klopt , maar ben ik ook niet van plan op donderdagavond !quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dan doe je toch geen oog meer dicht als je daarnaar kijkt?![]()
LOLquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:11 schreef pronkjewail het volgende:
Die kids van Natasia moeten elke avond bidden, maar bidt ze zelf ooit wel eens?
Snel verhaaltje vandaag, gelukkig maar voor alle kindjes van Nederland( alsof er een hond naar kijkt)quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dan doe je toch geen oog meer dicht als je daarnaar kijkt?![]()
ik had het ook over die andere kindjes van Nederlandquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef Ruudjem het volgende:
[..]
klopt , maar ben ik ook niet van plan op donderdagavond !![]()
![]()
Ik wil herrie in de tent.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
Weer lekker rustig zo op de streams en ook in de COS
Jaaa en het liefst tegen Natasiaquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wil herrie in de tent.
En liefst dat Eric eens los gaat.
Gelukt?quote:
Ach af en toe rust kan ook héérlijk zijn hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja daar wacht ik ook op, maar ben bang dat dat tot na de stemming van volgende week NIET gaat gebeuren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goed idee, ga ook ff een senseootje pakken.quote:
Ik gebruik altijd de directe links van Garnier en die doen het goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
de Hidiho streams doen het niet bij mij.
Nog iemand daar last van?
(ik kan wel andere krijgen hoor, daar niet van)
Dat ie vanavond als Judith er is Miss Natrasha aanschuift.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Commentaren Op Streamsquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:16 schreef lillkiss het volgende:
wat is cos?
Bij mij doen ze het Avonnequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
Ze bufferen idd vandaag, heb ik nog niet eerder last van gehad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
Ik gebruik nowlive.eu die doen het ook altijd prima.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de directe links van Garnier en die doen het goed
SHE = altijd leukquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je hebt 2 groepen SHE (Sylvia,Huub,Eric)
en BAN (Brian,Amanda,Natasia)
en Bart hoort eigenlijk nergens bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |