hier 4 streamsquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb alleen stream 1 en 2...bij floris én gilesdesmit..is dat bij jullie ook? Er zouden na 4 uur toch 4 streams te zien zijn?
Inderdaad, ook mijn idee!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker in bont laten lopen, dat stuk ordinair. Een betere anti-reclame kun je je niet wensen.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb alleen stream 1 en 2...bij floris én gilesdesmit..is dat bij jullie ook? Er zouden na 4 uur toch 4 streams te zien zijn?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
Krijg net een mailtje van bont voor dieren dat ze bezig zijn een aktie voor te bereiden tegen het dragen van die bodywarmer van Amanda, ze schijnen veel mailtjes daarover binnen te krijgen.
De grote Natasia show met in de hoofdrol Natasia>quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Natasia wordt echt overal gevolgd door de regie
Ok, het leek mij wel een leuk idee, dat de bontjasjes van snollie door Tien worden afgenomen, door de klachtenregen die er binnenkomt. Ik zie haar verongelijkte gezicht al voor me, helemaal over de zeik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker in bont laten lopen, dat stuk ordinair. Een betere anti-reclame kun je je niet wensen.
Ik krijg alleen een zwart beeld........quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Schoon je PC eens op, Cookies weg en TIF, wil wel eens helpenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een zwart beeld........![]()
Zou ook weer media aandacht opleveren voor DGKquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef Lunaflame het volgende:
In ieder geval zouden de anti bont campagnes dan weer eens even wat aandacht krijgen en dat kan volgens mij nooit kwaad.
Jep. Hij heeft op dit moment nog niets aan een vrijwillige exit van Bart.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:52 schreef Kinga het volgende:
probeert huub bart nou in de villa te houden?
Ow ja, truequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft op dit moment nog niets aan een vrijwillige exit van Bart.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmiddag, ik lees op www.tien.nl tot mijn vreugde dat Natasia er mogelijk uitgestemd gaat worden?
Zelfs dat soort horrorbeelden schijnen sommigen Syberisch te latenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:54 schreef Veulen het volgende:
Als iemand nou even een videoboodschap maakt met daarin allemaal stukjes geplakt van nertsen die levend gefild worden, doodgeknuppelde zeehondjes, chinchillas op tralie roosters... Je kent ze wel van die nachtmerrie filmpjes... Denk dat ze dan pas echt een reden heeft tot janken.
Dan wil hij een nep-pact met haar sluiten, zodat Natasia denkt dat ze een backup heeft en geen moeite heeft om Brian eruit te stemmen. Gaat nooit lukken volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
heb alles bijgelezen.
maar waarom gaat eric aardig doen tegen die slabek.
Wat ze nu zeggen, sluit precies aan bij wat je schrijft: hij komt zichzelf tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:04 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me af he, wat Bart zijn doelen waren voordat ie de villa in kwam. Wat heeft hij tot nu toe gedaan? Totaal niks. Toevallig kwam er het verhaallijntje Lesley, en hing 24/7 bij die paarden, maar daarnaast deed hij niks. Nu is Lesley weg en heeft hij dus niks.
Je doet maar lekker, Tien zal je dankbaar zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ok, het leek mij wel een leuk idee, dat de bontjasjes van snollie door Tien worden afgenomen, door de klachtenregen die er binnenkomt. Ik zie haar verongelijkte gezicht al voor me, helemaal over de zeik.
In ieder geval zouden de anti bont campagnes dan weer eens even wat aandacht krijgen en dat kan volgens mij nooit kwaad.
Done... nu doet hij het..quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoon je PC eens op, Cookies weg en TIF, wil wel eens helpen![]()
Hij wil naar Lesley, maar durft die beslissing niet te nemen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:11 schreef farceman het volgende:
Zit Bart weer in een depressie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |