quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:35 schreef Kinga het volgende:
Jaaa Natasia, drink nog maar lekker een glaasje cola...
Precies wat ik ook dachtquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Met een beetje mazzel is Snollie on 20.00 uur stomdronken, leuk voor Juf Judith![]()
Lekker in bont laten lopen, dat stuk ordinair. Een betere anti-reclame kun je je niet wensen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:32 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Kan hier ook niet een apart topic voor worden geopend, misschien wordt het dan sneller gezien.
Dat mokkel is te dom om er over na te denken en we mogen haar wel eens wakker schudden.
Dus zoveel mogelijk telefoontjes en/of mails naar bontvoordieren.
Of wat strakkerquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Kan Natasia die ketting ofzo af doen. Wat een irritant gerinkel zeg
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Ze kent iemand met de naam Asla, hoe toepasselijk![]()
Heb ik net in streamverslagen gezet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
Ff tussendoor, wat is het plan? (TT)
quote:
Moeten ze het internet eens vrij toegangkelijk maken in die kooi dan komt ze er wel achter wat "iedereen" echt van hem vind.quote:
Die zus heeft dus een hersenbloeding gehad. Die andere zus schijnt vast te zitten in een jeugdinrichting ofzo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik niet gek als je die zus hebt gezien.. misschien is de rest van de familie ook wel zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |