Ik ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:16 schreef pluisje78 het volgende:
ik vind de fotos van nena wel erg mooi
Dan heeft Nena zelfs stijl hoor als je die gaat vergelijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Nena dan Snollie.
Ze zijn op, Natasia is boos omdat zij er geen heeft gekregenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:20 schreef Kinga het volgende:
Gaat wel weer goed met Natasia haar dieet he. Kroketten aant bakken. Zo zo....
Ik zeg het je, over 5 maanden is die weer zo dik als ze was...
Precies en dan hebben we het alleen nog maar over uiterlijk...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook.
Het is een prachtmeid, met een prachtlijf. Amanda kan niet eens aan haar tenen tippen.
Donequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Bwennie, wil je die scans ook hier nog even plaatsen:
DGK in de media
Ja ik ookquote:
Bestaan er laarzen dan die om haar kuiten passen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef CARLAK het volgende:
Omdat Natasia geen broek mag dragen heeft ze niets aan haar laarzen.
Vallen me erg tegen eigenlijk...ze mag dan een goed lichaam hebben, maar die kop d'r op doet me persoonlijk erg weinig. Totaal geen uitstralingquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:16 schreef pluisje78 het volgende:
ik vind de fotos van nena wel erg mooi
Dat vind ik een gigantische belediging voor Sylvia.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:28 schreef Borga het volgende:
Silvia is een Amanda met een hoger IQ..
Misschien een beetje ingeknipt ...?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bestaan er laarzen dan die om haar kuiten passen?
Zit er ook een schone pyjama bij?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:28 schreef CARLAK het volgende:
O, zo te zien heeft Amanda nieuwe kleren gekregen. Daarom staat Natasia natuurlijk zo vertwijfeld in haar kast te graaien en te zeggen dat ze niets heeft.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:28 schreef Borga het volgende:
Absoluut oneens!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:28 schreef Borga het volgende:
Geen idee hoe je daarbij komt, wat een vergelijk zegquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:28 schreef Borga het volgende:
eindelijk beetje aktie hoogste tijd!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
Leuk ... Huub en Eric gaan Amanda op de kast jagen .... ze willen daar vanavond mee gaan beginnen
Ik geef je weinig tot geen kans.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef crohntje het volgende:
Zal ik dat stukje van de Party naar Natasia opsturen in de kooi??? Zal het aankomen?![]()
Alleen gat dat niet lukken volgens mij want Huub stemt zeker in deze fase Syl er nog niet uit en Syl zeker ook niet Huub.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
(dat was dus volgens mij ook het plannetje van Bart met Huub en Sylvia)
Sylvia ziet alles heel goed juist, ze is een heel nuchter persoon en heeft een hele scherpe mening.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Borga het volgende:
Silviesaai heeft geen echte mening
Correctiebroek en dat op je 32 equote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh kijk ... ik snap inene wat Natasia met een correctiebroek bedoelde .... ze lijkt wel een rollade in die lange broek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |