hier 4 streamsquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb alleen stream 1 en 2...bij floris én gilesdesmit..is dat bij jullie ook? Er zouden na 4 uur toch 4 streams te zien zijn?
Inderdaad, ook mijn idee!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker in bont laten lopen, dat stuk ordinair. Een betere anti-reclame kun je je niet wensen.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb alleen stream 1 en 2...bij floris én gilesdesmit..is dat bij jullie ook? Er zouden na 4 uur toch 4 streams te zien zijn?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
Krijg net een mailtje van bont voor dieren dat ze bezig zijn een aktie voor te bereiden tegen het dragen van die bodywarmer van Amanda, ze schijnen veel mailtjes daarover binnen te krijgen.
De grote Natasia show met in de hoofdrol Natasia>quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Natasia wordt echt overal gevolgd door de regie
Ok, het leek mij wel een leuk idee, dat de bontjasjes van snollie door Tien worden afgenomen, door de klachtenregen die er binnenkomt. Ik zie haar verongelijkte gezicht al voor me, helemaal over de zeik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker in bont laten lopen, dat stuk ordinair. Een betere anti-reclame kun je je niet wensen.
Ik krijg alleen een zwart beeld........quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Schoon je PC eens op, Cookies weg en TIF, wil wel eens helpenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een zwart beeld........![]()
Zou ook weer media aandacht opleveren voor DGKquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef Lunaflame het volgende:
In ieder geval zouden de anti bont campagnes dan weer eens even wat aandacht krijgen en dat kan volgens mij nooit kwaad.
Jep. Hij heeft op dit moment nog niets aan een vrijwillige exit van Bart.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:52 schreef Kinga het volgende:
probeert huub bart nou in de villa te houden?
Ow ja, truequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft op dit moment nog niets aan een vrijwillige exit van Bart.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmiddag, ik lees op www.tien.nl tot mijn vreugde dat Natasia er mogelijk uitgestemd gaat worden?
Zelfs dat soort horrorbeelden schijnen sommigen Syberisch te latenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:54 schreef Veulen het volgende:
Als iemand nou even een videoboodschap maakt met daarin allemaal stukjes geplakt van nertsen die levend gefild worden, doodgeknuppelde zeehondjes, chinchillas op tralie roosters... Je kent ze wel van die nachtmerrie filmpjes... Denk dat ze dan pas echt een reden heeft tot janken.
Dan wil hij een nep-pact met haar sluiten, zodat Natasia denkt dat ze een backup heeft en geen moeite heeft om Brian eruit te stemmen. Gaat nooit lukken volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
heb alles bijgelezen.
maar waarom gaat eric aardig doen tegen die slabek.
Wat ze nu zeggen, sluit precies aan bij wat je schrijft: hij komt zichzelf tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:04 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me af he, wat Bart zijn doelen waren voordat ie de villa in kwam. Wat heeft hij tot nu toe gedaan? Totaal niks. Toevallig kwam er het verhaallijntje Lesley, en hing 24/7 bij die paarden, maar daarnaast deed hij niks. Nu is Lesley weg en heeft hij dus niks.
Je doet maar lekker, Tien zal je dankbaar zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ok, het leek mij wel een leuk idee, dat de bontjasjes van snollie door Tien worden afgenomen, door de klachtenregen die er binnenkomt. Ik zie haar verongelijkte gezicht al voor me, helemaal over de zeik.
In ieder geval zouden de anti bont campagnes dan weer eens even wat aandacht krijgen en dat kan volgens mij nooit kwaad.
Done... nu doet hij het..quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoon je PC eens op, Cookies weg en TIF, wil wel eens helpen![]()
Hij wil naar Lesley, maar durft die beslissing niet te nemen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:11 schreef farceman het volgende:
Zit Bart weer in een depressie?
Jawel hoor, dat durft hij wel maar hij hoopt donderdag zijn 10k veilig te stellen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij wil naar Lesley, maar durft die beslissing niet te nemen.
Geloof er niets van. Hij wil er echt niet uit en probeert alleen maar met wat extra druk duidelijk te maken dat er donderdag gewoon iemand uitgestemd MOET worden. Hij stuurt helemaal volgens mij niet aan om eruit gestemd te worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat durft hij wel maar hij hoopt donderdag zijn 10k veilig te stellen.
eigenlijk zijn de bewoners oerdom als ze hem niet eruitstemmen maar ik denk dat de redactie dit (hopelijk) wel tegenhoud.
nee natuurlijk niet, hij weet ook wel dat ze op een gegeven moment automatisch bij hem uitkomen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Hij wil er echt niet uit en probeert alleen maar met wat extra druk duidelijk te maken dat er donderdag gewoon iemand uitgestemd MOET worden. Hij stuurt helemaal volgens mij niet aan om eruit gestemd te worden.
Het voordeel van eruitgestemd worden is wel dat je je 10k terugkrijgt, als ie echt niet depri is speelt ie het verdomd goed.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Hij wil er echt niet uit en probeert alleen maar met wat extra druk duidelijk te maken dat er donderdag gewoon iemand uitgestemd MOET worden. Hij stuurt helemaal volgens mij niet aan om eruit gestemd te worden.
Automatisch gegenereerd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb net eefe een mailtje gestuurd over amanda's bontje
dit was het antwoord
Geachte heer/mevrouw, beste bontgenoot,
Hartelijk dank voor de bontmelding.
Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen met door u gemelde winkel/tijdschrift/persoon met het dringende verzoek om op geen enkele manier meer echt bont te promoten.
Aangezien wij met een klein team veel werk voor de dieren willen verzetten, is het niet mogelijk om iedere melder persoonlijk op de hoogte te houden over de reacties hierop. Houdt daarom onze website in de gaten: hierop plaatsen wij namelijk geregeld nieuws over de campagne bontmelding. Ook in onze digitale nieuwsbrief plaatsen wij regelmatig nieuws over de bontmeldingen. Op www.bontvoordieren.nl kunt u zich aanmelden voor deze gratis nieuwsbrief.
Mocht u toch prijs stellen op verder nieuws over uw melding, neem dan even contact met ons via 020-676 66 00 of info@bontvoordieren.nl.
Met diervriendelijke groet,
Het team van Bont voor Dieren
PS. Dit is een automatisch gegenereerd antwoord. Mocht u andere vragen of opmerkingen over bont hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 020 – 676 66 00 of info@bontvoordieren.nl.
Op www.bontvoordieren.nl vindt u ook veel informatie.
HULDE x 12235435313616674364quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb net eefe een mailtje gestuurd over amanda's bontje
dit was het antwoord
Geachte heer/mevrouw, beste bontgenoot,
Hartelijk dank voor de bontmelding.
Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen met door u gemelde winkel/tijdschrift/persoon met het dringende verzoek om op geen enkele manier meer echt bont te promoten.
Aangezien wij met een klein team veel werk voor de dieren willen verzetten, is het niet mogelijk om iedere melder persoonlijk op de hoogte te houden over de reacties hierop. Houdt daarom onze website in de gaten: hierop plaatsen wij namelijk geregeld nieuws over de campagne bontmelding. Ook in onze digitale nieuwsbrief plaatsen wij regelmatig nieuws over de bontmeldingen. Op www.bontvoordieren.nl kunt u zich aanmelden voor deze gratis nieuwsbrief.
Mocht u toch prijs stellen op verder nieuws over uw melding, neem dan even contact met ons via 020-676 66 00 of info@bontvoordieren.nl.
Met diervriendelijke groet,
Het team van Bont voor Dieren
PS. Dit is een automatisch gegenereerd antwoord. Mocht u andere vragen of opmerkingen over bont hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 020 – 676 66 00 of info@bontvoordieren.nl.
Op www.bontvoordieren.nl vindt u ook veel informatie.
maakt niet uit, als ze genoeg mailtjes hebben moet die tuthola d'r bontje inleverenquote:
Is dat bontje niet gewoon nep?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maakt niet uit, als ze genoeg mailtjes hebben moet die tuthola d'r bontje inleveren
en terecht !![]()
Ik denk dat hij het helemaal gehad heeft met DGK en bij Lesley wilt zijn. Zeker nu ze gisteren geweest is en hij zag hoe goed ze er uit zag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het voordeel van eruitgestemd worden is wel dat je je 10k terugkrijgt, als ie echt niet depri is speelt ie het verdomd goed.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:36 schreef Copycat het volgende:
Dat T-shirt van Amanda is ook te Albert Cuyp voor woorden.
Die heeft ze gekregen van hun he.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:36 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we ook een mailoffensief doen naar de fashion police? Dat T-shirt van Amanda is ook te Albert Cuyp voor woorden.
Is dat nu in beeld? Ik kan alleen stream 1 en 2 zien, de onderste twee zijn zwart.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:36 schreef Copycat het volgende:
Dat T-shirt van Amanda is ook te Albert Cuyp voor woorden.
Zo'n gegeven paard zou ik zonder moeite recht in de bek (mond? kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef Kinga het volgende:
Die heeft ze gekregen van hun he.
stuur ook een mail dan........quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:39 schreef Marrije het volgende:
Is dat nu in beeld? Ik kan alleen stream 1 en 2 zien, de onderste twee zijn zwart.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zwart shirt, met groot (in het chic goud) STOP STARING en daaronder 'they don't talk' oid.
Ook voor jou het advies, schoon je PC eens op, cookies en TIF weggooien, dat helpt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is dat nu in beeld? Ik kan alleen stream 1 en 2 zien, de onderste twee zijn zwart.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zwart shirt, met groot (in het chic goud) STOP STARING en daaronder 'they don't talk' oid.
Nee lijkt mij ook niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wil hij een nep-pact met haar sluiten, zodat Natasia denkt dat ze een backup heeft en geen moeite heeft om Brian eruit te stemmen. Gaat nooit lukken volgens mij.
Dat heb ik laatst al eens gedaan maar dat helpt dus niet. . .quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook voor jou het advies, schoon je PC eens op, cookies en TIF weggooien, dat helpt.
Er is op het forum een topic met FAQ's hierover, weet alleen zo snel niet welke dat isquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst al eens gedaan maar dat helpt dus niet. . .
Nog een ander advies? Alle beetjes helpen.
Ik heb alles gemist waar ze het nu over hebben, een of andere praatopdracht.
Digital Cornerquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist waar ze het nu over hebben, een of andere praatopdracht.
Denk je werkelijk dat die ene hersencel dat zou oppakken ?????quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:54 schreef Veulen het volgende:
Als iemand nou even een videoboodschap maakt met daarin allemaal stukjes geplakt van nertsen die levend gefild worden, doodgeknuppelde zeehondjes, chinchillas op tralie roosters... Je kent ze wel van die nachtmerrie filmpjes... Denk dat ze dan pas echt een reden heeft tot janken.
Ik denk dat ze zegt: Ach, ze zijn toch al dood.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat die ene hersencel dat zou oppakken ?????
![]()
Ik kreeg een niet automatisch gegenereerd mailtje. Alleen ik ben zo dombo dat ik het al heb verwijderd. Er stond bij mij in dat ze heel veel klachten hadden gehad over Die Amanda uit de Gouden Kooi en dat ze bezig waren met een aktie.quote:
Dat slijmerig irrante toontje, ja ik krijg er ook kippevel van ze staat MUTEquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef Kinga het volgende:
Ik walg van die kop van Natasia elke keer bij dat voorlezen.
Kijk dan nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef Kinga het volgende:
Ik had dat totnutoe steeds gemist, shittt ik keek ff door jou reaktie wat een ziek mens is het toch.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef Kinga het volgende:
Hardware versnelling van de videokaart uit of lager zetten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:50 schreef Marrije het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als DGK_REDAKTIE dit bont-verhaal actief gaat verwerken in het script. Leuk materiaal om een discussie over te gaan houden. Eerst de bewoners verplicht een videotje laten bekijken waarin die beestjes gedood worden en van te voren effe wat instructies meegeven aan Huub (of Eric). Ruzie zal onvermijdelijk zijn en Brian moet Amanda dan natuurlijk wel weer gaan verdedigen. En als de redaktie het goed aanpakt hebben ze de volgende dag weer een item bij RTL Boulevaardquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kreeg een niet automatisch gegenereerd mailtje. Alleen ik ben zo dombo dat ik het al heb verwijderd. Er stond bij mij in dat ze heel veel klachten hadden gehad over Die Amanda uit de Gouden Kooi en dat ze bezig waren met een aktie.
dan doe je toch geen oog meer dicht als je daarnaar kijkt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef Ruudjem het volgende:
Natasia : " Zucht,,, en de andere kindjes van nederland"
Je zou scripts moeten gaan schrijven voor DGKquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als DGK_REDAKTIE dit bont-verhaal actief gaat verwerken in het script. Leuk materiaal om een discussie over te gaan houden. Eerst de bewoners verplicht een videotje laten bekijken waarin die beestjes gedood worden en van te voren effe wat instructies meegeven aan Huub (of Eric). Ruzie zal onvermijdelijk zijn en Brian moet Amanda dan natuurlijk wel weer gaan verdedigen. En als de redaktie het goed aanpakt hebben ze de volgende dag weer een item bij RTL Boulevaard
En dan kan Huub achteraf alsnog die jas ritueel gaan begraven in de tuin. Leverd ook weer materiaal op voor de TV uitzending..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |