Ik ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:16 schreef pluisje78 het volgende:
ik vind de fotos van nena wel erg mooi
Dan heeft Nena zelfs stijl hoor als je die gaat vergelijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Nena dan Snollie.
Ze zijn op, Natasia is boos omdat zij er geen heeft gekregenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:20 schreef Kinga het volgende:
Gaat wel weer goed met Natasia haar dieet he. Kroketten aant bakken. Zo zo....
Ik zeg het je, over 5 maanden is die weer zo dik als ze was...
Precies en dan hebben we het alleen nog maar over uiterlijk...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook.
Het is een prachtmeid, met een prachtlijf. Amanda kan niet eens aan haar tenen tippen.
Donequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Bwennie, wil je die scans ook hier nog even plaatsen:
DGK in de media
Ja ik ookquote:
Bestaan er laarzen dan die om haar kuiten passen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef CARLAK het volgende:
Omdat Natasia geen broek mag dragen heeft ze niets aan haar laarzen.
Vallen me erg tegen eigenlijk...ze mag dan een goed lichaam hebben, maar die kop d'r op doet me persoonlijk erg weinig. Totaal geen uitstralingquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:16 schreef pluisje78 het volgende:
ik vind de fotos van nena wel erg mooi
Dat vind ik een gigantische belediging voor Sylvia.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:28 schreef Borga het volgende:
Silvia is een Amanda met een hoger IQ..
Misschien een beetje ingeknipt ...?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bestaan er laarzen dan die om haar kuiten passen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |