90% van de redactie is manquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef CARLAK het volgende:
Ze geven Amanda wel mini korte mini rokken. Leuk hoor redactie. Is dat het vrouwbeeld wat jullie neer willen zetten!
En dan stapt hij zelf op??? want dan gaat er ook deze maand weer niemand uit. Dan is hij overigens meteen zijn verbond met HES kwijt. Is hij mi nog verder van huis.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Straks gaat Bart een Huub truukje uithalen. Dat ze straks denken iemand weg te stemmen en dat Bart op het laatste moment 'nee' zegt
Sylvia heeft echt wel een mening! Ze uit hem alleen niet zo vaak.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sylvia ziet alles heel goed juist, ze is een heel nuchter persoon en heeft een hele scherpe mening.
en toch wantrouw ik de uitspraken van Bartquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Als het niet gaat lukken, moet ik Brian gewoon voor de keus stellen. Dan is het of iemand anders eruit of ik eruit... en dan is hij zijn dekking kwijt"
Hij heeft al nieuwe dekking. Dat heeft Bart toch ook wel in de gaten neem ik aan. Dat is allang geen pressie middel meer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Als het niet gaat lukken, moet ik Brian gewoon voor de keus stellen. Dan is het of iemand anders eruit of ik eruit... en dan is hij zijn dekking kwijt"
Ik denk ook niet dat hij dat flikt. Ik noemde maar een 'mogelijkheid'.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
En dan stapt hij zelf op??? want dan gaat er ook deze maand weer niemand uit. Dan is hij overigens meteen zijn verbond met HES kwijt. Is hij mi nog verder van huis.
Bart overschat zichzelf weer is enorm...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben ook bijna 32 met correctiebroekquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Correctiebroek en dat op je 32 e![]()
![]()
![]()
Dan heeft Brian nog steeds Natasia én Amanda, maar dat schijnt Bart even te vergeten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef scanman01 het volgende:
En Huub en Sylvia natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef Ashrak het volgende:
Yes ....
Sylvia en Eric sluiten dezelfde pact als Huub en Eric ...
Huub: "Zeg dat nog even niet tegen Bart"![]()
![]()
![]()
Ik kan me vergissen maar ik zie de laatste tijd een veel vrolijkere Bart. Hij lacht weer. Dat heb ik de laatste weken niet meer gezien. Volgens mij heeft hij momenteel echt wel lol.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij dat flikt. Ik noemde maar een 'mogelijkheid'.
jaja, je had huub even onderschat, Scan!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Eric sluit een pact met Huub en Sylvia.
Huub: "Zeg dat even niet tegen Bart"
kijk, daar word ik nou vrolijk van
denk het nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Straks gaat Bart een Huub truukje uithalen. Dat ze straks denken iemand weg te stemmen en dat Bart op het laatste moment 'nee' zegt
Dat kan wel eens tegen vallen. Hij gelooft vast ook wel dat Natasia September 2007 het huis gaat verlaten. Vanaf dat moment zal hij dan alleen staan. Misschien dat hij daarom nu Amanda probeert in te pakken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft al nieuwe dekking. Dat heeft Bart toch ook wel in de gaten neem ik aan. Dat is allang geen pressie middel meer.
omdat er genoeg zijn die een stuk slechter te pruimen zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom stemmen ze Eric er niet uit, dat lijkt me de kortste slag.
Nee, dat is voor Huub en Sylvia niet erg verstandig ... dit is wel een mooi groepje zo ... Huub, Sylvia en Ericquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Inderdaad ja. Ik zat echt mis. GELUKKIG!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
[..]
jaja, je had huub even onderschat, Scan!
Ze heeft de behoefte niet om continue met haar mening op de barricade te staan omdat ze de goedkeuring van een ander niet nodig heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sylvia ziet alles heel goed juist, ze is een heel nuchter persoon en heeft een hele scherpe mening.
Dat kind heeft echt geen notie van dat er echt veel camera's zijn in DGK. Zoals je Amanda ziet is ze echt, geen spel, echt dom dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
Amanda woont boven La Rumba op het Leidseplein. Dat is toch niet zo slim om zulke info te geven als er zoveel camera's zijn. Maar ja...Amanda he.
Rogier zal daar wel wonen denk ik.
Ja mij lijkt het ook een prima trioquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat is voor Huub en Sylvia niet erg verstandig ... dit is wel een mooi groepje zo ... Huub, Sylvia en Eric
Lijkt me niet handig , staan Huub en Syl er weer samen voor, tegen de rest.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Er zijn in ieder geval 2 anderen die er eerst uit moeten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze heeft de behoefte niet om continue met haar mening op de barricade te staan omdat ze de goedkeuring van een ander niet nodig heeft.
Je was niet de enige hoor scanquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik zat echt mis. GELUKKIG!
Anders is het geen parenclub tochquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Huub is wel eens in een parenclub geweest, mét iemand.
Gaat niet lukken volgensmijquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Eric: "als jij Natasia het idee kan geven dat je haar indekt, wil zij misschien Brian er wel uitstemmen"
(dat was dus volgens mij ook het plannetje van Bart met Huub en Sylvia)
Je mag als man alleen blijkbaar ook naar en parenclub, maar dan kost het dik geld.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Anders is het geen parenclub toch
Huub denkt alleen maar in groepjes...dan sta je sterk denkt hij nog steeds.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Is wel zo maar waarom vertrouwen Huub en Syl hem zo? Nou ja, ze moeten het maar weten, ben er voor de rest helemaal voor dat het andere groepje eruit wordt gewerkt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig , staan Huub en Syl er weer samen voor, tegen de rest.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub denkt alleen maar in groepjes...dan sta je sterk denkt hij nog steeds.![]()
Hij wil gewoon het grootste groepje hebben...beetje kleuterschool niveau zeg maar.![]()
Bart denkt tie al te hebben...![]()
Amanda is mogelijk denkt tie...![]()
En Eric is al om...maarja, die probeerd alleen z'n eigen reet veilig door de eerste stemming te loodsen.![]()
Als ze deze ronde echt iemand kwijt willen zullen ze toch Eric moeten lozen denk ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |