schreef Mika25 het volgende:
Mensen die nog steeds problemen hebben met de stream...probeer het volgende:
http://81.173.4.10/talpa005
http://81.173.4.10/talpa006
http://81.173.4.10/talpa007
http://81.173.4.10/talpa008
Welk hoofdquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niks zien doen, ik denk dat ze het waarschijnlijk uit haar hoofd gaat doen.![]()
IK vond dat roze toch leukerderder staan, was het net zo schooljongetje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef snkr-xxx het volgende:
wat ziet huub er weer uit als een huisvadertje zeg, met die trui en dat polotje. ik zou hem zo een knuffel willen geven!
ik vind het hem beide niet staan, maar toch heb ik zo'n rare drang tot knuffelen als ik hem zo zie lopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef petraa het volgende:
[..]
IK vond dat roze toch leukerderder staan, was het net zo schooljongetje.
Doet ze gewoon uit haar lege bol, wat er niet inzit komt er ook niet uit, dus spannend.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda al wat voorbereid?
Jij mag Amanda wel he ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet ze gewoon uit haar lege bol, wat er niet inzit komt er ook niet uit, dus spannend.
Ze zei net al tegen huub 4 minuten gaat me nooit lukken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet ze gewoon uit haar lege bol, wat er niet inzit komt er ook niet uit, dus spannend.
Bij elke opleiding heb je de zgnd 'meelifter', je weet wel, iemand die geen fuck uitvoert maar zich er altijd wel goed weet uitlullen. Niet te verwarren met degenen die slim delegeren, maar nee de sneaky ratjes die zich niet aan de afspraken houden, het afgesproken werk pas opsturen om 2 uur 's-nachts, de dag voordat het ingeleverd moet worden terwijl je er afhankelijk van bent en pas verder mee kan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef Mika25 het volgende:
Brainless is een echte ICT ing. ? Das heel vreemd, want op de ICT leer je hoe je in project-groepen moet functioneren, dat is een belangrijk element van de opleiding. Maar vreemd genoeg zie ik dat niet terug in Brainless' gedrag, hoewel ik de eerste 3.5 maand gemist hebt, misschien dat ie toen anders was in gedrag.
Die foto met die stofdoek op zijn kopquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://goudenbrian.web-log.nl/
dit is de juiste![]()
Hij is geen ICT'er maar een IT'er.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Bij elke opleiding heb je de zgnd 'meelifter', je weet wel, iemand die geen fuck uitvoert maar zich er altijd wel goed weet uitlullen. Niet te verwarren met degenen die slim delegeren, maar nee de sneaky ratjes die zich niet aan de afspraken houden, het afgesproken werk pas opsturen om 2 uur 's-nachts, de dag voordat het ingeleverd moet worden terwijl je er afhankelijk van bent en pas verder mee kan.
Vervolgens erachter komt dat het niveau te dieptriest voor woorden is en dat je het net zo goed zelf opnieuw kan doen, want ja, de meelifter reageert niet op mail, messengers of telefoontjes. Redt zich er meestal nog wel uit met quasi-'oh dat wist ik niet' gedrag.
Gelukkig haken de meesten vroeger of later wel af, maar er schiet er altijd wel eentje tussendoor
Ook een ICT opleiding achter de rug?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Bij elke opleiding heb je de zgnd 'meelifter', je weet wel, iemand die geen fuck uitvoert maar zich er altijd wel goed weet uitlullen. Niet te verwarren met degenen die slim delegeren, maar nee de sneaky ratjes die zich niet aan de afspraken houden, het afgesproken werk pas opsturen om 2 uur 's-nachts, de dag voordat het ingeleverd moet worden terwijl je er afhankelijk van bent en pas verder mee kan.
Vervolgens erachter komt dat het niveau te dieptriest voor woorden is en dat je het net zo goed zelf opnieuw kan doen, want ja, de meelifter reageert niet op mail, messengers of telefoontjes. Redt zich er meestal nog wel uit met quasi-'oh dat wist ik niet' gedrag.
Gelukkig haken de meesten vroeger of later wel af, maar er schiet er altijd wel eentje tussendoor
Het was 2 weken dus tel maar naquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:44 schreef _Boo_ het volgende:
Wanneer is het alcoholverbod van Huub voorbij?
voor sommige niet toch ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Wil je winnen is een domme opmerking van BoerBart, dat is toch de reden om die fucking kooi in te gaan![]()
![]()
![]()
Oh, dan was NL de ICT-er, dacht dat ze beiden ICT-ers waren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is geen ICT'er maar een IT'er.
had je anders verwacht dan ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:45 schreef petraa het volgende:
Bart zei net ik heb nog nooit geen 4 maanden geen sex gehad en verbeterde zich naar 2 maanden. Dussssssss conclusie die 4 uur met Lesley bestond oa uit sex.
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef petraa het volgende:
Ik heb haar nog niks zien doen, ik denk dat ze het waarschijnlijk uit haar hoofd gaat doen.![]()
bijna, maar het was in het algemeen (alhoewel ik denk dat bij dit soort opleidingen er gemiddeld meer zitten vanwege de vele projectenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ook een ICT opleiding achter de rug?
quote:
Toen hij vorige week binnen kwam zei Huub tegen Sylvia "nu moet ik weer stomme kleren aan"quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef Mika25 het volgende:
De andere bewoners hebben strikte regels wat ze wel/niet aan mogen trekken, dus bij Huub zal dat uiteraard ook wel zo zijn. Ik ben dan toch nieuwsgierig wat de redaktie probeert te bereiken door Huub op te zadelen met deze kleding...
Shit, ik moet werkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:55 schreef Sug4r het volgende:
Bart gaat morgen een "Brian-dagje" houden...
Ik denk eerder dat Brian een "Amanda-nachtje" gaat houden.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:55 schreef Sug4r het volgende:
Hij verteld ook aan Huub wat hij tegen Brainless heeft gezegd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:55 schreef Sug4r het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Hoorde ik Huub nou net zeggen dat Nena het met Eric heeft gedaan?
Huub heeft geprobeerd de dagen dat hij weg was te laten meetellen. Daar trapte de redactie niet in. Het gaat om netto 14 dagen verblijven in de villa zonder drank.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was 2 weken dus tel maar na![]()
Zie ik toch anders.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef Sug4r het volgende:
Bart zegt ook dat Eric met Natasia moet aanpappen want daar kan Brian niet tegen.
Is hij ook alleen van een anderequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:59 schreef Sporti het volgende:
Huub, tegen Bart en Silvia Eric is ook altijd nog een optie he
Silvia : jaha
En Eric maar denken dat die lid is van de club
Is het weer zover?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Gezellig zo tussen Snollie en zdngmw![]()
Hij moet aardig doen tegen slabek .quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:02 schreef Sug4r het volgende:
Ik had eigenlijk ook wel wat meer van Eric verwacht.
Misschien dat het nog te vroeg is maar hoe hij binnenkwam dacht ik dat wordt heel leuk. Maar tot nu toe heb ik nog niet veel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |