Anders is het geen parenclub tochquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Huub is wel eens in een parenclub geweest, mét iemand.
Gaat niet lukken volgensmijquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Eric: "als jij Natasia het idee kan geven dat je haar indekt, wil zij misschien Brian er wel uitstemmen"
(dat was dus volgens mij ook het plannetje van Bart met Huub en Sylvia)
Je mag als man alleen blijkbaar ook naar en parenclub, maar dan kost het dik geld.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Anders is het geen parenclub toch
Huub denkt alleen maar in groepjes...dan sta je sterk denkt hij nog steeds.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom stemmen ze Eric er niet uit, dat lijkt me de kortste slag.
Is wel zo maar waarom vertrouwen Huub en Syl hem zo? Nou ja, ze moeten het maar weten, ben er voor de rest helemaal voor dat het andere groepje eruit wordt gewerkt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig , staan Huub en Syl er weer samen voor, tegen de rest.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub denkt alleen maar in groepjes...dan sta je sterk denkt hij nog steeds.![]()
Hij wil gewoon het grootste groepje hebben...beetje kleuterschool niveau zeg maar.![]()
Bart denkt tie al te hebben...![]()
Amanda is mogelijk denkt tie...![]()
En Eric is al om...maarja, die probeerd alleen z'n eigen reet veilig door de eerste stemming te loodsen.![]()
Als ze deze ronde echt iemand kwijt willen zullen ze toch Eric moeten lozen denk ik.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Anders is het geen parenclub toch
Als je goed leest dan weet je dat Huub helemaal niet zeker over Bart is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub denkt alleen maar in groepjes...dan sta je sterk denkt hij nog steeds.![]()
Hij wil gewoon het grootste groepje hebben...beetje kleuterschool niveau zeg maar.![]()
En Eric is al om...maarja, die probeerd alleen z'n eigen reet veilig door de eerste stemming te loodsen.![]()
Als ze deze ronde echt iemand kwijt willen zullen ze toch Eric moeten lozen denk ik.![]()
Het valt mij idd op dat ze hem erg snel in vertrouwen nemen ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is wel zo maar waarom vertrouwen Huub en Syl hem zo? Nou ja, ze moeten het maar weten, ben er voor de rest helemaal voor dat het andere groepje eruit wordt gewerkt.
Je moet niet vergeten dat ze het ook over meerderheidsstemmingen hebben gehad ....quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub was wel behoorlijk gefrustreerd door dat Brian en Hedda gedoe en het heeft hem 300 CP gekost maar ik denk dat Bart Huub wel dankbaar is hiervoor want Huub had dat niet hoeven doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:45 schreef Ashrak het volgende:
Ik krijg nu ook gelijk het gevoel dat de Valetijns-stemming een zet is geweest in het hele spel ....
pcies, helemaal loco wordt ze danquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef suleika25 het volgende:
Natasia gek maken lijkt me niet moeilijk.....gewoon constant snerende opmerkingen maken, en zodra ze terug gaan schreeuwen, je kop omdraaien en lekker rustig met je buurman/vrouw praten, net als of je haar niet hoort......negeren....kan ze totaal niet tegen, als ze door iedereen genegeert word, is ze zo weg
20:00quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:52 schreef Sporti het volgende:
weet iemand hoelaat de presentatie is vanavond?
Idd, ook met het stemmen op Amanda dat zij het Valentijnsdineetje mocht krijgen rook Natasia onraad. Ze ging als ik het goed heriinner meteen verhaal halen bij Bart.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken volgensmijNatasia is echt enorm op haar hoede nu.
Nee, maar hij was wel zo slim om op te staan en had al 300 punten geregeld voordat hij de stemming had laten lopen ... Het lijkt wel beter te worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub was wel behoorlijk gefrustreerd door dat Brian en Hedda gedoe en het heeft hem 300 CP gekost maar ik denk dat Bart Huub wel dankbaar is hiervoor want Huub had dat niet hoeven doen.
Zo verslaafd al?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
dank je, ppppppffffff ben ik gelukkig net thuis
Ja, waar is bv Bart nu etcquote:
Judith, de spraakmevrouw, ze moeten een spreekbeurt geven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dan![]()
Is toch niet iets om op het puntje van je stoel te zittenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Judith, de spraakmevrouw, ze moeten een spreekbeurt geven.
misschien moet je eerst de COS terug lezen en dan pas vragen stellenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dan![]()
Misschien heb ik daar wel helemaal geen zin inquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
misschien moet je eerst de COS terug lezen en dan pas vragen stellen![]()
Wacht maar tot je Snollie gaat horenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is toch niet iets om op het puntje van je stoel te zitten![]()
Ik ga alvast een aantal "niet-verslaafde" volgers inlichten ... kunnen we weer gaan genieten heerlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:56 schreef Brici het volgende:
en als je net gehoord hebt hebben huub sil en erik plannetjes
Updates en Cossen zijn daar voor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar wel helemaal geen zin in![]()
joh, echtquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:57 schreef Tessa_77 het volgende:
Ze mogen alleen internetsites bekijken waarop niet gereageerd mag worden, met name nieuwssites. Mochten ze toch op een site komen, waarvan de redactie vind dat die niet kan, dan gaat de muis naar rechtsboven.
ze lezen dus alles mee.
Niet misschien. Dat is letterlijk zo uitgesproken gisteren, tussen Natasia en Brian.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan wel eens tegen vallen. Hij gelooft vast ook wel dat Natasia September 2007 het huis gaat verlaten. Vanaf dat moment zal hij dan alleen staan. Misschien dat hij daarom nu Amanda probeert in te pakken.
Zal ook wel lekker matchen Amanda en Judithquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Snollie gaat horen![]()
![]()
![]()
typen we hier voor niks dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar wel helemaal geen zin in![]()
Ja pcies, ik ga ff wat anders doen...quote:
Zet één ding maar uit je hoofd. Natasia krijg je NOOIT "zo weg".quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef suleika25 het volgende:
kan ze totaal niet tegen, als ze door iedereen genegeert word, is ze zo weg
Updates worden nauwelijks bijgehouden en hier staat 90% gelul.quote:
Moeten ze ook verplicht Brian z'n films bekijken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:57 schreef Tessa_77 het volgende:
ze lezen dus alles mee.
Wat doe je hier dan?????????quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:00 schreef APK het volgende:
[..]
Updates worden nauwelijks bijgehouden en hier staat 90% gelul.
Ik wist dat Judith zou komen maar het op tijd thuis willen zijn van verschillende mensen hier gaven mij de indruk dat er iets spectaculairs zou plaatsvindenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Updates en Cossen zijn daar voor.
Die laten zeBrian juist zien omdat ze dan ook wat te zien hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:00 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Moeten ze ook verplicht Brian z'n films bekijken?
De COS vind ik persoonlijk te veel leesvoer om door te nemen, na een halve dag of langer. Maar "grote gebeurtenissen" staan altijd wel in de updates en voor de wat kleinere dingen is Villa Vandaag op de tien-site perfect.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Updates en Cossen zijn daar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |